SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 16:40 schreef tralalala het volgende:
Er zit in ieder geval weer genoeg warmte in de muren om het de komende week zonder verwarming af te kunnen.
1 gewonnen, 1 verloren. Maar met dut weer was het hoe dan ook een geslaagde middagquote:
Ik wil ook! Ik wil ook! Ik wil ook!quote:
Slaan ze mensen in elkaar?quote:Op zondag 22 april 2018 09:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Sodejuuu.....dat zijn al agressieve buitjes in België.
Ze hebben wel een bontkraag.quote:
Ik zie het op lightningmaps.orgquote:Op zondag 22 april 2018 10:02 schreef Rabieluh het volgende:
Een van die buitjes is nu hier aangekomen in Zeeland.
Nu de zon weer, lekkere sauna buitenquote:Op zondag 22 april 2018 10:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze hebben wel een bontkraag.
[..]
Ik zie het op lightningmaps.org
Sauna is des te beter voor onweer.quote:Op zondag 22 april 2018 11:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nu de zon weer, lekkere sauna buiten.
Geef eens.quote:Op zondag 22 april 2018 11:46 schreef dick_laurent het volgende:
Nou de magneet staat weer aan geloof ik, dus alle buien verzamelen in het midden des lands
Haha, ik vind t best. Vind onweer eigenlijk alleen vet als het avond (donker) is. Overdag hoeft t van mij niet.quote:Op zondag 22 april 2018 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef eens.
Ik betaal met Mani's schild.
Wij spreken hier niet over volgende week.quote:Op zondag 22 april 2018 12:14 schreef aloa het volgende:
Eind april beloofd een stuk kouder te worden.
Ja dat.quote:Op zondag 22 april 2018 13:57 schreef dick_laurent het volgende:
Wat een warmte weer... Poeh dat wordt echt wennen straks. Ben al helemaal in de zomer modus. Ik wil niet terug naar de herfst modus
Meestal zo ja. We krijgen altijd alles of niets. In de meeste gevallen niets.quote:Op zondag 22 april 2018 12:36 schreef Resistor het volgende:
Utrechtse Heuvelrug
Hier in de Eemvallei zal het wel meevallen met de regen/tegenvallen met het onweer
Welnee. Eind mei hebben we zeker wel weer twintig oid.quote:
Hier Tilburg. Niks gehoordquote:Op zondag 22 april 2018 16:56 schreef Sj0rSz het volgende:
Regio Tilburg heeft de nodige donders al gehad. En een klein beetje gespetter.
Of je drukt even op F5quote:Op zondag 22 april 2018 17:05 schreef ACT-F het volgende:
De kansen op onweer worden de komende uren steeds kleiner. Hooguit lokaal wat onweersbuien, maar ik verwacht er niet veel van. De grootste kans is op de lijn ten oosten van Breda tot Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |