abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 09:18:18 #1
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178636553


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 09:18:31 #2
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178636558
Duurde lang.
pi_178636575
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:18 schreef Kyran het volgende:
Duurde lang.
Ja maar potatobrain.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 09:24:49 #4
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178636644
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:19 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Ja maar potatobrain.
:D
pi_178636648
Sinds een aantal maanden weer eens (bijna) 100% waardestijging te pakken. Xspec gaat lekker!

Komt binnenkort (zo ver ik heb begrepen) ook een hard fork 1:1, dus verwacht dat ‘ie nog wel even doorstijgt (mits de algehele cryptokoers niet weer een flinke duik naar beneden maakt, maar we blijven positief, de zon schijnt tenslotte).
pi_178636662
Haha, moest eerst koffie zetten... is belangrijk.
pi_178636680
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:25 schreef Potatobrain het volgende:
Sinds een aantal maanden weer eens (bijna) 100% waardestijging te pakken. Xspec gaat lekker!

Komt binnenkort (zo ver ik heb begrepen) ook een hard fork 1:1, dus verwacht dat ‘ie nog wel even doorstijgt (mits de algehele cryptokoers niet weer een flinke duik naar beneden maakt, maar we blijven positief, de zon schijnt tenslotte).
Denk dat het twee kanten op kan: of het stijgt binnen de kortste keren tot ongekende hoogte, óf het stort in en blijft jaren duren.
pi_178636716
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:27 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Denk dat het twee kanten op kan: of het stijgt binnen de kortste keren tot ongekende hoogte, óf het stort in en blijft jaren duren.
Derde mogelijkheid, het stijgt rustig tot eoy, zakt en kabbelt door.
Dit is toch de meest aannemelijke optie gezien de laatste jaren?
Vakman pur sang
pi_178636760
Ik ga ook voor optie 3.
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:41:16 #10
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178636864
ik volg deze voorspelling

https://bircoin.top/
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178637058
Ripple. Moon.
pi_178637147
Amazon wat doe je :(
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:20:47 #13
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178637535
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Derde mogelijkheid, het stijgt rustig tot eoy, zakt en kabbelt door.
Dit is toch de meest aannemelijke optie gezien de laatste jaren?
Anonymous transactions, maar wat voegt het verder toe. En ze zijn de enige niet.

Omdat de markt relatief jong is, denk ik dat we te maken krijgen met explosieve stijgingen, waarbij vele munten weer net zo hard, of harder inkakken dan ze stegen, ongeacht goede of wazige whitepapers. (neem een Verge, Ripple, of Doge maar _O-)Nog veel meer FUD en FOMO. Een stabiele markt zou veel beter zijn, maar dat is imo onmogelijk in cryptoland, omdat er erg moeilijk een waarde aan te hangen valt.

Om een voorbeeld te noemen: MyTrackNet heeft een tastbaar product wat ze ontwikkelen. Dat is straks te koop en heeft een mooie functie. Daar kan je min of meer een waarde aan hangen. Dat lijkt mij veiliger dan een coin waarbij het vaak blijft bij een hoop theorie geblaat en er feitelijk niets tegenover staat.

Zo denk ik ook dat Waves enorm kan stijgen, maar dat zal op korte termijn moeten gebeuren, omdat mensen hun hoop op winst verliezen als het jaren door blijft kabbelen, ondanks het hebben van een goed plan en de juiste uitvoering in de praktijk ervan.

Dit jaar zal niet zo verlopen als voorgaande jaren, omdat veel mensen sinds kort pas weten dat er veel te verdienen valt en hun slag willen slaan. Ik voorspel enorme pieken en dalen, waarbij het wellicht verstandiger is om je winst vlot uit te laten betalen en weer in te kopen als het flink zakt.

Jaren hodlen heeft geen zin meer, of het moet om BTC gaan, zolang dat king blijft.

Er zijn ook veel teveel 'partnerships' die weinig of niets voorstellen. De enigen die er iets mee opschieten zijn de ontwikkelaars. Je merkt aan alles dat het met crypto steeds meer de kant op gaat met mooie beloften die nergens over gaan.

Lang lulverhaal kort: vlot uitcashen, niet hodlen, want crypto beloftes worden 99 van de 100 keer niet waargemaakt.
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:21:22 #14
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178637553
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:59 schreef ITrade het volgende:
Amazon wat doe je :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:59 schreef ITrade het volgende:
Amazon wat doe je :(
Xspec de nek omdraaien.
pi_178637924
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:54 schreef Blaatje38 het volgende:
Ripple. Moon.
Ripple gaat naar 200 , dat garandeer ik, met garanties.
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:52:09 #16
286575 Roces18
Chef de party
pi_178637956
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ripple gaat naar 200 , dat garandeer ik, met garanties.
5 maanden geleden hier: ripple dikke scam etc. etc. etc.... en nu is de bende weer omgeslagen... wat een garp
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_178637969
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

5 maanden geleden hier: ripple dikke scam etc. etc. etc.... en nu is de bende weer omgeslagen... wat een garp
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 20 april 2018 @ 10:55:55 #18
286575 Roces18
Chef de party
pi_178638009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:53 schreef dimmak het volgende:

[..]

:')
20 xrp holder hier respect
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_178638053
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

5 maanden geleden hier: ripple dikke scam etc. etc. etc.... en nu is de bende weer omgeslagen... wat een garp
:')
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:03:41 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178638123
Ripple coins worden niet eens gebruikt... geen usecase... scam inderdaad
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178638256
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ripple gaat naar 200 , dat garandeer ik, met garanties.
garage vol lambos incoming. :7 :7
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:13:10 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178638259
ripple gaat voor de banken

daar waar het echte geld zit weetjewel

ze gaan bitcoin dik ownen let maar op

heb ik met harvardwiskunde berekend
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Games vrijdag 20 april 2018 @ 11:13:25 #23
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178638260
Ripple levert mij nu gratis stroom op :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178638267
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:13 schreef fathank het volgende:
ripple gaat voor de banken

daar waar het echte geld zit weetjewel

ze gaan bitcoin dik ownen let maar op

heb ik met harvardwiskunde berekend
Klopt, het zou me niet eens verbazen als het 200 miljoen miljard wordt.
Lambo of Rekt
pi_178638281
RIPPLE INKAKKUH = BIJPAKKUHHHHHH
pi_178638358
Leuk dat Ripple maar hebben die nou eindelijk eens een eigen wallet die je gewoon op je pc kan installeren zoals elke andere normale coin?
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:29:38 #27
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178638445
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:13 schreef fathank het volgende:
ripple gaat voor de banken

daar waar het echte geld zit weetjewel

ze gaan bitcoin dik ownen let maar op

heb ik met harvardwiskunde berekend
Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:30:31 #28
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178638465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met over 28 jaar met pensioen kan.
pi_178638467
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.
Jep, ripple doet het uiterst slim, wat denk jij eoy?
Lambo of Rekt
pi_178638470
Goede edit. Subtiel.
pi_178638484
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.
Je bent nu 8 jaar oud?
Vakman pur sang
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:34:28 #32
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178638519
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je bent nu 8 jaar oud?
27
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:35:40 #33
131603 Afwazig
Serious business
pi_178638539
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:34 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

27
27 en dan nog zo onwetend.
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:36:26 #34
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178638547
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]

27 en dan nog zo onwetend.
Ik spreek je volgend jaar wel als ik lig te rentenieren op de Bahamas.

8-)
pi_178638554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.
Hoop dat je gelijk hebt.
Al is het puur om het ongelijk van dat ander volk hier aan te tonen :D
pi_178638602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik spreek je volgend jaar wel als ik lig te rentenieren op de Bahamas.

8-)
Ja, wat denk jij dan dit jaar, top prijzen van Ripple en Cardano?
Lambo of Rekt
pi_178638605
Voor die belastingshit he, hoe was de regel ook alweer per crypto die je bezit? De waarde mag je toch een aantal % vanaf halen? wat was het ook alweer
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:41:26 #38
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178638624
Volgend maand laat heel crypto Nederland zijn vakantiegeld weer lekker instromen _O_
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:41:57 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178638628
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:40 schreef metallicelmo het volgende:
Voor die belastingshit he, hoe was de regel ook alweer per crypto die je bezit? De waarde mag je toch een aantal % vanaf halen? wat was het ook alweer
Valt gewoon in box 3. Waarde van 1 januari opgeven.


Dit jaar doe je aangifte over 2017, dus waarde van 1 januari 2017 in box 3 aangeven.

Of niet, dat is aan jezelf.

Inb4 discussies over wel of geen belasting betalen over je cryptos.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178638645
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Valt gewoon in box 3. Waarde van 1 januari opgeven.

Dit jaar doe je aangifte over 2017, dus waarde van 1 januari 2017 in box 3 aangeven.
Ok top, alleen ik dacht dat je van de waarde die je ziet een paar % vanaf mag halen omdat er nogal een schil is in prijs op diverse exchanges
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:43:22 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178638649
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ok top, alleen ik dacht dat je van de waarde die je ziet een paar % vanaf mag halen omdat er nogal een schil is in prijs op diverse exchanges
Dunno. Ik pak gewoon de 24h low van Coinmarketcap.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178638667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef Sunri5e het volgende:
Volgend maand laat heel crypto Nederland zijn vakantiegeld weer lekker instromen _O_
Ripple naar 100 _O_
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2018 @ 11:44:49 #43
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178638673
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ripple naar 100 _O_
_O_
pi_178638696
als ik kijk naar de prijzen op 1-1-2017 dan schrik ik wel, wat een verschillen joh. Ik zie tientallen coins waarmee je nu met je Lambo over de A2 kon karren
pi_178638736
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef Sunri5e het volgende:
Volgend maand laat heel crypto Nederland zijn vakantiegeld weer lekker instromen _O_
Die gaan er liever van op vakantie.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178638766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

_O_
Vuistdiep in ripple en ADA, nog meer tips?
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:14:02 #47
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_178639098
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vuistdiep in ripple en ADA, nog meer tips?
Nope. Zit vol in ADA en XRP.
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:16:11 #48
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_178639133
Ik ben volwassen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_178639149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:14 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nope. Zit vol in ADA en XRP.
Lekkerman.
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:18:56 #50
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178639182
_O-
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:19:54 #51
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178639202
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben volwassen.

:{²
Yo, BansB! Hoe is het nou, ouwe gulpenruikert!
pi_178639210
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben volwassen.

:{²
Jason
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 12:21:32 #53
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178639228
CZ god naait even Verge en Ripple in zijn tweet :D

cz_binance twitterde op vrijdag 20-04-2018 om 12:16:52 While we can't predict the future, others keep attempting it on us. Both "news" are not accurate. We are working with banks (to potentially support fiat), but no plans for USD in the short term. No xvg or xpr involved. Be careful around predictive "crystal ball" news. reageer retweet
pi_178639372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
als ik kijk naar de prijzen op 1-1-2017 dan schrik ik wel, wat een verschillen joh. Ik zie tientallen coins waarmee je nu met je Lambo over de A2 kon karren
:P

2017 was dan ook vrij uniek qua groeipercentage.
pi_178639395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

:P

2017 was dan ook vrij uniek qua groeipercentage.
Jep, en de volgende ronde wordt nog veel gekker.
Lambo of Rekt
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:32:38 #56
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178639411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:29 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

:P

2017 was dan ook vrij uniek qua groeipercentage.
Qua krimp ook. Of je met je zoute snorren stampertje zo uit een ijsbad stapte.
pi_178639427
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:32 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Qua krimp ook. Of je met je zoute snorren stampertje zo uit een ijsbad stapte.
In 2017 viel dat wel mee. 2018 is krimp jaar tot nu toe.
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:34:47 #58
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178639453
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

In 2017 viel dat wel mee. 2018 is krimp jaar tot nu toe.
Ja, dat is waar. Het begon in het nieuwe jaar pas flink te zakken.

Geeft niet, dat halen we van de zomer dik in.
pi_178639631
$8500 bam
pi_178639822
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Aangepast.
Ja want de hele markt doet 52.51% in 1 dag ;)
  vrijdag 20 april 2018 @ 13:01:08 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_178639846
quote:
Betwijfel dat dit allemaal zo maar mag.
Misschien in Amerika, maar in Europa heb je toch iets meer rechten als consument zijnde...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_178639898
Wtf is dit nou weer :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178639912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:21 schreef Kyran het volgende:
CZ god naait even Verge en Ripple in zijn tweet :D

cz_binance twitterde op vrijdag 20-04-2018 om 12:16:52 While we can't predict the future, others keep attempting it on us. Both "news" are not accurate. We are working with banks (to potentially support fiat), but no plans for USD in the short term. No xvg or xpr involved. Be careful around predictive "crystal ball" news. reageer retweet
Heerlijk. Die kutcoins en hun communities kunnen niet snel genoeg ontmaskerd worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178639914
Bitcoin cash!

Daar ga je weer! To the moon hop hop
pi_178639959
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben volwassen.

:{²
Hoe kan dat als je 11 bent?
pi_178639963
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben volwassen.

:{²
B-boi! :W

Hoe is het met de dukaten?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178639997
quote:
Had ik vanochtend al gepost :)
pi_178640004
Morgen naar de 1300 met bitcoin cash en door....
pi_178640023
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:11 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Had ik vanochtend al gepost :)
Ik lees nooit terug pik :P

Maar ja, toch goed van je ofzo ^O^
pi_178640071
Waar blijft trouwens die "echte" BTC bullrun die mij door vele beloofd is?
pi_178640156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 12:21 schreef Kyran het volgende:
CZ god naait even Verge en Ripple in zijn tweet :D

cz_binance twitterde op vrijdag 20-04-2018 om 12:16:52 While we can't predict the future, others keep attempting it on us. Both "news" are not accurate. We are working with banks (to potentially support fiat), but no plans for USD in the short term. No xvg or xpr involved. Be careful around predictive "crystal ball" news. reageer retweet
Ik mis wat context, over welk 'news' gaat het hier?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178640251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:15 schreef KappenBakken het volgende:
Waar blijft trouwens die "echte" BTC bullrun die mij door vele beloofd is?
Jongen tax day is geweest in Amerika vanaf nu gaan we nu alleen maar omhoog pik
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178640283
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Jongen tax day is geweest in Amerika vanaf nu gaan we nu alleen maar omhoog pik
Daar doel ik niet op :P

Het sentiment was vaak BTC omhoog/omlaag > alts omhoog/omlaag. En vooral niet andersom. BTC MOEST omhoog/omlaag voordat er ook maar beweging zou zijn ergens anders. Nu lijkt het toch vooral andersom.
pi_178640284
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:15 schreef KappenBakken het volgende:
Waar blijft trouwens die "echte" BTC bullrun die mij door vele beloofd is?
heb je haast?
met een lambo op zomervakantie ga je waarschijnlijk niet halen 😂

beter langzaam eerst naar een bull market.... onder de 8600 zitten we nog in een downtrend?!

de media is de laatste tijd ook al wat positiever en over een paar weken blockchain week 😍

we hebben maanden aan shit/fud gehad....de angst is niet zomaar uit de markt en het vertrouwen moet groeien.
pi_178640295
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:33 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Daar doel ik niet op :P

Het sentiment was vaak BTC omhoog/omlaag > alts omhoog/omlaag. En vooral niet andersom. BTC MOEST omhoog/omlaag voordat er ook maar beweging zou zijn ergens anders. Nu lijkt het toch vooral andersom.
alts eerst omhoog daarna volgt btc, heel apart ja.
sentiment is aan het veranderen
pi_178640301
Waarom stijgen de prijzen nou terwijl Bitcoin Google trends all time low is... trap?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 13:35:25 #78
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178640303
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik mis wat context, over welk 'news' gaat het hier?
Dat Binance XVG/USD en XRP/USD zou gaan aanbieden als ik het goed heb.
pi_178640349
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:34 schreef alilami het volgende:
Waarom stijgen de prijzen nou terwijl Bitcoin Google trends all time low is... trap?
Past perfect in het onttroningsproces van BTC dat al even aan de gang is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178640390
BTC, oud geld
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2018 @ 13:47:28 #81
230491 Zith
pls tip
pi_178640459
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Past perfect in het onttroningsproces van BTC dat al even aan de gang is.
DELET THIS
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178640499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:47 schreef Zith het volgende:

[..]

DELET THIS
Ik zeg, doen!

Je doet dat modden toch maar vrijwillig, mag je soms best even van die macht gebruik maken.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2018 @ 13:55:48 #83
230491 Zith
pls tip
pi_178640543
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:51 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik zeg, doen!

Je doet dat modden toch maar vrijwillig, mag je soms best even van die macht gebruik maken.
Ik besprak dit met mijn vrouw (bespreek altijd modden). Mijn vrouw maakte een goed punt: macht corrupteert net zoals geld, maar niet zo slecht.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178640647
Iota richting de 2usd, mooi dagje _O_
pi_178640673
quote:
Doe mij maar Wladimir.
pi_178640740
Doorgaans als de Bitcoin dominance afneemt vloeit er meer geld richting altcoins, misschien dat mensen de altcoins zien stijgen ze er wat vertrouwen in krijgen. Ze kopen Bitcoin om dat weer om te zetten naar als. Weer meer verkoop voor Bitcoin ook, totale marketcap nu 374 miljard dollar. Mooi om te zien
Nu nog even in je achterhoofd houden dat 374 miljard in de financiële wereld eigenlijk niets is. Kom maar op met die honderdmiljoenmiljard!
pi_178640743
Hoorde net een reclame op de radio (radio 2) van anycoindirect, Die hebben genoeg verdient om overdag op de radio reclame te kunnen maken :')
pi_178640763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:47 schreef Zith het volgende:

[..]

DELET THIS
Ben ik per ongeluk in een telegramgroep terecht gekomen?

Maar het is toch gewoon een feit dat dat proces al enige tijd aan de gang is? Dominance wordt steeds kleiner.

Niemand kan de toekomst voorspellen maar het afgelopen jaar is BTC minder belangrijk geworden.

Ik hoop zelf dat er snel uitgebreider fiatpairings beschikbaar komen. Lijkt me ook heel interessant om te zien wat dat met BTC en ETH gaat doen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178640783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:08 schreef Syd het volgende:
Hoorde net een reclame op de radio (radio 2) van anycoindirect, Die hebben genoeg verdient om overdag op de radio reclame te kunnen maken :')
Tja hebben een vrij ruime marge :P

Ether koop je daar voor 493.37 euro en verkoop je voor 467.94.

Bij GDAX is de prijs +/- 480 euro (479.97 om precies te zijn).

Pakken dus ongeveer 26 euro per Ether die ze verhandelen.
pi_178640848
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:22 schreef metallicelmo het volgende:
Leuk dat Ripple maar hebben die nou eindelijk eens een eigen wallet die je gewoon op je pc kan installeren zoals elke andere normale coin?
hebben ze allang?
  vrijdag 20 april 2018 @ 14:16:12 #92
131603 Afwazig
Serious business
pi_178640850
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 13:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat Binance XVG/USD en XRP/USD zou gaan aanbieden als ik het goed heb.
Is volgens mij allang ontkracht door Binance
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 14:16:35 #93
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178640859
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:16 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Is volgens mij allang ontkracht door Binance
Dat zeg ik :P Iemand wist niet waar het over ging, dus even proberen uit te leggen :P
pi_178640922
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:16 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

hebben ze allang?
Welke is dat dan
pi_178640934
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:22 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Welke is dat dan
Ripple desktop wallet?
RippleadminConsole-1.4.1 heb ik nog steeds, die heb ik al toen ripple nog op 19 cent stond.
pi_178640936
Boeiend die binanceboys, xrp moont lekker verder
pi_178641066
Droom ik? Knijp me. Allemaal aan de XRP?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_178641088
HST +23% :7
pi_178641128
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:35 schreef Mand het volgende:
Droom ik? Knijp me. Allemaal aan de XRP?
Slapend rijk woren? gekocht bij 19 cent, verkocht bij 2,10. En nu nog 500 over mochten ze ooit nog eens echt veel waard worden.

Zo doe ik het bij heel veel coins, eerst mijn winst er uithalen en dan een deel laten staan voor het geval ze nog extreem moon gaan :)
pi_178641298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:38 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Slapend rijk woren? gekocht bij 19 cent, verkocht bij 2,10. En nu nog 500 over mochten ze ooit nog eens echt veel waard worden.

Zo doe ik het bij heel veel coins, eerst mijn winst er uithalen en dan een deel laten staan voor het geval ze nog extreem moon gaan :)
Heel slim, zo slaap je ook beter. Echt verlies als in weggegooid geld kun je dan al niet meer hebben eigenlijk
pi_178641812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 14:38 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Slapend rijk woren? gekocht bij 19 cent, verkocht bij 2,10. En nu nog 500 over mochten ze ooit nog eens echt veel waard worden.

Zo doe ik het bij heel veel coins, eerst mijn winst er uithalen en dan een deel laten staan voor het geval ze nog extreem moon gaan :)
XRP naar 100.
Lambo of Rekt
pi_178641926
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_178641974
quote:
Jammer dat de koers niet nog verder is gedaald. Was jij mooi weg gebleven :D
pi_178642011
quote:
Heb je inmiddels alweer terug ingekocht of deze stijging compleet gemist?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178642223
Ripple :')
pi_178642323
Zo mooi dat fokkers altijd op aths kunnen verkopen en atl inkopen.
uberfokkers _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 16:33:13 #107
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178642391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:26 schreef Jed1Gam het volgende:
Zo mooi dat fokkers altijd op aths kunnen verkopen en atl inkopen.
uberfokkers _O_
Je hoort natuurlijk nooit de faal verhalen :P
pi_178642520
Trend bitcoin cash komt close komen bij bitcoin..
pi_178642575
En ripple gaat zo ook weer vertrekken!
pi_178642632
Spijt van het instappen in Universa, wat een shitcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178642649
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je hoort natuurlijk nooit de faal verhalen :P
Vergelijkbaar met een casino :P

Op facebook post men eerder "500 euro gewonnen!" dan "500 euro verloren!" waardoor het beeld ontstaat dat je alleen maar wint in een casino.
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2018 @ 16:49:44 #112
230491 Zith
pls tip
pi_178642653
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Spijt van het instappen in Universa, wat een shitcoin.
Nooit in FOK coins stappen :N

Typisch was ook alleen maar mod om universa te shillen en na de ICO legt hij zn modschap neer :thinking:
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178642685
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Nooit in FOK coins stappen :N

Typisch was ook alleen maar mod om universa te shillen en na de ICO legt hij zn modschap neer :thinking:
Vrij typisch ja.

Waarom is ie eigenlijk geen mod meer?
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:11:52 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178642946
quote:
De getinte versie van de bitconnect cryptobroers prijzen een andere prachtige scam aan?

History repeats itself ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:13:04 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178642958
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:51 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vrij typisch ja.

Waarom is ie eigenlijk geen mod meer?
Incapabel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:13:31 #116
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178642961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Spijt van het instappen in Universa, wat een shitcoin.
Magnet kocht ze groots in en in het verleden namen zijn coins er ook goed de tijd voor om flink meer waard te worden. Maar dat deden ze wel!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178643036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Spijt van het instappen in Universa, wat een shitcoin.
Wat had je dan verwacht? Het is sowieso een lang term hodl en ze staan nog niet eens op een fatsoenlijke exchange.
pi_178643045
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2018 15:36 schreef EggsTC het volgende:

[..]

XRP naar 100.
Mag van mij best, hoeft van mij ook niet. Die 500 die ik nog over heb, heb ik "gratis " over :)
pi_178643054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Spijt van het instappen in Universa, wat een shitcoin.
sarcasme herkent niet iedereen ;)
pi_178643621
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:33 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je hoort natuurlijk nooit de faal verhalen :P
Ik zou dat serieus toegeven, denk dat fokkers gewoon bovengemiddeld intelligent zijn.
De prutsers zitten allemaal in telegram groepjes.
Vakman pur sang
pi_178643730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:26 schreef Jed1Gam het volgende:
Zo mooi dat fokkers altijd op aths kunnen verkopen en atl inkopen.
uberfokkers _O_
Ik kan mij niet heugen dat veel mensen hier hebben verteld dat ze op aths hebben verkocht?

geef eens een voorbeeld dan?
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:26:47 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178643932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 16:49 schreef Zith het volgende:

[..]

Nooit in FOK coins stappen :N

Typisch was ook alleen maar mod om universa te shillen en na de ICO legt hij zn modschap neer :thinking:
Zitten jullie ook nog in die casinocoin? :')
pi_178643969
fun, magische coin, heb er nog bergen van. *O*
pi_178644065
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zitten jullie ook nog in die casinocoin? :')
Ik heb die nog wel ja :P

Maar heeft ETH nou niet echt outperformed dus was een slechte keuze.
pi_178644176
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:22 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

sarcasme herkent niet iedereen ;)
Mooi he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:53:13 #126
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178644282
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:28 schreef Jed1Gam het volgende:
fun, magische coin, heb er nog bergen van. *O*
ja hier ook :( hoop dat die snel gaat doen wat ik toen hoopte...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178644716
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Incapabel.
dit ja 😂
pi_178644763


quote:
"I just met with Sunny this afternoon. The main defining characteristic of the VeChain MainNet Blockchain is the ability for mass enterprise adoption. Please stay tuned and be excited."

"I've always had a headache regarding adoption of blockchain solutions, but VeChain made it happen"

"In the current Blockchain world, no other solutions work. I'm very excited!"
#1. Crypto. Soon.

Geloof me.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2018 19:34:58 ]
pi_178644780


[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2018 19:37:50 ]
pi_178644999
Soon...

pi_178645014
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:

Word
pi_178645020
Gewoon Verge holden joh :Y) over 5 jaar eens kijken wat er van geworden is
pi_178645162
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:48 schreef metallicelmo het volgende:
Gewoon Verge holden joh :Y) over 5 jaar eens kijken wat er van geworden is
Verdwenen

Net zoals Vechain, mark my words. B-)
pi_178645222
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Verdwenen

Net zoals Vechain, mark my words. B-)
wedje leggen voor 10 btc dat vechain niet verdwenen is over 5 jaar?
pi_178645267
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

wedje leggen voor 10 btc dat vechain niet verdwenen is over 5 jaar?
Zeg dan 10 vechain
pi_178645320
Wat houdt verdwijnen in?
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:06:36 #137
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178645388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:03 schreef KappenBakken het volgende:
Wat houdt verdwijnen in?
In crypto gevallen met de noorderzon vertrokken, of inactiviteit.
pi_178645395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:03 schreef KappenBakken het volgende:
Wat houdt verdwijnen in?
Verdwijnen was een groot woord want zolang er nodes draaien zal het bestaan. Ik voorspel dat het de hype totaal niet waar kan maken en geen noemenswaardige speler zal zijn, over 5 jaar.
pi_178645404
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:06 schreef hodlwave het volgende:

[..]

In crypto gevallen met de noorderzon vertrokken, of inactiviteit.
Oh dat denk ik niet bij VEN.
pi_178645427
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Verdwijnen was een groot woord want zolang er nodes draaien zal het bestaan. Ik voorspel dat het de hype totaal niet waar kan maken en geen noemenswaardige speler zal zijn, over 5 jaar.
hype? ze hebben al (grote) klanten en werkende producten...
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:08:42 #141
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178645436
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:07 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Verdwijnen was een groot woord want zolang er nodes draaien zal het bestaan. Ik voorspel dat het de hype totaal niet waar kan maken en geen noemenswaardige speler zal zijn, over 5 jaar.
Wat nu aan de top staat kan over 5 jaar ook teruggezakt zijn. Het is niet te voorspellen.
pi_178645454
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Verdwenen

Net zoals Vechain, mark my words. B-)
Je schrijft BTC verkeerd
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:09:45 #143
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178645456
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hype? ze hebben al (grote) klanten en werkende producten...
De grootte van een klant doet er niet toe in deze business. :P
  Eindredactie Games vrijdag 20 april 2018 @ 20:10:21 #144
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178645469
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:06 schreef hodlwave het volgende:

[..]

In crypto gevallen met de noorderzon vertrokken, of inactiviteit.
en dan weer opkomen zoals DOGE _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:11:28 #145
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178645491
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:10 schreef Oscar. het volgende:

[..]

en dan weer opkomen zoals DOGE _O_
[ afbeelding ]
_O- Die munt is toch onvoorstelbaar succesvol om één of andere reden. Er zit geen plan achter, was puur voor de lol gedaan en toch loopt het.
pi_178645537
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hype? ze hebben al (grote) klanten en werkende producten...
Ze zijn veel te vroeg aan het pieken dmv hun marketing. Ik geloof gewoon niet dat zij alles waar kunnen maken wat ze zeggen. Capabele blockchain devs zijn echt heel zeldzaam.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:08 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Wat nu aan de top staat kan over 5 jaar ook teruggezakt zijn. Het is niet te voorspellen.
Is ook zo. Beetje de venboys wakker houden.
pi_178645556
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:09 schreef hodlwave het volgende:

[..]

De grootte van een klant doet er niet toe in deze business. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:14 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ze zijn veel te vroeg aan het pieken dmv hun marketing. Ik geloof gewoon niet dat zij alles waar kunnen maken wat ze zeggen. Capabele blockchain devs zijn echt heel zeldzaam.

[..]

Is ook zo. Beetje de venboys wakker houden.
ze maken het nu al waar.....alles wat ze zeggen
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:16:06 #148
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178645574
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 april 2018 19:54 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Verdwenen

Net zoals Vechain, mark my words. B-)
Lekker boeiend.

Tegen die tijd staat m'n garage al vol met lambos.

Lm002, Diablo en een Urus.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178645601
Wat een argument, te vroeg pieken :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178645638
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wat een argument, te vroeg pieken :D
Waarom kan dat niet kloppen? :P

Ik zeg niet dat het nu niet opgaat overigens.
pi_178645655
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet kloppen? :P

Ik zeg niet dat het nu niet opgaat overigens.
Vechain bestaat al 2 jaar. Wat nou vroeg pieken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178645688
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vechain bestaat al 2 jaar. Wat nou vroeg pieken.
hij zegt zelf:

ff de vechain boys wakker houden.....kortom trolololol :D
pi_178645816
Mijn grootste probleem met Vechain is dat iedereen maar aanneemt wat er gezegd wordt. En dat buiten ze ook heerlijk uit.

Het gaat ook nooit over het technische aspect wat mij sceptisch maakt. Heb die 'technical AMA's' even doorgenomen en dat blijft de hele tijd zo oppervlakkig en nietszeggend.

Kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar ik wantrouw het ontzettend.
pi_178645892
Nondeju


Wie remt bitcoincash af?

Hij schiet nog de maan voorbij
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:41:05 #155
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178645972
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:37 schreef Dwaalboy het volgende:
Nondeju


Wie remt bitcoincash af?

Hij schiet nog de maan voorbij
Gaat goed ja :) Nog even wat langer wachten om te verpatsen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178646137
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:41 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Gaat goed ja :) Nog even wat langer wachten om te verpatsen
Denk zolang btc zelf steady is of bullrunnetje doet btc cash nooit verpatsen...
pi_178646143
Btc cash gaat nog ver komen
  vrijdag 20 april 2018 @ 20:49:41 #158
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178646145
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:33 schreef ChickenMan het volgende:
Mijn grootste probleem met Vechain is dat iedereen maar aanneemt wat er gezegd wordt. En dat buiten ze ook heerlijk uit.

Het gaat ook nooit over het technische aspect wat mij sceptisch maakt. Heb die 'technical AMA's' even doorgenomen en dat blijft de hele tijd zo oppervlakkig en nietszeggend.

Kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar ik wantrouw het ontzettend.
Ja Chinese scamcoin

niemand wil zaken doen met chinezen

Max $12
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178646207
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:33 schreef ChickenMan het volgende:
Mijn grootste probleem met Vechain is dat iedereen maar aanneemt wat er gezegd wordt. En dat buiten ze ook heerlijk uit.

Het gaat ook nooit over het technische aspect wat mij sceptisch maakt. Heb die 'technical AMA's' even doorgenomen en dat blijft de hele tijd zo oppervlakkig en nietszeggend.

Kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar ik wantrouw het ontzettend.
Heb je voorbeelden van dingen die gezegd worden die niet waar bleken te zijn ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178646361
Vechain 12 dollar eoy, anders eet ik m'n piemel op.


McAfee style
  † In Memoriam † vrijdag 20 april 2018 @ 21:09:37 #161
230491 Zith
pls tip
pi_178646448
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden van dingen die gezegd worden die niet waar bleken te zijn ?
Sonny zei op telegram dat vechan 300 USD zou zijn EOY
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Eindredactie Games vrijdag 20 april 2018 @ 21:10:41 #162
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178646466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:04 schreef Blaatje38 het volgende:
Vechain 12 dollar eoy, anders eet ik m'n piemel op.

McAfee style
quote 4 truth
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178646477
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja Chinese scamcoin

niemand wil zaken doen met chinezen

Max $12
behalve chinesen zelf....en het land heeft maar max 12 inwoners ook :P
pi_178646482
6% in ff een uurtje...

Hij knalt maar door hup btc cash
  vrijdag 20 april 2018 @ 21:12:34 #165
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178646507
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Sonny zei op telegram dat vechan 300 USD zou zijn EOY
Lol en dat is mod :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Eindredactie Games vrijdag 20 april 2018 @ 21:13:26 #166
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178646527
Ik zou trouwens nog 1 eth krijgen van Nattekat
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178646556
Vinden jullie DogecoinDark ook een scam? ;)
pi_178646582
OCN vorige week gekocht en nu al meer dan 50%. Had eigenlijk gekocht voor de lange termijn, maar misschien nu wel iets uit cashen en ergens anders in stoppen.

Hoe romen jullie af?
pi_178646711
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heb je voorbeelden van dingen die gezegd worden die niet waar bleken te zijn ?
Nope, probleem is dat alles closed source is, geeft mij niet echt vertrouwen.
Las wel ergens dat ze mainnet open gaan gooien? We gaan het zien.
pi_178646817
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:14 schreef BadVlad het volgende:
Vinden jullie DogecoinDark ook een scam? ;)
Las dit artikeltje gisteren
https://www.finder.com.au(...)network-hacked-again

Zij zeggen dat die hack nog steeds gaande is. Zit zelf ook ff in de explorer te kijken en er is idd iets vreemds gaande. Timestamps die niet kloppen bij lege blocks :D
pi_178646829
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:20 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Nope, probleem is dat alles closed source is, geeft mij niet echt vertrouwen.
Las wel ergens dat ze mainnet open gaan gooien? We gaan het zien.
heel veel projecten zijn closed source......
pi_178646891
Verge..... _O-

The beef of the supposed "partnership" is simply that Pornhub now accepts Verge payments. It did this by installing the third-party CoinPayments plugin, which some are saying doesn't even work.

Track the outflow of money from one of them and it arrives at this wallet. It was fairly active in October and November of 2017, and sparsely active from February. Then on precisely 6 April, which is exactly when the latest spate of Verge attacks commenced, it started receiving a fairly incredible constant flow of XVG tokens which has slowed, but not stopped, since the Verge bugs were supposedly fixed.

This looks like one of many addresses being used by an attacker, and it's clearly still receiving a constant flow of Verge tokens which can be traced to exploited blocks. Odds are you'd find a similar looking trail leading of of most suspicious blocks.
pi_178647074
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

heel veel projecten zijn closed source......
Ethereum en Bitcoin niet _O_ _O_
pi_178647080
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:33 schreef ChickenMan het volgende:
Mijn grootste probleem met Vechain is dat iedereen maar aanneemt wat er gezegd wordt. En dat buiten ze ook heerlijk uit.

Het gaat ook nooit over het technische aspect wat mij sceptisch maakt. Heb die 'technical AMA's' even doorgenomen en dat blijft de hele tijd zo oppervlakkig en nietszeggend.

Kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar ik wantrouw het ontzettend.
echt een scam ook wanneer ze links en rechts partnerships afsluiten en projecten afronden _O-
pi_178647106
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

echt een scam ook wanneer ze links en rechts partnerships afsluiten en projecten afronden _O-
Ho ho, ik zeg nergens scam
pi_178647115
Ook even jizzen op zero knowledge proof. Privacy ^O^
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 21:49:36 #177
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178647181
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vechain bestaat al 2 jaar. Wat nou vroeg pieken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:24 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hij zegt zelf:

ff de vechain boys wakker houden.....kortom trolololol :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

echt een scam ook wanneer ze links en rechts partnerships afsluiten en projecten afronden _O-
Jullie 3 moeten echt leren niet te happen op duidelijke trolls :P Hij zegt nog bijna letterlijk ik ben jullie aan het uitlokken :P

We zwaaien straks naar ze als ze op de tribune zitten tijdens FOK! BTC Lambo Street Race en wij lekker lopen te scheuren in onze bling bling wagens.
pi_178647209
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jullie 3 moeten echt leren niet te happen op duidelijke trolls :P Hij zegt nog bijna letterlijk ik ben jullie aan het uitlokken :P

We zwaaien straks naar ze als ze op de tribune zitten tijden FOK! BTC Lambo Street Race en wij lekker lopen te scheuren in onze bling bling wagens.
dat zei ik toch al.....trolololol :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 21:51:45 #179
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178647224
Oh btw, EOS _O_

samen met WAN mijn beste performers in april _O_
pi_178647269
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:51 schreef Kyran het volgende:
Oh btw, EOS _O_

samen met WAN mijn beste performers in april _O_
EOS :r
WAN _O_
pi_178647274
Brock Pierce vooral :') :') :') :') :r :r :r :r
pi_178647275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:51 schreef Kyran het volgende:
Oh btw, EOS _O_

samen met WAN mijn beste performers in april _O_
Godver die heb ik ook nog een paar van, ff kijken hoe ze er nu voor staan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178647298
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:51 schreef Kyran het volgende:
Oh btw, EOS _O_

samen met WAN mijn beste performers in april _O_
in SATS zeker ? :P

500000000 miljoen % winst in sats maar nog steeds verlies in euro _O-
pi_178647393
Hmmm ik zie de 1000 euro candels voor btc cash
pi_178647398
Rond 24.00
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 22:04:19 #186
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178647448
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:53 schreef KappenBakken het volgende:
Brock Pierce vooral :') :') :') :') :r :r :r :r
Who cares about Pierce

Moneyz _O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 22:05:16 #187
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178647459
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

in SATS zeker ? :P

500000000 miljoen % winst in sats maar nog steeds verlies in euro _O-
bijna +100% in USD beide en +60% in SAT

qua totaalplaatje ATH in BTC overall nu, en nog 15% onder ATH in USD
pi_178647487
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

bijna +100% in USD beide en +60% in SAT

qua totaalplaatje ATH in BTC overall nu, en nog 15% onder ATH in USD
^O^ ^O^ ^O^
van mij mag het zo doorgaan.....
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 22:08:36 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178647502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

^O^ ^O^ ^O^
van mij mag het zo doorgaan.....
Verwacht wel een dipje nog, hoop niet natuurlijk, lets go m000n

Road trip time!
pi_178647542
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Who cares about Pierce

Moneyz _O_
_O-

Kom nou man.
pi_178647551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:08 schreef Kyran het volgende:

[..]

Verwacht wel een dipje nog, hoop niet natuurlijk, lets go m000n

Road trip time!
jij met je dip.......we hebben genoeg dips gehad nu
pi_178647557
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:14 schreef BadVlad het volgende:
Vinden jullie DogecoinDark ook een scam? ;)
DogecoinDark niet maar Verge wel.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 april 2018 @ 22:12:55 #193
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178647584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

_O-

Kom nou man.
Die gast heet er toch niet meer eens iets mee te maken joh :P
pi_178647831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 22:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Die gast heet er toch niet meer eens iets mee te maken joh :P
Hij en de CEO van block.one doen al zaken sinds 2003. Daarnaast is ie nog gewoon actief als investeerder/aandeelhouder, actieve rol is alleen weg door de media aandacht :')

Mja neemt niet weg dat het project ook heus wel goede kanten heeft hoor, ik heb alleen een hekel aan Pierce.
pi_178648098
EOS _O_
pi_178648239
pi_178648532
Harde cash verdienen is wat iedereen wil hier. Jij bent toch niet betrokken bij die projecten, jij bent slechts investerder en dus ook aandeelhouder en wil harde cash zien uit j er investering.

Vroeger was betamax ook veel beter dan vhs.
Echter ging die laatste ook in porno. Ik het
Vakman pur sang
pi_178648539
TokenPay $8.75 USD (80.74%) *O*
pi_178648725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Vroeger was betamax ook veel beter dan vhs.
Echter ging die laatste ook in porno. Ik het
Dit is vaker langsgekomen hier, maar hier is echt geen bewijs voor; ook al was Betamax beter in kwaliteit, ze waren ook duurder en technologisch minder bruikbaar dan VHS (bijv opnametijd).
pi_178648818
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Harde cash verdienen is wat iedereen wil hier. Jij bent toch niet betrokken bij die projecten, jij bent slechts investerder en dus ook aandeelhouder en wil harde cash zien uit j er investering.

Vroeger was betamax ook veel beter dan vhs.
Echter ging die laatste ook in porno. Ik het
Iets teveel pils gehad in de zon pikkebaas?
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:19:13 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649426
Kutzooi mijn koffiemachine loopt te kutten. Net nu ie morgen overuren moet draaien :')
pi_178649446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:19 schreef leolinedance het volgende:
Kutzooi mijn koffiemachine loopt te kutten. Net nu ie morgen overuren moet draaien :')
Het is wat meid
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:28:05 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649501
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:21 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Het is wat meid
Waar is banshee
pi_178649528
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar is banshee
Wat heb je morgen

Visite ofzo feestje
pi_178649586
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 20:11 schreef hodlwave het volgende:

[..]

_O- Die munt is toch onvoorstelbaar succesvol om één of andere reden. Er zit geen plan achter, was puur voor de lol gedaan en toch loopt het.
Ik heb Doge op mijn watchlist staan als 'sentimentmeter' met de aanname:'Als Doge goed gaat dan zitten we echt in een groene run'. Toen ik gisteren (?) keek op hoogste stijgers per week op m'n watchlist stond Doge bovenaan met iets van 50% _O-
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Eindredactie Games zaterdag 21 april 2018 @ 00:41:55 #206
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178649597
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb Doge op mijn watchlist staan als 'sentimentmeter' met de aanname:'Als Doge goed gaat dan zitten we echt in een groene run'. Toen ik gisteren (?) keek op hoogste stijgers per week op m'n watchlist stond Doge bovenaan met iets van 50% _O-
het is makkelijke manier om goedkoop en snel munten om te zetten van exchange naar exchange
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178649608
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:41 schreef Oscar. het volgende:

[..]

het is makkelijke manier om goedkoop en snel munten om te zetten van exchange naar exchange
Hoezo goedkoop? Nog nooit gedaan eigenlijk, van exchange naar exchange.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649652
Gaat die BTC bullrun nu dan komen? _O_
pi_178649653
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 21:04 schreef Blaatje38 het volgende:
Vechain 12 dollar eoy, anders eet ik m'n piemel op.

McAfee style
Hier werd je dus een maandje of wat geleden voor doodgeschoten door venbois :') Mínstens 50 dollah was het devies :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:51:01 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649654
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:31 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Wat heb je morgen

Visite ofzo feestje
Feestje
pi_178649656
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hier werd je dus een maandje of wat geleden voor doodgeschoten door venbois :') Mínstens 50 dollah was het devies :P
Ach joh, zo gaat dat. Sentiment is aan verandering onderhevig.
  † In Memoriam † zaterdag 21 april 2018 @ 00:54:41 #212
230491 Zith
pls tip
pi_178649666
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hier werd je dus een maandje of wat geleden voor doodgeschoten door venbois :') Mínstens 50 dollah was het devies :P
Alleen door de VeChAiN BoYs: JsD, Predatoor en Dima
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178649669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:52 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ach joh, zo gaat dat. Sentiment is aan verandering onderhevig.
Weet ik, maakt het niet minder sneu :P

MzS werd echt als the Mother of all Trolls afgeschilderd vanwege die bewering. Toen werd 12 dollah EOY bijkans een meme en nu wordt het als een zeer acceptabel en positief koersdoel gezien :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Alleen door de VeChAiN BoYs: JsD, Predatoor en Dima
Dat zeg ik, de venbois.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:55:52 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649671
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Alleen door de VeChAiN BoYs: JsD, Predatoor en Dima
En lld ;)
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:57:57 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649677
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Weet ik, maakt het niet minder sneu :P

MzS werd echt als the Mother of all Trolls afgeschilderd vanwege die bewering. Toen werd 12 dollah EOY bijkans een meme en nu wordt het als een zeer acceptabel en positief koersdoel gezien :')
Ach joh zo gaan die dingen. Het kan 1$ zijn, of 30$. En met wat geluk 12$ eoy. We gaan het zien :P
  zaterdag 21 april 2018 @ 00:59:57 #217
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649681
VEN ondertussen op Eur 3,20 :D
pi_178649683
Je hoort mij nu ook niet meer over mijn stokpaardjes, centralised exchanges en ICO's omdat je toch in herhaling valt :')

Dus ga je maar zinloos over de prijs speculeren :P
pi_178649690
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ach joh zo gaan die dingen. Het kan 1$ zijn, of 30$. En met wat geluk 12$ eoy. We gaan het zien :P
Dat weet ik. Daarom verbaast het me ook zo dat veel mensen zich zo laten triggeren en allerlei boude beweringen doen over koersen en daar dan helemaal van over de flos gaan. Het gezeur en gejank was echt niet meer om aan te zien. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649694
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:00 schreef KappenBakken het volgende:
Je hoort mij nu ook niet meer over mijn stokpaardjes, centralised exchanges en ICO's omdat je toch in herhaling valt :')

Dus ga je maar zinloos over de prijs speculeren :P
Ethereum naar 10-ish EOY
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649702
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Feestje
Waar is t feestje
pi_178649713
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:03 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Waar is t feestje
Ik ben officieel jarig sinds een uur. :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649724
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
daar dan helemaal van over de flos gaan
Moest lachen _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ethereum naar 10-ish EOY
Nu niet zo beginnen he! Maar ja, heeft wel talloze zwaktes... Buterin als single point of failure (wordt wel minder), overstap naar PoS waar echt van alles mis kan gaan, plasma moet zich ook nog maar bewijzen en hun sharding concept is prima maar ja daar is dan ook alles mee gezegd, het is een concept.

Zo even mijn eigen project lekker afgebrand :7. Lekker braaf door hodl'en.

En gefeliciteerd chef ^O^
  zaterdag 21 april 2018 @ 01:06:59 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649726
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:03 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Waar is t feestje
Hier is t feestje
pi_178649728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben officieel jarig sinds een uur. :o
Gefeliciteerd pik

Je mag er zijn

Komt het vrouwtje niet binnen met slagroomtaart die je over je dijen kan uitsmeren?

Dennis
pi_178649731
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:07 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Gefeliciteerd pik

Je mag er zijn

Komt het vrouwtje niet binnen met slagroomtaart die je over je dijen kan uitsmeren?

Dennis
Bedankt lul, ik ben volwassen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bedankt lul, ik ben volwassen.
Jason.

:{ tot de tweede macht
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649736
Feli Grrr ^O^
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 21 april 2018 @ 01:08:56 #229
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649737
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat weet ik. Daarom verbaast het me ook zo dat veel mensen zich zo laten triggeren en allerlei boude beweringen doen over koersen en daar dan helemaal van over de flos gaan. Het gezeur en gejank was echt niet meer om aan te zien. :P
Ik hoop dat VEN moen gaat :P
pi_178649742
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik hoop dat VEN moen gaat :P
Ik ook :P

Lekker man, geen gezeik iedereen rijk.
pi_178649744
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:06 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Moest lachen _O-

[..]
Ik zie het echt helemaal voor me hoe sommige mensen dan met rood hoofd helemaal mad op hun toetsenbord lopen te rammen. :@
quote:
Nu niet zo beginnen he! Maar ja, heeft wel talloze zwaktes... Buterin als single point of failure (wordt wel minder), overstap naar PoS waar echt van alles mis kan gaan, plasma moet zich ook nog maar bewijzen en hun sharding concept is prima maar ja daar is dan ook alles mee gezegd, het is een concept.

Zo even mijn eigen project lekker afgebrand :7. Lekker braaf door hodl'en.

En gefeliciteerd chef ^O^
Hoe zit dat eigenlijk met die overstap naar PoS? Is daar al een concrete roadmap voor?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 21 april 2018 @ 01:10:55 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178649751
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:10 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik ook :P

Lekker man, geen gezeik iedereen rijk.
Lekker man. Beetje chillen dit dat.
pi_178649767
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik hoop dat VEN moen gaat :P
Ik gun elke coin moon. En in een groene markt kan ook elke coin helemaal over de kop gaan. Maar je bent pas een eckte eckte coin als je tegen de stroom in kan roeien als het rood regent. En daar voldoet eigenlijk geen enkele coin aan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649786
9 jan. Eth gekocht, ondanks de stijging van +20% deze week sta ik nog steeds 100% in de min. Mijn ADA in tegenstelling draait wel heel lekker.
pi_178649803
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]


Hoe zit dat eigenlijk met die overstap naar PoS? Is daar al een concrete roadmap voor?
Vandaag is EIP 1011 gepubliceerd, gaat om Casper FFG is een tussenstap (hybride PoS en PoW), moet over kleine 3 maanden zeker ingevoerd zijn. Min deposit wordt wss 1500 eth met 5% reward bij 10 miljoen staked. Maar ja dat is een voorstel dus ligt nog niks vast.

Volledige overstap PoS is nog geen datum voor.
pi_178649813
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:17 schreef Regajed het volgende:
9 jan. Eth gekocht, ondanks de stijging van +20% deze week sta ik nog steeds 100% in de min. Mijn ADA in tegenstelling draait wel heel lekker.
Dat kan niet, dan zou Eth letterlijk op nul moeten staan.

Heb zelf op 9 feb Eth gekocht en dat staat idd nog diep, diep in het rood.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:20 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vandaag is EIP 1011 gepubliceerd, gaat om Casper FFG is een tussenstap (hybride PoS en PoW), moet over kleine 3 maanden zeker ingevoerd zijn. Min deposit wordt wss 1500 eth met 5% reward bij 10 miljoen staked. Maar ja dat is een voorstel dus ligt nog niks vast.

Volledige overstap PoS is nog geen datum voor.
1500?!?! Dat is godverdomme geen kattepis :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649826
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1500?!?! Dat is godverdomme geen kattepis :D
Kan gewoon met via een stakingpool deelnemen met een kleiner aantal hoor :P

Maar ja het "de rijke worden rijker" argument tegen PoS lijkt wel enigszins op te gaan.
pi_178649832
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:23 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Kan gewoon met via een stakingpool deelnemen met een kleiner aantal hoor :P

Maar ja het "de rijke worden rijker" argument tegen PoS lijkt wel enigszins op te gaan.
Staking pools, dat klinkt ook als een prima manier om je coins kwijt te raken of zeg ik nu iets doms? :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649853
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Staking pools, dat klinkt ook als een prima manier om je coins kwijt te raken of zeg ik nu iets doms? :@
Tja zolang je het smart contract audit (of iemand die dat doet vertrouwt) is het veilig.

Geldt eigenlijk voor de meeste open source software volgens mij. Maar ik weet zeker dat er ook wel weer veel mis zal gaan. Mensen die naar een verkeerde wallet sturen, bugs in contracten etc etc :P
pi_178649859
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat kan niet, dan zou Eth letterlijk op nul moeten staan.

Heb zelf op 9 feb Eth gekocht en dat staat idd nog diep, diep in het rood.
Een verlies van 50% bedoel ik, excuus.
pi_178649863
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:28 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Tja zolang je het smart contract audit (of iemand die dat doet vertrouwt) is het veilig.

Geldt eigenlijk voor de meeste open source software volgens mij. Maar ik weet zeker dat er ook wel weer veel mis zal gaan. Mensen die naar een verkeerde wallet sturen, bugs in contracten etc etc :P
Scampools :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178649884
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Scampools :P
Of hacked :P

Kan ook met mining pools overigens,
dus daar zit niet echt een verschil tussen PoS en PoW. Alhoewel bij PoS je inleg grotendeels in dezelfde vorm als je uitbetaling is (dat is ook een groot voordeel), waar daar bij PoW een verschil in zit (hardware,stroom etc -> BTC).
pi_178650044
EOS 🚀
pi_178651516
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hier werd je dus een maandje of wat geleden voor doodgeschoten door venbois :') Mínstens 50 dollah was het devies :P
12 eoy is Dan ook achterlijk laag
pi_178651526
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:34 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Of hacked :P

Kan ook met mining pools overigens,
dus daar zit niet echt een verschil tussen PoS en PoW. Alhoewel bij PoS je inleg grotendeels in dezelfde vorm als je uitbetaling is (dat is ook een groot voordeel), waar daar bij PoW een verschil in zit (hardware,stroom etc -> BTC).
Als een gewone mining pool gehackt wordt ben je alleen de opbrengst van het minen kwijt, de rest staat normaliter in je eigen wallet.

Als een PoS pool gehackt wordt, ben je ook de inleg kwijt.
pi_178651557
lekker hoor, toch weer nieuw mijlpaaltje vandaag, gaat de goede kant op
pi_178651589
Dat storm blijft ook maar gaan zeg.
Mooi stukje omhoog weer de btc.

Positief allemaal!
pi_178651622
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 23:35 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Iets teveel pils gehad in de zon pikkebaas?
Ja man!

Anyhow, btc zou vandaag weleens over de 9K$ kunnen gaan.
Valt het op hoe stabiel bitcoin is de laatste tijd?
Goed teken,

[ Bericht 12% gewijzigd door Lospedrosa op 21-04-2018 07:51:47 ]
Vakman pur sang
pi_178651671
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik gun elke coin moon. En in een groene markt kan ook elke coin helemaal over de kop gaan. Maar je bent pas een eckte eckte coin als je tegen de stroom in kan roeien als het rood regent. En daar voldoet eigenlijk geen enkele coin aan.
Dit slaat weer eens als een kut op dirk in een gemanipuleerde markt waarbij alles vastzit aan BTC. Echt, hoe werkt jouw brein?

Maar verder wel een goed verhaal ofzo.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:07:25 #251
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178651692
Gefeliciteerd, Grrrrrrrr.

2 bier B:)B , plus 2 Grrrrrrrratis! B:)B
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:09:51 #252
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178651705
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Beetje het niveau van mensen die roepen dat coins zich moeten onderscheiden van de algehele markt terwijl ze 100% pegged zijn aan BTC bijvoorbeeld. Dat soort dingen.
Dat komt omdat die coins zich maar niet willen onderscheiden en je dus geen keus hebt. :P
pi_178651809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik gun elke coin moon. En in een groene markt kan ook elke coin helemaal over de kop gaan. Maar je bent pas een eckte eckte coin als je tegen de stroom in kan roeien als het rood regent. En daar voldoet eigenlijk geen enkele coin aan.
_O-

niveautje weer hoor
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:36:23 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_178651819
Gister gehoord: verge had de hack in 3 uur opgelost.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_178651834
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:36 schreef fathank het volgende:
Gister gehoord: verge had de hack in 3 uur opgelost.
Uhuh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 21 april 2018 @ 09:00:02 #256
131603 Afwazig
Serious business
pi_178652001
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:36 schreef fathank het volgende:
Gister gehoord: verge had de hack in 3 uur opgelost.
Ik hoor ook regelmatig dat die dev van Verge een hele goede dev is alleen communicatief wat minder.

Dan ben ik echt in staat om op te staan en die mensen te bitchslappen. The fuck man :D
pi_178652050
BIER VOOR ALLEN EN GEEN GEZEIK IEDEREEN RIJK
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 april 2018 @ 09:30:49 #258
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178652295
Dat is lekker uit je bed kruipen zeg _O_

8% onder ATH in USD nog maar _O_
pi_178652303
Hopelijk was afgelopen nacht de weekenddip al geweest, want dan gaan we een mooie week tegemoed :D
pi_178652493
Kiek dat CPC eens goan
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178652562
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 09:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kiek dat CPC eens goan
ja lekker hoor !!!!
en een partnership met een medical Ai bedrijf van de chinese overheid confirmed aanstaande maandag !!!!!
pi_178652572
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja lekker hoor !!!!
en een partnership met een medical Ai bedrijf van de chinese overheid confirmed aanstaande maandag !!!!!
Ik heb er maar 200 :( al mijn spaargeld
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178652595
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb er maar 200 :( al mijn spaargeld
_O-

had gelukkig nog 18k bijgekocht op 8.5 cent om boven de 50k uit te komen voor een eventuele node :D nu maar hopen dat het boven deze prijs blijft.
  Eindredactie Games zaterdag 21 april 2018 @ 10:21:57 #264
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178652703
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 april 2018 00:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoezo goedkoop? Nog nooit gedaan eigenlijk, van exchange naar exchange.
omdat je maar 1 dogecoin betaald om munten te versturen, das beter dan 0.001 bitcoin :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178652719
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 09:00 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik hoor ook regelmatig dat die dev van Verge een hele goede dev is alleen communicatief wat minder.

Dan ben ik echt in staat om op te staan en die mensen te bitchslappen. The fuck man :D
Nee man het is juist een enorme prutser: BTC / Verge (XVG) #2: Met een 51% attack

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2018 10:25:21 ]
pi_178652729
Alleen maar volwassen mensen hier
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 april 2018 @ 10:56:31 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178652964
Daar komt de dip
pi_178653055
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:56 schreef Kyran het volgende:
Daar komt de dip
De (voor mij) "ouderwetse" weekenddip was op zondagochtend, waarna we zondagmiddag weer een stijgende lijn gingen zien. Wie weet gaat dat de komende periode weer gebeuren. :)
pi_178653139
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:05 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

De (voor mij) "ouderwetse" weekenddip was op zondagochtend, waarna we zondagmiddag weer een stijgende lijn gingen zien. Wie weet gaat dat de komende periode weer gebeuren. :)
Maar het is toch zaterdag?
pi_178653211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 11:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Maar het is toch zaterdag?
Dus de weekenddip moet nog komen, ik loop graag op de zaken vooruit.... :P
  zaterdag 21 april 2018 @ 12:39:44 #271
131603 Afwazig
Serious business
pi_178653944
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:24 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Nee man het is juist een enorme prutser: BTC / Verge (XVG) #2: Met een 51% attack

Ja echt bizar. Zegt veel over de gemiddelde Verge investeerder. Beetje een Ripple verhaal alleen dan nog erger.
  Eindredactie Games zaterdag 21 april 2018 @ 13:02:23 #273
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178654249
DRAGONCHAIN *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:13:11 #274
131603 Afwazig
Serious business
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:13:38 #275
131603 Afwazig
Serious business
pi_178654396
Willekeurige pump en dumpcoin _O_
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:14:11 #276
131603 Afwazig
Serious business
pi_178654401
Hier staat een afkorting van 3 hoofdletters *O*
  zaterdag 21 april 2018 @ 13:18:42 #277
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178654447
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 10:56 schreef Kyran het volgende:
Daar komt de dip
Buy zhe dip!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 april 2018 @ 13:23:01 #278
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178654500
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:18 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Buy zhe dip!
Dipjes staan klaar hoor :)
  Eindredactie Games zaterdag 21 april 2018 @ 13:38:51 #279
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178654672
ZOI *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 21 april 2018 @ 14:31:41 #280
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_178655239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 13:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dipjes staan klaar hoor :)
He bought zhe dip.

- Continue zhe duump!
pi_178655633
Lekker man, dat crypto :')

pi_178655670
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:
Lekker man, dat crypto :')

[ afbeelding ]
Ze accepteren ook Verge :')
pi_178655683
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:01 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ze accepteren ook Verge :')
Voor die pornhub abonnementen he :P
  zaterdag 21 april 2018 @ 15:19:27 #284
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_178655864
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:
Lekker man, dat crypto :')

[ afbeelding ]
https://blockchain.info/a(...)ebZMtWqDsMv3fFxTNwpf

Gaat niet echt hard.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_178655912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:
Lekker man, dat crypto :')

[ afbeelding ]
Hamdoulillah Broeder KappenBakkken

tijd om de kouffars een lesje te leren
pi_178656108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:
Lekker man, dat crypto :')

[ afbeelding ]
Handig toch. Kunnen de veiligheidsdiensten mooi traceren wie ze sponsort.
pi_178656157
quote:
Foto retweeten en je eigen bitcoin adres erin shoppen.

#winning
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178656234
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Foto retweeten en je eigen bitcoin adres erin shoppen.

#winning
Whehe
pi_178656831
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Foto retweeten en je eigen bitcoin adres erin shoppen.

#winning
En dan uitbetalen via Bitonic. ;)
pi_178657128
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 15:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Foto retweeten en je eigen bitcoin adres erin shoppen.

#winning
Ghehe in het Marokko Forum posten.
Vakman pur sang
pi_178657510
Vanavond 9K. Volgende week 10-11K. De tekenen zien er goed uit.
  Eindredactie Games zaterdag 21 april 2018 @ 17:33:25 #292
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178657744
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:
Lekker man, dat crypto :')

[ afbeelding ]
PUMP FOR TRUMP *O* *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178658056
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 14:59 schreef KappenBakken het volgende:
Lekker man, dat crypto :')

[ afbeelding ]
met 911 was er nog geen crypto....
ze worden al jaren gefund met/door de heroine teelt, gewoon handje contantje.
pi_178658356
Hoppa btc cash gaat wwer up up uo
pi_178658363
Bier voor ieder
pi_178658649
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:19 schreef Dwaalboy het volgende:
Bier voor ieder
is haram vriend
pi_178658666
vechain is gewoon de beste hahahahah
pi_178658692
sinds vechain willen mensen Dima zijn _O_
pi_178658711
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 april 2018 18:45 schreef Weissmania het volgende:
sinds vechain willen mensen Dima zijn _O_
quote:
dima

the greatest guy on earth. he is pure, and lovable, and perfect. he puts God first, and wants a girl who does the same. he is the most generous person on earth. devoting his time to God. he isn't quick to judge, but is quick to get to know you. he makes an awesome friend. he is funny, sarcastic at times, but doesn't really mean all the mean things he says, for he has the heart of an angel. he is handsome, and athletic. he will find a girl who is beautiful, pure, funny, smart, sweet, perfect in his eyes. if you have a dima in your life, you are lucky because you have found a rare treasure. so cherish every moment with him, because not a second will be forgotten if he's around.

"dima made my day yesterday, because he's so awesome."

#the man#beast#awesomeness#coolest dude on earth#hotness

by secret@ngel October 18, 2011
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Dimas

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2018 18:47:20 ]
pi_178658719
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')