abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 16:34:07 #151
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178715359
Stelletje droeftoeters, als je ergens de aandacht op wil vestigen zijn er tal van andere mogelijkheden, dit is respectloos en zal waarschijnlijk weinig sympathie opwekken.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_178715416
Maak het een herdenking voor alles en iedereen, levend of dood, van alle nationaliteiten, waar ook ter wereld en dan NÓG zul je zien dat dit soort droeftoeters zich achtergesteld voelen en het naar zich toe willen trekken.
pi_178715451
Als ik zo’n mafketel tegenkom op 4 mei tijdens de herdenking schop ik hem helemaal naar de tering.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178715457
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:50 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, het zijn malle figuren, maar preventief opsluiten? Dat gaat direct in tegen waar dodenherdenking en bevrijdingsdag over gaat.
Opsluiten niet, maar als er aanwijzingen zijn dat ze dit in de buurt wille ndoen van de Dam zou ik ze op het politiebureau verplicht sommeren om 20.00

Mogen ze wel op elk ander moment op de dam, of om 20.00 maar enkele kilometers van de Dam staan.

Vergeet niet dat lawaai al eens heel verkeerd is gegaan op de Dam bij de herdenking.
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:47:16 #155
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178715555
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:42 schreef Ryan3 het volgende:

Lawaaidemonstratie op de Dam, omdat slachtoffers tijdens de politionele acties niet worden herdacht. :{.

Ik heb een goed idee. Als we die lawaaidemonstratie nou eens aanvullen met het staccato geluid van een paar M16's? :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178715557
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:41 schreef skysherrif het volgende:
Opsluiten niet, maar als er aanwijzingen zijn dat ze dit in de buurt wille ndoen van de Dam zou ik ze op het politiebureau verplicht sommeren om 20.00
Laten melden om 19:59 en ze de deur uit schoppen om 20:03. Iedereen blij. Behalve dat zwikkie idioten dan, maar dat boeit verder geen hond.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:47:42 #157
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_178715561
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Preventief opsluiten is dan weer lichtelijk ironisch, gezien waar de Dodenherdenking voor staat.
Ja, daar heb je wel een goed punt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_178715586
Door hier heel aggresief op te gaan reageren geef je die lui juist precies wat ze willen. Dan kunnen ze weer roepen dat het hier allemaal zo vreselijk racistisch en dictatoriaal is. Doodzwijgen en weghouden van officiële herdenkingen is de meest effectieve reactie.
pi_178715667
Ik vind het best als je wilt protesteren, we leven in een vrij land, maar respecteer gevoelens van je medemens.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178715674
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Laten melden om 19:59 en ze de deur uit schoppen om 20:03. Iedereen blij. Behalve dat zwikkie idioten dan, maar dat boeit verder geen hond.
Lijkt me een prima oplossing.
  dinsdag 24 april 2018 @ 16:53:55 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_178715684
Walgelijke lui :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_178715734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:49 schreef westwoodblvd het volgende:
Door hier heel aggresief op te gaan reageren geef je die lui juist precies wat ze willen. Dan kunnen ze weer roepen dat het hier allemaal zo vreselijk racistisch en dictatoriaal is. Doodzwijgen en weghouden van officiële herdenkingen is de meest effectieve reactie.
Ben het met je eens dat deze groep veel te veel aandacht krijg ja.
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:09:36 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_178715950
Sommigen hebben echt niets beters te doen blijkt wel weer... wat een gejank.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_178715990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:53 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het best als je wilt protesteren, we leven in een vrij land, maar respecteer gevoelens van je medemens.
Als je dit tegen hen zou zeggen, krijg je vast als antwoord: "Ja maar zij respecteren onze gevoelens ook niet!"
pi_178718326
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 16:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik heb een goed idee. Als we die lawaaidemonstratie nou eens aanvullen met het staccato geluid van een paar M16's? :)
En dan ?
Wat is het doel ervan ?

ooohhhhhhhhhhhh dit is een oproep tot een moordpartij?
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:49:49 #166
Why is all the rum gone?
pi_178718345
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:48 schreef Bluesdude het volgende:

En dan ?
Wat is het doel ervan ?

ooohhhhhhhhhhhh dit is een oproep tot een moordpartij?
Nou, oproep, oproep....

Hebben ze volgend jaar echt iets om over te klagen. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178718477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nou, oproep, oproep....

Hebben ze volgend jaar echt iets om over te klagen. :)
Ik moest even opzoeken wat een M16 is, maar dat is dus een semi-automatisch militair vuurwapen? Hoe dan ook, mogen deze mensen best demonstreren, maar wmb dus niet tijdens de dodenherdenking en de plechtigheid. Verder vraag ik me af of er in brede kring behoefte bestaat om de dodenherdenking die nu gehouden wordt aan te passen. Dus ik denk dat zij in troebel water aan te vissen zijn. Iedereen mag verder herdenken wat hij of zij of X wil. Ikzelf denk wel puur en alleen aan de tweede wereldoorlog dan. Aan alle verhalen die ik meegekregen heb ook. Aan dat nooit meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 25-04-2018 10:23:11 ]
I´m back.
  dinsdag 24 april 2018 @ 18:57:20 #168
Why is all the rum gone?
pi_178718504
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:55 schreef Ryan3 het volgende:

Ik moest even opzoeken wat een M16 is, maar dat is dus een semi-automatisch militair vuurwapen? Hoe dan ook, mogen deze mensen best demonstreren, maar wmb dus niet tijdens de dodenherdenking en de plechtigheid. Verder vraag ik me af of er in brede kring behoefte bestaat om de dodenherdenking die nu gehouden wordt aan te passen. Dus ik denk dat zij in een ondiep water aan te vissen zijn. Iedereen mag verder herdenken wat hij of zij of X wil. Ikzelf denk wel puur en alleen aan de tweede wereldoorlog dan. Aan alle verhalen die ik meegekregen heb ook. Aan dat nooit meer.
Demonstreren is een goed recht. Maar het hoeft niet respectloos te zijn. En ik vind dat dit initiatief dat is.
pi_178718520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Demonstreren is een goed recht. Maar het hoeft niet respectloos te zijn. En ik vind dat dit initiatief dat is.
Ja, ik zeg al, ga dat dan heel ergens anders doen, met bordjes, zonder lawaai. Van mij mag dat an sich.
I´m back.
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 19:07:43 #170
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178718687
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 18:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik moest even opzoeken wat een M16 is, maar dat is dus een semi-automatisch militair vuurwapen? Hoe dan ook, mogen deze mensen best demonstreren, maar wmb dus niet tijdens de dodenherdenking en de plechtigheid. Verder vraag ik me af of er in brede kring behoefte bestaat om de dodenherdenking die nu gehouden wordt aan te passen. Dus ik denk dat zij in een ondiep water aan te vissen zijn. Iedereen mag verder herdenken wat hij of zij of X wil. Ikzelf denk wel puur en alleen aan de tweede wereldoorlog dan. Aan alle verhalen die ik meegekregen heb ook. Aan dat nooit meer.
Is hetzelfde als per se tussen kinderen tegen ZP willen demonstreren, doe dat dan de dag ervoor....hier geldt hetzelfde, doe het een dag erna of ervoor maar ga niet de boel verstieren, daar win je ook gewoon bij voorbaat al geen sympathie voor je zaak mee.
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:15:55 #171
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_178718862
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Is hetzelfde als per se tussen kinderen tegen ZP willen demonstreren, doe dat dan de dag ervoor....hier geldt hetzelfde, doe het een dag erna of ervoor maar ga niet de boel verstieren, daar win je ook gewoon bij voorbaat al geen sympathie voor je zaak mee.
Ze willen geen sympathie maar hun gelijk krijgen. Kan het niet goedschiks, dan moet het maar zo kwaadschiks mogelijk waardoor ze het proberen af te dwingen. Soort chantage: als wij niet expliciet genoemd worden met de dodenherdenking, zorgen wij er voor dat jullie je 2 minuten stilte nooit meer zullen krijgen.
Beetje het zelfde gedrag als KOZP die steeds meer en meer succes heeft met het omkleuren van Zwarte Piet.
pi_178718909
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja, dat is idd ook onverstandig. Doe dat op een andere wijze. Nu verzetten andere mensen zich hier tegen. Ook soms op een onverstandige manier natuurlijk.
I´m back.
pi_178718952
De generaties van net na de oorlog zouden wel raad weten met deze weerzinwekkende onderkruipsels die de dodenherdenking willen verstoren. Ze zouden met pek en veren het land uitgejaagd worden en terecht.

Als de politie ook maar enigszins denkt dat zij de dodenherdenking gaan verstoren dan oppakken. Bij daadwerkelijke verstoring keihard aanpakken en straffen al moet de regering speciale wetgeving maken om dit uitschot aan te pakken.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2018 @ 19:38:27 #175
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_178719218
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat is idd ook onverstandig. Doe dat op een andere wijze. Nu verzetten andere mensen zich hier tegen. Ook soms op een onverstandige manier natuurlijk.
Maar dat is waarschijnlijk wel het gevolg.
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:43:04 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178719322
Als zij haar bek open trekt om 20.00.01, dan zie ik maar een optie. Een toepasselijke traditie opnieuw ter leven laten komen.

Dan maken we een kaalgeschoren moffenhoer van haar. Gewoon even laten weten dat ze fout zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Red_85 op 24-04-2018 19:50:09 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_178719419
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:43 schreef Red_85 het volgende:
Als zij haar bek open trekt om 20.00.01, dan zie ik maar een optie. Een toepasselijke traditie opnieuw ter leven laten komen.

Dan maken we een kaalgeschoren moffenhoer van haar. Gewoon even latem weten dat ze fout zit.
Prima
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:49:46 #178
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178719430
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie zegt dat deze lawaaidinges van Michael van Zeijl is ?
Overigens dreigde hij niet den Sint te vermoorden. Ook niet een oproep. Het was een sick en sick joke. Logisch dat sint vd Walle aangifte deed.
Zwart op wit was het een bedreiging. Je kan het downplayen tot grapje, maar daar trapt niemand in natuurlijk.
1947-2016
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:52:07 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178719451
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Prima
Heeft verder ook niet echt veel consequenties ofso. Paar weken er uit zien als Skunk Anansie...
1947-2016
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:53:26 #180
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178719469
Protestschreeuwen op de dam tijdens dodenherdenking. Goed idee. We zijn nu toch letterlijk alles aan waarde in dit land aan het afbreken dus dat lijkt mij een prima plek om voortgang te boeken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_178719472
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heeft verder ook niet echt veel consequenties ofso. Paar weken er uit zien als Skunk Anansie...
Wel toffe band opzicht, kan ze gelijk bij een bevrijdingsfestival aan het werk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:57:53 #182
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_178719540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Inhoudelijk hebben ze een punt, een stevige zelfs. Die geschiedenis verdient veel meer aandacht.
Maar deze geplande actie van een enkeling is geheel ongepast en doet de zaak geen goed. Het eigenlijke onderwerp wordt er eerder door ondergesneeuwd dan geholpen.
Ik weet niet wat voor jeugddelinquenten school jij hebt moeten bezoeken.. maar op mijn school werden dit soort dingen gewoon behandeld.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 24 april 2018 @ 20:08:07 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_178719689
Zo zonde dat we geld blijven spenderen om de uitkeringen van dit soort kansloos volk te betalen.
pi_178719727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik niet. Net of het mij wat kan schelen dat zestig jaar geleden een dorp is uitgemoord aan de andere kant van de wereld.
Mij kan het persoonlijk eigenlijk ook geen flikker schelen tijdens WO2 hier in ederland ook nogal wat mensen uitgemoord zijn.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178719882
Dat heeft overigens meer te maken met dat ik een EQ heb van een zak bedorven aardappelen dan met wat anders.

Anyway, ondanks dat ik er geen kut om geef vind ik het ook wel weer wat om dan maar moedwillig dat "feestje" van andere mensen te verstieren. Dat is toch nergens voor nodig. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178719934
'Gewoon negeren' is wat lastig als ze daar op de Dam 2 minuten hun keel schor staan te schreeuwen. Het is moeilijk voor te stellen, maar als alle anderen stil zijn, zijn ze best goed hoorbaar.
pi_178719948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:20 schreef Vasilevski het volgende:
'Gewoon negeren' is wat lastig als ze daar op de Dam 2 minuten hun keel schor staan te schreeuwen. Het is moeilijk voor te stellen, maar als alle anderen stil zijn, zijn ze best goed hoorbaar.
Denk dat de ambulance gelijk mag aanrijden als ze het proberen...
pi_178720221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:56 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Die geschiedenis wordt volgens mij al in wel on de onderbouw behandeld. Extra benoemen kan geen kwaad maar de schreeuwers doen net alsof het onder het kleed wordt geschoven.
Klopt, elke Nederlander kan je vertellen dat 'politionele acties' een eufemisme was, sterker nog, voor de meesten was dat de eerste kennismaking met zo'n eufemism.

Dat is met al die rassenkwestieclubjes zo, ze kennen de geschiedenis niet, ze doen aan geschiedvervalsing, ze projecteren Amerikaanse toestanden op Nederland en ze doen alsof er sinds de vooroorlogse racistische tijden helemaal niks veranderd is. In beginsel ben ik het met hun uitgangspunten eens maar ze liegen zichzelf in een slachtofferrol. Ze zitten gewoon te hopen dat Nederland racistischer is of wordt dan het ooit geweest is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178720391
Gaat de politie nu snelwegen blokkeren om aspirant protesteerders te stoppen?
Racist
pi_178720414
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zwart op wit was het een bedreiging. Je kan het downplayen tot grapje, maar daar trapt niemand in natuurlijk.
jaja... als ik sint was, hulpsint, burgemeester van Dokkum, vader te Dokkum, zou ik het ook als een bedreiging opvatten.
Het was niet bedoeld als bedreiging. Het was een sickjoke.. het sadistisch trekje was vooral de kinderen als getuige noemen.
Ik ben benieuwd of een rechter het als bedreiging gaat zien en een straf uitspreekt.
pi_178720707
Mooie opvoeding heb je dan gehad, schreeuwen tijdens een dodenherdenking omdat je extra respect voor andere doden wil hebben :')
pi_178722301
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]

10 mensen melden zich op facebook-event aan en de media gaat er een artikel aan wijden?

Hebben die niet door dat het juist media-aandacht is waar zulke social-media-prutsers nu eigenlijk op doelen?

Of gaat het de media gewoon om het enerzijds juist extra aandacht geven aan wat marginale gekkies omdat ze daarmee hen ook nieuwswaardig maken willen?
Men maakt al nieuws als een clown als Johan Vlemmix iets ludieks doet dus op zich is alles wat tegendraads en vreemd is nieuws. Zo'n oproep tot protest van een kleine groep ook.

Verder zit vooral dagelijks binnenlands nieuws buiten de scoops om altijd redelijk in de marges. Dat er miljoenen stilstaan bij de herdenking is geen nieuws maar gewoon een ritueel. Alles wat er haaks opstaat is wel nieuws want het is geen terugkerend iets.
pi_178722304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 20:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

jaja... als ik sint was, hulpsint, burgemeester van Dokkum, vader te Dokkum, zou ik het ook als een bedreiging opvatten.
Het was niet bedoeld als bedreiging. Het was een sickjoke.. het sadistisch trekje was vooral de kinderen als getuige noemen.
Ik ben benieuwd of een rechter het als bedreiging gaat zien en een straf uitspreekt.
Gelet op zijn extremistische trackrecord kan ik dat met de best wil van de wereld geen 'sickjoke'noemen. Die gast is knetter, en zo'n bedreiging neem je dan maar best wel serieus. En hopelijk doet een rechter dat ook.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_178722735
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 21:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Gelet op zijn extremistische trackrecord kan ik dat met de best wil van de wereld geen 'sickjoke'noemen. Die gast is knetter, en zo'n bedreiging neem je dan maar best wel serieus. En hopelijk doet een rechter dat ook.
Voor mij is het ook geen joke... voor hem wel.... hij moest even cynisch zijn agressie kwijt.
btw... in dit topic zie je herhaaldelijk hetzelfde.... fokusers die cynisch enge plannetjes als 'oplossing ' bedenken. Voor hen is een joke.
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:17:24 #195
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_178723182
Na zo'n actie ben je enige sympathie wel voorgoed kwijt denk ik. Ik zou het niet aanraden.
pi_178723288
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:17 schreef beantherio het volgende:
Na zo'n actie ben je enige sympathie wel voorgoed kwijt denk ik. Ik zou het niet aanraden.
KOZP is ook alle sympathie kwijt na hun acties bij intochten, en toch winnen ze terrein.
pi_178723810
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:43 schreef Red_85 het volgende:
kaalgeschoren moffenhoer
_O-

Sommige tradities moet je wel in leven houden

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:37:40 #198
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_178723872
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:20 schreef ToT het volgende:

[..]

KOZP is ook alle sympathie kwijt na hun acties bij intochten, en toch winnen ze terrein.
Ik wil niet in april alweer een Zwarte Pieten-discussie beginnen, maar is dat waarom hun Twitter-account "maar liefst" 654 volgers heeft?
pi_178723925
Je zou er bijna voor naar de dam gaan en die figuren helemaal in elkaar timmeren
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  dinsdag 24 april 2018 @ 22:43:05 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178724006
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:36 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

_O-

Sommige tradities moet je wel in leven houden

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een helden deze kerels
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')