Jij loopt in de weg van mijn genialiteit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever niet.(Jij loopt constant in de weg)
En Gert dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liever niet.(Jij loopt constant in de weg)
Geen idee hoe je denkt dat dit een spel voor mij zou zijn haha. Maar je zou best wel eens gelijk kunnen hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:18 schreef GGMM het volgende:
@:GerritDeSlak Dit spel lijkt me wel wat voor jou.
Ze hebben mij gebanned omdat ik uit mijn doel ga staan omdat ze weer eens teamenquote:
Dank voor de uitnodiging maat maar ik ga zo onder de wol. Veel plezier nogquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
kom je spelen? https://www.haxball.com/play?c=GOoh4dlAqQc
bedanktquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dank voor de uitnodiging maat maar ik ga zo onder de wol. Veel plezier nog
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:
Je quote mij maar ik kan er niet inquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:58 schreef tralalala het volgende:
.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
.
https://www.haxball.com/play?c=GOoh4dlAqQc
Stop met deze act.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
@:firefox1 kom terug manKan gebeuren joh
Ja ga er nog even serieus op inquote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:22 schreef tralalala het volgende:
Met de andere buurman van jouw buurman teamen lijkt mij vrij normaal/logisch toch? Het is toch de bedoeling om zelf niets door te laten en op welke manier dan ook punten van andere af te snoepen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 23:22 schreef tralalala het volgende:
Met de andere buurman van jouw buurman teamen lijkt mij vrij normaal/logisch toch? Het is toch de bedoeling om zelf niets door te laten en op welke manier dan ook punten van andere af te snoepen?
verschilquote:Op vrijdag 22 februari 2019 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus na elke aftrap gaat de bal gelijk op mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |