abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 april 2018 @ 11:38:05 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_178710676
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:34 schreef Malteser het volgende:

[..]

Met mij gaat het goed! De eerste dagen na de sectio kwam alle vaste voeding die ik probeerde nog terug (beschuit/cracotte). Maar we hebben een ommekeer. Sinds gisteren lukt het om wat licht voedsel binnen te houden. Dus we bouwen het langzaam op maar het lijkt goed te gaan!
Op de goede weg dus! Wat fijn joh! :*
***
pi_178711470
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 10:17 schreef PriemGirl het volgende:


Verder even niet bijgelezen maar had even een vraagje: Ik heb sinds vrijdag weer af en toe veel last van mijn stuitje. Gisteren bijna nergens meer last van; vandaag echter énorm veel pijn. Ik heb zittend werk (IT-er dus 8u achter bureau) en momenteel kan ik mij geen houding meer aannemen om de pijn te onderdrukken... -O- Iemand tips toevallig ??? :'(
Zelfde verhaal hier. Gelijk naar een bekkenfysio!! Ik ben vrijdag geweest en mijn stuitje stond scheef.
  dinsdag 24 april 2018 @ 12:32:11 #203
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178711528
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 11:34 schreef Malteser het volgende:

[..]

Met mij gaat het goed! De eerste dagen na de sectio kwam alle vaste voeding die ik probeerde nog terug (beschuit/cracotte). Maar we hebben een ommekeer. Sinds gisteren lukt het om wat licht voedsel binnen te houden. Dus we bouwen het langzaam op maar het lijkt goed te gaan!
O+ O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_178712098
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 12:28 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Zelfde verhaal hier. Gelijk naar een bekkenfysio!! Ik ben vrijdag geweest en mijn stuitje stond scheef.
Moet je vaker gaan om te laten controleren/blijven recht zetten? Of zou je er nu al een heel eind vanaf moeten zijn? Heb het een paar weken geleden gehad; toen ging het weer voorbij en nu toch weer sinds vrijdag en vandaag weer écht extreem.

Ik ga een afspraak maken. Kan wel steeds 'rusten' maar blijkbaar zit ik verkeerd/is er iets niet goed dat het toch steeds weer terug komt.. Thx meiden voor jullie input.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178712666
Priem wat balen joh. Goed dat je een afspraak maakt, ik hoop dat het je gaat helpen.

Malteser, kleine stapjes vooruit! Fijn! Op naar die boterham met kaas :)

Hoe gaat het met jou Tink? Kan je al wat meer binnen houden of is het nog een beetje van hetzelfde?

Helsinki wat een machtig mooi gevoel is dat he O+ en het wordt alleen maar mooier! Hoewel, op een gegeven moment soms ook wat pijnlijk :P

Jagar geniet van je weekje alleen. Lekker uitrusten :)

Philo ik vind het echt knap dat je nog zo lang hebt door gesport! Misschien is een beetje rust straks ook wel lekker :P
pi_178713365
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 13:12 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Moet je vaker gaan om te laten controleren/blijven recht zetten? Of zou je er nu al een heel eind vanaf moeten zijn? Heb het een paar weken geleden gehad; toen ging het weer voorbij en nu toch weer sinds vrijdag en vandaag weer écht extreem.

Ik ga een afspraak maken. Kan wel steeds 'rusten' maar blijkbaar zit ik verkeerd/is er iets niet goed dat het toch steeds weer terug komt.. Thx meiden voor jullie input.
Bij mij zijn mijn te strakke bekkenbodemspieren de oorzaak. Daar krijg ik nu verder behandelingen voor. Ik heb er vrijdag volgens mij ook over gepost.

Ik had ook in fases last. Vaak na een werkdag en het werd steeds vaker en steeds erger. Blijkt erbij te horen maar wel belangrijk om actie te ondernemen, zeker als je een zittend beroep hebt.
pi_178713596
Oja had je inderdaad er bij gezet! :@ Onthou het niet meer goed merk ik, sorry... Duidelijk; ik moet gewoon naar de fysio klaar. Dit gaat idd niet zomaar over heb ik het idee.. en als het even gaat; dan paar dagen later net zo erg weer terug. Afgelopen zaterdag ook maar een staand concert laten lopen omdat ik zoveel pijn had.. Gisteren en eergisteren ging het wel weer, maar vandaag pfff -O-
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178714041
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2018 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oja had je inderdaad er bij gezet! :@ Onthou het niet meer goed merk ik, sorry... Duidelijk; ik moet gewoon naar de fysio klaar. Dit gaat idd niet zomaar over heb ik het idee.. en als het even gaat; dan paar dagen later net zo erg weer terug. Afgelopen zaterdag ook maar een staand concert laten lopen omdat ik zoveel pijn had.. Gisteren en eergisteren ging het wel weer, maar vandaag pfff -O-
Waardeloos is dat zeg! En je hebt best nog een eind te gaan.
Wie weet is het met een paar oefeningen zo weer beter :)
pi_178715126
Pf, haat aan hormonen. Ik ben de laatste dagen zo labiel en huilerig, bah. :'( Gisteren zelfs op mijn verjaardag ineens een intens verdrietig gevoel gevolgd door een huilbui, terwijl het eigenlijk een hele fijne dag was. Ik vind het ook heel moeilijk eraan toe te geven, schaam me er een beetje voor, want er is toch eigenlijk niks? (Stom, weet ik ook wel, maar ja, die hormonen dus.)
pi_178715322
Malteser echt fijn dat er nu vooruitgang in zit!

En meiden met bekken issue's sterkte ermee.. hier nog geen sprake van en dat hoop ik zo te houden!

Ach luna en dat na zo'n gezellige dag. Soms ook wel gewoon even nodig hoor!

Wij zijn net weer thuis van de gyn, twee prachtig drukke baby's gezien *O* over 4 weken weer een afspraak + echo. Wel ff helemaal lek geprikt met bloedprikken. Ze konden geen goede ader vinden.. begint al mooi blauw te worden.
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:35:25 #211
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_178719167
Malteser wat fijn dat het zo goed gaat!! ^O^

Philomijn, die tintelende handen lijken me super irritant, is daar wel iets aan te doen?

Balen Priem, bij mij staat mn SI gewricht scheef volgens de bekkentherapeut. Weet niet of dat hetzelfde is als bij jou, maar je moet er echt rekening mee houden ja. Een verkeerde / onverwachte beweging en het schiet er zo hard in :X

Sethiwe wat een fijn nieuws zeg O+, hier had je alleen maar op kunnen hopen denk ik. Geniet ervan!
pi_178719222
Malteser, wat goed te horen. Je appeltje is niet ver weg meer!

Aapie, goed nieuws! Hoe ver ben je nu? Lijkt me zo bizar om twee kindjes te zien en dan te beseffen dat die allebei in je buik zitten :o

Luna, stomme hormonen :* Hopelijk houden ze zich een beetje koest verder.

Sethiwe, fantastisch dat jullie jochie het zo boven verwachting doet! Gelukkig dus gewoon ruimte voor blauwe wolken enzo. Ik duim dat het zulke goede berichten mogen blijven!

Ik kreeg vandaag een verrassingsbabyshower van een van mijn klassen: het hele lokaal was versierd, ze hadden zelf allemaal taarten, koekjes en cupcakes gebakken en iedereen had een eigen babyfoto mee (en ik moest raden wie wie was, uiteraard). Daarnaast kreeg ik heel toffe cadeaus, waaronder een slabbetje waarop ze hebben geprobeerd in 1 zin zoveel mogelijk fouten te maken (‘me mama wilt’ enzo _O- )

Zó lief, ik was echt ontroerd.

Verder was vandaag mijn laatste echte werkdag. Donderdag nog stuntdag en na de meivakantie nog 2 dagen overdragen, maar that’s it :)
  dinsdag 24 april 2018 @ 19:39:34 #213
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_178719243
Hahahaha die slabbers _O-
pi_178719939
Wat lief van je klas, Jentin O+
pi_178720012
Ahhh jentin wat super lief van je klas! En die slabber :D. En hoera voor bijna verlof!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_178721348
Luna :* voor jou. Hopelijk slaap je een beetje goed vannacht en is de hormoonbui morgen weer minder.

Jentin, wat tof van je klas. En die slabber! :D

Wij hadden gisteren een kleine mijlpaal. Ik denk dat ik wat last had van een harde buik en onze kleine man was trampoline aan het springen. Ik had mijn handen op mijn buik en ik voelde hem echt aan de buitenkant schoppen O+ manlief legde ook zijn hand op mijn buik en voelde het ook een keer O+ Alsof er een klein spiertje spontaan even uit mijn buik sprong zei hij. En die ogen van hem! Twee schoteltjes. *zucht* hoe verliefd en happy kan je zijn? O+
pi_178722903
Oh Peace, wat heerlijk O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 24 april 2018 @ 22:34:53 #218
269689 crew  Viv
pi_178724827
Sethiwe wat fijn dat jullie al thuis zijn en het zo goed gaat! O+

Malteser wat fijn dat je nu wat licht eten kan verdragen. Is het niet heel gek om te eten, na zo veel maanden niet?

Alle meiden met bekken problemen, doe rustig aan en zoek goede hulp bij de fysio :*

Luna, nog gefeliciteerd met je verjaardag en :* voor de hormonen

Wat fijn Aapie *O* *O* Gewoon 2 baby’s in je buik O+

Jentin, wat ontzettend schattig van je klas O+ En *O* voor bijna verlof.

Ah Peace! Wat bijzonder en leuk O+

Ik had vandaag een goede 20 weken echo *O* O+ Kind was heerlijk eigenwijs, maar ging er uiteindelijk wel goed voor liggen zodat alles gemeten kon worden, om zich daarna weer dubbel te vouwen in stuit. Hoe verliefd kan je zijn he?! O+
Ik denk het heel soms te voelen, maar nog niet zo vaak. Mn man begint ook al ongeduldig te worden :+
Nu is het toch echt ofzo O+ Klinkt dat raar, als je al 20,5 week zwanger bent? :')
pi_178727766
Malteser wat ontzettend fijn nieuws allemaal, het is jullie ook zo gegund! Ik word gewoon zo blij van je berichtje haha O+.

Ah peace! Machtig mooi he, zucht O+

Aapie wat fijn!

En fuchs een goede SEO dat is een grote jompel waard *O*! Bedoel je dat het pas echt voelt na goede 20w echo of na eerste schopjes aan de buitenzijde? ;) ik kan me nl in beide wel vinden haha - die eerste is voor mij echt het moment van ok, ze hebben nu alles medisch onderzocht wat kon en hoewel dat geen 100% garantie geeft, geeft het wel (nog meer) vertrouwen. En schopjes aan de buitenkant maakt het echt voor partner en op dat moment ga je het nog meer samen beleven O+. Dus nee niet gek :P.

Ik sluit me aan bij fysio tips en moet dat advies zelf ook nodig gaan opvolgen :X.

Vandaag staat hier de (bijna) 20 weken echo gepland, begin het wel spannend te vinden nu.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_178727984
Fijn dat het bij Matheser en Sethiwe zo goed gaat!

Wat een tof idee Jentin! Ik ga je idee gebruiken ;) (voor een collega dan he ;) )

Schopjes O+

En even *O* voor alle goede echo’s!

Succes en veel plezier Feyre! Ik doe mee voor de 20 weken echo vandaag! Ik vind het dit keer ook wel een beetje spannend, maar heb ook wel vertrouwen :) (behalve dan in dat het nog steeds een meisje is _O- )
pi_178728040
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 19:38 schreef Jentin het volgende:
Malteser, wat goed te horen. Je appeltje is niet ver weg meer!

Aapie, goed nieuws! Hoe ver ben je nu? Lijkt me zo bizar om twee kindjes te zien en dan te beseffen dat die allebei in je buik zitten :o

Luna, stomme hormonen :* Hopelijk houden ze zich een beetje koest verder.

Sethiwe, fantastisch dat jullie jochie het zo boven verwachting doet! Gelukkig dus gewoon ruimte voor blauwe wolken enzo. Ik duim dat het zulke goede berichten mogen blijven!

Ik kreeg vandaag een verrassingsbabyshower van een van mijn klassen: het hele lokaal was versierd, ze hadden zelf allemaal taarten, koekjes en cupcakes gebakken en iedereen had een eigen babyfoto mee (en ik moest raden wie wie was, uiteraard). Daarnaast kreeg ik heel toffe cadeaus, waaronder een slabbetje waarop ze hebben geprobeerd in 1 zin zoveel mogelijk fouten te maken (‘me mama wilt’ enzo _O- )

Zó lief, ik was echt ontroerd.

Verder was vandaag mijn laatste echte werkdag. Donderdag nog stuntdag en na de meivakantie nog 2 dagen overdragen, maar that’s it :)
Lurker ontlurkt: een van de 614 likes is van mij. :D. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_178728634
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 08:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Lurker ontlurkt: een van de 614 likes is van mij. :D. :+.
:D collega!
  woensdag 25 april 2018 @ 10:03:50 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_178729180
Aaah, wat lief, zo'n verrassing Jentin!

En fijn van de goede echo's en de eerste hapjes van malteser, balen van de bekkenissues...

Hier gaat het redelijk. Soms blijft er iets van eten binnen, soms komt alles er weer uit. Aardappelpuree is mijn redding momenteel. En als het echt een goede dag is, gaat er zelfs een lange vinger in. Warme dingen en hele koude dingen gaan niet, net als zure dingen. En m'n sonde verstopt regelmatig, ondanks braaf spoelen enzo. Da's wel echt irritant, want zodra m'n maag leeg is, ga ik gal spugen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_178729550
Peace O+

En wat lief Jentin!!

Fuchs, wat fijn van de goede SEO!
Feyre & Loj succes met de SEO vandaag!

Vervelend Tink, sterkte. Wel fijn dat er af en toe wel iets in blijft! Verdraag je water wel of ook niet?

Ik vind het zo jammer dat ik geen echo’s meer heb. Maargoed, ze kan nu elk moment arriveren natuurlijk :P

Vandaag weer een afspraak bij de vk. Ik zou het wel heel leuk vinden als de kleine in mei geboren wordt, mooie lente maand O+ maar we shall see.

[ Bericht 0% gewijzigd door VitaBella op 25-04-2018 11:07:45 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')