Dan kan je net zo goed helemaal geen voetbal meer kijkenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind United en City met al hun centjes toch wel wat kutter dan Arsenal hoor.
Zolang ie maar gaat schroeien op het WK.quote:
Prima, daarna lekker in de tribune de wedstrijd met een pilsie kijkenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:16 schreef Stabiel het volgende:
Lekker na 9 minuten douchen. Wel fijn.
Kroatiëgodenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang ie maar gaat schroeien op het WK.
Die wedstrijd ga je toch niet in zijn geheel kijken?quote:Op donderdag 26 april 2018 21:16 schreef Coco. het volgende:
Over knotsgek gesproken, ik moet nog Liverpool - AS Roma terugkijken.
Robben is het hiermee eens.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:16 schreef Stabiel het volgende:
Lekker na 9 minuten douchen. Wel fijn.
Nee, samenvatting.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wedstrijd ga je toch niet in zijn geheel kijken?
dat wordt weer sjookgenotquote:
Beetje de Higler van Europa.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Ondanks dat hij vanavond geen ongelijk heeft is het wel altijd spektakel met Turpin
Die valt mij steeds minder vaak negatief opquote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje de Higler van Europa.
Als Simeone de tribune op springt en boe zegt poept hij in zijn broek.quote:
Mij niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die valt mij steeds minder vaak negatief op
Toch wel een heerlijk team hoor, maar dan niet eens IJsland kunnen verslaan in de Qquote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de groepsfase goed spelen en in de 1/8e finales er lullig uit genot
Misschien kijk je te weinig Eredivisie.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die valt mij steeds minder vaak negatief op
Dat waardevolle uitgoaltje kunnen ze wel vergetenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
In deze wedstrijd is een rood niet heel erg voor de wedstrijd, atletico blijft gewoon de zelfde spelopvatting houden.
De laatste paar weken te weinig jaquote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kijk je te weinig Eredivisie.
Ik zag de eerste kaart niet, maar die tweede kun je best geven. Het is vroeg, het is z'n tweede, maar dat mag er niet toe doen.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand die scheidsrechter per ongeluk een bal voor zijn kop schieten? Wat een lul![]()
Dan hebben we in Nederland toppers. Zelfs Higler.
Die staat bij Arsenal. Atletico heeft een gele kaart.quote:
Het blijft Arsenalquote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dat waardevolle uitgoaltje kunnen ze wel vergeten
Counter kan gewoon nog prima.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dat waardevolle uitgoaltje kunnen ze wel vergeten
Benieuwd hoe IJsland Messi gaat frustreren tijdens het WK, er kan een stuntje komen tegen dat labiele Argentinië.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel een heerlijk team hoor, maar dan niet eens IJsland kunnen verslaan in de Q
Zou wel lachen zijn, al hoop ik wel dat die Maria gaat shinenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe IJsland Messi gaat frustreren tijdens het WK, er kan een stuntje komen tegen dat labiele Argentinië.
Redactie Sport humorquote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat bij Arsenal. Atletico heeft een gele kaart.
goldeenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Wacht er heette toch een pokémon die godin heet? zo een wit rode visse van de 1e generatie?
Ben ik met je eens, ik heb het ook vooral over het wegsturen van Simeone. Gewoon een beetje machtsgeil doen. Arsenal geen geel geven en dan wachten op de reactie. Smerige spelletjes.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik zag de eerste kaart niet, maar die tweede kun je best geven. Het is vroeg, het is z'n tweede, maar dat mag er niet toe doen.
Wanneer is het wk?quote:Op donderdag 26 april 2018 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet overigens het openingsweeked en het slot van het WK missenDas dan wel weer een beetje jammer. Vooral het openingsweekend
Is oogaids van Ajax gewend.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Driessen durft nog te roepen dat dit goed gespeeld istotaal niet effectief
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als Simeone de tribune op springt en boe zegt poept hij in zijn broek.
De scheidsrechter hoerenzoon noemen moet gewoon mogen inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, ik heb het ook vooral over het wegsturen van Simeone. Gewoon een beetje machtsgeil doen. Arsenal geen geel geven en dan wachten op de reactie. Smerige spelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |