Dat is natuurlijk onzin. Dat is stellen dat het reizigersvervoer zich maar heeft te vormen om het beton van het goederenvervoer heen.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
Als de NS dat gaat doen moet de reiziger vaker overstappen, omdat op routes waar cargo's met gevaarlijke stoffen rijden geen DDZ, ICM, VIRM en 1700-locs ingezet mogen worden
Zo kun je het ook stellenquote:Op donderdag 26 april 2018 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dat is stellen dat het reizigersvervoer zich maar heeft te vormen om het beton van het goederenvervoer heen.
Dat de pleziervaart hierdoor 'groot gevaar loopt' of dat alle onveilige auto's van de weg moeten als het spul over de weg wordt vervoerd wordt natuurlijk nooit gesprokenquote:Draai dat gewoon eens om. Doe je volkswagentjes, je badslippers en je chloor lekker met de binnenvaart en sodemieter een eind van ONS spoor af
gewoon een kreukelzone-wagon achter elke goederentrein hangen.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dat is stellen dat het reizigersvervoer zich maar heeft te vormen om het beton van het goederenvervoer heen.
Draai dat gewoon eens om. Doe je volkswagentjes, je badslippers en je chloor lekker met de binnenvaart en sodemieter een eind van ONS spoor af
Ik vind het wel iets toevoegen aan een station. Toch fijner dan naar een klein schermpje staren.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:56 schreef Bitlord het volgende:
https://nieuws.ns.nl/iets(...)nieuwde-klapperbord/
Worden deze nu nog gemist eigenlijk? In de tussentijd heeft iedereen een smartphone gekregen.
Die LCD-schermen op Britse stations (die ook op de foto te zien zijn) vind ik wel fijn. Lekker groot, alle stops staan erop genoemd, en fijn te lezen.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:02 schreef ReisT het volgende:
Ja, maar op Kings Cross (en andere grote Britse kopstations) word je ook geacht in de stationshal te wachten tot bekend wordt gemaakt waar de trein vertrekt - dan moet je toch iets om naar te kijken hebben.
De digitale variant is er in Utrecht al eerder geweest.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:56 schreef Bitlord het volgende:
https://nieuws.ns.nl/iets(...)nieuwde-klapperbord/
Worden deze nu nog gemist eigenlijk? In de tussentijd heeft iedereen een smartphone gekregen.
Ja, in twee aparte delen. Een deel met de treintijden, en een ander deel toont de bustijden.quote:Op donderdag 26 april 2018 22:43 schreef James1988 het volgende:
Hangen die schermen tegenwoordig niet ergens in Schiphol als 'blauw bord 2.0'?
Sta je DAAR weetjequote:Op vrijdag 27 april 2018 10:58 schreef dennistd het volgende:
Groeten vanuit de mat'54 766 vanaf Arnhem Goederen:
[ afbeelding ]
12.21u door Deventer. Geen idee welk spoor.quote:
Nou en?quote:Op vrijdag 27 april 2018 12:44 schreef Peterselieman het volgende:
In de tussentijd krijg je dan treinen die gedeeltelijk met volwielen en gedeeltelijk met wielen met wielbanden rijden.
Plaatje?quote:
Maar je merkt er geen reet van toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |