Was het maar zo. Pauperlelijke kuttoren is het.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:56 schreef Kriegel het volgende:
Als deze dorpsmalloot Gustave Eiffel moet voorstellen valt het me mee dat die toren niet ergens in 1890 al is ingestort.
Hoezo win je überhaupt een wereldtentoonstelling met een pilsjequote:Op woensdag 25 april 2018 22:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Is ook het enige wat Heineken nog kan verkopen als promotie in NL... Iedereen weet dat er lekkerdere pilsener bieren bestaan.
Omkoperijquote:Op woensdag 25 april 2018 22:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoezo win je überhaupt een wereldtentoonstelling met een pilsje![]()
Vroeger kon je alleen van de late herfst tot de vroege lente Pils brouwen, omdat het dan koud genoeg was (Lager, laag gistend bier, rond de 14 graden)quote:Op woensdag 25 april 2018 22:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoezo win je überhaupt een wereldtentoonstelling met een pilsje![]()
Uitstekende verklaring, daar had ik dus eerlijk waar geen idee van.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vroeger kon je alleen van de late herfst tot de vroege lente Pils brouwen, omdat het dan koud genoeg was (Lager, laag gistend bier, rond de 14 graden)
Hoog gistende bieren waren er genoeg, want die konden vergist worden tussen de 18 en de 26 graden.
Tegenwoordig noemen we die hoog gistende bieren speciaalbier.
Vroeger was Pils een speciaal bier.
Als je dan als brouwer een manier hebt gevonden om jaar rond Pils te brouwen, gooi je hoge ogen op een wereldtentoonstelling, waar alles draait om innovatie.
Kwestie van smaak vriendquote:Op woensdag 25 april 2018 22:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Is ook het enige wat Heineken nog kan verkopen als promotie in NL... Iedereen weet dat er lekkerdere pilsener bieren bestaan.
En die kan zo slecht zijn dat je de matigheid maar accepteert.quote:
Slecht volgens jou ja. Maar ik begrijp dat het helemaal hip is om allerlei aparte biertjes enzo op te noemen, en de mainstream bieren ranzig te vinden. Maar ik ga niet mee in die stoerdoenerij oke?quote:Op donderdag 26 april 2018 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En die kan zo slecht zijn dat je de matigheid maar accepteert.
Heineken heeft geen smaak.quote:
Echt super stoer man. Een van de meest gedronken bieren ter wereld maar de almachtige marc0871 bepaald hier even dat Heineken geen smaak heeft.quote:Op vrijdag 27 april 2018 18:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heineken heeft geen smaak.
Het is waterige, bittere alcohol wat ik proef.
De meeste andere pilsjes drink ik nog wel op.
Heineken krijg je van me terug.
Heb je weer zo'n napraterquote:Op vrijdag 27 april 2018 18:51 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heineken heeft geen smaak.
Het is waterige, bittere alcohol wat ik proef.
De meeste andere pilsjes drink ik nog wel op.
Heineken krijg je van me terug.
Jupiler ook. Erg zoet bier.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
Oranjeboom haal je er zo uit, dat is echt goor
Haha ja blinde smaaktesten zijn altijd erg leuk om te zien. Van die wijnproevers met 20 jaar "ervaring" en die dan een 2 euro wijn aanwijzen als de fles die voor 200 euro verkocht wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2018 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n naprater.
Zelfs in Belgie kwam Heineken uit de blinde smaaktest als nummer 1 naar voren, maar deze kenner weet het beter hoor.
Ik durf 100 euro te wedden dat jij 4 merken uit NL niet eens goed kan benoemen als je blind moet proeven. Dat heb ik vaker gedaan namelijk, nog nooit heeft iemand het goed gehad.
Ik heb al 4 mensen overdonderd met dit feit. Cool, thanks.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:23 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vroeger kon je alleen van de late herfst tot de vroege lente Pils brouwen, omdat het dan koud genoeg was (Lager, laag gistend bier, rond de 14 graden)
Hoog gistende bieren waren er genoeg, want die konden vergist worden tussen de 18 en de 26 graden.
Tegenwoordig noemen we die hoog gistende bieren speciaalbier.
Vroeger was Pils een speciaal bier.
Als je dan als brouwer een manier hebt gevonden om jaar rond Pils te brouwen, gooi je hoge ogen op een wereldtentoonstelling, waar alles draait om innovatie.
Dat maak jij ervan. Als er iemand niet hip is ben ik het wel.quote:Op donderdag 26 april 2018 11:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Slecht volgens jou ja. Maar ik begrijp dat het helemaal hip is om allerlei aparte biertjes enzo op te noemen, en de mainstream bieren ranzig te vinden. Maar ik ga niet mee in die stoerdoenerij oke?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |