doe jezelf een plezier en ga naar de fysio. Ik had het bij mijn dochter ook al vroegquote:Op maandag 23 april 2018 09:39 schreef 1inamelon het volgende:
Sethiwe van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Vraagje, Ik ben nu (ruim) 13 weken en ik merk dat ik eigenlijk niet langer dan een kwartier achterelkaar kan lopen want dan krijg ik het gevoel dat mijn hele bekken eruit valt. Is dat normaal? Zou ik daarmee naar de gyn of eerder naar de huisarts moeten? Ik heb pas midden mei weer een echo, maar ik baal er wel een beetje van dat ik nu al niet meer heel erg mobiel ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de foto's zie je de toppen van de bergen niet zo goed door lichtinval, maar in het echt is dat wel gewoon goed zichtbaar.
Ik heb je nog niet eens gefeliciteerdquote:
*lurker-alertquote:Op dinsdag 24 april 2018 07:47 schreef Malteser het volgende:
Maar hé, wij zijn thuis![]()
! De borstvoeding loopt als een tiet en Mars doet het super. Geen garantie voor iedere volgende nacht maar vannacht was het 23.00 uur - 2.30 uur - 7.00 uur. Daar word je toch blij van! #monaiserniksbij
Ja! Zoek een goede fysio! Echt doen, want het kan echt van kwaad tot erger..quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:17 schreef PriemGirl het volgende:
Oh Malteser en Sethiwe wat een goed nieuws![]()
Klinkt echt als heerlijke blauwe wolken zo
Verder even niet bijgelezen maar had even een vraagje: Ik heb sinds vrijdag weer af en toe veel last van mijn stuitje. Gisteren bijna nergens meer last van; vandaag echter énorm veel pijn. Ik heb zittend werk (IT-er dus 8u achter bureau) en momenteel kan ik mij geen houding meer aannemen om de pijn te onderdrukken...Iemand tips toevallig ???
Met mij gaat het goed! De eerste dagen na de sectio kwam alle vaste voeding die ik probeerde nog terug (beschuit/cracotte). Maar we hebben een ommekeer. Sinds gisteren lukt het om wat licht voedsel binnen te houden. Dus we bouwen het langzaam op maar het lijkt goed te gaan!quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*lurker-alert
Hoe is het nu met jou? Gaat het opbouwen van voedsel goed? Ik ben daar zo benieuwd naar, of dan, afgezien van het feit dat je maag moet wennen, het dan ook meteen heel goed gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |