quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Ik heb gisteren aan Jessie gevraagd om aub niet naar Utopia te komen.
En helpt dat ?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
En hij luistert natuurlijk naar jouquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
En Do gaat ook geen namen noemen zoals Cees beweert?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel not done dat DO komt, maar goed die heeft al eerder privileges gehad.
Bas weet heel goed wat hij wilquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Do gaat ook geen namen noemen zoals Cees beweert?
Weer één van haar waanideeënquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat kletst ze weer 'iemand waar je blind op vertrouwt'.
Bas zei net ook dat het hem daar ook niet om gaat. Yeah right.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien moet je is de buitenlucht in
Tis bijna markt wat let jequote:
Niet belangrijk ook, want Bas gaf net aan dat hij haar alleen maar ff wilde zien.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij heeft ook lang in de reet van Rob stap in die trein gezeten.....was toch ook een vader voor hem.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Cemal heeft veel van Cees geleerd, dus hij wil Cees
Helaas niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
Het slaat ook deze keer weer nergens op .quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Ze laten allemaal iemand komen , maar laten niet voor hun kiezen
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:15 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Helaas niet.![]()
Nouja... helaas. Ik zou haar alleen aanraken met zo'n pak aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, is gewoon een chill uurtjequote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef PTLe het volgende:
[..]
Het slaat ook deze keer weer nergens op .
Hij heeft ook niet veel keus.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef 5thencounter het volgende:
Mehh wil Mallootje.. het gaat dus helemaal niet om stemmen maar een ":Leuk Uurtje" hebben met een Oud bewoner
Ik zet daar geen voet over de drempelquote:
Het is dus gewoon 'n soort van bezoek-uurtje om ze de laatste maand zoet te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan lekker een uurtje chillen met de oudbewoners
Dan Jessie weer terug graag!quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardige twist zou zijn, één van de uitgenodigde oud-bewoners mag ruilen met degene die hem/haar uitgenodigd heeft ....
met de stem van Cees uit Utopiaquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:13 schreef Dotteke het volgende:
Cemal heeft veel van Cees geleerd, dus hij wil Cees
Niet verrassend toch?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ze weten blijkbaar al dat hun keuzen gewoon allemaal komen
Eerst in een hoop stront gaan staan en dan pas trappen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:18 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik zet daar geen voet over de drempel
Bovendien wil ik liever niet dat marjet de onderkant van mijn schoenen aanraakt.
Tuurlijk is alles allang geregeld achter.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:19 schreef 5thencounter het volgende:
Ze weten blijkbaar al dat hun keuzen gewoon allemaal komen
De zus van Bo is ook niet op komen dagen dus wie weetquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh...net alsof Regie het laat aankomen op nee zeggen van iemand
ik denk dat deze oudbewoners allang aangesproken zijn en bevestigd hebbenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat deze oudbewoners allang aangesproken zijn en bevestigd hebben
Vandaar sommige random keuzes misschien
elke naam is normaal geschreven, maar IVAN in allemaal hoofdlettersquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Leve de bruiningscreme![]()
[ afbeelding ]
Toen hij zijn liefde aan Vicky verklaarde was mooi.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Rob gedroeg zich ook als een lul en deed geen ene donder daar.
Ze heeft bijna 3 dagen liggen bakken hoor, druk, druk, druk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Leve de bruiningscreme![]()
[ afbeelding ]
Domme actie zeg om mee te bemoeien steedsquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Ze hadden zich alweer rijk gerekend.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:26 schreef Gooddeal het volgende:
De aankomende markt gaat helemaal naar de belasting.![]()
![]()
je UIquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
elke naam is normaal geschreven, maar IVAN in allemaal hoofdletters![]()
Alsof hij zich daar uberhaupt iets van aan zou trekken haha.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Domme actie zeg om mee te bemoeien steeds
Ach, druk maken, druk maken.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Stel debielen je druk maken zodat 1 idioot met de prijs er vandoor gaat straks
Baldr is ergerlijkerquote:
Alsof dát de verkoop gaat bevorderen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:29 schreef Gooddeal het volgende:
Ze gaan enorm veel patat hakken.
Zeggen ze.
Zo eerlijk is hij, want dat is ook zo gebeurd. Ik hou d'r van. Tell it like it is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met de stem van Cees uit Utopia
..
je denkt nu de held te zijn van fok? eerder vind ik het een actie waarbij ik vraag tekens hebquote:Op vrijdag 27 april 2018 12:07 schreef Yaksa het volgende:
Daar was een reden voor , had ik begrepen. Zat vast in het verkeer.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:22 schreef chufi het volgende:
[..]
De zus van Bo is ook niet op komen dagen dus wie weet
Hij had met heel veel dingen best wel gelijk maar je kon door hem die al veelgenoemde generatiekloof herkennen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo eerlijk is hij, want dat is ook zo gebeurd. Ik hou d'r van. Tell it like it is.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je denkt nu de held te zijn van fok? eerder vind ik het een actie waarbij ik vraag tekens heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |