Die valt mij steeds minder vaak negatief opquote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje de Higler van Europa.
Als Simeone de tribune op springt en boe zegt poept hij in zijn broek.quote:
Mij niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die valt mij steeds minder vaak negatief op
Toch wel een heerlijk team hoor, maar dan niet eens IJsland kunnen verslaan in de Qquote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de groepsfase goed spelen en in de 1/8e finales er lullig uit genot
Misschien kijk je te weinig Eredivisie.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die valt mij steeds minder vaak negatief op
Dat waardevolle uitgoaltje kunnen ze wel vergetenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef skysherrif het volgende:
In deze wedstrijd is een rood niet heel erg voor de wedstrijd, atletico blijft gewoon de zelfde spelopvatting houden.
De laatste paar weken te weinig jaquote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kijk je te weinig Eredivisie.
Ik zag de eerste kaart niet, maar die tweede kun je best geven. Het is vroeg, het is z'n tweede, maar dat mag er niet toe doen.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand die scheidsrechter per ongeluk een bal voor zijn kop schieten? Wat een lul![]()
Dan hebben we in Nederland toppers. Zelfs Higler.
Die staat bij Arsenal. Atletico heeft een gele kaart.quote:
Het blijft Arsenalquote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dat waardevolle uitgoaltje kunnen ze wel vergeten
Counter kan gewoon nog prima.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dat waardevolle uitgoaltje kunnen ze wel vergeten
Benieuwd hoe IJsland Messi gaat frustreren tijdens het WK, er kan een stuntje komen tegen dat labiele Argentinië.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel een heerlijk team hoor, maar dan niet eens IJsland kunnen verslaan in de Q
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |