Ik ken serieus iemand die lama's houdt, en met die beesten bejaardentehuizen enzo afgaat om wat entertainment te bieden aan de mensen daar.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:42 schreef nijnja het volgende:
Ga handelen in alpaca's. Zie die beesten steeds meer en ken niemand die dat doet
Alle 4 de spuugaanval gereed? Gaat de liftdeur open, word je compleet onder getuftquote:Op donderdag 12 april 2018 08:48 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die lama's houdt, en met die beesten bejaardentehuizen enzo afgaat om wat entertainment te bieden aan de mensen daar.
Gaat de lift open, staan er 4 lama's in
Regio Nottingham.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Alle 4 de spuugaanval gereed? Gaat de liftdeur open, word je compleet onder getuft
Wel briljant
Welke regio? (Ik probeer ts te helpen, dat hij dan naar een andere regio gaat en/of woont)
Dus weinig moeite doen voor veel geld? Dan moet je vooral niet als ZZP-er aan de gangquote:Op donderdag 12 april 2018 08:07 schreef Ypmaha het volgende:
Nu wil ik dus voor mezelf beginnen, maar ik heb geen idee in wat voor sector. Liever iets met weinig concurrentie en veel winst
Nee joh. De gasgestookte CV ketel gaat het helemaal maken.quote:Op donderdag 12 april 2018 08:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Warmtepompen, PV's, zonneboilers installeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |