Ow, ik dacht dat het om je laatste ging...quote:Op woensdag 23 mei 2018 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij was toch al dood. Die andere doet het weer prima trouwens. Wel wat beschadigd blad uitgehaald.
Nee nee die is momenteel nog zo'n 1,30 hoog haha.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het om je laatste ging...
Top!quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee nee die is momenteel nog zo'n 1,30 hoog haha.
Ik denk dat het een haar is. Alleen maar vrouwtjes bloemenquote:Op woensdag 23 mei 2018 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Hopen dat hij\zij een metertje of 3+ gaat worden.
Ik denk een "het". Vrouwtjes en mannetjes bloemen net als de augurk, na verwant familie lid.quote:Op woensdag 23 mei 2018 23:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik denk dat het een haar is. Alleen maar vrouwtjes bloemen
Het moest haar zijn sorry ik sliep al half. Deze heeft echt alleen vrouwtjes bloemen. Is een hybride ras.quote:Op donderdag 24 mei 2018 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk een "het". Vrouwtjes en mannetjes bloemen net als de augurk, na verwant familie lid.
Ik zag het.quote:Op donderdag 24 mei 2018 00:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het moest haar zijn sorry ik sliep al half. Deze heeft echt alleen vrouwtjes bloemen. Is een hybride ras.
ok... dat wist ik niet. Weer wat geleerd. thx!quote:Op donderdag 24 mei 2018 07:02 schreef Vanyel het volgende:
Dat ze zichzelf juist niet bevrucht. Bevruchte komkommers zijn smerig bitter.
Zo veel mogelijk er af plukken en afslachten. (onder je schoen ofzo) Dan naar de winkel om een baaltje shag te kopen en daar thee van zetten. Zodra het is afgekoeld zeven, in een spuitbus doen en er overheen spuiten, ook goed onder de bladeren.quote:Op donderdag 24 mei 2018 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Damn kleine lichtgroene rupsjes op mijn aardbeien plantjes. Wat kan ik daar tegen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan je ook gebruiken tegen luis. Ik weet niet hoeveel er tegenwoordig in een baaltje shag zit maar ik denk niet dat je alles in 1x hoeft te gebruiken. Het is een beetje testen en uitproberen.
Ik gebruik koffiefilters voor het zeven, je wil niet dat er iets in blijft zitten waardoor je spuitbus verstopt gaat zitten.
Je kan ze beter doodmaken anders worden het vlinders die vervolgens weer eitjes gaan leggen en je nog meer rupsen krijgt......quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb er al zeker 10 afgeplukt en in een bak vol onkruid gegooid...
Maar dan ga ik voor het eerst in 4,5 jaar weer rookwaren halen.
Even kijken wat goedkoop is.
Er is al een tekort aan vlinders enzo. Ik kan ze niet dood maken hoorquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan ze beter doodmaken anders worden het vlinders die vervolgens weer eitjes gaan leggen en je nog meer rupsen krijgt......
bijen ja maar vlinders zijn gewoon ondingen....quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er is al een tekort aan vlinders enzo. Ik kan ze niet dood maken hoor
Oh echt. Ik vind ze mooiquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bijen ja maar vlinders zijn gewoon ondingen....
Haha ja lastig hé. Ze zaten ook echt alleen in mijn aardbeien trouwensquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zijn wel mooie tussen ja maar ik hou er niet van dat hun kindertjes mijn planten op eten.
1 vlinder legt eitjes onder op een blad en pas als het voedsel voor de rupsen op is gaan ze verder zoeken of als het te druk word.quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja lastig hé. Ze zaten ook echt alleen in mijn aardbeien trouwens
Moet je zelf weten. Als ze popen komen er vanzelf nog meer en meer...quote:Op donderdag 24 mei 2018 15:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Na wat onderzoek denk ik de bladwesp..Maar ik ben echt zo week van hart hé.. Moet ik die beestjes echt doormaken
Heb de rest uitgezet in een gemeente bosjequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Als ze popen komen er vanzelf nog meer en meer...
het zijn geen ondingen, die kindertjes zijn weer belangrijk voedsel voor vogelsquote:Op donderdag 24 mei 2018 14:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bijen ja maar vlinders zijn gewoon ondingen....
Dat kan uiteraard ook, ik maak ze af of gooi ze van mn balkon.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb de rest uitgezet in een gemeente bosje![]()
Ga iedere dag controleren. Voor nu lijk ik ze te hebben.
Dat is waar maar die komen niet op mijn balkon en dan krijgen mijn planten toch de voorkeur.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
het zijn geen ondingen, die kindertjes zijn weer belangrijk voedsel voor vogels
Of op het dak van je schuur als je die hebt.... minder kans dat ze er weer van af komen en aan andere plantjes gaan eten.quote:Op donderdag 24 mei 2018 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kan ze de volgende keer ook gewoon op de schutting leggen. Misschien vreten de vogels ze dan wel op
door vlinders dood te maken kunnen ze ook nergens anders voor vogelvoedsel zorgen.quote:Op donderdag 24 mei 2018 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is waar maar die komen niet op mijn balkon en dan krijgen mijn planten toch de voorkeur.
l
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |