inb4 twee buitenspel goals van Penaldo.quote:
Madquote:Op woensdag 11 april 2018 22:45 schreef Houtenbeen het volgende:
Vieze kut Ronaldo, smerige tyfushond.
De tiefus die zat goed.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:45 schreef skysherrif het volgende:
Penal van ronaldo was ook niet zomaar raak he
Bayern heeft nog een appeltje te schillen met Madrid, dus dat gaat een lekkere pot worden.quote:
Die zat er redelijk KOEKOEK in jaquote:Op woensdag 11 april 2018 22:45 schreef skysherrif het volgende:
Penal van ronaldo was ook niet zomaar raak he
Dit zou genot zijn. Liverpool-Roma wil ik ook wel zien puur om 1 van die twee in de finale te zienquote:
We pakken ze!quote:Op woensdag 11 april 2018 22:46 schreef bechirti het volgende:
fokking tieves real ben echt pissed nog
Tuurlijk is het penalty. Blijft kut allemaal.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:46 schreef Blik het volgende:
Leg mij eens uit. Hij wordt in zijn rug gelopen, de bal wordt niet geraakt. Hoezo is dat geen overtreding en dus geen penalty?
Hij lag al voordat die geduwd werd.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:46 schreef Blik het volgende:
Leg mij eens uit. Hij wordt in zijn rug gelopen, de bal wordt niet geraakt. Hoezo is dat geen overtreding en dus geen penalty?
Ja MAar REal HeEfT De ScHEiDs ALtiJd MEequote:Op woensdag 11 april 2018 22:46 schreef Blik het volgende:
Spits ging al naar de grondquote:Op woensdag 11 april 2018 22:46 schreef Blik het volgende:
Heel Real van de trap duwen.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:47 schreef Old_Pal het volgende:
Wat een corrupte zooi. De rijkste club van de werelde krijgt een penalty in de laatste seconden van de wedstrijd.
Onzin, misschien wacht die hem wel een beetje op, maar het contact wordt wel echt gemaakt en daarna valt die pasquote:Op woensdag 11 april 2018 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij lag al voordat die geduwd werd.
Uefadrid en Penaldo die de scheids mee krijgen.quote:
Net als de vrouw van. @oldpalquote:Op woensdag 11 april 2018 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij lag al voordat die geduwd werd.
schrale troostquote:Op woensdag 11 april 2018 22:46 schreef Leonos het volgende:
[..]
We pakken ze!
Juve supporters zullen er wel een paar prikken vanavond.
Dit is zo kinderachtig.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uefadrid en Penaldo die de scheids mee krijgen.
De rijkste club ter wereld is Manchester Unitedquote:Op woensdag 11 april 2018 22:47 schreef Old_Pal het volgende:
Wat een corrupte zooi. De rijkste club van de werelde krijgt een penalty in de laatste seconden van de wedstrijd.
Hij valt al voor hij geraakt wordt en de bal wordt weldegelijk gespeeld ...quote:Op woensdag 11 april 2018 22:46 schreef Blik het volgende:
Nee, hij ging al naar de grond, voordat hij aangeraakt werd.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Onzin, misschien wacht die hem wel een beetje op, maar het contact wordt wel echt gemaakt en daarna valt die pas
Grapje hoor, penalty was terecht. Maar blijf het jammer vinden dat zo'n mooie pot zo eindigt.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:50 schreef xFriendx het volgende:
Die spits krijgt eerst een duw lijkt het en daarna nog een schop (niet bewust maar mist de bal en raakt de spits)
gouden greepquote:Op woensdag 11 april 2018 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een vermakelijk analist
Echte bazen doen dat in de WK finale.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:48 schreef BB-King het volgende:
Die Buffon.
Eerst niet kwalificeren voor het WK en eraf met rood in zijn laatste CL duel.
Beetje dommig maar dat is ook wel weer leuk ja. Komisch dat hij bij Real heeft gespeeld met zijn niveau FC Twente max.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een vermakelijk analist
Zidane?quote:Op woensdag 11 april 2018 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Echte bazen doen dat in de WK finale.
Hij heeft op basis van die hype op dat jeugd EK lekker zijn zakken gevuld. Dat heeft zijn zaakwaarnemer prima gedaan.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje dommig maar dat is ook wel weer leuk ja. Komisch dat hij bij Real heeft gespeeld met zijn niveau FC Twente max.
o okquote:Op woensdag 11 april 2018 22:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo effe chillen met een maatje
andersom never nooit gegevenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef Montagui het volgende:
Makkelijk gegeven penalty maar de aanvaller werd wel zodanig uit balans gebracht dat hij niets kon uitrichten met de kans die hem geboden werd. In die zin toch een terechte penalty.
Als Liverpool fan het liefst een Italiaanse ploeg, zeker niet een Duitse.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:52 schreef KingRoland het volgende:
Beste scenario
Real - Bayern
Roma - Liverpool
2e scenario
Real - Liverpool
Roma - Bayern
Kom maar door met dat gifje dan, want ik heb het niet gezien in de herhalingenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, hij ging al naar de grond, voordat hij aangeraakt werd.
bravo een onterechte penalty drin schietenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:53 schreef Achterhoker het volgende:
RonaldoGOD doet het wel weer eventjes he.
Volgens mij heb je gisteren een potje gemistquote:Op woensdag 11 april 2018 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Spaanse club mag er niet uit vliegen van de UEFA
Ik ga bidden.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Als Liverpool fan het liefst een Italiaanse ploeg, zeker niet een Duitse.
Ofwel
1. Roma
2. Real
3. Bayern
Omkopen daar weet een bepaalde zwart-witte club alles van.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Tja CL is toch al verpest.
Spaanse club mag er niet uit vliegen van de UEFA dus krijgen nog onterecht een penalty mee van de scheids. En de keeper nog onterecht een rode kaart.
Barcelona kon niet geholpen worden door de UEFA, daar konden ze niet veel mee doen.
Het is jammer dat zulke dingen niet achteraf nog teruggetrokken kunnen worden.
Dat blijkt dat het onzin is en de UEFA zich heeft laten omkopen.
Maar ja Roma en Liverpool zijn de lachertjes en hebben er toch niets te zoeken.
Dat kan je nooit objectief aantonen dus die louche clubs en die waardeloze, corrupte scheidsrechters gaan maar door. Het zou goed zijn als een AI-systeem scheidsrechters zou vervangen.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Tja CL is toch al verpest.
Spaanse club mag er niet uit vliegen van de UEFA dus krijgen nog onterecht een penalty mee van de scheids. En de keeper nog onterecht een rode kaart.
Barcelona kon niet geholpen worden door de UEFA, daar konden ze niet veel mee doen.
Het is jammer dat zulke dingen niet achteraf nog teruggetrokken kunnen worden.
Dat blijkt dat het onzin is en de UEFA zich heeft laten omkopen.
Maar ja Roma en Liverpool zijn de lachertjes en hebben er toch niets te zoeken.
Lol iedere mongool kon zien dat dat een loepzuivere penalty was.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef bechirti het volgende:
[..]
bravo een onterechte penalty drin schieten
Die hoort niet meer bij Spanje.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gisteren een potje gemist
Als die gast niet op hem springt (zonder ook maar de bal te raken) kopt/tikt hij hem zo binnenquote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/alex_rowell/status/984171175524929538
Echt een penalty hoor.
zeker. fuck die 'charme'. gewoon mechaniseren en modernuseren die hap. zeker als er zulke belangen op t spel staan.quote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat kan je nooit objectief aantonen dus die louche clubs en die waardeloze, corrupte scheidsrechters gaan maar door. Het zou goed zijn als een AI-systeem scheidsrechters zou vervangen.
quote:Op woensdag 11 april 2018 22:54 schreef m0ridin het volgende:
Makkelijk gegeven penalty en schandalige rode kaart, maar ja... Real zal eens niet gematst worden. Zuur dit, wat een enorme vieze ploeg is dat real ook zeg... stelletje naaiers allemaal. Amper een speler die je ook maar iets gunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |