Een beetje competitie is niet verkeerd soms.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel he? Enige jammere is dat 'ie voor het verkeerde kleurtje speelt haha.
Dat is nog niet uit (maar gaan we beiden ook uitproberen als het er is). Maar die andere versie spelen we wel fanatiek ja, Pokémon Goquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:07 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar die Nerdy hobbyGaan jullie af en toe op een bezemsteel dat Harry Potter spel spelen ofzo?
Ik date nietquote:
Ohh je hebt het over zoiets. Ik bedoelde het niet eens digitaal, je hebt van die echte verenigingen in Nederlandquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is nog niet uit (maar gaan we beiden ook uitproberen als het er is). Maar die andere versie spelen we wel fanatiek ja, Pokémon Go.
Lekker uit de context gerukt! Ik swipe niet, want ik gebruik geen tinder. En nee ik date niet iedereen. Ik vind liegen een no go, maar iemand gelijk afkeuren, omdat iemand op dat moment niet werkt zonder gegeven reden of omdat iemand psychische problemen afkeuren gewoon een beetje kortzichtig!quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus jij swiped alles naar rechts en date met iedereen die maar vraagt of je een date wil en wil vervolgens ook misschien een relatie ongeacht de achtergrond? Naief wel.
Iets met troll en niet voerenquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lekker uit de context gerukt! Ik swipe niet, want ik gebruik geen tinder. En nee ik date niet iedereen. Ik vind liegen een no go, maar iemand gelijk afkeuren, omdat iemand op dat moment niet werkt zonder gegeven reden of omdat iemand psychische problemen afkeuren gewoon een beetje kortzichtig!
Altijdquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:32 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Komt goed kerel, gewoon jezelf blijven
Oh nee zo nerdy zijn we dan ook weer niet hahaha. Denk ik. Misschien. Een beetjequote:Op dinsdag 24 april 2018 13:38 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ohh je hebt het over zoiets. Ik bedoelde het niet eens digitaal, je hebt van die echte verenigingen in Nederlandhttp://www.quidditchnederland.nl/nl/
Ook ern jaar werkloos geweest, had m'n shit prima op orde en het was één van mn betere jaren:Dquote:Op dinsdag 24 april 2018 08:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het alleen om neuken gaat maakt het weinig uit, maar als je een relatie wil is het wel prettig als je partner ook haar zaken een beetje in orde heeft.
Als je dan nog even goed gedomineerd wordt ja, maar niet tegen de wil opgesloten wordenquote:Op dinsdag 24 april 2018 11:25 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Even laten merken wie de baas is![]()
Vrouwen houden van dominante mannen![]()
Godshand heeft vrouwen helemaal door
Alpha as fuck
Je rukt zelf dingen uit de context. Ik heb alleen beweerd dat ik een partner wil die haar zaken in orde heeft. Als iemand tijdelijk werkeloos is maar zich wel inzet om weer aan de bak te komen, prima. Psychische problemen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lekker uit de context gerukt! Ik swipe niet, want ik gebruik geen tinder. En nee ik date niet iedereen. Ik vind liegen een no go, maar iemand gelijk afkeuren, omdat iemand op dat moment niet werkt zonder gegeven reden of omdat iemand psychische problemen afkeuren gewoon een beetje kortzichtig!
Laat ik even vooropstellen dat ik niet op jouw bericht reageerde! Natuurlijk pas je een bepaalde selectie toe, (mijn selectie gaat in dat geval uit naar interesses, connectie met persoon) maar ik reageerde op een bericht waaruit blijkt dat bepaalde mensen selecteren op bepaalde criteria waar niet iedereen invloed op heeft.. vooral als je dan leest: leuke date gehad, maar werkeloos dus dag..quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je rukt zelf dingen uit de context. Ik heb alleen beweerd dat ik een partner wil die haar zaken in orde heeft. Als iemand tijdelijk werkeloos is maar zich wel inzet om weer aan de bak te komen, prima. Psychische problemen is een ander verhaal.
Jij kan mij niet wijs maken dat jij geen vorm van selectie toepast...
Als je kan kiezen gaan mensen waarschijnlijk over het algemeen gezien voor een alternatief met minst mogelijk potentiele problemen. Maar uitzonderingen zullen er altijd zijn.
Quoten helptquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Laat ik even vooropstellen dat ik niet op jouw bericht reageerde! Natuurlijk pas je een bepaalde selectie toe, (mijn selectie gaat in dat geval uit naar interesses, connectie met persoon) maar ik reageerde op een bericht waaruit blijkt dat bepaalde mensen selecteren op bepaalde criteria waar niet iedereen invloed op heeft.. vooral als je dan leest: leuke date gehad, maar werkeloos dus dag..
Ik vind het serieus treurig dat je een troll bent in jouw ogen als je niet wilt daten met iemand die werkloos is en/of psychische problemen heeft 😂👍🏼quote:
Het is ook meer frustratie dat iemand daar niet eerlijk over is. Ik ben zelf gedreven en druk, ik kan en wil niet met iemand samen zijn die werkloos is. Dan ben je jong, heb je de juiste papieren dus dan moet je zo aan de bak kunnen.. Dan heb ik mijn bedenkingen dus inderdaad als je werkloos bent en dan ga ik er niet mee verder. Dat bedoel ik, op Tinder zitten gekke mensen soms.. niet eerlijk zijn over zo'n onderwerp is toch wel erg vind ik.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:52 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Laat ik even vooropstellen dat ik niet op jouw bericht reageerde! Natuurlijk pas je een bepaalde selectie toe, (mijn selectie gaat in dat geval uit naar interesses, connectie met persoon) maar ik reageerde op een bericht waaruit blijkt dat bepaalde mensen selecteren op bepaalde criteria waar niet iedereen invloed op heeft.. vooral als je dan leest: leuke date gehad, maar werkeloos dus dag..
Hem moet je vooral niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:41 schreef Eiffeltorens het volgende:
[..]
Ik vind het serieus treurig dat je een troll bent in jouw ogen als je niet wilt daten met iemand die werkloos is en/of psychische problemen heeft 😂👍🏼
Dit herken ik wel van de andere kant van de schaal. Ga maar gewoon normale dingen met me doen. Een keertje wandelen, chillen in het park. Een ijsje eten. Van het mooie weer genieten. Keertje over de markt struinen of samen koken. Filmpje kijken met warme choco als het bagger weer is. Maar als iemand me meteen al mee wil nemen om iets duurders te gaan doen, wat ga ik dan in godsnaam terug doen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:30 schreef LuNaTiC het volgende:
Wat ik zelf ook wel belangrijk vind, is een bepaalde mate van balans, dat er niet tevéél scheefgroei is; Heb een tijdje gedatet met een vrouw die zelf ook werkloos was, maar dat had zijn redenen. Ze was absoluut niet lui en wilde ook heel graag aan het werk. Ik maakte er ook absoluut geen punt van.
Wat je wel kreeg is dat ze bepaalde dingen afsloeg als ik iets leuks voorstelde, en/of dan wilde ze niet dat ik alles betaalde, terwijl mij dat geen reet uitmaakte. Ik geef niet zoveel om geld, en als ik iemand leuk/lief/aardig vind, kun je alles van me krijgen. Ik heb ook geen slechte baan, dus prima. Maar zij voelde zich enorm bezwaard en hoe vaak ik ook zei dat ik het niet erg vond, het was toch wel een punt.
Nu heb ik een relatie met iemand ook met een goede baan en dan heb je allebei gewoon genoeg financiële mogelijkheden zodat je eigenlijk makkelijk alles kunt doen, en dan weer de een iets betaalt, dan weer de ander, en je hebt er nooit moeilijkheden over.
Als ik echte liefde zou voelen voor iemand die niet zoveel financiële mogelijkheden zou hebben, of werkloos is (maar dan wel met een juiste instelling/arbeidsethos om op zoek te gaan), zou ik het nog steeds geen breekpunt vinden. Maar ik merk nu wel dat dit wel een stuk relaxter is.
Ik moet straks zomaar uit gaan kijken dat ik me niet bezwaard voel, aangezien ze minimaal 1,5 keer zoveel als ik gaat verdienen als ze klaar is met haar opleiding volgend jaarNiet gedacht dat ik de golddiger zou worden in de relatie
Dat zou dan dus eerder een lastige factor zijn met iemand die werkloos is. Liegen is not done maar je moet er ook wel een beetje rekening mee houden dat iemand zich er ook heel erg voor kan schamen, terwijl dat niet altijd terecht hoeft te zijn. Maar dat is allemaal situatieafhankelijk.
niks hoeft op de weegschaal, vooral als je een relatie met iemand hebt (zo zie ik het dan oook wel weer). Als je iets doet hoef je het niet persen terug te krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit herken ik wel van de andere kant van de schaal. Ga maar gewoon normale dingen met me doen. Een keertje wandelen, chillen in het park. Een ijsje eten. Van het mooie weer genieten. Keertje over de markt struinen of samen koken. Filmpje kijken met warme choco als het bagger weer is. Maar als iemand me meteen al mee wil nemen om iets duurders te gaan doen, wat ga ik dan in godsnaam terug doen.
ja zo is het ook en wie weet als ik smoorverliefd ben op iemand dat ik er dan anders in ga staan johquote:Op dinsdag 24 april 2018 14:56 schreef Toto69 het volgende:
Welja, ik heb zelf een chronische aandoening. Ik werk wel gewoon maar ben ook niet bepaald rijk of zo. Mijn huidige date accepteert me wel gewoon zoals ik ben dus dat is fijn, zullen vast genoeg meiden zijn die er geen trek in hebben.
Nee en dat probeer je ook altijd wel tegen jezelf te zeggen. Maar je merkt hier alleen al hoeveel meningen er zijn over hoe en wat.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:56 schreef Eiffeltorens het volgende:
[..]
niks hoeft op de weegschaal, vooral als je een relatie met iemand hebt (zo zie ik het dan oook wel weer). Als je iets doet hoef je het niet persen terug te krijgen
Het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten natuurlijk; kan prima allebei. Maar op een gegeven moment ging het ook over een concertkaartje wat nog geen 15 of 20 euro kostte.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit herken ik wel van de andere kant van de schaal. Ga maar gewoon normale dingen met me doen. Een keertje wandelen, chillen in het park. Een ijsje eten. Van het mooie weer genieten. Keertje over de markt struinen of samen koken. Filmpje kijken met warme choco als het bagger weer is. Maar als iemand me meteen al mee wil nemen om iets duurders te gaan doen, wat ga ik dan in godsnaam terug doen.
Maar werd dat niet vanzelf minder dan? Een concertkaartje van 15 euro kan ik best af en toe zelf betalen trouwens, als ik dat in plan. Dus zo erg is het nu ook weer niet. Ik denk dan eerder aan een duurder restaurant en dat soort dingen. Nu was ik sowieso niet het type dat daar kwam dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:00 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander ook niet uit te sluiten natuurlijk; kan prima allebei. Maar op een gegeven moment ging het ook over een concertkaartje wat nog geen 15 of 20 euro kostte.
Ik denk dat het hem bij mij vooral in jouw laatste zin zit: 'wat ga ik in godsnaam terug doen'.
Wie zegt dat ik iets 'terug' verwacht, het impliceert een beetje alsof het een uitwisseling is van goederen/materialen. Ik ben wat dat betreft juist niet materialistisch ingesteld, het gaat dan om de 'liefde' die terugkomt. Als jij dat dus terug laat zien met jouw eigen voorbeelden, dan is dat al prima. Het gaat mij allemaal om het gevoel dat iemand mij geeft dat zij mij net zo leuk vind als ik haar. Dat zit vaak helemaal niet in dure dingen, maar gewoon in de berichtjes, het laten weten dat ze aan me denkt, en dat ze bij me wil zijn en graag wil afspreken. Dat ze het leuk vindt om vrienden en familie te ontmoeten, en ga zo maar door.
Ik heb het hier ook nog niet over het geven van auto's of betalen van hele dure vakanties
Voor wat hoort wat is voor kinderen, zeker in een relatie.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom voel jij je verplicht wat terug te doen? Misschien gewoon omdat de man je leuk vindt je het verdient?quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nouja dat is wel heel plastisch gesteldquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:02 schreef Weissmania het volgende:
Een relatie is ook ruilhandel. Op lange termijn komt het daar op neer
Daar hebben we onze golddigger weer hoorquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom voel jij je verplicht wat terug te doen? Misschien gewoon omdat de man je leuk vindt je het verdient?
Je wil de ander toch minstens net zo blij kunnen maken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Waarom voel jij je verplicht wat terug te doen? Misschien gewoon omdat de man je leuk vindt je het verdient?
Dat is toch niet altijd verbonden aan materiële zaken?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je wil de ander toch minstens net zo blij kunnen maken.
Zoek de definitie van gikdigger eens op. Het is natuurlijk heel makkelijk om lukraak wat te schreeuwen om maar beetje te denken dat je me kunt maken. Triest.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar hebben we onze golddigger weer hoor
Klopt, maar dat doe je toch ook! Je aanwezigheid? Je warmte en liefde?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Je wil de ander toch minstens net zo blij kunnen maken.
Denken dat je dingen verdient omdat je leuk bent en veel waarde hangen aan materiële zaken. Dat zijn jouw posts in a nutshell. Dus mjah. Ik noem jou een golddigger.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zoek de definitie van gikdigger eens op. Het is natuurlijk heel makkelijk om lukraak wat te schreeuwen om maar beetje te denken dat je me kunt maken. Triest.
Nee het bleef wel een beetje een heikel punt. Het is ook wel dat ik vond dat het haar sierde. Ze vond het echt vervelend, ze schaamde zich er een beetje voor en voelde zich bezwaard, ook al probeerde ik het allemaal weg te nemen. Kunnen sommige vrouwen in de datingscene nog wel een voorbeeld aan nemen en ik doel daarbij niet op het splitten van de rekening bij slechts 1 date ofzo, laten we die discussie maar achterwege latenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:04 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar werd dat niet vanzelf minder dan? Een concertkaartje van 15 euro kan ik best af en toe zelf betalen trouwens, als ik dat in plan. Dus zo erg is het nu ook weer niet. Ik denk dan eerder aan een duurder restaurant en dat soort dingen. Nu was ik sowieso niet het type dat daar kwam dus dat scheelt.
Want we je hebben zo vaak gehoord over het karakter van je manquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zoek de definitie van gikdigger eens op. Het is natuurlijk heel makkelijk om lukraak wat te schreeuwen om maar beetje te denken dat je me kunt maken. Triest.
Nee natuurlijk niet. Maar je leest hier zelf toch ook dat sommige niet eens op date zouden gaan met iemand zonder baan. Dat maakt je wel bewust van bepaalde dingen. En blij wanneer mensen verder willen kijken dan dat.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is toch niet altijd verbonden aan materiële zaken?
Elke vrouw verdient dingen... dus nee, volgende keer met wat beters komen. Een etentje dat door man betaald is, is geen goldigger gedrag. 🤣quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denken dat je dingen verdient omdat je leuk bent en veel waarde hangen aan materiële zaken. Dat zijn jouw posts in a nutshell. Dus mjah. Ik noem jou een golddigger.
Dan verdienen mannen ook seks van vrouwen op dates. Zo, de cirkel is weer rondquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Elke vrouw verdient dingen... dus nee, volgende keer met wat beters komen. Een etentje dat door man betaald is, is geen goldigger gedrag. 🤣
Alsof je hem überhaupt kent. Begrijp ook niet wat je nou moet? Ik reageer op een post van Fripsel en vind het jammer te zien dat ze onzeker ( zo zie ik het) is... het is een leuke en knappe dame!quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:10 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Want we je hebben zo vaak gehoord over het karakter van je man
Als de trouwpapieren getrouwd zijn ja...maar dat is ook het doel van daten... dus er moet geïnvesteerd worden. Of laat je vrouwen betalen op dates?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dan verdienen mannen ook seks van vrouwen op dates. Zo, de cirkel is weer rond
Ik zou het ook niet zo snel doen, althans niet als ik op zoek ben naar iets langdurig. Stel je voor dat je samen wil gaan wonen met iemand die constant op een houtje moet bijten. Past ook gewoon niet bij me omdat ik een gat in mijn hand heb en gewoon graag geld uitgeef. Maar dat ben ik. Maar gewoon minder hebben en hier en daar de financiële klappen opvangen voor iemand waar je om geeft en het minder heeft dat is helemaal niet erg, daar hoeft geen voor wat hoort wat te zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar je leest hier zelf toch ook dat sommige niet eens op date zouden gaan met iemand zonder baan. Dat maakt je wel bewust van bepaalde dingen. En blij wanneer mensen verder willen kijken dan dat.
En voor sommige mannen is de glimlach op je gezicht al voldoende "terug gedaan"quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe je toch ook! Je aanwezigheid? Je warmte en liefde?
Dus als je een contract hebt getekend om tegen betaling seks te hebben is het allemaal ok, want daar draait het huwelijk om?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Als de trouwpapieren getrouwd zijn ja...maar dat is ook het doel van daten... dus er moet geïnvesteerd worden. Of laat je vrouwen betalen op dates?
Enkel en alleen omdat ze een vrouw is? Hell no. Niemand verdient wat puur alleen omdat ze geboren zijn als wat ze zijn. Die millenial entitlement houdig laat me echt kotsen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Elke vrouw verdient dingen... dus nee, volgende keer met wat beters komen. Een etentje dat door man betaald is, is geen goldigger gedrag. 🤣
Idd!quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
En voor sommige mannen is de glimlach op je gezicht al voldoende "terug gedaan"
Ik weet niet of je Fripsel echt helpt met je ''als een man financieel in je investeert moet je hem seks teruggeven'' - idee?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alsof je hem überhaupt kent. Begrijp ook niet wat je nou moet? Ik reageer op een post van Fripsel en vind het jammer te zien dat ze onzeker ( zo zie ik het) is... het is een leuke en knappe dame!
Ik vind dit zo'n ouderwetse houding. Ik was AT aan t lurken en kwam dit per toeval tegen, en ik moest even iets zeggen. Ik zou je niet meteen een golddigger willen noemen, want ik weet niet hoe je verder bent, maar echt van deze tijd is het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook niemand hierquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:21 schreef Maerwynn het volgende:
Oh kijk een werkloos iemand is per definitie een karakterloze uitzuiger, met issues en schulden. Ja zulke vooroordelen zullen echt helpen om iemand eerlijk te laten zijn op een date
Je bent het met hem eens, maar ik gok om de verkeerde redenen. Wat dat betreft heeft Hosti-Meister 100% gelijk. In sommige gevallen is inderdaad een glimlach genoeg. Van de juiste persoon. Niet van een persoon met het gedrag wat HM beschrijft.quote:
Zeker. Maar als hij nou een duur etentje of hotel heeft betaald. Dan hoef je dat niet meteen te evenaren.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat de man ook dingen verdient. Een relatie is toch een wisselwerking? Je doet concessies, je geeft, je neemt. De ene keer geeft hij jou een cadeau, de andere keer neem jij hem mee uiteten. Doet een leuk gebaar of zo.
Even vanuit mijn perspectief.
Nee dat vind ik ook niet idd. Het gaat niet om de waarde van het gebaar.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker. Maar als hij nou een duur etentje of hotel heeft betaald. Dan hoef je dat niet meteen te evenaren.
Hoelang is dat een match? Niet iedereen kijkt elke dag op die apps he...quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:26 schreef Faxie het volgende:
Ondertussen een 2e match ( [ afbeelding ] ) maar die zegt ook niks
Godldigger wordt lukraak genoemd vier, zonder te weten wat een golddigger echt is. Dat is iemand daten enkel en alleen om het geld. Als ik iemsnd date is dat in eerste instantie omdat ik die iemand knap, leuk en aardig vind... maar ik voel me niet bezwaard als hij etentjes betaald. Niet omdat ik het zelf niet kan betalen, maar omdat ik dat mannelijk vind.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:21 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n ouderwetse houding. Ik was AT aan t lurken en kwam dit per toeval tegen, en ik moest even iets zeggen. Ik zou je niet meteen een golddigger willen noemen, want ik weet niet hoe je verder bent, maar echt van deze tijd is het in ieder geval niet.
Week ongeveerquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:27 schreef rival het volgende:
[..]
Hoelang is dat een match? Niet iedereen kijkt elke dag op die apps he...
Maar wat is jouw tegenprestatie als vrouw dan? Of vind jij dat vrouwen aanbeden horen te worden?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Godldigger wordt lukraak genoemd vier, zonder te weten wat een golddigger echt is. Dat is iemand daten enkel en alleen om het geld. Als ik iemsnd date is dat in eerste instantie omdat ik die iemand knap, leuk en aardig vind... maar ik voel me niet bezwaard als hij etentjes betaald. Niet omdat ik het zelf niet kan betalen, maar omdat ik dat mannelijk vind.
Helemaal primaquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Godldigger wordt lukraak genoemd vier, zonder te weten wat een golddigger echt is. Dat is iemand daten enkel en alleen om het geld. Als ik iemsnd date is dat in eerste instantie omdat ik die iemand knap, leuk en aardig vind... maar ik voel me niet bezwaard als hij etentjes betaald. Niet omdat ik het zelf niet kan betalen, maar omdat ik dat mannelijk vind.
Het is denk ik ook niet erg dat ze zo denkt. Er is alleen wel een consequentie dat sommige mannen daar dan weer op af knappen (ik zelf bijvoorbeeld). Maar dat geeft niet, want dan ben je blijkbaar elkaars type niet. Genoeg potjes/dekseltjes gelukkig.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helemaal prima. Sommige vrouwen denken daar anders over en ook dat is prima.
Meen je dat? Echt?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een hoi, de rest komt daarna wel.
Voilaquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het is denk ik ook niet erg dat ze zo denkt. Er is alleen wel een consequentie dat sommige mannen daar dan weer op af knappen (ik zelf bijvoorbeeld). Maar dat geeft niet, want dan ben je blijkbaar elkaars type niet. Genoeg potjes/dekseltjes gelukkig.
Precies. Zolang ze die entitlement maar niet uitdragen naar anderen. Want fuck dat.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Het is denk ik ook niet erg dat ze zo denkt. Er is alleen wel een consequentie dat sommige mannen daar dan weer op af knappen (ik zelf bijvoorbeeld). Maar dat geeft niet, want dan ben je blijkbaar elkaars type niet. Genoeg potjes/dekseltjes gelukkig.
"hoi"quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een hoi, de rest komt daarna wel.
De enige die over seks begint te blaten ben jij. 😂quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Fripsel echt helpt met je ''als een man financieel in je investeert moet je hem seks teruggeven'' - idee?
Alsof ik dat soort dingen al niet lang en breed gedaan hebquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
"hoi"
thats it? wetende dat ze een lijst vol matches hebben?
Denk je dat ze haar tijd misschien sneller steekt in iemand die er wat meer moeite voor doet?
Nou zeg ik niet dat t eerlijk is, of hoe het hoort. Of wat dan ook. Maar zo kom je er niet op een app.
En stel je eens voor dat je op een dag 4 of 5 gesprekken ontvangt... en 1 daarvan zegt alleen hoi. waar anderen over je kitefoto's beginnen oid.... Reageer je dan ook meteen op die hoi?
Goede instelling man. En maar raar vinden dat niemand wat terugzegt. Vraag haar iets leuks, reageer op haar profiel, toon een beetje meer interesse dan alleen, 'hoi'.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja van die stomme anekdotes oid ben ik wel afgeleerdMaakt weinig verschil namelijk
Van wie ben jij een kloon dan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:44 schreef Eiffeltorens het volgende:
[..]
De enige die over seks begint te blaten ben jij. 😂
Alsof dat wat uit maakt, elk persoon is anders.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof ik dat soort dingen al niet lang en breed gedaan heb
Dat deed ik vroeger zo'n beetja altijd. Ja werkte echt super.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goede instelling man. En maar raar vinden dat niemand wat terugzegt. Vraag haar iets leuks, reageer op haar profiel, toon een beetje meer interesse dan alleen, 'hoi'.
Blijf lekker eigenwijs. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger zo'n beetja altijd. Ja werkte echt super.
Balen. Maar verwacht niet teveel als je het stiekem al hebt opgegevenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger zo'n beetja altijd. Ja werkte echt super.
Ik heb je tig keer uitgelegd waarom je beter geen advies kan aannemen van de mensen hier in de datingreeksquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:48 schreef Faxie het volgende:
Toen was het advies hier overigens dat je gewoon net zo goed met een Hoi kon beginnen
Dat werkt natuurlijk alleen als je een leuk aanknopingspunt kan vinden. Als iemand een blanco profieltekst heeft en alleen maar een paar selfies dan ga ik ook niet in creativiteit uitblinken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:45 schreef Cue_ het volgende:
Stel dan in ieder geval een vraag waar ze een antwoord op kan geven
Gelukkig ben jij van de gouden pick up lines die altijd op elke vrouwen werkenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk alleen als je een leuk aanknopingspunt kan vinden. Als iemand een blanco profieltekst heeft en alleen maar een paar selfies dan ga ik ook niet in creativiteit uitblinken.
Ik vind blanco, nietszeggende profielen gewoon al niet interessant dus daar ga ik echt geen tijd in steken. Als ze op een 'hoi' reageren, best, anders delete.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:51 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij van de gouden pick up lines die altijd op elke vrouwen werken![]()
Is ook veel makkelijker om te janken dan om daadwerkelijk iets te doen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ik heb je tig keer uitgelegd waarom je beter geen advies kan aannemen van de mensen hier in de datingreeks
Al vraag je enkel of iemand een leuke dag heeft gehad of week. Hoef je niets met de foto's te doen of creativiteit.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:50 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk alleen als je een leuk aanknopingspunt kan vinden. Als iemand een blanco profieltekst heeft en alleen maar een paar selfies dan ga ik ook niet in creativiteit uitblinken.
En voor een ander weer niet. Er is niet één succesformule. Maar met 'hoi' kom je er ook niet. Ik merk wel dat geïnteresseerd zijn soms ook gewoon niet genoeg is. Niet iedereen antwoordt netjes.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:07 schreef Mishu het volgende:
Voor mij op Tinder is belangrijk:
- Niet gelijk de hele tijd seksuele toespelingen (waarom?)
- Niet gelijk aanhankelijk zijn
- Snel af willen spreken
- Geen openingszinnen of nepdoenerij
Check, check, dubbelcheck. Helaas.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:07 schreef Mishu het volgende:
Voor mij op Tinder is belangrijk:
- Niet gelijk de hele tijd seksuele toespelingen (waarom?)
- Niet gelijk aanhankelijk zijn
- Snel af willen spreken
- Geen openingszinnen of nepdoenerij
Ik denk ook dat de Instagram-prinsesjes niet echt representatief zijn voor de meeste vrouwen op Tinder.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
En voor een ander weer niet. Er is niet één succesformule. Maar met 'hoi' kom je er ook niet. Ik merk wel dat geïnteresseerd zijn soms ook gewoon niet genoeg is. Niet iedereen antwoordt netjes.
Aaah tofquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:22 schreef Hexagon het volgende:
Nou date 2 met die leuke vrouw is geregeld. Over precies een week gaan we weer wat drinken en dineren.
Leuk! Nog steeds contact tussendoor ook?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah tof.
Ik ga donderdag een drankje doen met de hondenmeneer. Ben wel benieuwd.
Toch nog een datum af kunnen spreken? Donderdag is zo veel beter dan ergens in juni.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah tof.
Ik ga donderdag een drankje doen met de hondenmeneer. Ben wel benieuwd.
Ja, hij heeft natuurlijk weinig tijd ivm werk, maar er wordt geappt en dat is best okay.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:32 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Leuk! Nog steeds contact tussendoor ook?
Een beetje humor wil wel helpen. Kom je niet meteen als een 13 in een dozijn gast over.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:48 schreef Faxie het volgende:
Toen was het advies hier overigens dat je gewoon net zo goed met een Hoi kon beginnen
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een beetje humor wil wel helpen. Kom je niet meteen als een 13 in een dozijn gast over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |