geen netbroekjes gebruikt in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 11 april 2018 08:02 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Even een lurker. Over de vluchtkoffer, ik was heel blij dat ik best wat extra ondergoed had meegenomen, ik vloeide best snel overal doorheen (met kraamverband toch in de 1e paar uren 3 schone onderbroeken nodig gehad). Moest uiteindelijk langer blijven maar dan is meer kleding zo geregeld. *sluipt weer weg*
Nee dat was een beetje gek. Toen ik weer was doorgelekt en geen ondergoed meer had (vriend was net dingen ophalen) kreeg ik een netbroekje (er was toevallig een vpk bij) en toen lag ik er al ruim een dag. En er was ook regelmatig een vpk bij als ik vroeg of ie weer schoon ondergoed uit de koffer wou pakken en dan werd er ook geen netbroekje aangeboden. Het was wel een beetje zoek het zelf maar uit met heel veel dingen en dat hebben we ook wel aangegeven. Ik was in ieder geval erg blij dat ik zelf iets meer mee hadquote:Op woensdag 11 april 2018 14:53 schreef Elleska het volgende:
37 weken mijlpaal
[..]
geen netbroekjes gebruikt in het ziekenhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2018 17:58 schreef Hilzillah het volgende:
Ok, ik deed dus dit
OMG!! Wat vond je kat ervan (dat was jij toch he...)? Wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |