SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jet is niet viezer dan Jessie, snel één keertje bezopen Johan neuken en er nog trots op zijn ookquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kom op zeg.....juist als ze geen vriendjes meer waren is het een kwestie van volhouden . Maar hij werd zelf dan steeds vriendelijker tegen haar en deed dat bewust......gaf haar een aai ging weer naast haar zitten of een knuffel geven......
Terwijl hij heel vals met Boyd dat jonge meisje aantrok en dan kijken hoe Bill reageerde.....
Het is een heel vies mannetje......die Bill gewoon verdiende.
Gelul dus dat ie seks verward met liefdequote:Op vrijdag 27 april 2018 11:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, omdat je zonder liefde net zo makkelijk kunt neuken. Hij hoefde er sowieso niet veel voor te doen. Hield net zo makkelijk zijn apneu apparaat op.
Cees komt ook voor de aandacht......quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter thuis blijven Cees als je geen namen gaat noemen. Ook al zo'n slappe zak
Het blijft een lulletje rozenwater, blijft een baasje.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou dan kan je beter thuis blijven Cees als je geen namen gaat noemen. Ook al zo'n slappe zak
Ik geloof écht dat Romy denkt dat Marjet het meent met hun vriendschap.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gelul dus dat ie seks verward met liefde![]()
En Slomy likt vrijwillig de Batsaars
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het blijft een lulletje rozenwater, blijft een baasje en inderdaad weer voor de aandacht. Voelt zich, net als andere oud-bewoners zó belangrijk.
Zit mezélf te quoten.![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij kroop al in elkaar als Billy haar arm op tilde onverwacht
Pfffff.... als het nog leuk klonk, zou ik nog zeggen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:39 schreef Bumfuzzle het volgende:
Nee!!! Niet dat stompzinnige kinderliedje weer
Jessie was gewoon een slappe zak, was weinig gewend met vrouwen en ja dan ga je voor de bijl bij een monster als Billy.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gelul dus dat ie seks verward met liefde![]()
En Slomy likt vrijwillig de Batsaars
En dat hoeft ie ook nietquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Cees is slim je kan met dat achterlijke schuim geen stelling meer in nemen
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie was gewoon een slappe zak, was weinig gewend met vrouwen en ja dan ga je voor de bijl bij een monster als Billy.
Ruud en Johan ook dan? ook slappe zakken en geen vrouwen gewendquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jessie was gewoon een slappe zak, was weinig gewend met vrouwen en ja dan ga je voor de bijl bij een monster als Billy.
Iemand hier wilde die beer ook hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:48 schreef Gooddeal het volgende:
De beer die Linda wilde hebben is verkocht.
Door kennis/familie van haar zeker? gister zei ze al dat ze het geregeld hadquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:48 schreef Gooddeal het volgende:
De beer die Linda wilde hebben is verkocht.
huh? waarvoor dan?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:47 schreef Gooddeal het volgende:
Over een kwartiertje gaan ze stemmen hoor ik Romy zeggen.
vergeten af te rekenenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik vond die courgette al raar die ik gevonden had
weet ik veel tompoezen mag ookquote:
Heb ook gezegd dat dit het leukste was om te hebben.....maar die prijzen daarquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Iemand hier wilde die beer ook hebben.
Zag net een berichtje van Cees dat hij kwam. Flauwekul dus.quote:
dat ding is van ijzer zei iemand, dat moet dan toch niet te tillen zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Mehmet heeft een vriend
[ afbeelding ]
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:49 schreef yaello het volgende:
[..]
Door kennis/familie van haar zeker? gister zei ze al dat ze het geregeld had
ik had het het kunnen wetenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wie ze laten komen maandag. Romy noemt dat stemmen.
Rustaghhhhhhhhhhhhhh man man man het is maar een mensquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zag net een berichtje van Cees dat hij kwam. Flauwekul dus.
Dan vermoed ik dat dat Jessie wel zal komen, want ze zijn dan al op de hoogte gesteld.
quote:
Leuk ding. Zou ik best leuk vinden in de tuin.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Mehmet heeft een vriend
[ afbeelding ]
Hol.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat ding is van ijzer zei iemand, dat moet dan toch niet te tillen zijn?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee LOL je schreef het goed, is een oud grapje hier
Ik denk dat die beer nog wegloopt voor jequote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leuk ding. Zou ik best leuk vinden in de tuin.
nee, ik ben vreemd gegaan: Hoogvliet. Die heeft zo'n lasergunquote:
Ik heb het niet over een mens, maar over het feit dat we weer op het verkeerde been gezet worden, en Billy gaat noteren, wie wie wil uitnodigen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Rustaghhhhhhhhhhhhhh man man man het is maar een mens
Ik denk het niet. Die gaat nergens heen. Voel wat borrelen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk dat die beer nog wegloopt voor je
hij blijft toch niet slapenquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Jessie moet wel zijn snorkel meenemen nostalgie
Cees was gewoon weer te vroeg met zijn berichtje......om de aandacht op hem te vestigen...quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een mens, maar over het feit dat we weer op het verkeerde been gezet worden, en Billy gaat noteren, wie wie wil uitnodigen.
But what else is new bij de FEBO!
En Slomy. Geen vriendinnen gewendquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ruud en Johan ook dan? ook slappe zakken en geen vrouwen gewend
Hol van binnen dus valt dan wel mee. Lijkt zelfs van koper te zijn aan de blauw/groene aanslag te zien.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Senna,Chipp en Do hebben ook al bevestigd.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cees was gewoon weer te vroeg met zijn berichtje......om de aandacht op hem te vestigen...
Is eigenlijk een tafel, moet een glasplaat op. Lekkere kitch is niet lelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Leuk ding. Zou ik best leuk vinden in de tuin.
Die beer is hol net als Mehmetquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Johan in ieder geval. Ruud weet ik niet, maar is volgens mij geen schuinsmarcheerder, dus misschien daarom. Ken zijn trackrecord met vriendinnen niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ruud en Johan ook dan? ook slappe zakken en geen vrouwen gewend
Vond het inderdaad opmerkelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cees was gewoon weer te vroeg met zijn berichtje......om de aandacht op hem te vestigen...
En ook nog ff roken, ze bedoelt waarschijnlijk dat ze nog ff naar achteren moet voor instructies.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:53 schreef Gooddeal het volgende:
Even omkleden zei billy, is toch weer een speciaal momentje.
misredenatiequote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef Gooddeal het volgende:
Gatver. Als een druppel soja yoghurt in water valt lost het niet op. Blijft een klontertje.
Ik vind het toch wel not done dat DO komt, maar goed die heeft al eerder privileges gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Senna,Chipp en Do hebben ook al bevestigd.
Toch vind ik wat Cees zegt er een deel van waarheid in zit ....quote:
waarom niet?? heeft evenveel rechtquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel not done dat DO komt, maar goed die heeft al eerder privileges gehad.
Dat is toch net zoals Senna en Chipp??quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel not done dat DO komt, maar goed die heeft al eerder privileges gehad.
Oh, als tafel zou ik hem niet moeten, dacht dat is een leuk beeldje voor in de tuin.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is eigenlijk een tafel, moet een glasplaat op. Lekkere kitch is niet lelijk.
Ja, ik ook niet......maar ophangen aan zijn platte rug op de muur zou dan wel weer kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oh, als tafel zou ik hem niet moeten, dacht dat is een leuk beeldje voor in de tuin.
Ja, inderdaad. Snap niet wat dit met het spel te maken heeft. Je kunt net zo goed anderen laten bepalen wie eruit moet. Een willekeurig persoon op straat laten zeggen wie eruit moet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch net zoals Senna en Chipp??
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet......maar ophangen aan zijn platte rug op de muur zou dan wel weer kunnen.
Waarom not done?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:
Als je als bewoner weer thuis bent vind je alle reacties hard die je dan leest denk ik.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Toch vind ik wat Cees zegt er een deel van waarheid in zit ....
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Ja, sinds we vorige week stroom hebben gekregen.
Yep, maar die combinatie zou verboden moeten worden, want familie of vrienden (intiem of niet) mogen nog niet eens het terrein betreden bij markten en evenementen. Genoeg oud-Utopianen om uit te kiezen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Waarom not done?
Ze is geen familie, en ze is oudbewoonster.
Voldoet gewoon aan de voorwaarden.
Linda poept hele maaltijden uit denk ik. Zware bevalling elk wc-bezoek.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, alsof je lichaam het zo verteerd. Slaat nergens op.
Corky's doen hun 'juwelen' weer aan/ om.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Allemaal opgemaakt en omgekleed voor het aankomende t.v. moment.
Yep,ik zit er helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Allemaal opgemaakt en omgekleed voor het aankomende t.v. moment.
Misschien moet je is de buitenlucht inquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb gisteren aan Jessie gevraagd om aub niet naar Utopia te komen.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb gisteren aan Jessie gevraagd om aub niet naar Utopia te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |