abonnement Unibet Coolblue
pi_176861816
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 13:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! :)
Zonder dank, graag gedaan. Lees eens het boek : de yoga van patanjali...geschreven door een vlaamse pater die de meditatie 30 jaar bestudeerd heeft in INDIA,vertaald door, deh. INGELS ,yogaleraar en uitgegeven in de yogaschool HALASANA van MALDEGEM...Zeer interessant hoe
men de verlichting bereikt.Omdat U boeddhist bent,wil het niet zeggen dat U geen vergelijk kan maken tussen deze twee zienswijzen.Men wordt er niet dommer om.Ook ik lees graag over het boeddhisme als ziens-en levenswijze.
pi_176887353
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:24 schreef Barbie__ het volgende:
Ik heb dingen voorspeld m.b.t IS, zo wist ik al van te voren dat IS bijv meisjes en vrouwen gingen gebruiken als seks slaven en dat ze werden gemarteld en verkocht etc.

Later kwam het in het nieuws.

Ook dat IS nu of nog later in de toekomst naar europa probeerde te komen als een vluchtelingen over de zee. Wist ik ook al lang van te voren.

Wat ook later in het nieuws werd verteld

Ook heb ik wat sites gevonden, waaruit bleek dat ze via bepaalde sites en onedrive video's deelde over wat er in Syrie gebeurden. Dat waren live video's en die sites werden gebruikt om met elkaar te communiceren over hoe je bijv een bom maakte.

Ook dat kwam later in het nieuws, wist ik al dagen er voor. Heb het zelfs toen gemeld aan de CIA, en ze hebben er echt iets meegedaan.

Nu hou ik zelfs een schriftje bij, met álles wat in mij opkomt en zo kan ik voor mezelf zien dat ik het kan. Tot nu toe is alles gebeurd wat ik allang voorspeld heb. Ik heb dus ook bewijs.

Maar zo'n gave ga je niet met de wereld delen. God geeft maar heel weinig mensen zulke gaves want het is een hele grote kracht die word gegeven.

Geen idee waarom ik het kan, want het is tegenstrijdig met de symbool op mn arm. Ik weet alleen dat ik het kan en ik er bewijs van heb.

Maar ik wil er verder niks mee doen, tenzij er opeens iets komt wat echt ernstig is maar ook dan denk ik. Ik mag niet iemands lot bepalen ook al leid die misschien tot iemands dood..

Dat is dan wat God wilt.
Denk jij wel eens dat je met je innerlijke geest tegelijk in meerdere dimensies aanwezig bent en zo fysiek 'tijd' omzeilt?
(ajbwib :P )
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  zondag 4 februari 2018 @ 08:57:21 #53
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176942203
quote:
0s.gif Op maandag 2 oktober 2017 08:39 schreef Diemux het volgende:
11:11 bitches.
Serieus, wat is dat?
With the stars as her umbrella
pi_176942275
Hier ook een agnost en geloof niet in geesten e.d.

Hier mijn ervaringen:

- Gedurende mijn leven heel veel slaapverlamming...de laatste tijd kan ik het in de middag al voelen aankomen. Alsof er een soort vaag radiosignaal door mijn lijf raast. Hoorbaar en voelbaar.
- "Dingen" weten. Random gebeurtenissen die uiteindelijk plaatsvinden in de toekomst.
Recentste gebeurtenis is dat ik een maand of wat geleden heel erg veel moest denken aan een ver familielid die ik al 10 jaar niet gezien/gesproken had...ik was erg close met zijn inmiddels overleden vrouw. Vorige week heeft die man contact met mij gezocht....Daar stond ik wel ff van te kijken.
Daarnaast kan ik vaak de zinnen van mensen afmaken.

Ik ben autist...mssn dat het daar mee te maken heeft
  zondag 4 februari 2018 @ 12:17:34 #55
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_176945343
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 09:07 schreef Brybry het volgende:
Hier ook een agnost en geloof niet in geesten e.d.

Hier mijn ervaringen:

- Gedurende mijn leven heel veel slaapverlamming...de laatste tijd kan ik het in de middag al voelen aankomen. Alsof er een soort vaag radiosignaal door mijn lijf raast. Hoorbaar en voelbaar.

Als een brom, buzz, hoor- en voelbaar op de huid en voor de oren?
En soms een hoge pieptoon?

[ Bericht 3% gewijzigd door Manke op 04-02-2018 12:26:33 ]
pi_176945905
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 12:17 schreef Manke het volgende:

[..]

Als een brom, buzz, hoor- en voelbaar op de huid en voor de oren?
En soms een hoge pieptoon?
Een trilling door mijn hele lijf en het sterkst rondom mijn hoofd als een soort brom/Buzz ja.
Niet zozeer een hoge pieptoon wel een toon die er af en toe uitschiet en afwijkt van die brom/Buzz toon...

Why? Heb jij er een verklaring voor?
  zondag 4 februari 2018 @ 13:03:35 #57
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_176946048
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 12:54 schreef Brybry het volgende:

[..]

Een trilling door mijn hele lijf en het sterkst rondom mijn hoofd als een soort brom/Buzz ja.
Niet zozeer een hoge pieptoon wel een toon die er af en toe uitschiet en afwijkt van die brom/Buzz toon...

Why? Heb jij er een verklaring voor?
Rondom het hoofd, dat bedoelde ik met voor de oren.
Heb het ook, al een jaar ofzo.
Ze, mensen die het ook hebben, zeggen dat het elektromagnetische wapens zijn.
Bijvoorbeeld:
https://targetedindividua(...)ectronic-harassment/
pi_176946139
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:03 schreef Manke het volgende:

[..]

Rondom het hoofd, dat bedoelde ik met voor de oren.
Heb het ook, al een jaar ofzo.
Ze, mensen die het ook hebben, zeggen dat het elektromagnetische wapens zijn.
Bijvoorbeeld:
https://targetedindividua(...)ectronic-harassment/
Hmmm vervelend voor jou en die link is een beetje vreemd...nog nooit van gehoord.
Ik maak altijd de grap dat ik weer even een andere dimensie aan het bezoeken ben :D

Ik ben sowieso een beetje vreemd...geen enkel elektrische apparaat houd het lang met mij uit....tv,mobiel die kapot gaan...vaak kortsluiting en ik geef zelf ook veel stroomschokken.
Vorig jaar heb ik zelfs mijn hele woning laten doormeten op afwijkingen aangezien het vervelend en duur is als alles zo snel naar z'n grootje gaat.
pi_176946178
Terugkomend op je link...Waarom zouden mensen op zo'n manier lastig gevallen worden oftewel wat zou een reden zijn?
  zondag 4 februari 2018 @ 13:21:02 #60
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_176946431
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 13:10 schreef Brybry het volgende:
Terugkomend op je link...Waarom zouden mensen op zo'n manier lastig gevallen worden oftewel wat zou een reden zijn?
Ik heb werkelijk geen idee, daarom denk ik niet dat dat het is.
Je hoort wel steeds vaker over de klachten.

Maar naar mijn ervaring zijn het geesten.
pi_177169551
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 19:12 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dit heeft god jou niet verteld maar is gewoon je gezond verstand gebruiken. Iedereen behalve Merkel zag dit al van 2000km aankomen.

"Ook heb ik wat sites gevonden" _O-

Je kon zeker ook voorspellen dat nadat je deze post hebt verzonden je een aantal mensen hard hebt kunnen laten lachen?
lol
pi_177169567
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 17:23 schreef Core. het volgende:

[..]

Denk jij wel eens dat je met je innerlijke geest tegelijk in meerdere dimensies aanwezig bent en zo fysiek 'tijd' omzeilt?
(ajbwib :P )
Lol nee zo ver gaat het niet. Uit alles wat ik heb ervaren kan ik alleen zeggen dat God mensen op aarde gaven geeft om dingen te kunnen zien die gaan gebeuren en andere daarvoor waarschuwen of mn mond houden. Soort helderziend. Ook kan ik hierdoor wat spelen met het lot in situaties maar ook álleen als God dat wilt. Meestal moet je alles aan het lot overlaten. Geen toekomst voorspellen. Mensen die beweren dat te kunnen liegen want dat kan niemand.

Maar leg uit wat je precies bedoelt!
pi_177177003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 02:32 schreef Barbie__ het volgende:

[..]

Lol nee zo ver gaat het niet. Uit alles wat ik heb ervaren kan ik alleen zeggen dat God mensen op aarde gaven geeft om dingen te kunnen zien die gaan gebeuren en andere daarvoor waarschuwen of mn mond houden. Soort helderziend. Ook kan ik hierdoor wat spelen met het lot in situaties maar ook álleen als God dat wilt. Meestal moet je alles aan het lot overlaten. Geen toekomst voorspellen. Mensen die beweren dat te kunnen liegen want dat kan niemand.

Maar leg uit wat je precies bedoelt!
Waarom wordt " God de onbestaande " daar altijd bij gehaald.Hebt gij God al ooit gezien?.Ook als brandende braamstruik zeker,zoals Moses...Alles zit tussen de oren en is voor eenieder verschillend hoe gek hij/zij is. _O_
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:51:38 #64
374358 TR0LLFAG
Nee, jouw vader.
pi_177359063
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik kan jou alleen de wegwijzen naar het eeuwige goud. Geld uitdelen is een korte termijn visie waardoor je daarna toch weer arm wordt.
DAt heb ik al gevonden. Heb voor nu even geld nodig.
Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
  donderdag 22 februari 2018 @ 00:52:26 #65
374358 TR0LLFAG
Nee, jouw vader.
pi_177359070
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:14 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Waarom wordt " God de onbestaande " daar altijd bij gehaald.Hebt gij God al ooit gezien?.Ook als brandende braamstruik zeker,zoals Moses...Alles zit tussen de oren en is voor eenieder verschillend hoe gek hij/zij is. _O_
Wat een origineel standpunt weer.
Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
pi_177359198
Mijn oma had een tweelingzus, en ze zijn allebei op dezelfde dag gestorven, zoals mijn oma voorspelde. De één na een lang ziektebed, de ander viel met haar fiets. Het heeft toen zelfs in de krant gestaan. Ik geloof niet zozeer in iets, maar ik vind het toch wel opmerkelijk.

Rationeel gezien, er zeggen zo veel mensen dat ze op dezelfde dag gaan sterven als hun partner/soulmate/whatever. Maar hoe vaak sterven mensen op dezelfde dag als ze dezelfde geboortedatum hebben? En dan zusters? M
-nee-
pi_177790404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 16:30 schreef Charlotte3 het volgende:

[..]

U awake? :+
:D
Lambo of Rekt
pi_177792278
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 maart 2018 13:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:D
Hallo m'n elfje :P

  zaterdag 17 maart 2018 @ 12:11:06 #69
13132 Core.
schizo eend
pi_177880143
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 02:32 schreef Barbie__ het volgende:

[..]

Lol nee zo ver gaat het niet. Uit alles wat ik heb ervaren kan ik alleen zeggen dat God mensen op aarde gaven geeft om dingen te kunnen zien die gaan gebeuren en andere daarvoor waarschuwen of mn mond houden. Soort helderziend. Ook kan ik hierdoor wat spelen met het lot in situaties maar ook álleen als God dat wilt. Meestal moet je alles aan het lot overlaten. Geen toekomst voorspellen. Mensen die beweren dat te kunnen liegen want dat kan niemand.

Maar leg uit wat je precies bedoelt!
Jij legt het hierboven al zo mooi uit. Zo herkenbaar voor mij wat jij ervaart.

En wat ik bedoelde is dat de mens op meerdere lagen tegelijk 'werkt' in het 'nu'. Je leeft dus niet alleen in deze fysieke dimensie maar in meerdere dimensie's tegelijk.
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_179303233
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:14 schreef demonnomed het volgende:

[..]

Waarom wordt " God de onbestaande " daar altijd bij gehaald.Hebt gij God al ooit gezien?.Ook als brandende braamstruik zeker,zoals Moses...Alles zit tussen de oren en is voor eenieder verschillend hoe gek hij/zij is. _O_
Zoals ik al zei. Ik spreek letterlijk uit ervaringen. Wie anders dan God geeft mensen zulke speciale gaven als helderziendheid?

Dan doet het er niet eens toe of God onzichtbaar is
pi_179303244
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 01:10 schreef Marsenal het volgende:
Mijn oma had een tweelingzus, en ze zijn allebei op dezelfde dag gestorven, zoals mijn oma voorspelde. De één na een lang ziektebed, de ander viel met haar fiets. Het heeft toen zelfs in de krant gestaan. Ik geloof niet zozeer in iets, maar ik vind het toch wel opmerkelijk.

Rationeel gezien, er zeggen zo veel mensen dat ze op dezelfde dag gaan sterven als hun partner/soulmate/whatever. Maar hoe vaak sterven mensen op dezelfde dag als ze dezelfde geboortedatum hebben? En dan zusters? M
Heel apart jà
pi_179303296
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 12:11 schreef Core. het volgende:

[..]

Jij legt het hierboven al zo mooi uit. Zo herkenbaar voor mij wat jij ervaart.

En wat ik bedoelde is dat de mens op meerdere lagen tegelijk 'werkt' in het 'nu'. Je leeft dus niet alleen in deze fysieke dimensie maar in meerdere dimensie's tegelijk.
Ik vind het ook altijd zo interessant waarom vliegjes, insecten, herten zo snel kunnen reageren op beweging / dreigingen. Wij mensen bewegen in feite heel traag. Probeer maar éens een vlieg te vangen met uwe hand. Zo wat onmogelijk of je moet een uitermate snelle reactie vermogen hebben
pi_179420824
Laatst nog eens een cd gedraaid in een cd speler. Haal ik vervolgens die cd eruit en de muziek speelt gewoon door.

Creepy. :)
pi_179442610
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:23 schreef Elzies het volgende:
Laatst nog eens een cd gedraaid in een cd speler. Haal ik vervolgens die cd eruit en de muziek speelt gewoon door.

Creepy. :)
Whut...
  maandag 25 juni 2018 @ 00:56:51 #75
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_180026512
quote:
12s.gif Op maandag 2 oktober 2017 04:21 schreef Aiciu het volgende:
Jij bent geen agnost, maar een oplichter.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')