denk aan die kont in een kort rokjequote:Op maandag 16 april 2018 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heel fijn om door het raam naar dat zonnige weer te kijken ja.
Gewoon bier drinken en niet jankenquote:Op maandag 16 april 2018 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik meld me bij deze af.
[ afbeelding ]
Dat is misschien minderquote:Op maandag 16 april 2018 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heel fijn om door het raam naar dat zonnige weer te kijken ja.
geen beelddenker?quote:Op maandag 16 april 2018 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe gaat dat me gelukkig maken als ik op werk zit?
quote:Op maandag 16 april 2018 11:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Beetje als tegen een biafra kindje zeggen "denk aan dat lekkere eten"
Absurd he?quote:Op maandag 16 april 2018 11:39 schreef Harmankardon het volgende:
Vrouwen kunnen het leven ook zo ontzettend moeilijk maken als je dit leest
Of juist wel maar dat maakt het nog niet werkelijk en voelt het alsof je er nog langer op moet wachten?quote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 16 april 2018 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of juist wel maar dat maakt het nog niet werkelijk en voelt het alsof je er nog langer op moet wachten?
vind het allemaal te lastig dit.quote:Op maandag 16 april 2018 11:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of juist wel maar dat maakt het nog niet werkelijk en voelt het alsof je er nog langer op moet wachten?
Misschien eentje. Wijvenbiertje.quote:Op maandag 16 april 2018 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken en niet janken
Niet dat ik iemand aan de drank wil helpen hoor, maar waarom drink je eigenlijk niet op meets?quote:
Die oude familiehuizen etc, en het was gewoon even verfrissend vergeleken met al die andere hysterische steden.quote:
Ik drink sowieso niet. Vind iets van frisdrank of thee lekkerder en ik word na 1 biertje al heel aanhankelijk en vervelend.quote:Op maandag 16 april 2018 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dat ik iemand aan de drank wil helpen hoor, maar waarom drink je eigenlijk niet op meets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |