Je merkt vooral dat favorieten van semi 1 nu wat gaan zakken, en de verrassingen van semi 1 net als de liedjes van semi 2 gaan stijgen. Ik denk dat we meer betrouwbare odds krijgen na semi 2.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:49 schreef Greys het volgende:
Mensen hou eens op met op Rybak z'n infantiele lied wedden
ja, maar dan nog kan er alles veranderen. vorig jaar waren 2 landen in de top 5 die bij de bookmakers niet voor kwamen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je merkt vooral dat favorieten van semi 1 nu wat gaan zakken, en de verrassingen van semi 1 net als de liedjes van semi 2 gaan stijgen. Ik denk dat we meer betrouwbare odds krijgen na semi 2.
Maar NL kennelijk nog meer gezakt naar plaats 8 van die semi.quote:Op woensdag 9 mei 2018 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je merkt vooral dat favorieten van semi 1 nu wat gaan zakken, en de verrassingen van semi 1 net als de liedjes van semi 2 gaan stijgen. Ik denk dat we meer betrouwbare odds krijgen na semi 2.
Iedereen op misschien 1 van de 100 personen na dan.quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:11 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het vrij verrassend dat Noorwegen in de top 3 staat
Ja? Is echt een supergelikte en groovy act.quote:Op woensdag 9 mei 2018 07:11 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het vrij verrassend dat Noorwegen in de top 3 staat
De bookies zitten ook in een emotionele rollercoasterquote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:41 schreef FlyingEagle het volgende:
De odds vliegen nu ook wel alle kanten uit. Ireland staat nu vierde en Bulgarije zakte de top 10 uit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
De bookies zitten ook in een emotionele rollercoaster
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:42 schreef Momo... het volgende:
[..]
De bookies zitten ook in een emotionele rollercoaster
Hoezo ?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:25 schreef KingRoland het volgende:
als Ierland wint dan krijgt momo van mij een zoen
Dit heb ik ook gedaan @ 1.94 en ook top 5 @ 3.6 op Betfair. Lijkt voorlopig wel goede weddenschap te zijn geweest ... staan nu resp. op 1.62 en 3.25-3.4quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoezo ?![]()
Ik heb net trouwens ingezet op top 10 Duitsland
Jawel, heb ik ook gedaan. https://www.unibet.eu/bet(...)ty/global/eurovisionquote:
Oh dat geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Volgens geruchten heeft Duitsland het erg goed gedaan bij de juries
Geloof ik meteenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
De odds gaan wel wat omhoog. En in deze fase is er wel voldoende insider trading om dat bij een eventuele verrassing niet te laten gebeuren.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Hoop het zo!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Dat is ook echt een typisch jurylied.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:03 schreef Wuwwa het volgende:
Weet je dat wel zeker? Bij televotes geloof ik dat wel, omdat je dan te maken hebt met hele landen die stemmen waarbij je een behoorlijk goed beeld opbouwt wat het gaat worden over het geheel ... en daardoor zullen er best veel mensen zijn die die informatie hebben ... iig niet geaggregeerd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De odds gaan wel wat omhoog. En in deze fase is er wel voldoende insider trading om dat bij een eventuele verrassing niet te laten gebeuren.
Cyprus is niet heel zuiver en hapt steeds naar adem. Ik denk wel dat ze hoog komt bij de jury, maar ik betwijfel ook of het goed genoeg gaat zijn voor winst.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:17 schreef Em31 het volgende:
Vorig jaar stond tijdens de finale Bulgarije ook nog op 1 toch?
Ik kan me ook nog niet voorstellen dat de jury voor Israël of Cyprus gaat. Heb het idee dat de jurypunten voor die twee landen misschien wel flink tegen gaan vallen. Kiezen wel eerder voor Cyprus dan Israël denk ik?
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 17:13 schreef Kyran het volgende:
Ik speel zelf:
Netherlands Top 10 @ 6
Hungary Top 10 @ 3
Moldavia Top 10 @ 2.2
Estonia Top 10 @ 2
Moldavia Top 4 @ 9
Oh please. Al die slome ballads. Dat is pas drama.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:19 schreef TLC het volgende:
Cyprus, Frankrijk......... ik snap echt niet dat die zo hoog scorenwat n drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |