SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En?quote:
Workout Of the Day bij Crossfit.quote:
50 walking lungesquote:
Dagje wandelen kan ook nooit kwaad als je fucked up bent.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
50 walking lunges
25 C2B
50 box jumps
25 triple unders 24/20"
50 back extensions
25 ring dips
50 K2E
25 Wallballs
50 sit ups
5 rope climbs
Ik twijfel enorm wnt mijn lijf doet echt nog zeer.
Nou, precies. Net al een uurtje want hond. Misschien maar gewoon ff rustig aan doen.quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dagje wandelen kan ook nooit kwaad als je fucked up bent.
IJs?quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh god, ik kocht het ijs. Ben benieuwd.
Oh dearquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:00 schreef Lonaa het volgende:
50 walking lunges
25 C2B
50 box jumps
25 triple unders 24/20"
50 back extensions
25 ring dips
50 K2E
25 Wallballs
50 sit ups
5 rope climbs
hoezo plannen ze twee van die extreme workouts achter elkaar? En is het de bedoeling dat je dagelijks gaat? Want tegen mij schreeuwt iedereen altijd heel hard dat dat heel slecht isquote:Op vrijdag 13 april 2018 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
50 walking lunges
25 C2B
50 box jumps
25 triple unders 24/20"
50 back extensions
25 ring dips
50 K2E
25 Wallballs
50 sit ups
5 rope climbs
Die ander was woensdag he?quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo plannen ze twee van die extreme workouts achter elkaar? En is het de bedoeling dat je dagelijks gaat? Want tegen mij schreeuwt iedereen altijd heel hard dat dat heel slecht is
Waarschijnlijk was gisteren iets met gewichten, en vandaag is het een metcon (conditioning / uithoudingsvermogen) Dat wisselen ze in Crossfit vaak af.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo plannen ze twee van die extreme workouts achter elkaar? En is het de bedoeling dat je dagelijks gaat? Want tegen mij schreeuwt iedereen altijd heel hard dat dat heel slecht is
oh sorry, ik ben de weekdagen een beetje kwijtquote:Op vrijdag 13 april 2018 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die ander was woensdag he?
Volgens het officiele kanaal is vandaag rustdag, dus deze heeft trainer zelf bedacht.
Wat mij betreft mag ie m lekker zelf doen, ik doe m niet
Wel geinig van crossfit dat je veel reps doet maar spiergroepen niet echt uitzondert (per dag), toch?quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
50 walking lunges
25 C2B
50 box jumps
25 triple unders 24/20"
50 back extensions
25 ring dips
50 K2E
25 Wallballs
50 sit ups
5 rope climbs
Maar gozert, het doel is toch heel anders? Jij wil alleen maar sterker en gespierder worden, dat wat ik doe is veel breder.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel geinig van crossfit dat je veel reps doet maar spiergroepen niet echt uitzondert (per dag), toch?
Ter vergelijking mijn fitnessschema voor vandaag (borst/triceps)
40 bodyweight dips
36 barbell bench press
40 barbell incline bench press
40 machine butterfly
40 dumbbell fly
60 cable rope overheid triceps extension
45 cable rope triceps pushdown
60 cable rope face pull
40 cable reverse curls
laatste twee zijn idd geen borst/triceps
Morgen is dan rug/biceps/onderarm
55 barbell deadlift & hold
40 cable seated row
40 wide grip lat pulldown
40 narrow grip lat pulldown
80 back extension (machine)
40 dumbbell bicep curl
40 dumbbell (alt) hammer curl
70 barbell wrist curls
40 cable curls
40 cable reverse curls
Heb je bij Crossfit ook zoiets of is dat altijd beetje door elkaar?
Hoezo is het doel heel anders? Wat is zo veel breder aan jouw doel dan?quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar gozert, het doel is toch heel anders? Jij wil alleen maar sterker en gespierder worden, dat wat ik doe is veel breder.
Heb je geen vrij uur ofzo waarin je wat kan gaan doen?quote:Op vrijdag 13 april 2018 10:45 schreef Lonaa het volgende:
Maar ik wil eigenlijk wel sporten![]()
The struggle is real
Verschilt, soms doen ze ook op spiergroepen, bovenlichaam/onderlichaam verdeling.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:57 schreef hugecooll het volgende:
Heb je bij Crossfit ook zoiets of is dat altijd beetje door elkaar?
Er is ook een crossfit topic he, als je geïnteresseerd bent en er meer over wil weten.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoezo is het doel heel anders? Wat is zo veel breder aan jouw doel dan?
En ik vroeg het meer uit het oogpunt van rust voor je spiergroepen
Crossfit lessen bestaan uit meerdere componenten.quote:Op vrijdag 13 april 2018 11:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel geinig van crossfit dat je veel reps doet maar spiergroepen niet echt uitzondert (per dag), toch?
zo moeilijk is het toch niet? Fles aan je mond en gáán!quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
De "onder de 82" is in zicht.
Voornaamste ding momenteel is genoeg drinken, dat blijft ondanks alle truukjes lastig.
is meer algemene interesse Ja, tot nog toe niet zó geïnteresseerd dat ik me erin ben gaan verdiepen want fitness bevalt wel. Maar soms zet ik ook mijn vraagtekens bij dingen, zoals (gechargeerd) 40 pullups in 3 minuten. Als die dan scaled zijn vind ik t weer allemaal best, hoorquote:Op vrijdag 13 april 2018 12:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Crossfit lessen bestaan uit meerdere componenten.
Warming-up
Mobility
Skill (Snatch, C&J bijvoorbeeld)
Strength (BP, SQ, DL, OHP bijvoorbeeld)
Conditioning
Nu klinkt dat voor gemiddelde CrossFit basher allemaal best bekend in de oren, want zo behoort elke training er zo'n beetje uit te zien, ik train nu bijvoorbeeld een tijdje 5/3/1 van Wendler.
En daar zien trainingen er precies zo uit.
Hetgeen waar CrossFit zich onderscheidt van andere trainingsmethoden is dat zij de variëteit aan bewegingen vergroten en de intensiteit verhogen.
En dat is waar de gemiddelde "Gym-beast-wifebeater-dude" over de zeik gaat, want je doet veel reps en dat gaat ten koste van je form en je gaat er dus geblesserd door raken en het is ongezond blablabla.
Dat is onzin, het skill en strength deel is gewoon een compound beweging waar net als bij jouw training de focus ligt op form en gewicht. Dit is meestal gewoon periodisering, met soms een tijd meer focus op de ene spiergroep/beweging en soms meer focus op een ander.
Pas in het metcon deel is dat anders, daar doe je een HIIT training met een lager gewicht (vaak rond de 60%RM) en hogere reps.
Het begint er wel een beetje op te lijken dat je kritisch wil zijn erover maar je er niet echt erin wil verdiepen. Als jouw vragen (die regelmatig voorbij komen) uit serieuze interesse kwamen in plaats van uit je negatieve onderbuikgevoel was je waarschijnlijk zelf wel eens gaan googlen.
Constructief wil ik je er best meer over vertellen, ik heb een tijd geCrossFit en doe recentelijk voornamelijk Powerlifting.
De gelijkenissen zijn niet te overzien als je je verdiept in de schema's.
Een van de voornaamste verschillen is dat CrossFit veel variabeler is en traint heel veel op spieruithoudingsvermogen, explosiviteit en het maakt je all-round beter. ("Outrun a lifter and outlift a runner" is een bekend motto van CrossFit)
Powerlifting maakt je over het algemeen beresterk maar retetraag.
en Bodybuilden doe je naar mijn mening voornamelijk in de keuken.
Behalve als de fles er staat ik hem nog niet pak. Dus nee, zo simpel is het niet.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
zo moeilijk is het toch niet? Fles aan je mond en gáán!
Het blijkt van wel, blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet? Fles aan je mond en gáán!
Pull-ups bijvoorbeeld zijn inderdaad te versimpelen/versnellen door ze niet strict te doen maar nog wel te voldoen aan de movement-standard die geldt voor het toernooi waar je voor traint of waar je aan mee doet.quote:Op vrijdag 13 april 2018 12:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
is meer algemene interesse Ja, tot nog toe niet zó geïnteresseerd dat ik me erin ben gaan verdiepen want fitness bevalt wel. Maar soms zet ik ook mijn vraagtekens bij dingen, zoals (gechargeerd) 40 pullups in 3 minuten. Als die dan scaled zijn vind ik t weer allemaal best, hoorMaar initieel vraag ik me dan af wat voor pullups iemand doet als hij/zij er zo veel tussendoor kan ja (helpt ook niet dat het internet vol staat met vreemd uitgevoerde oefeningen waar dan CrossFit bij staat)
Ik zal binnenkort eens wat algemene info bekijken
Thxthx
Zo'n dag heb ik vandaag ook, als je nu elk uur een glas water pakt komt het ook wel goed.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijkt van wel, blijkbaar.Als ik ergens mee bezig ben, is het zo een paar uur verder zonder dat ik het in de gaten heb.
De dag is nog niet om gelukkig.quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:11 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zo'n dag heb ik vandaag ook, als je nu elk uur een glas water pakt komt het ook wel goed.
ik ga straks eens wat uitleg checkenquote:Op vrijdag 13 april 2018 13:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Pull-ups bijvoorbeeld zijn inderdaad te versimpelen/versnellen door ze niet strict te doen maar nog wel te voldoen aan de movement-standard die geldt voor het toernooi waar je voor traint of waar je aan mee doet.
.
Er is een duidelijk verschil tussen competitief CrossFit als sport en CrossFit als training.
Maar dat verschil is er bij iedere andere sport/training.
quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:43 schreef DrSauvignon het volgende:
ik heb de moppers. Huizenmarkt moppers en slecht nieuws in familiekring moppers. En ik heb een zak snoepjes meegenomen en er maar 4 op. De rest bij mijn collega's neergelegd en die zullen nu wel op zijn.
Nu ga ik een boom zoeken om tegenaan te schoppen
Even serieus: schreeuwen helpt mij wel heel goed. Protip is wel om even een afgezonderde plek te vinden of de muziek fiks hard aan te zetten ofzo, voordat iemand denkt dat je vermoord wordt.quote:Op vrijdag 13 april 2018 14:43 schreef DrSauvignon het volgende:
ik heb de moppers. Huizenmarkt moppers en slecht nieuws in familiekring moppers. En ik heb een zak snoepjes meegenomen en er maar 4 op. De rest bij mijn collega's neergelegd en die zullen nu wel op zijn.
Nu ga ik een boom zoeken om tegenaan te schoppen
Er bestaan apps dat je elk uur een melding krijgt dat je een glas water moet drinken. Zou dat niet helpen?quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De dag is nog niet om gelukkig.
Al zou die gewoonte erin krijgen wel prettiger zijn. Anderzijds, ik graas op zo'n dag totaal niet, dus da's weer positief. Ofzo.
Mijn eigen telefoon staat overdag op stil.quote:Op vrijdag 13 april 2018 16:09 schreef Bleie het volgende:
[..]
Er bestaan apps dat je elk uur een melding krijgt dat je een glas water moet drinken. Zou dat niet helpen?
Wat ik altijd doe : i.p.v. een klein bekertje thee / water meenemen, gewoon een halve liter en dat voor mijn neus zetten en naar iedere meeting meenemen. En op is meteen bijvullen!quote:Op vrijdag 13 april 2018 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De dag is nog niet om gelukkig.
Al zou die gewoonte erin krijgen wel prettiger zijn. Anderzijds, ik graas op zo'n dag totaal niet, dus da's weer positief. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is de rest?!Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 09:56 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal zegt nog dik.
Dit zei de spiegel zonet:Ik ben het met de spiegel eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is de rest?![b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
quote:Op zaterdag 14 april 2018 09:56 schreef Lonaa het volgende:
De weegschaal zegt nog dik.
Dit zei de spiegel zonet:Top toch?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is de rest?!![]()
Die tip ga ik ter harte nemen jaquote:Op zaterdag 14 april 2018 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaker din de spiegel kijken en minder op de weegschaal
Als je je bed verschoont, matras even omdraaien zodat de 'kuil' onder ligt. Dat doe ik tenminste altijd, werkt prima.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:00 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hebben jullie eigenlijk last van deuken in jullie matras? Ik heb nu een jaar een nieuw matras, en hij wordt zondag omgeruild voor een nieuwe (goede service!) omdat er een flinke kuil in zit, vroeg me af of het een fabricage fout is of dat ik gewoon serieus te zwaar ben
Ja dat kan bij dit matras (hovag, ikea) dus niet helaas. Maar ze deden helemaal niet moeilijk en komen hem morgen omruilen voor een nieuwe, maar geen zin in dat ik volgend jaar weer kan bellen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:04 schreef SausDip het volgende:
[..]
Als je je bed verschoont, matras even omdraaien zodat de 'kuil' onder ligt. Dat doe ik tenminste altijd, werkt prima.
Dat matras hebben wij ook. Hoort niet te gebeuren idd, vandaar de 10 jaar garantie oid. Er komt altijd wel iets een deuk maar het moet geen diepe kuil worden..quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja dat kan bij dit matras (hovag, ikea) dus niet helaas. Maar ze deden helemaal niet moeilijk en komen hem morgen omruilen voor een nieuwe, maar geen zin in dat ik volgend jaar weer kan bellen.
Ja 25 zelfs, dus morgen wordt ie omgeruild, maar schijnbaar is dit voor ongeveer iemand van 80 kilo. Nou tel er 35 bij opquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat matras hebben wij ook. Hoort niet te gebeuren idd, vandaar de 10 jaar garantie oid. Er komt altijd wel iets een deuk maar het moet geen diepe kuil worden..
80?? Dus ze verkopen matrassen waar de gemiddelde man te zwaar voor is?? Zouden ze dat er dan niet bij zetten (zie dat nergens staan namelijk)quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja 25 zelfs, dus morgen wordt ie omgeruild, maar schijnbaar is dit voor ongeveer iemand van 80 kilo. Nou tel er 35 bij opToch maar even informeren x bij ikea in de winkel of ze ook matrassen voor dikke mensen hebben
Staat ook nergens, anders had ik wel direct een andere gekocht. Dus dan maar even binnenkort ikea, verhaaltje ophangen dat ik door medicatie heel veel ben aangekomen in 1 jaar en er nu dus flinke kuil in zit en ik een ander matras nodig heb, die geschikt is voor zwaardere mensen. Ga niet zeggen, ja ben gewoon dik, maar niemand heeft gezegd dat ik niet dik kon zijn met dit matras, dadelijk zeggen ze ; eigen schuld had je maar niet dik moeten zijnquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
80?? Dus ze verkopen matrassen waar de gemiddelde man te zwaar voor is?? Zouden ze dat er dan niet bij zetten (zie dat nergens staan namelijk)
Maar hoe kom je er dan bij dat dit matras tot 80kg gebruikt kan worden? Dat was eigenlijk mij vraagquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Staat ook nergens, anders had ik wel direct een andere gekocht. Dus dan maar even binnenkort ikea, verhaaltje ophangen dat ik door medicatie heel veel ben aangekomen in 1 jaar en er nu dus flinke kuil in zit en ik een ander matras nodig heb, die geschikt is voor zwaardere mensen. Ga niet zeggen, ja ben gewoon dik, maar niemand heeft gezegd dat ik niet dik kon zijn met dit matras, dadelijk zeggen ze ; eigen schuld had je maar niet dik moeten zijn
Nou, ik heb net gebeld, want ik dacht dadelijk kan ik over een jaar weer bellen dat er een flink gat in zit. Maargoed, ze zei gelukkig niet al aan de telefoon; eigen schuld we komen hem morgen niet ruilen!quote:Op zaterdag 14 april 2018 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan bij dat dit matras tot 80kg gebruikt kan worden? Dat was eigenlijk mij vraag![]()
Dat je met flink overgewicht op moet letten bij de aankoop van een matras is op zich wel handig ja.. Maar 80kg is voor veel mensen helemaal niet flink overgewicht dus dat zou ik raar vinden![]()
Maar goed, ik zit er nu onder, T net er boven, ben benieuwd wat de matrassen doen dus
Haha ja dat sowieso! Nog een motivatie : hunkemoller heeft geen bhs in 95D, althans niet voorgevormd, en laat ik nu net een cadeaukaart van de hunkemoller hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:02 schreef Sarasi het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook aangrijpen als bonusmoment van motivatie en extra hard aan je dieet gaan werken.
Toch raar dat dat dus bij aankoop niet aangegeven wordt dan. Wij hebben net twee maanden geleden een nieuw bed gekocht en ben daar op geen enkel moment op gewezen. Alleen dat er speciale matrassen voor extreem zware mensen zijn maar dat zijn wij beiden niet.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Genoeg matrassen die tot 80 kilo gaan. Voor vrouwtjes van 50 kg 60kg is dat meer dan genoeg. Vaak worden de matrassen harder voor zwaardere, dus dat is voor lichtere mensen vaak niet fijn.
Misschien ligt t aan de winkel of verkoper. Bij mij werd er wel naar gevraagd.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Toch raar dat dat dus bij aankoop niet aangegeven wordt dan. Wij hebben net twee maanden geleden een nieuw bed gekocht en ben daar op geen enkel moment op gewezen. Alleen dat er speciale matrassen voor extreem zware mensen zijn maar dat zijn wij beiden niet.
Bij ikea dus niet, op sites van verschillende verkopers ook niet, zelfs de consumentenbond zegt er niets over, al geven die het wel bij hun testen aan hoe goed een matras ondersteund bij lichte en zware slapers.. Maar dus niet dat er echt limieten aan zouden zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien ligt t aan de winkel of verkoper. Bij mij werd er wel naar gevraagd.
Ja dat het uitmaakt hoe zwaar je bent bij de keuze van een matras dat snap ik heel goedquote:Op zaterdag 14 april 2018 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ook een matras gekocht op een gewicht van 75 kilo en toen ik op het eind van mijn zwangerschap liep (102 kilo) lag dat ook echt niet fijn meer hoor. Dat loopt toch best nauwen in mijn beddenzaak vragen ze niet naar gewicht maar kijken ze hoe de matras jouw gewicht verdeelt. Mijn man heeft een harder matras dan ik, en wij scheelden bij aankoop 20 kilo.
Wij ook voor logés, van Ikea ook. Was op mijn studentenkamer mijn bed en bank, ideaal en slaapt echt heel prima!quote:
Dat zal wel wat zijn als ze zeggen: je bent te dik, had je het matras maar niet moeten kopenquote:Op zaterdag 14 april 2018 12:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nou, ik heb net gebeld, want ik dacht dadelijk kan ik over een jaar weer bellen dat er een flink gat in zit. Maargoed, ze zei gelukkig niet al aan de telefoon; eigen schuld we komen hem morgen niet ruilen!
Maar wel even informeren naar een matras wat mijn gewicht dus wel kan houden
Ja ik heb een studio, dus geen aparte slaapkamer. Dus ik heb een bedbank. Ideaal om toch een nette woonruimte en zithoek te hebben. De Anne van de Wehkamp, ik heb 'm nu al... vijf jaar ofzo? Bevalt nog steeds dikke prima! En ik hoef 'm niet eens uit te schuiven als ik in m'n eentje slaap.quote:Op zaterdag 14 april 2018 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij ook voor logés, van Ikea ook. Was op mijn studentenkamer mijn bed en bank, ideaal en slaapt echt heel prima!
Lekkere D! Ik wil altijd nog eens pompoensoep maken maar heb je nog een goed recept ofzoiets? Had laatst 1 van iemand en dat smaakte zo flauwquote:Op zaterdag 14 april 2018 14:47 schreef DeLuna het volgende:
Lijstje vandaag:
O: twee crackers hoemoes tomaat basilicum en 85gr aardbeien
L: Bartje met tomatentapenade, geitenkaas, bacon en pijnboompitten
L2: broodje haring met uitjes
T: banaan
D: pitabroodjes met sla en falafel en verse pompoensoep
Aan de telefoon woensdag wel, toen ik net in winkel kwam en het half uitgelegd had opeens niet. Dus niet erbij gezegd dat ie al wordt omgeruild, denk dan gaat die vrouw daar dadelijk stokje voor steken.quote:Op zaterdag 14 april 2018 15:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Het viel toch wel onder garantie? Naja, snap er niks meer van
Dit klinkt echt als bullshit. Van die vrouw dus, die zei dat je geen garantie hebt omdat je te dik bent. Terwijl nergens staat dat er een max gewicht bij hoort. Echt bullshit.quote:Op zaterdag 14 april 2018 15:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Aan de telefoon woensdag wel, toen ik net in winkel kwam en het half uitgelegd had opeens niet. Dus niet erbij gezegd dat ie al wordt omgeruild, denk dan gaat die vrouw daar dadelijk stokje voor steken.
Dus eigenlijk, omdat ik te zwaar ben, valt het niet onder garantie en is het eigen schuld dat er een kuil in zit (hoewel ik dit niet wist en ze mij hier ook niet op hebben gewezen toen ik het matras kocht )
Nou dat idd. Wordt er dus niet bij verteld of gezet. En ons is juist verteld dat een kuil absoluut niet mag ontstaan en dat daar garantie op zit. Daar heb je dus volgens mij gewoon recht op.quote:Op zaterdag 14 april 2018 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt echt als bullshit. Van die vrouw dus, die zei dat je geen garantie hebt omdat je te dik bent. Terwijl nergens staat dat er een max gewicht bij hoort. Echt bullshit.
Gewoon iemand met een hekel aan dikke mensen of zoquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dat idd. Wordt er dus niet bij verteld of gezet. En ons is juist verteld dat een kuil absoluut niet mag ontstaan en dat daar garantie op zit. Daar heb je dus volgens mij gewoon recht op.
Owh hij is wel vers maar alle ingrediënten zijn bij elkaar geraapt door de AHquote:Op zaterdag 14 april 2018 15:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Lekkere D! Ik wil altijd nog eens pompoensoep maken maar heb je nog een goed recept ofzoiets? Had laatst 1 van iemand en dat smaakte zo flauw
Die is wel lekker, maar zou wel maar 1 bouillon blokje gebruiken want zoutttttttquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh hij is wel vers maar alle ingrediënten zijn bij elkaar geraapt door de AHhet is zo'n verspakket zegmaar.
Sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2018 14:45 schreef DeLuna het volgende:
Lonaaje zegt altijd dat je dik bent dus daardoor verwachtte ik echt een hele andere foto
Allemaal vocht, wat ik je brom. En verstand, dat weeg ook wat hoorquote:Op zaterdag 14 april 2018 18:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry.
Is wel gewoon 95 kg schoon aan de haak hoor. En ik ben maar 1.65.
Zware botten.quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Allemaal vocht, wat ik je brom. En verstand, dat weeg ook wat hoor![]()
Moet wel. Er is immers bijna niets van je over verderquote:Op zaterdag 14 april 2018 18:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zware botten.![]()
![]()
Kan gewoon niet anders, toch?
Nee, precies.quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet wel. Er is immers bijna niets van je over verder
Je ziet er inderdaad prima uit. Waar zit dat gewicht dan vraag ik me af?quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry.
Oh ja dat, dat zie ik weleens liggen ja in supermarkten.. hmm ik kijk wel effequote:Op zaterdag 14 april 2018 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owh hij is wel vers maar alle ingrediënten zijn bij elkaar geraapt door de AHhet is zo'n verspakket zegmaar.
Ik vraag me dat soms ook wel eens af hoor. Mijn aller-aller-grootste voordeel is dat ik OVERAL dikkig ben.quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad prima uit. Waar zit dat gewicht dan vraag ik me af?
Er werken daar volgens mij ook niet altijd de meest heldere lichtenquote:Op zaterdag 14 april 2018 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon iemand met een hekel aan dikke mensen of zoEen kuil hoort niet te ontstaan.
Pompoen slachten, uitje fruiten, schepje currypasta er bij en even bakken, pompoen er bij en een blik kokosmelk. Wanneer de pompoen gaar is de staafmixer er op en eventueel nog wat water er bij wanneer het te dik is. Serveren met koriander en een lekkere naan er naast.quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:25 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Oh ja dat, dat zie ik weleens liggen ja in supermarkten.. hmm ik kijk wel effe
Truequote:Op zaterdag 14 april 2018 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Die is wel lekker, maar zou wel maar 1 bouillon blokje gebruiken want zoutttttttzelfs met 1 te zout voor mijn smaak!
Uitje en knoflook fruiten, en als je het wat minder flauw wilt ook een gesnipperde rode peper en of gember. Pompoen erbij (je kan deze ook al eerst in de oven gegaard hebben als het een hele grote is), bouillon of water erbij, blenderen, klaar. Komijn en tabasco zijn ook nog goede smaakmakers bij pompoensoep.quote:Op zaterdag 14 april 2018 15:26 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Lekkere D! Ik wil altijd nog eens pompoensoep maken maar heb je nog een goed recept ofzoiets? Had laatst 1 van iemand en dat smaakte zo flauw
Hoe smaakten de dumplings?quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:14 schreef Lonaa het volgende:
In de categorie gekke lijstjes:
O: cracker met kaas
T: cracker met rauwe ham.
T: koffie met mini-koekje.
T: rode wijn
L: 1 boterham met salami, 1 met leverworst.
D: 6 zelfgemaakte dumplings, 100 gram sashimi van zalm.
T: I dunno
Ik zou ze alle 95 doen.quote:Op zaterdag 14 april 2018 18:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sorry.
Amen to that, schop onder m'n kont die ik af en toe nodig heb.quote:Op zondag 15 april 2018 07:51 schreef Rauw. het volgende:
@Lonaaaa , lekker wijf!
@PP, stop eens met shit te nemen van iedereen, werk eraan. Serieus.
Pics or we can't judgequote:Op zondag 15 april 2018 08:44 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben nu 15 kilo kwijt en zit in een zomerkleding-identiteitscrisis.
Ik pas nu namelijk kleding uit winkels die eerst een no go waren. Heb gisteren een leuke short gekocht. Ik pas hem prima maar kan ik het ook hebben nu?
Ik heb gewoon echt geen idee hoe ik eruit zie. Heb natuurlijk wel een spiegel maar die is in het verleden ook niet betrouwbaar gebleken. Als ik dan ongemerkte fotos van mezelf terug zag..
Ah dit herken ik.quote:Op zondag 15 april 2018 08:44 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben nu 15 kilo kwijt en zit in een zomerkleding-identiteitscrisis.
Ik pas nu namelijk kleding uit winkels die eerst een no go waren. Heb gisteren een leuke short gekocht. Ik pas hem prima maar kan ik het ook hebben nu?
Ik heb gewoon echt geen idee hoe ik eruit zie. Heb natuurlijk wel een spiegel maar die is in het verleden ook niet betrouwbaar gebleken. Als ik dan ongemerkte fotos van mezelf terug zag..
Die waren best lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2018 21:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe smaakten de dumplings?
En die foto isMooi figuur.
quote:
Nou, niet al te slecht gister gezien de high tea. Geen avondeten gehad, de high tea was echt te veel ...quote:Op zaterdag 14 april 2018 08:30 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Vanmorgen 68,7 kg . Zal nog wel vertekend zijn maar wel een leuke aanmoediging.
Vandaag drukke dag dus netjes eten wordt een uitdaging ...
O: kwark met zelfgemaakte muesli
T: fruit, denk mandarijntjes
L: high tea met familie
T: fruit
D: spinazietaart
S: fietsen van huis naar hockey naar voetbal en weer naar huis - ongeveer 15 km of zo? ... en misschien nog fitchannel vanavond - yoga denk ik, beetje rustig.
los van stijl (ik vind persoonlijk die mega strakke shorts niet zo mooi) kun je het goed hebben hoor!quote:Op zondag 15 april 2018 10:10 schreef Missladybug het volgende:
*bibber*
[ afbeelding ]
Edit. Oh dat werkt niet.
https://imgur.com/a/5qtSk
in groene thee zit ook cafeïne, dus water is altijd beter. 9 koppen klinkt wel veel, hoe groot zijn die koppen?quote:Op zondag 15 april 2018 10:41 schreef Pinuts het volgende:
Is eigenlijk het drinken van (veel) groene thee ongezonder dan water drinken? Ik drink momenteel zo'n 7-9 koppen groene thee per dag. Maar vraag me af of ik niet beter iets kan minderen en vervangen door water. Drink momenteel naast die thee zo'n liter tot ander halve liter water per dag.
Ter grootte van 1 mok. Op het werk gaat ieder half uur ofzo iemand wel koffie/thee halen. En meestal zeg ik gewoon ja doe maar. Maar wil eigenlijk terug naar max 3-4 koppen per dag.quote:Op zondag 15 april 2018 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in groene thee zit ook cafeïne, dus water is altijd beter. 9 koppen klinkt wel veel, hoe groot zijn die koppen?
Gewoonte. Ik 'verplicht' mezelf wel om 1 tot anderhalve liter water per dag te drinken. Maar de thee is puur uit gewoonte en omdat ik het lekker vind.quote:Op zondag 15 april 2018 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Een mok is al gauw 300 ml dus dan zit je aan 2-3 liter thee. Daar nog 1-2 liter water bij... is dat omdat je veel dorst hebt? Of is het meer uit gewoonte?
Wat SQ zegt.quote:Op zondag 15 april 2018 10:10 schreef Missladybug het volgende:
*bibber*
[ afbeelding ]
Edit. Oh dat werkt niet.
Ik ga nooit naar warme landenquote:Op zondag 15 april 2018 12:58 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat doen jullie dan aan op warme vakanties? Lange jurkjes etc?
Gewoon niet op vakantie gaanquote:Op zondag 15 april 2018 12:58 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Ik ga nooit op vakantie (mag niet vliegen), maar in Nederland als het warm is, gewoon een wat lossere korte broek, niet zo'n hele strakke korte. Jurkjes en rokjes no go, lijk net een man in een jurk danquote:Op zondag 15 april 2018 12:58 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
knielange jurkjes en wijdere shorts. Of linnen broekenquote:Op zondag 15 april 2018 12:58 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Wat doe je aan?quote:Op zondag 15 april 2018 15:36 schreef Cue_ het volgende:
Mbt kledingcrsis en dit weer paste het er perfect bij haha
Haha nee. Gewoon ene broek.quote:Op zondag 15 april 2018 15:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat doe je aan?
Jurkje mag ik hopen als je wil scoren.
Ik draag mijn rokjes gewoon met wandellaarzen, Doc's of puma hoorquote:Op zondag 15 april 2018 15:38 schreef Cue_ het volgende:
Daarbij heb ik nog niet echt jurkjes in 't arsenaal.
Enkel rokken, maar daar horen hakken onder en dat werkt niet in 't park.
Ik heb alle positieve reacties gelezen. En getwijfeld. Want ik wil je niet onzeker maken. Maar ik zou dat zo nooit aandoen. Bij een ander zou ik er niet raar van opkijken trouwensquote:Op zondag 15 april 2018 10:10 schreef Missladybug het volgende:
*bibber*
[ afbeelding ]
Edit. Oh dat werkt niet.
Ik ben het wel eens met wat tough love, ik vind dat je prima benen hebt voor een korte broek maar deze is gewoon veel te strak. 1-2 maten groter en je lijkt veel slanker..quote:Op zondag 15 april 2018 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb alle positieve reacties gelezen. En getwijfeld. Want ik wil je niet onzeker maken. Maar ik zou dat zo nooit aandoen. Bij een ander zou ik er niet raar van opkijken trouwensMaar voor mezelf: nee. Te kort, te strak.
Met haar benen is niets misquote:Op zondag 15 april 2018 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben het wel eens met wat tough love, ik vind dat je prima benen hebt voor een korte broek maar deze is gewoon veel te strak. 1-2 maten groter en je lijkt veel slanker..
Dit is eigenlijk precies wat ik dachtquote:Op zondag 15 april 2018 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met wat tough love, ik vind dat je prima benen hebt voor een korte broek maar deze is gewoon veel te strak. 1-2 maten groter en je lijkt veel slanker..
Haha ik denk dat dat best tussen je oren kan zitten, dat je een man in een jurk lijkt.quote:Op zondag 15 april 2018 13:14 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik ga nooit op vakantie (mag niet vliegen), maar in Nederland als het warm is, gewoon een wat lossere korte broek, niet zo'n hele strakke korte. Jurkjes en rokjes no go, lijk net een man in een jurk dan
Maar hoe voel je je er zelf in?quote:Op zondag 15 april 2018 18:46 schreef Missladybug het volgende:
Haha ik snap jullie hoor.
Ik heb een grotere maat aan gehad en de verkoopster heeft kritisch gekeken en me met klem geadviseerd om deze maat te nemen omdat het nog zo uitloopt. En na een uur dragen was hij inderdaad wijder.
Ik zal een nieuwe foto maken als ik hem weer draag.
Bedankt voor de eerlijkheid!
Haha ja het staat wel denk ik, zolang ik me niet beweeg. Als ik ga lopen wordt het wel echt een man in een jurk ideequote:Op zondag 15 april 2018 22:15 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Haha ik denk dat dat best tussen je oren kan zitten, dat je een man in een jurk lijkt.
Wacht even, vannacht? Had jij nachtdienst of wat doe jij snachts?quote:Op maandag 16 april 2018 06:51 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht appeltaart, gevulde koeken, cake, kruidkoek, pepermuntjes en werther's echte weerstaan![]()
(nou ja, stukje bovenkant van appeltaart gehad en toen heel snel de rest in de prullenbak gekieperd
)
Nachtdienst ja. In een ziekenhuis. Waar het altijd barst van de ongezonde zooi.quote:Op maandag 16 april 2018 07:09 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Wacht even, vannacht? Had jij nachtdienst of wat doe jij snachts?
Babequote:Op maandag 16 april 2018 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, is imgur nu ook ineens kut geworden ja?
[ afbeelding ]
En niet eens 81.2 op de weegschaal maar braaf 79.7
Woah, goeie jurk!quote:Op maandag 16 april 2018 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een kantoorbaan, dus dan zijn hakken prima te doen. Hoewel ik al heel lang op zoek ben naar een fijne platte schoen die ook onder een jurk kan. Ik vind ballerina’s mwah bij mij, dus dat wordt moeilijk. Daarnaast ook schoenmaat 42 dus minder keuze.quote:Op maandag 16 april 2018 08:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben nog teveel van onder rokken/jurken moeten hakken. En dat is nou niet altijd even praktisch, dus draag ze niet vaak genoeg.
En ja ik weet dat het niet hoeft en dat ook zonder mooi kan staan, maarja, niet gewend, en zeker niet met mijn benen
Met 42 is het idd lastig.quote:Op maandag 16 april 2018 08:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb een kantoorbaan, dus dan zijn hakken prima te doen. Hoewel ik al heel lang op zoek ben naar een fijne platte schoen die ook onder een jurk kan. Ik vind ballerina’s mwah bij mij, dus dat wordt moeilijk. Daarnaast ook schoenmaat 42 dus minder keuze.
Vriendin van me had laatst brokers onder een nauwsluitende jurk. Vond ik hij haar heel leuk maar zie ik mezelf toch minder dragen.
Panty of legging aan.quote:Op maandag 16 april 2018 08:57 schreef Rauw. het volgende:
Ik draag ook nooit jurken, komen mijn benen niet zo mooi in uit.
Goeie jurk!! Gewaagde kleur! Dat kan zeker niet iedereen hebben. Jij wel zo te zienquote:Op maandag 16 april 2018 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Jaa, ik niet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 april 2018 09:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goeie jurk!! Gewaagde kleur! Dat kan zeker niet iedereen hebben. Jij wel zo te zien![]()
haha bijna niemand met een witte huid volgens mij. Ik díe kleur ook niet, maar oker weer wel. Staat ook niet iedereen..quote:
Oker ook nietquote:Op maandag 16 april 2018 09:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha bijna niemand met een witte huid volgens mij. Ik díe kleur ook niet, maar oker weer wel. Staat ook niet iedereen..
Ik moet weer geen oud-roze aan doen of zo, dan lijk ik net terminaal
Bij mij zelfs ondanks thunder veel zoutquote:
Ik ben gewoon geen jurkenmens denk ik.quote:Op maandag 16 april 2018 09:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Panty of legging aan.Of jurk iets langer of korter.
Naja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 16 april 2018 09:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen jurkenmens denk ik.
quote:Op maandag 16 april 2018 09:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, dat kan natuurlijk ook.
En met hakken eronder dan?
Shorts.quote:Op maandag 16 april 2018 09:25 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb deze, waar staan die mooi onder?
Hangt er vanaf wat ze gaan doen.quote:Op maandag 16 april 2018 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh my, ik vind dat alitjd geen gezicht. Mannen in sportleggings.
Dingen met hun benen wijdquote:Op maandag 16 april 2018 09:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat ze gaan doen.
Ditquote:Op maandag 16 april 2018 09:28 schreef Rauw. het volgende:
Altijd underlayer met een short erover. Sowieso.
*rilquote:
TAKE THE COMPLIMENTquote:Op maandag 16 april 2018 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Date zat gister een beetje over m'n buik te aaien en te doen. Hij zegt, mooie buik (hij keek niet), ik dacht enkel "blubber, blubber"
Vet mooi!quote:Op maandag 16 april 2018 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook klein met korte pootjes. Moet vooral zorgen dat jurken/rokken boven de knie vallen anders ziet het er bij mij niet uit haha.quote:Op maandag 16 april 2018 09:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Vet mooi!![]()
Ik kan niet met jurken. Ik ben zelf te klein en mijn benen zijn te kort en ik ben te motorisch ongecoördineerd om dat charmant te dragen. Dus ik draag een lange broek of hotpants. Of leer, op de motor.Wel speciaal voor een trouwerij in september een jurk gekocht die me echt goed staat tho.
Dat is 't inderdaad, maar ik heb ook naar verhouding ontzettend korte bovenbenen (squats zijn nice voor mij), dus dat komt heeeeeeeel nauw. En dan is 't me al snel te kort weer, zeg maar. Dus meh. Dan liever hotpants.quote:Op maandag 16 april 2018 09:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben ook klein met korte pootjes. Moet vooral zorgen dat jurken/rokken boven de knie vallen anders ziet het er bij mij niet uit haha.
Schoonmoeder kan gelukkig goed met een naaimachine overweg
Bij mij ook. Ik had 43, dat was helemaal drama.quote:Op maandag 16 april 2018 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met 42 is het idd lastig.
Mijn schoenmaat is gewoon 1 maat kleiner geworden door het afvallen![]()
Oeeh dat is echt lastigquote:Op maandag 16 april 2018 11:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik had 43, dat was helemaal drama.
Ja, precies. Ik zit me alweer de pleuris te zweten. Zo eerst wassen voor het sporten.quote:Op maandag 16 april 2018 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klef is hetzweetweer.. ik haat zweet. En ik zweet snel...
Na het sporten ook douchen.quote:Op maandag 16 april 2018 11:25 schreef Rauw. het volgende:
Beter eerst sporten en dan douchen.
Douchen
En dan gaat 't slot open en neem je alle koekjes in 1x hev. Heb je er nog niets aanquote:Op maandag 16 april 2018 11:49 schreef DrSauvignon het volgende:
https://www.thisisgoodgoo(...)emptations-lock-key/
een snoeppot met slot
quote:Op maandag 16 april 2018 11:55 schreef Cue_ het volgende:
En dan heb je de timer verkeerd ingesteld... en dan gaat ie niet open op je feestje
Of er is een shortcut voor om hem toch te openen en dan weet je die ook....
Ben je wel weer in beweging geweestquote:Op maandag 16 april 2018 11:55 schreef Pinuts het volgende:
Zou voor mij niet werken. Ik fiets gewoon naar de supermarkt en haal nieuwe koekjes
Ja zoiets hadden wij voor ons mam met sigaretten. Die heeft een hersenbeschadiging en geen korte termijn geheugen meer. Dus die vergeet steeds dat ze gerookt heeft. Haalde ze gewoon al die sigaretten eruitquote:Op maandag 16 april 2018 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan gaat 't slot open en neem je alle koekjes in 1x hev. Heb je er nog niets aan
quote:Op maandag 16 april 2018 09:39 schreef DeLuna het volgende:
Vanochtend 70,5kg. Vind ik opzich vrij positief na het weekend. Niet dat ik nou zo dramatisch gegeten heb maar ik verwacht na het weekend altijd een grotere +.
quote:Op maandag 16 april 2018 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik had net een lunchbuffet en ik heb maar 1 bord opgeschept! En ik had eerst 50% van het bord gevuld met tomaat en komkommer en ben toen pas de rest afgegaan. En ik heb van alles precies 1 hapje geproefd en rustig gekauwd en toen zei mijn lijf "ik heb genoeg gegeten" en toen heeft mijn hoofd gewoon gehoorzaamd*trots*
Recent niet, in oktober wel. 68,5kg zat ik toenquote:Op maandag 16 april 2018 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]had jij de 6 nu al gezien, recent?
Slome.quote:Op maandag 16 april 2018 14:14 schreef Rauw. het volgende:
in 3 dagen. Poeh.
Dat is hier 2 uurtjes op een goede dag.
Ooh maar dan ben je er bijnabijna!quote:Op maandag 16 april 2018 14:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Recent niet, in oktober wel. 68,5kg zat ik toenToen weer terug naar 71-72kg gegaan.
Nog even wachten, dinsdag ben ik vaak het zwaarst in de week.quote:Op maandag 16 april 2018 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh maar dan ben je er bijnabijna!
Gewoon even flink poepen
Frankly my dear... maar dat is puur de kleurquote:Op maandag 16 april 2018 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx voor de complimenten. Ik geef toe dat ik wel nog zit te wachten op de persoon die nu gaat zeggen "frankly my dear, ik vind het vreselijk"
Tevens lachen van herkenbaarheid op de buik-aai gedachten bij cue![]()
Ik heb ook extreem korte onderbenen en herken ook de "daar moeten hakken onder" maar ik kan momenteel écht niet op hakken lopen, moet dat weer gaan opbouwen. Dus voor daarbij heb ik zwarte leren instappers en dat gaat prima. Enkellaarzen zijn bij mij echt geen porem onder een jurk en voor mijn lieslaarzen is het te warm
geelquote:Op maandag 16 april 2018 17:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Frankly my dear... maar dat is puur de kleur
Dan valt mijn gezicht weg, vrees ikquote:Op maandag 16 april 2018 17:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geelmaar ik kan me voorstellen dat jij dat niet moet aantrekken nee
Ik vind dit echt serieus super knapquote:Op maandag 16 april 2018 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, en ik had net een lunchbuffet en ik heb maar 1 bord opgeschept! En ik had eerst 50% van het bord gevuld met tomaat en komkommer en ben toen pas de rest afgegaan. En ik heb van alles precies 1 hapje geproefd en rustig gekauwd en toen zei mijn lijf "ik heb genoeg gegeten" en toen heeft mijn hoofd gewoon gehoorzaamd*trots*
Not me, deze keer. Ik vind zelfs de kleur tof. Maar ik kan geel ook wel hebben.quote:Op maandag 16 april 2018 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx voor de complimenten. Ik geef toe dat ik wel nog zit te wachten op de persoon die nu gaat zeggen "frankly my dear, ik vind het vreselijk"
Ik ga vrijdag naar de chinees/wokken. Heb me tot nu toe voorgenomen om 1 bord met veel groente en wat kip met zoetzure saus (jammie) te nemen en voor de rest alleen (mager) vlees van de bakplaat. Geen nasi/bami/loempia's/gebakken banaan en andere rommel. Of het gaan lukken, geen idee, maar het streven is tot nu toe goed.quote:Op maandag 16 april 2018 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit echt serieus super knapBuffetten zijn voor mij ware beproevingen
Al lang niet geweest, maar mijn strategie was dan groente & eiwit. Dus lekkere stukjes vlees van de gril en gewokte groente met kip/vis en idd alle bami, nasi, frituur etc niet nemen. Wel gebakken banaan. Want boh gebakken banaanquote:Op maandag 16 april 2018 18:35 schreef Pinuts het volgende:
Ik ga vrijdag naar de chinees/wokken. Heb me tot nu toe voorgenomen om 1 bord met veel groente en wat kip met zoetzure saus (jammie) te nemen en voor de rest alleen (mager) vlees van de bakplaat. Geen nasi/bami/loempia's/gebakken banaan en andere rommel. Of het gaan lukken, geen idee, maar het streven is tot nu toe goed.
Amateurquote:Op maandag 16 april 2018 18:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik vroeg me ooit in dit topic af hoe "men" het ZO ver kan laten komen dat je 100 kilo komt te wegen..
Ik weet het bijna.....
In die 20 minuten gewoon een blokje lopen, dus weg bij het station.quote:Op maandag 16 april 2018 18:33 schreef Pinuts het volgende:
Lijstje:
O: havermoutpap met appel
T: 250 gr. kwark
L: 2 volkoren boterhammen met philadephia
T: 250 gr. kwark
T: snoeptomaatjes
T: 10 gram amandelen
D: lasagne met zalm
T: 2 pruimen
Ik merk dat voor mij het vooral moeilijk is om na het werk niets op het station te kopen. Heb altijd best honger en moet 20 minuten wachten. Echter eet ik naar mijn idee al best veel tussendoortjes tussen de lunch en het avond eten...
Ik begin het steeds beter te begrijpen. Nu is het gelukkig niet zo ver hier. Maar dat het zo ver kan komen snap ik wel.quote:Op maandag 16 april 2018 18:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik vroeg me ooit in dit topic af hoe "men" het ZO ver kan laten komen dat je 100 kilo komt te wegen..
Ik weet het bijna.....
Ik ben het 2 weken geweest in de recente jaren.quote:Op maandag 16 april 2018 18:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet het bijna.....
Al doende leert menquote:Op maandag 16 april 2018 18:56 schreef Barreltje het volgende:
Ik weet het bijna.....
Alhoewel 3 getallen voor de komma voor niemand tof isquote:
Ik sta er wel eens van te kijken dat het voor mij alweer zó lang geleden is dat ik meer dan 100 kilo woog en dat ik wel gejojo'd heb, maar nooit meer tot boven die 100. Toch een soort van overwinningquote:Op maandag 16 april 2018 20:53 schreef Missladybug het volgende:
Ik ben ook zo onwijs blij dat ik bij die cijfers vandaan ben.
Nog 1,2 kilo, dan zit ik ook onder de 90
Linkje van gemaakt want imgur doet kut blijkbaar? Ik zag gewoon een plaatje.quote:Op maandag 16 april 2018 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Plaatje stuk![]()
Ik heb dat maar dan met 90 kilo @ IsaDit keer niet eens boven de 85 gekomen
![]()
Je moet klikken en dan f5/verversen drukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |