Net als dat van België. Wie o wie?quote:Op maandag 7 mei 2018 19:26 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kan Kroatië zo goed zingen als ze kan, het lied zelf gaat gewoon te weinig opvallen.
Het liedje is alleen niet zo bijzonder. En ik denk dat in deze eerste semi, waar het verschil tussen grofweg de nummer 7 en 14 minimaal is, dat wel het verschil maakt.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:22 schreef grazz het volgende:
Ik zou wat op Kroatië zetten. Mensen hebben het telkens over het lied van België (en dat de jury dit absoluut gaat waarderen), maar Kroatië lijkt men te vergeten. Kwalitatief net zo goed, Franka klinkt live beter dan op plaat itt Sennek en heeft een veel overtuigender staging als ik de internationale blogs lees. Die zie ik echt nog wel verrassen. Zeer professionele dame met meer ervaring dan Sennek iig.
Die heeft net even een wat subtielere song, en de zangeres heeft iets meer gunfactor. Alleen jammer dat ze niet zo goed live zingen kan.quote:
Rozen zijn vooral voor Frans Bauer-publiek, en zelfs die zullen niet wild worden bij dat shot aan het einde van het optreden.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:32 schreef Wuwwa het volgende:
WitRusland gaat sowieso door. Als je die kop van Matt zag toen hij dat voor het eerst zag.. die krijgt heel wat stemmen tussen allemaal serieuze popacts.
Daar vrees ik eigenlijk voorquote:Op maandag 7 mei 2018 19:32 schreef Wuwwa het volgende:
WitRusland gaat sowieso door. Als je die kop van Matt zag toen hij dat voor het eerst zag.. die krijgt heel wat stemmen tussen allemaal serieuze popacts.
Kleine waarschuwing dat de jury in het verleden niet echt goedgezind was met opera-achtige inzendingen... Italie 6e(!) in 2015, met echt een topinzending (meer mainstream ook) die eerste werd bij de televotingquote:Op maandag 7 mei 2018 15:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Estland in de top 5 werd hier al paar keer gezegd, maar niemand wou dat doen.. naja bijna niemand. We geven letterlijk hier gratis geld uit.
Is nu nog 1.65 op unibet.
Schijnt alleen wel dat één van die zangers het nogal verprutste tijdens de juryshow, als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:46 schreef Majkool het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing dat de jury in het verleden niet echt goedgezind was met opera-achtige inzendingen... Italie 6e(!) in 2015, met echt een topinzending (meer mainstream ook) die eerste werd bij de televoting
Ik denk niet dat je deze mevrouw met een groot jurk kan vergelijken met 3 opera zangers, maar dat zul je wel tijdens de uitslag zien. Enige overeenkomst is dat ze beide opera zingen, maar de ''performance'' is ook compleet anders. Geeft niet, na de finale quote ik je weer terug.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:46 schreef Majkool het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing dat de jury in het verleden niet echt goedgezind was met opera-achtige inzendingen... Italie 6e(!) in 2015, met echt een topinzending (meer mainstream ook) die eerste werd bij de televoting
Jij bent er zo ene die denk dat het 100% te voorspellen valt i.p.v. dat je odds inschat?quote:Op maandag 7 mei 2018 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je deze mevrouw met een groot jurk kan vergelijken met 3 opera zangers, maar dat zul je wel tijdens de uitslag zien. Enige overeenkomst is dat ze beide opera zingen, maar de ''performance'' is ook compleet anders. Geeft niet, na de finale quote ik je weer terug.
Geen zorgen, we zien het na de finale welquote:Op maandag 7 mei 2018 21:00 schreef Majkool het volgende:
[..]
Jij bent er zo ene die denk dat het 100% te voorspellen valt i.p.v. dat je odds inschat?
Het is iets waarmee je misschien rekening moet houden, geen wedstrijdje wie gelijk heeft
NOOOOOO, ik houd mij even vast aan de gedachte dat een 13 in 1 dozijn lied als Fuego niet kan winnen, notabene in Portugal, een jaar na Salvador met zijn preek over muziek is geen VUURWERK!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2018 04:40 schreef Wuwwa het volgende:
Cyprus is Israel voorbij en staat op 1 in de odds! WIG
Het gaat dit jaar tussen zo'n 10 landen en is nog nooit zo spannend geweest.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus t gaat dit jaar tussen een walgelijke ACT en Israël?
I'm outta here
Uh nee. Jij kijkt vanavond meequote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus t gaat dit jaar tussen een walgelijke ACT en Israël?
I'm outta here
Feest! Dan is er hopelijk wel een leuke kanshebberquote:Op dinsdag 8 mei 2018 07:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Het gaat dit jaar tussen zo'n 10 landen en is nog nooit zo spannend geweest.
Wtfquote:Op dinsdag 8 mei 2018 04:40 schreef Wuwwa het volgende:
Cyprus is Israel voorbij en staat op 1 in de odds! WIG
Ik gun het je!quote:
Jaaa, ik was ook echt flabbergasted over Portugal vorig jaar. Ik had dat zelfs na de rehearsals niet zien aankomen, pas toen Italië echt flink wegzakte in de odds dacht ik van: 'Oké, Portugal gaat het gewoon winnen, wauw!"quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gun het je!Had hetzelfde met Salvador vorig jaar; wat een héérlijk gevoel als je zo'n grote favoriet hebt die ook gewoon dan wint.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:03 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Ik gun Cyprus (inclusief Nexum) ook een overwinning. Zou een mooie verrassing zijn!
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:09 schreef Mystikvm het volgende:
... en het nummer van Israël mag van mij brandend ter aarde storten.
...
Arme jongen, met zijn 'music is no fireworks'.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:37 schreef grazz het volgende:
Salvador die op dit moment naar de odds kijkt
[ afbeelding ]
Dat is altijd een juichmomentje waardquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:10 schreef Chocoladesoes het volgende:
We zijn een plekje gestegen bij de bookmakers, nu 23e, boven Portugal (Bij Eurovisionworld)
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:37 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:37 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:elainovision twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 13:35:08This is how the Eurovision Odds have changed since before rehearsals. We did say rehearsals can change everything and how (except Sweden...). https://t.co/FtSNBQpI2U reageer retweet
Grootste stijgers:quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:39 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:elainovision twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 13:35:08This is how the Eurovision Odds have changed since before rehearsals. We did say rehearsals can change everything and how (except Sweden...). https://t.co/FtSNBQpI2U reageer retweet
Ja, maar dan vind ik Conchita/RLAP en CL/CATS toch wel van een ander kaliber dan Eleni/Fuego. Volgens mij (of bedoel ik: wat mij betreftquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
Winst van Cyprus zou uitermate verrassend zijn, een beetje in lijn met 2014 waarin de kanshebbers pas ook in de laatste week boven kwamen drijven.
Zouden je borsten laten zien dan toch helpenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:47 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik Conchita/RLAP en CL/CATS toch wel van een ander kaliber dan Eleni/Fuego. Volgens mij (of bedoel ik: wat mij betreft) wordt Fuego overschat.
De hele top 5 wordt overschatquote:Op dinsdag 8 mei 2018 14:47 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Ja, maar dan vind ik Conchita/RLAP en CL/CATS toch wel van een ander kaliber dan Eleni/Fuego. Volgens mij (of bedoel ik: wat mij betreft) wordt Fuego overschat.
Je merkt vooral dat favorieten van semi 1 nu wat gaan zakken, en de verrassingen van semi 1 net als de liedjes van semi 2 gaan stijgen. Ik denk dat we meer betrouwbare odds krijgen na semi 2.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:49 schreef Greys het volgende:
Mensen hou eens op met op Rybak z'n infantiele lied wedden
ja, maar dan nog kan er alles veranderen. vorig jaar waren 2 landen in de top 5 die bij de bookmakers niet voor kwamen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je merkt vooral dat favorieten van semi 1 nu wat gaan zakken, en de verrassingen van semi 1 net als de liedjes van semi 2 gaan stijgen. Ik denk dat we meer betrouwbare odds krijgen na semi 2.
Maar NL kennelijk nog meer gezakt naar plaats 8 van die semi.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je merkt vooral dat favorieten van semi 1 nu wat gaan zakken, en de verrassingen van semi 1 net als de liedjes van semi 2 gaan stijgen. Ik denk dat we meer betrouwbare odds krijgen na semi 2.
Iedereen op misschien 1 van de 100 personen na dan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:11 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het vrij verrassend dat Noorwegen in de top 3 staat
Ja? Is echt een supergelikte en groovy act.quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:11 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het vrij verrassend dat Noorwegen in de top 3 staat
De bookies zitten ook in een emotionele rollercoasterquote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:41 schreef FlyingEagle het volgende:
De odds vliegen nu ook wel alle kanten uit. Ireland staat nu vierde en Bulgarije zakte de top 10 uit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
De bookies zitten ook in een emotionele rollercoaster
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
De bookies zitten ook in een emotionele rollercoaster
Hoezo ?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:25 schreef KingRoland het volgende:
als Ierland wint dan krijgt momo van mij een zoen
Dit heb ik ook gedaan @ 1.94 en ook top 5 @ 3.6 op Betfair. Lijkt voorlopig wel goede weddenschap te zijn geweest ... staan nu resp. op 1.62 en 3.25-3.4quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoezo ?![]()
Ik heb net trouwens ingezet op top 10 Duitsland
Jawel, heb ik ook gedaan. https://www.unibet.eu/bet(...)ty/global/eurovisionquote:
Oh dat geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Volgens geruchten heeft Duitsland het erg goed gedaan bij de juries
Geloof ik meteenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
De odds gaan wel wat omhoog. En in deze fase is er wel voldoende insider trading om dat bij een eventuele verrassing niet te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Hoop het zo!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Dat is ook echt een typisch jurylied.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Weet je dat wel zeker? Bij televotes geloof ik dat wel, omdat je dan te maken hebt met hele landen die stemmen waarbij je een behoorlijk goed beeld opbouwt wat het gaat worden over het geheel ... en daardoor zullen er best veel mensen zijn die die informatie hebben ... iig niet geaggregeerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De odds gaan wel wat omhoog. En in deze fase is er wel voldoende insider trading om dat bij een eventuele verrassing niet te laten gebeuren.
Cyprus is niet heel zuiver en hapt steeds naar adem. Ik denk wel dat ze hoog komt bij de jury, maar ik betwijfel ook of het goed genoeg gaat zijn voor winst.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:17 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar stond tijdens de finale Bulgarije ook nog op 1 toch?
Ik kan me ook nog niet voorstellen dat de jury voor Israël of Cyprus gaat. Heb het idee dat de jurypunten voor die twee landen misschien wel flink tegen gaan vallen. Kiezen wel eerder voor Cyprus dan Israël denk ik?
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:
Ik speel zelf:
Netherlands Top 10 @ 6
Hungary Top 10 @ 3
Moldavia Top 10 @ 2.2
Estonia Top 10 @ 2
Moldavia Top 4 @ 9
Oh please. Al die slome ballads. Dat is pas drama.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:19 schreef TLC het volgende:
Cyprus, Frankrijk......... ik snap echt niet dat die zo hoog scorenwat n drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |