Dat word langzamerhand doodgezwegen en onder het tapijt geveegd.quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:12 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop mij ook steeds. Daarom was ik ook benieuwd na de uitkomst van een onderzoekscommissie. Waar kwam het eventuele gifgas vandaan?
Omdat assad gestoord is. Ik hoop dat de VS ook een bommetje dropt op het verblijf waar ie op dat moment ook daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:07 schreef Nielsch het volgende:
En toch he? Waarom zouden de troepen van Assad in de nadagen van de strijd om Douma met de stad al bijna gewonnen en Jaish al-Islam al bijna uitgeschakeld nog eens een dirty bomb op die burgers gooien?
Ik ben absoluut geen fan van Poetin maar iets klopt daar niet.
Estimates of deaths in the Syrian Civil War, per opposition activist groups, vary between 353,593 and 498,593. On 23 April 2016, the United Nations and Arab League Envoy to Syria put out an estimate of 400,000 that had died in the war.quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:56 schreef TLC het volgende:
[..]
Omdat assad gestoord is. Ik hoop dat de VS ook een bommetje dropt op het verblijf waar ie op dat moment ook daadwerkelijk is.
Je posting wekt de indruk dat je denkt dat die doden de schuld van het westen zijn. Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 14 april 2018 06:59 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Estimates of deaths in the Syrian Civil War, per opposition activist groups, vary between 353,593 and 498,593. On 23 April 2016, the United Nations and Arab League Envoy to Syria put out an estimate of 400,000 that had died in the war.
Gezien bovenstaande verliezen mogen de Syriers wel wat bommen op ons gooien om gelijk spel af te dwingen.![]()
![]()
Dat zijn fans nog niet doorhebben dat deze man totaal krankzinnig is.quote:Op zaterdag 14 april 2018 04:22 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/RealAlexJones/status/984979692334845952
Alex Jones on suicide watch.
Omdat het Westen, met name de USA, de "rebellen" (lees religieuze fanatiekelingen zoals IS) heeft bewapend.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je posting wekt de indruk dat je denkt dat die doden de schuld van het westen zijn. Hoe werkt dat?
Theresa May is een droevige KUT die graag de Thatcher wenst uit te hangen en het drama rondom BREXIT graag wenst te verbergen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:06 schreef halfway het volgende:
Die anti Europese ijskast wil ook met de grote jongens meedoen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)59#upd20180414064729
Het is duidelijk dat de actiefst meevechtende partijen eventjes uit de wind worden gehouden door je. Tot zover het nogal beperkte perspectief van het pro-Rusland/Assad-kamp.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:16 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Omdat het Westen, met name de USA, de "rebellen" (lees religieuze fanatiekelingen zoals IS) heeft bewapend.
Dus ja, dat schrijf ik op conto van het Westen net als alle doden in Irak, Afghanistan en Lybie.
Omdat er een aantal vitale oliepijplijnen door het land loopt. Het gaat ze echt niet om die zogenaamde burgerslachtoffers.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:25 schreef Onnoman het volgende:
Trump is een gevaarlijk gek die gestopt moet worden
Waarom zet hij de stabiliteit van een wereld dermate op het spel voor een nietszeggend landje met een conflict die ze zelf zouden moeten oplossen.
Dan heb je vervolgens die jaknikkers en makke schapen in de NL politiek die alles maar kritiekloos acceptabel vinden?
Ze hoeven iig geen pang, pang te roepen...quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:06 schreef halfway het volgende:
Die anti Europese ijskast wil ook met de grote jongens meedoen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)59#upd20180414064729
Daar gaat ome Vlad nu voor zorgen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:25 schreef Onnoman het volgende:
Trump is een gevaarlijk gek die gestopt moet worden
Geloof je t zelf. Die doet helemaal niks.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gaat ome Vlad nu voor zorgen.
Ik heb geen idee ouwe reus. We gaan het zien de komende dagen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geloof je t zelf. Die doet helemaal niks.
*pakt popcorn*quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ouwe reus. We gaan het zien de komende dagen.
Ja en van het afweergeschut van Syrië wat volgens zeggen redelijk wat raketten uit de lucht zou hebben gehaald. Dat kan natuurlijk ook propaganda zijn maar ik zag wel wat beeld net op het journaal.quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er al beelden van afgeschoten raketten?
Ik denk dat ze eerst met beelden van gewonde kindjes komen uit 1998quote:Op zaterdag 14 april 2018 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er al beelden van afgeschoten raketten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |