SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Jammer, toch nog een bug...quote:Wordt nu afgespeeld : MadMaster plays åæ æ¤çææ°ææææ°ââ åçæ¼ææ¤æç¤âççâäæ¸ç¤æâ¤ - åæ´æææ¬âåçâåæ æâä¼çæ¤æ¸æ¼ææ¼âäæ°æ¼ç
Nee, alles draait nog hier...quote:Op woensdag 25 april 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
En nu hoor ik niks meer, of klopt dat?
Ja, lag aan mij. Ik heb de boel opnieuw gestart en nu hoor ik een versie waarin I feel love is verwerkt.quote:
That's it.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lag aan mij. Ik heb de boel opnieuw gestart en nu hoor ik een versie waarin I feel love is verwerkt.
Hoe lang wil je dit nog horen?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
Het is wel een leuke vorm van testen zo.
jaartje of 50quote:Op woensdag 25 april 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang wil je dit nog horen?
Dit deuntje staat nu in een oneindige loop...
Nou, eerlijk gezegd ga ik zo afsluiten voordat ik ook in een oneindige loop raak. Ik vergeet de hele tijd dat het geen vrijdag is en dat ik morgen gewoon moet werken.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang wil je dit nog horen?
Dit deuntje staat nu in een oneindige loop...
Ik stop ook zo, het doel is bereikt...quote:Op woensdag 25 april 2018 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd ga ik zo afsluiten voordat ik ook in een oneindige loop raak. Ik vergeet de hele tijd dat het geen vrijdag is en dat ik morgen gewoon moet werken.
Pfew, geen trust allquote:Op woensdag 25 april 2018 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stop ook zo, het doel is bereikt...
Trusten all!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen livelink. Je bent laat.quote:
De rest van het gezin is al vrij vandaag, dus ik kon wat later opstaan. En nu is er niemand die koffie voor me zetquote:Op donderdag 26 april 2018 06:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Je bent laat.
Lag het zo lekker?
Dat je ze maar allemaal mag verslaan!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 07:04 schreef livelink het volgende:
[..]
De rest van het gezin is al vrij vandaag, dus ik kon wat later opstaan. En nu is er niemand die koffie voor me zet
Lekker!quote:Op donderdag 26 april 2018 07:35 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen allemaal
Nog een dagje werken en dan een week vakantie
Nee, die is dinsdag pas.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Goed gedaan Mad! Vandaag uitslag van de scan?
Okay... Nog even geduld dus.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is dinsdag pas.
Vanmorgen zat de steen/whatever it is in ieder geval even flink in de weg, maar het lijkt nu weer goed te gaan...
Pijnlijk?quote:Op donderdag 26 april 2018 08:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die is dinsdag pas.
Vanmorgen zat de steen/whatever it is in ieder geval even flink in de weg, maar het lijkt nu weer goed te gaan...
als het droog is gaan we juist meer rotzooi kopen, bij regen blijven we binnenquote:Op donderdag 26 april 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge!
Iedereen klaar voor Koningsdag? Allemaal de rotzooi van zolder gehaald om morgenochtend op een kleedje voor de deur neer te gooien met een kind ernaast?
Ja, als er mensen zijn die rotzooi verkopen, dan moeten er ook mensen zijn die die rotzooi kopenquote:Op donderdag 26 april 2018 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als het droog is gaan we juist meer rotzooi kopen, bij regen blijven we binnen
Was pijnlijk, meteen een lading pijnstillers ingenomen. Met succes dus...quote:Op donderdag 26 april 2018 09:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Pijnlijk?
Krijg je dinsdag ook te horen wat ze ermee gaan doen?
Klaar voor wat?quote:Op donderdag 26 april 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge!
Iedereen klaar voor Koningsdag? Allemaal de rotzooi van zolder gehaald om morgenochtend op een kleedje voor de deur neer te gooien met een kind ernaast?
NepKoningsdagvierder gespot!quote:Op donderdag 26 april 2018 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klaar voor wat?
Zolder? Kleedje? Kind?
Ik heb geen van allen...
paraplu kopen, nee dank u, we hebben er een stuk of tien geloof ik, allemaal uit het huis van mama Symph, op de zowat antieke paraplu van mijn oma na dan.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, als er mensen zijn die rotzooi verkopen, dan moeten er ook mensen zijn die die rotzooi kopen
Je kan ook een paraplu meenemen. of kopen
Ik blijf binnen. Zoals het een Fok!ker betaamt.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge!
Ik ga het ook niet vieren. Misschien nog even door de stad wandelen hier, maar dan heb je het ook wel gehad. Als het lekker weer is, ga ik een stuk fietsen ofzo.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:18 schreef CindieY het volgende:
Ik blijf binnen. Zoals het een Fok!ker betaamt.
Beetje over de markt slenteren, om te constateren dat het toch allemaal echt rotzooi is op die kleedjes, wat muntjes doneren aan kinderen die de moeite nemen om een muziekinstrument te spelen en vervolgens op tijd op een terras neerploffen en kijken naar mensen die diezelfde riedel afwerkenquote:Op donderdag 26 april 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge!
Ben 1x in Amsterdam geweest met Koninginnedag, was toen super slecht weer voorspeld, maar in Amsterdam Was het heerlijk weer en dus relatief rustig. Moet er nu ook niet meer aan denkenquote:Op donderdag 26 april 2018 14:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet vieren. Misschien nog even door de stad wandelen hier, maar dan heb je het ook wel gehad. Als het lekker weer is, ga ik een stuk fietsen ofzo.
Naar Amsterdam om als een gek tussen een half miljoen andere gekken in de rij mee te schuifelen, heb ik een paar keer gedaan toen ik nog jong en dom was. Maar das war einmal. Dat ga ik sowieso nooit meer doen.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin dat de koning hierheen komt. Ik woon in het centrum dus het wordt een en al chaos, en ik heb geen flauw idee wat voor alternatief ik zou kunnen hebben.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ben 1x in Amsterdam geweest met Koninginnedag, was toen super slecht weer voorspeld, maar in Amsterdam Was het heerlijk weer en dus relatief rustig. Moet er nu ook niet meer aan denken
Verhuizen?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin dat de koning hierheen komt. Ik woon in het centrum dus het wordt een en al chaos, en ik heb geen flauw idee wat voor alternatief ik zou kunnen hebben.
Boedapest? Graag! Ik ga gewoon lekker veel boodschappen inslaan en me isoleren. Ouders die staan op de rommelmarkt van Zuidhorn die dag dus in de avond gaan we ergens lekker wat drinken. Klinkt goed voor mijquote:Op donderdag 26 april 2018 15:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Verhuizen?
Citytripje naar Boedapest?
Eten inslaan en morgen met de gordijnen dicht Netflixen?
quote:
Zeker! Ben er geweest deze zomer en sindsdien verliefd geworden! Verreweg mijn favoriete stad die ik gezien heb!quote:
Koningsdagvierder?quote:
Ik was er in mei vorig jaar.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zeker! Ben er geweest deze zomer en sindsdien verliefd geworden! Verreweg mijn favoriete stad die ik gezien heb!
goedkoop vinyl scoren, dat is het jaarlijkse doel en lukt ook altijd.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Beetje over de markt slenteren, om te constateren dat het toch allemaal echt rotzooi is op die kleedjes, wat muntjes doneren aan kinderen die de moeite nemen om een muziekinstrument te spelen en vervolgens op tijd op een terras neerploffen en kijken naar mensen die diezelfde riedel afwerken
denk niet dat ik dat ga redden vandaag..quote:Op donderdag 26 april 2018 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
Gaan er nog mensen draaien vandaag?
quote:Op donderdag 26 april 2018 16:33 schreef MTheBassman het volgende:
Gaan er nog mensen draaien vandaag?
En leesvoer voor Lennon: Garfields, Donald Ducks en Pinkeltje.quote:Op donderdag 26 april 2018 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
goedkoop vinyl scoren, dat is het jaarlijkse doel en lukt ook altijd.
We moeten rond 20:00 uur Twan ophalen. Ik denk dat we daarna nog wel even kunnen luisteren.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We moeten rond 20:00 uur Twan ophalen. Ik denk dat we daarna nog wel even kunnen luisteren.
da's leuk leesvoer, wij lazen op de middelbare school stiekem tijdens de lessen biologie Garfieldquote:Op donderdag 26 april 2018 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En leesvoer voor Lennon: Garfields, Donald Ducks en Pinkeltje.
Ik vind Garfield zo niet leuk.quote:Op donderdag 26 april 2018 17:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
da's leuk leesvoer, wij lazen op de middelbare school stiekem tijdens de lessen biologie Garfield
Pinkeltjequote:Op donderdag 26 april 2018 17:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En leesvoer voor Lennon: Garfields, Donald Ducks en Pinkeltje.
Ik was vroeger echt fan van Pol, Pel en Pingo. Al die boeken heb ik meer dan 100 keer gelezen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Casper en Hobbes vind ik geniaal; heb er nog een heel stel in de kast liggen hier.
Vroeger had ik alles van de oude serie van Bob Evers.
Oh ja, die ken ik ook. Leuke boekenquote:Op donderdag 26 april 2018 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt fan van Pol, Pel en Pingo. Al die boeken heb ik meer dan 100 keer gelezen waarschijnlijk.
Wanneer is die oudste dochter van hem jarig?quote:Op donderdag 26 april 2018 18:33 schreef CindieY het volgende:
In mijn beleving is Koningsdag altijd veel kouder dan dat Koninginnedag altijd was. Terwijl het 3 dagen scheelt
quote:Op donderdag 26 april 2018 18:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wanneer is die oudste dochter van hem jarig?
Als dat nou even in de zomer is....
quote:
Ach, met de klimaatverandering is het, als Amalia koningin is, net zo warm in december als nu in april.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wanneer is die oudste dochter van hem jarig?
Als dat nou even in de zomer is....
Jaaaa, die heb ik ook een hoop gehad.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt fan van Pol, Pel en Pingo. Al die boeken heb ik meer dan 100 keer gelezen waarschijnlijk.
Asterix heb ik hier ook nog een stel van liggenquote:Op donderdag 26 april 2018 19:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Jaaaa, die heb ik ook een hoop gehad.
Enige wat ik bewaard heb zijn de hele serie Asterix en Guust Flater
die hadden de buurkindjes, ooit wel gelezen, want alles met letters werd verslonden, maar ik was niet zo van de strips.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op dan.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:33 schreef MTheBassman het volgende:
Ben druk bezig met mijn top 1000 nu, de top 100 begint nu een beetje vorm aan te nemen
Ik denk echter niet dat deze geschikt zal zijn voor een eventuele radio 49 reeks, heel veel metal en zoquote:
Voor alles zijn wel liefhebbers. Misschien niet zo veel, maar toch.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk echter niet dat deze geschikt zal zijn voor een eventuele radio 49 reeks, heel veel metal en zo
Nou en? R49 is voor (bijna) alle soorten muziek.. en metal hoort daar bijquote:Op donderdag 26 april 2018 19:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk echter niet dat deze geschikt zal zijn voor een eventuele radio 49 reeks, heel veel metal en zo
Blij om te weten dat dit zo is! Ik nam dat maar eerst zo aan omdat ik nooit echt metal hier langs hoor komen.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou en? R49 is voor (bijna) alle soorten muziek.. en metal hoort daar bij
Het komt niet vaak voorbij, maar in peAceman zijn shows komt het wel voorbij...quote:Op donderdag 26 april 2018 19:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Blij om te weten dat dit zo is! Ik nam dat maar eerst zo aan omdat ik nooit echt metal hier langs hoor komen.
ALS ik draai is het vrijwel altijd gothic metal idd, en soms ook wat harder spul.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voorbij, maar in peAceman zijn shows komt het wel voorbij...
Ik heb ook met metal shows gedraaid en ToT soms met zn gothic metal enzo
Ah, I see. Meeste metal die ik heb is voornamelijk power metal en speed metal.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:55 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voorbij, maar in peAceman zijn shows komt het wel voorbij...
Ik heb ook met metal shows gedraaid en ToT soms met zn gothic metal enzo
Gotisch metaal.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
ALS ik draai is het vrijwel altijd gothic metal idd, en soms ook wat harder spul.
Beter dan dodelijk of zwart metaal toch?quote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:01 schreef CindieY het volgende:
Eventjes een zekere Hyves-smiley onder m'n ctrl+v zetten.
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, moet eerst ff douchen, kom ik zo frisgewassen meeluisteren.
Dat zal toch niet?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:07 schreef CindieY het volgende:
Is de rest Koningsavond aan het vieren ofzo?
Deze zeker?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:01 schreef CindieY het volgende:
Eventjes een zekere Hyves-smiley onder m'n ctrl+v zetten.
Ik ben inderdaad ingetuned, maar niet zo spraakzaamquote:Op donderdag 26 april 2018 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal toch niet?
Mad was naar het honkbal, Diaan en peaceman tuneden later in, just me is vaak op pad op donderdag, maar ik verwacht livelink nog wel op korte termijn.
Geen probleem. Is al leuk dat je luistert.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ingetuned, maar niet zo spraakzaam
Heb je daar rust voor nodig dan?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Koffers aan het inpakken enzo, dus geen rust om te luisteren
Luxeprobleem.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Koffers aan het inpakken enzo, dus geen rust om te luisteren
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Luxeprobleem.
Ik ben chagrijnig vanwege de stakende bussen maandag en dinsdag. Daarmee is het voor mij heel lastig om naar mijn werk te komen.
En ik heb het alweer hardstikke koud![]()
Nu maar wel de verwarming aangedaan.
Het is hier in huis ook niet warmquote:
Het is zowat zomer.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is hier in huis ook niet warm![]()
Ook nog stijve nek/schouders van het fietsen. Ik neig er echt naar om voorlopig maar weer een winterjas aan te trekken, een zomerjas met deze wind is niet echt fijn
Wat had je gemaakt dan?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik snap er geen drol van. Ik kook te lekker.
Had nog wel een paar porties extra gelust
Goed gedaan, jochie.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
Ik snap er geen drol van. Ik kook te lekker.
Had nog wel een paar porties extra gelust
ToT wilde Queen niet als beste vriend.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:23 schreef MTheBassman het volgende:
Gelukkig hadden eenzame mensen Queen nog
Met jou kan ik praten. Ik dacht dat vandaag ook.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is hier in huis ook niet warm![]()
Ook nog stijve nek/schouders van het fietsen. Ik neig er echt naar om voorlopig maar weer een winterjas aan te trekken, een zomerjas met deze wind is niet echt fijn
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
valt wel mee, met 12 graden heb ik gewoon een winterjas aan hoor
Ik begin te denken dat ik ziek ben....quote:Op donderdag 26 april 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik dacht dat vandaag ook.
Heel simpel kipfilet (die was zo gruwelijk lekker) aardappels en groenvoer.quote:
Boksquote:Op donderdag 26 april 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten. Ik dacht dat vandaag ook.
Als ik die temperatuur binnenshuis wil bereiken moet ik flink bijstokenquote:Op donderdag 26 april 2018 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik begin te denken dat ik ziek ben....
Hierbinnen is het nog 22,5 graden.
Volgens mij is jouw thermostaat gewoon kapot. Hier was het net 19 graden en ik heb de verwarming net op 20 gezet.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw thermostaat gewoon kapot. Hier was het net 19 graden en ik heb de verwarming net op 20 gezet.
zo warm is het hier gelukkig alleen midden in de zomer als we het zonnescherm en de gordijnen vergeten zijn. Nu is het 18.9quote:Op donderdag 26 april 2018 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Het is pas donderdagquote:Op donderdag 26 april 2018 20:30 schreef Melting het volgende:
Dames, heren, ik zeg proost! Lekker glaasje Schrobbelèr erbij.
Ik heb nog een Affligem en Trappiste in de koelkast zitten, allebei tripelquote:Op donderdag 26 april 2018 20:30 schreef Melting het volgende:
En blijven die in de koelkast?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb nog een Affligem en Trappiste in de koelkast zitten, allebei tripel
Nee, het is Koningsnacht.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Nu ons aller koning enkel meiden heeft gefabriceerd is het dan nu prinsessennacht?
Ik wacht nog op een verslag van spijkerbroek als het gaat om Schrobbelèr.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:30 schreef Melting het volgende:
Hebben we een koning dan?quote:
Tja..... daar kunnen we lang op wachten. Hij nodigt me maar niet uit.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een verslag van spijkerbroek als het gaat om Schrobbelèr.
Ik wil wel eens een verslag schrijven, de vorige fles is echter al leegquote:Op donderdag 26 april 2018 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja..... daar kunnen we lang op wachten. Hij nodigt me maar niet uit.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:36 schreef MTheBassman het volgende:
Speelde Randy Rhoads hier ook gitaar op? Die gozer kon me een partij spelen zeg
Is dat zo? Nooit geweten.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:39 schreef Rafeiro het volgende:
Ergens wel stom, Prins Bernhard kon nooit koning worden, maar Maxima kan wel koningin worden daar dat geen titel is.
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ik verwacht zo nog wel iets van Monty Python
quote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
Redelijk tussen Melting en Vout in denk ik
Ben verstandig.... blijf lekker thuis.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
Koningsdag is al helemaal in de opbouw voor onze koning Willempie hier in Groningen. Al het alcohol is verboden behalve van die vieze plastic Bavaria flessen. Zo kan ik geen lekker speciaalbiertje halen omdat sommige idioten zich in de stad niet kunnen gedragen tijdens een feestje.
Dude, dat de koning en koningin komen is al maaaaaaaaaanden bekend. Je hebt alle tijd gehad om een speciaalbiertje in huis te halenquote:Op donderdag 26 april 2018 20:48 schreef MTheBassman het volgende:
Koningsdag is al helemaal in de opbouw hier in Groningen. Al het alcohol is verboden behalve van die vieze plastic Bavaria flessen. Zo kan ik geen lekker speciaalbiertje halen omdat sommige idioten zich in de stad niet kunnen gedragen tijdens een feestje.
Dit dus.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dude, dat de koning en koningin komen is al maaaaaaaaaanden bekend. Je hebt alle tijd gehad om een speciaalbiertje in huis te halen
Ja, maar niet dat alleen plastic Bavariaflessen beschikbaar zijnquote:Op donderdag 26 april 2018 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dude, dat de koning en koningin komen is al maaaaaaaaaanden bekend. Je hebt alle tijd gehad om een speciaalbiertje in huis te halen
Inderdaad. Een kwestie van een falend inkoopbeleid.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, gezien alle berichtgeving op RTV Noord over het weghalen van alles dat los (en vast) zit, was dit wel enigszins te verwachtenquote:Op donderdag 26 april 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, maar niet dat alleen plastic Bavariaflessen beschikbaar zijn
Ja Koningsdag doet me eigenlijk heeeeel weinig. Ik vier het nooit echt. Bevrijdingsdag vind ik in vergelijking veel leuker.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben verstandig.... blijf lekker thuis.
Ja dat kijk ik dus nietquote:Op donderdag 26 april 2018 20:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, gezien alle berichtgeving op RTV Noord over het weghalen van alles dat los (en vast) zit, was dit wel enigszins te verwachten
Ik ook niet, Facebook hèquote:Op donderdag 26 april 2018 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat kijk ik dus niet
Ik heb gelukkig genoeg in voorraad, geen problemen.
Zeker doen, als het een beetje goed weer is kun je overal in de binnenstad terrashangenquote:Op donderdag 26 april 2018 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet, Facebook hè![]()
Ik kom oorspronkelijk uit de provincie, dus het nieuws volg ik altijd nog. Ik verwacht het tweede weekend van mei ook weer een bezoekje te brengen aan Stad
Vier je geen moederdag?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook niet, Facebook hè![]()
Ik kom oorspronkelijk uit de provincie, dus het nieuws volg ik altijd nog. Ik verwacht het tweede weekend van mei ook weer een bezoekje te brengen aan Stad
Daarom ook tweede weekend mei in Groningenquote:
Ah.... goed bekeken dan.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom ook tweede weekend mei in GroningenM'n zusje is vlak ervoor jarig, dus dat combineren we dan
Wat deze wijze dame zegtquote:Op donderdag 26 april 2018 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja dat snap ik allemaal wel, maar het was me meer omdat alleen plastic bavaria opeens in de schappen stond, en zo globaal werd dat nou ook weer niet aangekondigd.quote:
Bier uit plastic zou sowieso verboden moeten wordenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja dat snap ik allemaal wel, maar het was me meer omdat alleen plastic bavaria opeens in de schappen stond, en zo globaal werd dat nou ook weer niet aangekondigd.
Ja bah, ik heb dan bijna liever alcoholvrij bier dan normaal bier uit dat vieze plastic.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Bier uit plastic zou sowieso verboden moeten worden
White Zombiequote:
Bijdrage geleverd aan MTheBassman's top 1000!quote:Op donderdag 26 april 2018 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
White Zombie![]()
![]()
Black Sunshine is ook genot.
Oeh, nieuw nummertje voor mijn top 1000
Van Schrobbelèr krijg je het ook warm.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:05 schreef CindieY het volgende:
Terwijl jullie over bier en schrobbeler kletsen, proost ik mee met een kopje thee
* CindieY probeert het warm te krijgen.
Aan de andere kant is bavaria ook nauwelijks bier te noemen..quote:Op donderdag 26 april 2018 21:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja bah, ik heb dan bijna liever alcoholvrij bier dan normaal bier uit dat vieze plastic.
Inderdaad!quote:Op donderdag 26 april 2018 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Van Schrobbelèr krijg je het ook warm.
Dat ook, ik heb weinig biermerken die ik echt ranzig vindt maar Bavaria is daar eentje van.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant is bavaria ook nauwelijks bier te noemen..
Ik vind dat goed te drinken.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Aan de andere kant is bavaria ook nauwelijks bier te noemen..
sorry verkeerde persoon gequootquote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In my defense; zij hebben 'm wel gecovered!Daar zat ik aan te denken!
quote:Op donderdag 26 april 2018 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sorry verkeerde persoon gequoot![]()
Goedenavond in ieder geval![]()
Ik wou op ToT reageren met die Iron Maiden opmerking maar klikte per ongeluk jou aanquote:
Ow dat had ik niet eens door.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik wou op ToT reageren met die Iron Maiden opmerking maar klikte per ongeluk jou aan
quote:Op donderdag 26 april 2018 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Zo Twan was thuis, heel verhaal, en nu is hij weer weg naar KingsNight.Die komt morgen bijna zijn bed niet uit.
Dat wordt afzien dan.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En niet alleen morgen. Nu 2 weken vakantie...
Je herkent hem!quote:
Door die schoolvakanties ben ik volgende week zo ongeveer de enige van mijn team die op kantoor is. Zal een gezellige boel wordenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En niet alleen morgen. Nu 2 weken vakantie...
Heerlijk!quote:Op donderdag 26 april 2018 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Door die schoolvakanties ben ik volgende week zo ongeveer de enige van mijn team die op kantoor is. Zal een gezellige boel worden
natuurlijk... draaide m zelf bij mijn depri show...quote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja je zou er bijna medelijden mee krijgen.
Me myself and Iquote:Op donderdag 26 april 2018 21:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Door die schoolvakanties ben ik volgende week zo ongeveer de enige van mijn team die op kantoor is. Zal een gezellige boel worden
Van sommige bands moet ik echt opzoeken of ze nog bestaan.quote:
Was het een dubbeltje op z'n kant?quote:Op donderdag 26 april 2018 21:18 schreef peaceman het volgende:
hierbij is het kwartje voor mij nooit gevallen.
Het is me geen stuiver waard.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het een dubbeltje op z'n kant?
Of koos je de gulden middenweg?
Of gaf je er geen cent voor?
Aan mij ook...quote:Op donderdag 26 april 2018 21:25 schreef peaceman het volgende:
dit is geheel aan mij voorbij gegaan.
quote:Op donderdag 26 april 2018 21:25 schreef peaceman het volgende:
dit is geheel aan mij voorbij gegaan.
Qua band of het nummer?quote:
quote:
Fijne avond nog.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten. Even lekker in bad om warm te worden. Dank je wel Melting
Dat wordt ie niet.... dat is ie al.quote:
Oeiquote:Op donderdag 26 april 2018 21:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt ie niet.... dat is ie al.
En ja.... ik zag je typo.![]()
quote:
Leuke anekdote! Als bassist zou ik echt boos worden als dat bij mij zou gebeuren. Wel grappig. Vraag me dan af hoe die daar terecht gekomen is.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ooit een keer een beginnend bandje gezien waarbij de bassist echt de ster was; de zangeres was echt vreselijk, de drummer was een amateur, de gitarist kan ik me niet eens meer herinneren, maar die bassist stal echt de show; VEEL te getalenteerd voor dat groepje!
Op een gegeven moment merkte men dat alle aandacht naar hem toe ging en werd zijn volume flink teruggedraaid, tot groot ongenoegen van het publiek!Binnen een paar minuten werd dat weer gecorrigeerd.
Het was een gothic metal bandje in het oosten des lands waar je echt niet zo'n jammende bassist bij hoort te hebben!
quote:Op donderdag 26 april 2018 21:43 schreef peaceman het volgende:
Is er straks na 10 uur nog behoeft aan muziek?
Vriendenkring, denk ik zo.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuke anekdote! Als bassist zou ik echt boos worden als dat bij mij zou gebeuren. Wel grappig. Vraag me dan af hoe die daar terecht gekomen is.
Ik vind dit nummer alleen erg fijn.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:45 schreef CindieY het volgende:
Hoezo worden de mannen hier blij van mannen in strakke pakjes, lange haren en make up?
Het zijn niet de mannen zelf, maar de muziek die ze maaktenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:45 schreef CindieY het volgende:
Hoezo worden de mannen hier blij van mannen in strakke pakjes, lange haren en make up?
(ongeveer) de eerste 120 staan bij mij al vastquote:Op donderdag 26 april 2018 21:45 schreef peaceman het volgende:
Voor de liefhebbers straks:
22:00 - 23:30 DJ Peaceman - Peaceman's top 1000 deel 15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |