Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:13 schreef fathank het volgende:
ripple gaat voor de banken
daar waar het echte geld zit weetjewel
ze gaan bitcoin dik ownen let maar op
heb ik met harvardwiskunde berekend
quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met over 28 jaar met pensioen kan.
Jep, ripple doet het uiterst slim, wat denk jij eoy?quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.
Je bent nu 8 jaar oud?quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.
27 en dan nog zo onwetend.quote:
Hoop dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. De overheid gaat een Bitcoin nooit accepteren. Ripple doet dat erg slim door de samenwerking aan te gaan. Ripple en Cardano gaan er voor zorgen dat ik met 28 jaar met pensioen kan.
Ja, wat denk jij dan dit jaar, top prijzen van Ripple en Cardano?quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik spreek je volgend jaar wel als ik lig te rentenieren op de Bahamas.
Valt gewoon in box 3. Waarde van 1 januari opgeven.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:40 schreef metallicelmo het volgende:
Voor die belastingshit he, hoe was de regel ook alweer per crypto die je bezit? De waarde mag je toch een aantal % vanaf halen? wat was het ook alweer
Ok top, alleen ik dacht dat je van de waarde die je ziet een paar % vanaf mag halen omdat er nogal een schil is in prijs op diverse exchangesquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt gewoon in box 3. Waarde van 1 januari opgeven.
Dit jaar doe je aangifte over 2017, dus waarde van 1 januari 2017 in box 3 aangeven.
Dunno. Ik pak gewoon de 24h low van Coinmarketcap.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:42 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ok top, alleen ik dacht dat je van de waarde die je ziet een paar % vanaf mag halen omdat er nogal een schil is in prijs op diverse exchanges
Ripple naar 100quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef Sunri5e het volgende:
Volgend maand laat heel crypto Nederland zijn vakantiegeld weer lekker instromen
Die gaan er liever van op vakantie.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef Sunri5e het volgende:
Volgend maand laat heel crypto Nederland zijn vakantiegeld weer lekker instromen
Nope. Zit vol in ADA en XRP.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vuistdiep in ripple en ADA, nog meer tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |