abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 april 2018 @ 18:45:34 #1
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178697329
Beste iedereen,

Wellicht hebben jullie wel eens gehoord van Ghosthunters. Dit zijn groepen die onderzoek doen naar het paranormale. Vaak gebeurd dit in oude verlaten kantoorpanden, ziekenhuizen, woonhuizen, begraafplaatsen enz. Deze onderzoeken worden uitgevoerd met apparatuur waarmee geestverschijningen waargenomen kunnen worden. Dit kan door middel van camera’s met infrarood, meters die temperatuurswisselingen waarnemen maar ook door middel van communicatie apparatuur zoals een ghost box of opname apparaat om EVP’s vast te leggen (stemmen van overledenen).

Mijn naam is Marissa en ik ben al jaren geinteresseerd in het leven na de dood. Ik geloof er heilig in dat er meer is en dat er zielen zijn die niet verder kunnen gaan waardoor ze blijven hangen op de plek waar ze gestorven zijn. Ook geloof ik er in dat er entiteiten zijn die geen goede bedoelingen hebben.

Omdat er zo’n taboe rust op het leven na de dood en er veel sceptische mensen zijn wil ik een team op gaan zetten. Met dit team wil ik locaties bezoeken waar het spookt om hier bewijzen te verzamelen dat er zeker wat is na de dood. Naast het verzamelen van dit bewijsmateriaal hoop ik ook te kunnen helpen. Bij mensen thuis die last hebben van spoken maar ook geesten die vastzitten.

Omdat ik in een omgeving leef met sceptische mensen, en dit soort onderzoeken nooit alleen uitgevoerd kunnen worden, heb ik besloten om mijn eigen team op te starten. Uiteindelijk is mijn bedoeling om ook internationaal te gaan. Maar dit is voor latere zorg.

Wat heb ik nodig:

Uiteindelijk wil ik starten met een team van vier personen. Ikzelf, een onderzoeker, een onderzoeker met montage ervaring voor het maken van videos oo bijvoorbeeld youtube en een camera/geluidsman die ook mee helpt met onderzoeken.

In beginsel starten we met basis apparatuur. Als blijkt dat het onderzoeken en ghosthunten goed gaat en we er alle vier mee verder willen zal ik investeren in beter en uitgebreidere apparatuur.

Nu de vraag: wie staat er sterk in zijn schoenen, is ouder dan 18, voldoet aan bovenstaande eisen, is serieus op dit gebied en kan met respect omgaan met dit soort onderzoeken en wil mijn team versterken?

Ben je geinteresseerd om samen met mij dit avontuur aan te gaan, stuur dan een pb.

Gr marissa
  maandag 23 april 2018 @ 18:46:49 #2
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178697352
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 23 april 2018 @ 18:48:06 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178697371
Rofl :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 23 april 2018 @ 18:53:04 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178697457
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178697487
Hoe ga je die geesten die vast zitten helpen dan?
pi_178697584
Mag ik degene zijn die af en toe wat deuren dicht gooit en wat willekeurige items van tafels stoot? Dan kunnen jullie daar mooi op reageren, net alsof je schrikt en bang bent, en dan kunnen we cashen op youtube!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178697600
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:54 schreef LurkJeRot het volgende:
Hoe ga je die geesten die vast zitten helpen dan?
Lijmverwijderaar. Dan zijn ze weer los.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 april 2018 @ 19:13:55 #8
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178697863
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 18:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Mag ik degene zijn die af en toe wat deuren dicht gooit en wat willekeurige items van tafels stoot? Dan kunnen jullie daar mooi op reageren, net alsof je schrikt en bang bent, en dan kunnen we cashen op youtube!
Er moet altijd iemand tussen zitten die bijdehand en niet serieus doet! Ik ben hier namelijk heel serieus onder. Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om dit soort grapjes op een ander topic te maken dan kan ik mijn topic serieus houden voor mensen die hier echt bij willen helpen.
  maandag 23 april 2018 @ 19:23:31 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178698029
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:13 schreef SHNL het volgende:

[..]

Er moet altijd iemand tussen zitten die bijdehand en niet serieus doet! Ik ben hier namelijk heel serieus onder. Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om dit soort grapjes op een ander topic te maken dan kan ik mijn topic serieus houden voor mensen die hier echt bij willen helpen.
Wil je het serieus over geesten hebben of wil je alleen maar bevestiging?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178698084
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:13 schreef SHNL het volgende:
Er moet altijd iemand tussen zitten die bijdehand en niet serieus doet! Ik ben hier namelijk heel serieus onder.
Hoe DURF je mij te beschuldigen dat ik niet serieus zou zijn!!!
Ik ben HEEL erg serieus!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 23 april 2018 @ 19:37:51 #11
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178698421
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:13 schreef SHNL het volgende:

[..]

Er moet altijd iemand tussen zitten die bijdehand en niet serieus doet! Ik ben hier namelijk heel serieus onder. Dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om dit soort grapjes op een ander topic te maken dan kan ik mijn topic serieus houden voor mensen die hier echt bij willen helpen.
In hoeverre sta je open voor een goede discussie of geesten wel of niet bestaan?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 23 april 2018 @ 19:58:19 #12
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178699022
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 19:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

In hoeverre sta je open voor een goede discussie of geesten wel of niet bestaan?
Daar sta ik voor open. Ik heb evenveel respect voor mensen die sceptisch zijn als dat ik respect heb voor mensen die er heilig in geloven. Zolang er serieus en zonder offence met elkaar wordt gecommuniceerd. Zonder elkaar belachelijk te maken.
pi_178699888
ik geloof er wel in maar wat is precies jouw doel? is het sensatie of wil je er iets mee bereken, wil je er geld mee verdienen?
  maandag 23 april 2018 @ 22:27:39 #14
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178703392
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2018 20:26 schreef Alcar het volgende:
ik geloof er wel in maar wat is precies jouw doel? is het sensatie of wil je er iets mee bereken, wil je er geld mee verdienen?
Mijn doel is om bewijsmateriaal te verzamelen. Het is niet mijn intentie in eerste instantie om hier geld mee te verdienen. Maar wil wel goede filmpjes gaan maken met de gevonden bewijsmaterialen en opnames en deze delen via internet. Als dit gaat lopen en hier wat uit kan komen is dat natuurlijk mooi meegenomen maar het is niet mijn doel om er rijk van te worden. Ik heb gewoon als gemiddelde nederlander een fulltime baan maar omdat ik zelf sterk geloof en een aantal dingen heb meegemaakt die onverklaarbaar zijn wil ik de wereld en vooral nederland laten zien dat het er echt is.
pi_178703791
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 22:27 schreef SHNL het volgende:

[..]

Mijn doel is om bewijsmateriaal te verzamelen. Het is niet mijn intentie in eerste instantie om hier geld mee te verdienen. Maar wil wel goede filmpjes gaan maken met de gevonden bewijsmaterialen en opnames en deze delen via internet. Als dit gaat lopen en hier wat uit kan komen is dat natuurlijk mooi meegenomen maar het is niet mijn doel om er rijk van te worden. Ik heb gewoon als gemiddelde nederlander een fulltime baan maar omdat ik zelf sterk geloof en een aantal dingen heb meegemaakt die onverklaarbaar zijn wil ik de wereld en vooral nederland laten zien dat het er echt is.
weet wel dat je bij ghosthunten je gaat inlaten met slechte spoken, beter doe je goed en maak je je klaar voor je eigen hiernamaals
pi_178708418
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:D
Dit is wel iets voor jou! oO/
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:40:12 #17
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178708542
Hoe ga je dit praktisch aanpakken?
- heb jij al apparatuur of hoe gaat dat gefinancierd worden?
- wie zorgt voor vervoer?
- ga je alleen in de weekenden hunten of ook door de week?
- de montagemedewerker zal er meer tijd aan besteden, krijgt die een vergoeding voor dat werk?
- is er back-up van een jurist voor het geval je gaat hunten op verboden percelen of ben je dat niet van plan?
- welke ervaring heb je zelf met geesten en je daartegen weren, of zoek je daar ook iemand voor?
  dinsdag 24 april 2018 @ 09:57:54 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_178708854
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:40 schreef Lunatiek het volgende:
Hoe ga je dit praktisch aanpakken?
- heb jij al apparatuur of hoe gaat dat gefinancierd worden?
- wie zorgt voor vervoer?
- ga je alleen in de weekenden hunten of ook door de week?
- de montagemedewerker zal er meer tijd aan besteden, krijgt die een vergoeding voor dat werk?
- is er back-up van een jurist voor het geval je gaat hunten op verboden percelen of ben je dat niet van plan?
- welke ervaring heb je zelf met geesten en je daartegen weren, of zoek je daar ook iemand voor?
En, hoe ben je verzekert
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_178709616
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:32 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Dit is wel iets voor jou! oO/
Ik ben een MILFhunter maar ik kijk dit topic ook wel even mee :7
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 14:45:50 #20
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178713565
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 09:40 schreef Lunatiek het volgende:
Hoe ga je dit praktisch aanpakken?
- heb jij al apparatuur of hoe gaat dat gefinancierd worden?
- wie zorgt voor vervoer?
- ga je alleen in de weekenden hunten of ook door de week?
- de montagemedewerker zal er meer tijd aan besteden, krijgt die een vergoeding voor dat werk?
- is er back-up van een jurist voor het geval je gaat hunten op verboden percelen of ben je dat niet van plan?
- welke ervaring heb je zelf met geesten en je daartegen weren, of zoek je daar ook iemand voor?
In beginsel wil ik eerst weten of er mensen zijn die met mij een team willen vormen om dit op te starten.

- heb jij al apparatuur of hoe gaat dat gefinancierd worden?
Apparatuur zorg ik zelf voor. Dit doe ik geheel op eigen kosten. Dit zal in het begin basis apparatuur zijn. Dan kan je denken aan: voicerecorders, camera's met nachtzicht, EMF meters, een ghostbox etc.Als het een succes wordt zal ik meer investeren en ook meer uitgebreidere apparatuur aanschaffen.

- wie zorgt voor vervoer?
Ik heb zelf een rijbewijs en zal mijn team in het begin zelf ophalen. Indien de woonplaatsen te ver van elkaar zijn zal ik een kleine vergoeding geven voor het reizen met openbaar vervoer of een kilometervergoeding.

- ga je alleen in de weekenden hunten of ook door de week?
Ik heb zelf een fulltime baan en een gezin. Dit houd in dat het puur voor de avonden in de weekenden zal zijn. Lees: vrijdag en/of zaterdag avond.

- de montagemedewerker zal er meer tijd aan besteden, krijgt die een vergoeding voor dat werk?
Elk startend bedrijf heeft niet gelijk inkomsten. Nu wil ik niet gelijk zeggen dat dit een heel bedrijf gaat zijn, dat ligt natuurlijk aan hoe het loopt. Dat houd in dat het in het begin heel basic zou zijn. Als een montagemedewerker alleen zou willen meehelpen om er geld voor te krijgen moet ik die gene helaas in het begin teleur stellen. Ik zal al flink investeren om dit op te zetten en kan het financieel niet aan om een montagemedewerker te betalen voor de montage. Als niemand bereid is om dit op vrijwilligersbasis te doen dan zal ik zelf de montage oppakken. Gelukkig ben ik handig genoeg.

- is er back-up van een jurist voor het geval je gaat hunten op verboden percelen of ben je dat niet van plan?
Dit project zal geheel legaal zijn. Wij zullen geen percelen bezoeken waar geen toestemming voor is. Voor elk leegstaand gebouw is er wel een beheerder welke we eerst om toestemming vragen. Hiervoor zullen we ook een soort van overeenkomst opstellen zodat de toestemming op papier geregeld is voordat er een onderzoek plaats vind. Voor deze overeenkomst zal ik juridisch advies inwinnen zodat er achteraf geen onenigheid over kan ontstaan.

- welke ervaring heb je zelf met geesten en je daartegen weren, of zoek je daar ook iemand voor?
Het bezoeken van spooklocaties kan ook leiden tot negatieve entiteiten. Voor deze situaties zal ik een exorsist benaderen die indien nodig bereid is het team bij te staan. Ik zal geen enkel risico lopen met mijn team. Tevens wil ik gebruik gaan maken van een ervaren medium die tijdens onderzoeken bij kan staan. Natuurlijk is het van belang om een locatie grondig te inspecteren en de geschiedenis te weten voorafgaande het onderzoek.

Voordat we daadwerkelijk beginnen met het team en de onderzoeken gaan we langs bij een deskundige die ons de gevaren en valkuilen verteld en ons tips geeft voor het uitvoeren van de onderzoeken.

Nogmaals, niks zal illegaal gebeuren en risico's worden geminimaliseerd zover mogelijk!
pi_178713582
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben een MILFhunter maar ik kijk dit topic ook wel even mee :7
Ohhhh wacht even... haha ..jíj bent die ene chicks-hunter-man hier .. toch?
Ik was even in de war, my bad! (8>

  dinsdag 24 april 2018 @ 14:53:41 #22
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_178713686
Wat noem je bewijs?

Er zijn al sinds mensenheugenis legio mensen opzoek naar bewijs voor het bestaan van geesten. Tot op heden is er echter 0,0 bewijs dat ze daadwerkelijk bestaan. Wat is er zo bijzonder aan jouw aanpak dat jij wel denkt bewijs te kunnen leveren?

Of gebruik je het begrip bewijs gewoon een beetje heel ruim?
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_178713729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:46 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Ohhhh wacht even... haha ..jíj bent die ene chicks-hunter-man hier .. toch?
Ik was even in de war, my bad! (8>

[ afbeelding ]
De milfhunter

Lambo of Rekt
  dinsdag 24 april 2018 @ 15:03:42 #24
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178713845
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:53 schreef Klaploper het volgende:
Wat noem je bewijs?

Er zijn al sinds mensenheugenis legio mensen opzoek naar bewijs voor het bestaan van geesten. Tot op heden is er echter 0,0 bewijs dat ze daadwerkelijk bestaan. Wat is er zo bijzonder aan jouw aanpak dat jij wel denkt bewijs te kunnen leveren?

Of gebruik je het begrip bewijs gewoon een beetje heel ruim?
Ik kan niet zeggen wat mijn aanpak verschilt van andere ghost hunters. Ik denk dat het meer te maken heeft met de ervaring op dat moment. Wat ik wel weet dat er genoeg ghosthunters op TV zijn die een script hebben. Dit wil ik NIET met mijn team! Het begrip bewijs kan je op veel manieren bekijken. Natuurlijk hebben alle ghost hunters iets met elkaar gemeen.. dat is: bewijzen dat geesten bestaan aan de mensen die het niet geloven! ... Bewijzen dat ze er zijn door beelden/foto's of wat dan ook te delen met de wereld. Maar wat ik daarbij heb is dat ik graag mensen help. Als jij in een woning zou leven waar je wordt geterroriseerd door onverklaarbare dingen zou jij graag willen dat er iemand antwoord kan geven... Waarom gebeurt dit, Wie doet dit, Wat doet dit, waar komt dit vandaan en hoe kan dit opgelost/voorkomen worden.

Daarnaast zet je het online op een youtube kanaal, je maakt er een soort vlog film van... En wie weet wat er dan gebeurt. Ik ga er niet vanuit dat dit goed bekeken zal worden.. maar Ghost adventures en Ghost hunters international zijn er ook bekend mee geworden en worden ook op TV uitgezonden. Dit zijn amerikaanse teams die ook zo begonnen zijn. Het zou toch gaaf zijn als wij in nederland ook zo'n team hebben die dit onderwerp behandeld maar dan zonder script en met respect.
pi_178714143
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:03 schreef SHNL het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen wat mijn aanpak verschilt van andere ghost hunters. Ik denk dat het meer te maken heeft met de ervaring op dat moment. Wat ik wel weet dat er genoeg ghosthunters op TV zijn die een script hebben. Dit wil ik NIET met mijn team! Het begrip bewijs kan je op veel manieren bekijken. Natuurlijk hebben alle ghost hunters iets met elkaar gemeen.. dat is: bewijzen dat geesten bestaan aan de mensen die het niet geloven! ... Bewijzen dat ze er zijn door beelden/foto's of wat dan ook te delen met de wereld. Maar wat ik daarbij heb is dat ik graag mensen help. Als jij in een woning zou leven waar je wordt geterroriseerd door onverklaarbare dingen zou jij graag willen dat er iemand antwoord kan geven... Waarom gebeurt dit, Wie doet dit, Wat doet dit, waar komt dit vandaan en hoe kan dit opgelost/voorkomen worden.


Daarnaast zet je het online op een youtube kanaal, je maakt er een soort vlog film van... En wie weet wat er dan gebeurt. Ik ga er niet vanuit dat dit goed bekeken zal worden.. maar Ghost adventures en Ghost hunters international zijn er ook bekend mee geworden en worden ook op TV uitgezonden. Dit zijn amerikaanse teams die ook zo begonnen zijn. Het zou toch gaaf zijn als wij in nederland ook zo'n team hebben die dit onderwerp behandeld maar dan zonder script en met respect.
Er zijn meer dan genoeg ghosthunters te vinden op YouTube, je moet jezelf kunnen onderscheiden in iets, wat het voor de kijker interessant maakt om te abonneren + wat zorgt voor meer kijkers. Heb je ervaring met 'helpen van mensen' op dit gebied of is het eerder dat je zelf onverklaarbare dingen mee maakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2018 15:26:25 ]
  dinsdag 24 april 2018 @ 17:39:03 #26
477543 SHNL
Spirit Hunters NL
pi_178716481
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 15:24 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg ghosthunters te vinden op YouTube, je moet jezelf kunnen onderscheiden in iets, wat het voor de kijker interessant maakt om te abonneren + wat zorgt voor meer kijkers. Heb je ervaring met 'helpen van mensen' op dit gebied of is het eerder dat je zelf onverklaarbare dingen mee maakt?
Dat snap ik! Ik heb geen ervaring met het helpen van mensen op dit gebied. Daarom laat ik me ook goed iformeren door mensen met serieuze ervaring. Wel heb ik al veel onverklaarbare dingen meegemaakt wat ervoor heeft gezorgd dat ik dit dus wil gaan doen.
pi_178724614
Laat ik maar de oude man zijn die je op een rots tegenkomt en bibberend tegen jou zegt: NIET DOEN! Het is het niet waard om zegels van andere dimensies te openen of er aan te zitten peulen. Die meuk op televisie moet je niet geloven. Het is commerciële sensatie met wat "wetenschappelijke" kul-apparaten. Deze mensen missen de achtergrond en serieuze ervaring. Om in die wereld te geraken moet je spiritueel zijn. Je moet je hele leven daar aan geweid hebben. Wat jij (en die 3 anderen) gaan doen is je neus steken in zaken die je de rest van je leven zullen achtervolgen. Ga geen vingers in gaten steken en denken dat je dan iets op beeld zult vastleggen. Die kans is erg klein namelijk. En verder, als het eenmaal in je zit, kom je er heel moeilijk van af. Het zal je krankzinnig maken.
pi_178725338
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:15 schreef pipojansen het volgende:
Laat ik maar de oude man zijn die je op een rots tegenkomt en bibberend tegen jou zegt: NIET DOEN! Het is het niet waard om zegels van andere dimensies te openen of er aan te zitten peulen. Die meuk op televisie moet je niet geloven. Het is commerciële sensatie met wat "wetenschappelijke" kul-apparaten. Deze mensen missen de achtergrond en serieuze ervaring. Om in die wereld te geraken moet je spiritueel zijn. Je moet je hele leven daar aan geweid hebben. Wat jij (en die 3 anderen) gaan doen is je neus steken in zaken die je de rest van je leven zullen achtervolgen. Ga geen vingers in gaten steken en denken dat je dan iets op beeld zult vastleggen. Die kans is erg klein namelijk. En verder, als het eenmaal in je zit, kom je er heel moeilijk van af. Het zal je krankzinnig maken.
Eens. :)
pi_178761304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2018 23:15 schreef pipojansen het volgende:
Laat ik maar de oude man zijn die je op een rots tegenkomt en bibberend tegen jou zegt: NIET DOEN! Het is het niet waard om zegels van andere dimensies te openen of er aan te zitten peulen. Die meuk op televisie moet je niet geloven. Het is commerciële sensatie met wat "wetenschappelijke" kul-apparaten. Deze mensen missen de achtergrond en serieuze ervaring. Om in die wereld te geraken moet je spiritueel zijn. Je moet je hele leven daar aan geweid hebben. Wat jij (en die 3 anderen) gaan doen is je neus steken in zaken die je de rest van je leven zullen achtervolgen. Ga geen vingers in gaten steken en denken dat je dan iets op beeld zult vastleggen. Die kans is erg klein namelijk. En verder, als het eenmaal in je zit, kom je er heel moeilijk van af. Het zal je krankzinnig maken.
ervaring mee?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179059338
Je gelooft heilig in iets waarvan je het bestaan wilt gaan onderzoeken?

Tip: zorg voor goede onderzoeksmethodiek. Bij programma's als Ghosthunters/Adventures is die namelijk allerbelabberdst.
-
pi_179062057
Tegenwoordig zijn opnames en dergelijke ook geen onomstotelijk bewijs meer, alles kan gemaakt worden met de huidige technieken/computers/software. Heb je zoveel geriskeerd en geld verspild voor iets wat toch niet geloofd zal worden.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:54:29 #32
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_179062412
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 17:39 schreef SHNL het volgende:

[..]

Dat snap ik! Ik heb geen ervaring met het helpen van mensen op dit gebied. Daarom laat ik me ook goed iformeren door mensen met serieuze ervaring. Wel heb ik al veel onverklaarbare dingen meegemaakt wat ervoor heeft gezorgd dat ik dit dus wil gaan doen.
Niet doen. Als je je antwoord hebt, wat dan?
  zondag 13 mei 2018 @ 17:15:39 #33
477890 GhostHuntingNo
Dont judge me
pi_179136398
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:36 schreef Neoheo het volgende:
Tegenwoordig zijn opnames en dergelijke ook geen onomstotelijk bewijs meer, alles kan gemaakt worden met de huidige technieken/computers/software. Heb je zoveel geriskeerd en geld verspild voor iets wat toch niet geloofd zal worden.
Laat hem lekker.. als hij daar gelukkig van word ?
pi_183119574
Hoi,

Hebben jullie nog iemand nodig voor het team?
pi_183132474
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 18:45 schreef SHNL het volgende:
Beste iedereen,

Wellicht hebben jullie wel eens gehoord van Ghosthunters. Dit zijn groepen die onderzoek doen naar het paranormale. Vaak gebeurd dit in oude verlaten kantoorpanden, ziekenhuizen, woonhuizen, begraafplaatsen enz. Deze onderzoeken worden uitgevoerd met apparatuur waarmee geestverschijningen waargenomen kunnen worden. Dit kan door middel van camera’s met infrarood, meters die temperatuurswisselingen waarnemen maar ook door middel van communicatie apparatuur zoals een ghost box of opname apparaat om EVP’s vast te leggen (stemmen van overledenen).

Mijn naam is Marissa en ik ben al jaren geinteresseerd in het leven na de dood. Ik geloof er heilig in dat er meer is en dat er zielen zijn die niet verder kunnen gaan waardoor ze blijven hangen op de plek waar ze gestorven zijn. Ook geloof ik er in dat er entiteiten zijn die geen goede bedoelingen hebben.

Omdat er zo’n taboe rust op het leven na de dood en er veel sceptische mensen zijn wil ik een team op gaan zetten. Met dit team wil ik locaties bezoeken waar het spookt om hier bewijzen te verzamelen dat er zeker wat is na de dood. Naast het verzamelen van dit bewijsmateriaal hoop ik ook te kunnen helpen. Bij mensen thuis die last hebben van spoken maar ook geesten die vastzitten.

Omdat ik in een omgeving leef met sceptische mensen, en dit soort onderzoeken nooit alleen uitgevoerd kunnen worden, heb ik besloten om mijn eigen team op te starten. Uiteindelijk is mijn bedoeling om ook internationaal te gaan. Maar dit is voor latere zorg.

Wat heb ik nodig:

Uiteindelijk wil ik starten met een team van vier personen. Ikzelf, een onderzoeker, een onderzoeker met montage ervaring voor het maken van videos oo bijvoorbeeld youtube en een camera/geluidsman die ook mee helpt met onderzoeken.

In beginsel starten we met basis apparatuur. Als blijkt dat het onderzoeken en ghosthunten goed gaat en we er alle vier mee verder willen zal ik investeren in beter en uitgebreidere apparatuur.

Nu de vraag: wie staat er sterk in zijn schoenen, is ouder dan 18, voldoet aan bovenstaande eisen, is serieus op dit gebied en kan met respect omgaan met dit soort onderzoeken en wil mijn team versterken?

Ben je geinteresseerd om samen met mij dit avontuur aan te gaan, stuur dan een pb.

Gr marissa
Lokquote, zie bericht hierboven. :)
pi_183136613
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2018 22:27 schreef SHNL het volgende:

[..]

Mijn doel is om bewijsmateriaal te verzamelen. Het is niet mijn intentie in eerste instantie om hier geld mee te verdienen. Maar wil wel goede filmpjes gaan maken met de gevonden bewijsmaterialen en opnames en deze delen via internet. Als dit gaat lopen en hier wat uit kan komen is dat natuurlijk mooi meegenomen maar het is niet mijn doel om er rijk van te worden. Ik heb gewoon als gemiddelde nederlander een fulltime baan maar omdat ik zelf sterk geloof en een aantal dingen heb meegemaakt die onverklaarbaar zijn wil ik de wereld en vooral nederland laten zien dat het er echt is.
Wat heb JIJ dan MEEGEMAAKT?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')