SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik was alleen maar naar de keuken hoorquote:
Oh ik dacht dat je in je wijnkelder zat.quote:Op zondag 8 april 2018 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was alleen maar naar de keuken hoor
Ik heb geen wijnkelderquote:Op zondag 8 april 2018 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je in je wijnkelder zat.
Alleen een wijnvat in de keuken?quote:
Dit is volgens mij het eerste nummer van vandaag dat ik niet ken.quote:
zou wel handig zijn en een fust bier ernaastquote:
Je kent dit niet?quote:Op zondag 8 april 2018 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het eerste nummer van vandaag dat ik niet ken.
Geen pijn meer is wel belangrijk!quote:Op zondag 8 april 2018 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Geen pijn, geen medicijnen mee, alleen een verwijskaart voor een CT scan. Hopelijk kunnen ze als ik kan...
Da passen ze zich maar gewoon aan jouw schema aanquote:Op zondag 8 april 2018 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Geen pijn, geen medicijnen mee, alleen een verwijskaart voor een CT scan. Hopelijk kunnen ze als ik kan...
Verrek!quote:Op zondag 8 april 2018 11:48 schreef Rafeiro het volgende:
Er zit hell in de titel, goede keus voor 666
quote:Op zondag 8 april 2018 11:48 schreef Rafeiro het volgende:
Er zit hell in de titel, goede keus voor 666
van mijn lijstje gestreeptquote:
quote:Op zondag 8 april 2018 11:44 schreef MadMaster het volgende:
zwijgen is toestemmen toch?quote:Op zondag 8 april 2018 12:13 schreef peaceman het volgende:
Ik denk erover om nog 1 keer te verlengen![]()
Hoe denken jullie daarover?
Zo hoor je hem nooit, zo twee dagen achter elkaar.quote:
Mm, het geschiedenisverhaal begint wel te nijpen. Ik weet niet zeker of ik kan blijven luisteren.quote:
lijkt me welquote:
half 2 stop ik echtquote:Op zondag 8 april 2018 12:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mm, het geschiedenisverhaal begint wel te nijpen. Ik weet niet zeker of ik kan blijven luisteren.
aparte uitvoeringquote:
live uitvoering uit 1973 geloof ikquote:
Nou inderdaad!quote:Op zondag 8 april 2018 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Zo vliegt je weekend wel voorbij...
En nou maandag gewoon weer werken?quote:Op zondag 8 april 2018 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Zo vliegt je weekend wel voorbij...
Dat ziet er uit als een ziekenhuis ontbijt.quote:Op zondag 8 april 2018 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Zondag ontbijt:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg...
Latersquote:Op zondag 8 april 2018 12:49 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo trouwens afsluiten, peaceman. Mijn lijstje vraagt aandacht.
Bedankt voor dit mooie, lange deel
Correct en dank!quote:Op zondag 8 april 2018 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een ziekenhuis ontbijt.
Beterschap....
Oei dan hoop ik dat je inderdaad geen pijn meer zult hebben!quote:Op zondag 8 april 2018 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mag vanaf morgen 3 dagen opleiding geven...
Ah, kijk eens aan, dan valt het mee mag ik aannemen?quote:Op zondag 8 april 2018 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct en dank!
Maar de lunch doe ik zo weer thuis...
Ik was even buiten in de tuin bezig.Maar daar is het veel te warm voor.quote:Op zondag 8 april 2018 12:48 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook naar buiten
dank je wel voor alle fijne muziekjes
![]()
mijn inziens het beste nummer van Adelequote:Op zondag 8 april 2018 13:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Really? Deze hoger dan veel van de andere nummers die al voorbij kwamen?
Het kan elk moment weer toeslaan, dat valt niet te controleren.quote:Op zondag 8 april 2018 12:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oei dan hoop ik dat je inderdaad geen pijn meer zult hebben!
soms is peaceman niet te volgen.quote:Op zondag 8 april 2018 13:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Really? Deze hoger dan veel van de andere nummers die al voorbij kwamen?
Kan, maar dat was de vraag niet.quote:Op zondag 8 april 2018 13:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
mijn inziens het beste nummer van Adele
Nu wel weer...quote:Op zondag 8 april 2018 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, kijk eens aan, dan valt het mee mag ik aannemen?
momentopname he?!quote:Op zondag 8 april 2018 13:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan, maar dat was de vraag niet.
Nou ja, sterkte in ieder geval....quote:
Momentary lapse of reason denk ikquote:
Zo zul je nog wel wat vaker verbaasd zijn denk ikquote:Op zondag 8 april 2018 13:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Momentary lapse of reason denk ik
Klinkt prima. Tis jammer dat ze hun oude neem tegen hebben. Iets wat ze zelf ook al eens gezegd hebben.quote:
Toen ik dit voor het eerst hoorde, geloofde ik niet dat het Di-rect was.quote:Op zondag 8 april 2018 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klinkt prima. Tis jammer dat ze hun oude neem tegen hebben. Iets wat ze zelf ook al eens gezegd hebben.
Wie kent Tim nog?quote:Op zondag 8 april 2018 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klinkt prima. Tis jammer dat ze hun oude neem tegen hebben. Iets wat ze zelf ook al eens gezegd hebben.
Ik zie alweer genoeg nummers die minimaal top 300 materiaal zijnquote:Op zondag 8 april 2018 13:26 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
700 Fastball - The way
699 Creedence Clearwater Revival - Run through the jungle
698 White Lies - Farewell to fairground
697 Bees - These are the ghosts
696 Bruce Springsteen - The River
695 Fleetwood Mac - Dreams
694 Eels - Novocaine for the soul
693 Depeche Mode - Personal Jesus
692 Common Linnets - We don't make the wind blow
691 Al Stewart - On the border
690 David Bowie - Little wonder
689 Doors - Not to touch the earth
688 Jimi Hendrix Experience - Foxey lady
687 Elvis Costello - So Like Candy
686 Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
685 Dresden Dolls - Coin operated boy
684 Crowded House - Fall at your feet
683 Belle & Sebastian - I'm a Cuckoo
682 Alice in chains - Rooster
681 Pearl Jam - Dissident
680 Macklemore - Same Love
679 Supertramp - Logical song
678 Duran Duran - Save a prayer
677 R.E.M. - Nightswimming
676 Creedence Clearwater Revival - Have you ever seen the rain?
675 Paolo Nutini - Better man
674 Cock Robin - Just around the corner
673 Selah Sue - Raggamufin
672 Michael Jackson - Don't stop till you get enough
671 Doors - The crystal Ship
670 Offspring - Pretty Fly (For A White Guy)
669 Typhoon - Niet weglopen
668 Infadels - Love Like Semtex
667 Pearl Jam - Oceans
666 Pink Floyd - Run like hell
665 Eminem - Cleaning out my closet
664 Pulp - Common people
663 Paul Young - Love of the common people
662 Radiohead - The Trickster
661 Manic Street Preachers - Ocean spray
660 Editors - Munich
659 Bee Gees - You should be dancing
658 UB40 - Food for thought
657 Enigma - I love you, I'll kill you
656 Bob Dylan - The Times Are A-Changing
655 Arctic Monkeys - Fake tails of San Fransisco
654 Mi & L'au - I've been watching you
653 Gutter Twins - Idle Hands
652 Janis Joplin & the Full Tilt Boogie Band - Little blue girl
651 Interpol - Next exit
650 Gorillaz - Feel Good Inc.
649 Four tops - Reach out (I'll be there)
648 Adele - Skyfall
647 dEUS - For the Roses
646 Di-rect - You and I
645 Boudewijn de Groot - Testament
644 Radiohead - The Numbers
Hoe goed moet die top 300 dan wel niet worden!quote:Op zondag 8 april 2018 13:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zie alweer genoeg nummers die minimaal top 300 materiaal zijn
Extreemquote:Op zondag 8 april 2018 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe goed moet die top 300 dan wel niet worden!
quote:
Wat maakt jou dat nou uit?quote:Op zondag 8 april 2018 13:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mmm zowel dat vorige nummer als deze zijn niet de bekende versies van betreffende nummers
Stiekem wel een beetjequote:
Tis er prima weer voorquote:
Nee maar dan komt dat aids nummer weer voorbij.quote:
quote:Op zondag 8 april 2018 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee maar dan komt dat aids nummer weer voorbij.
Beetje sneu om steeds alleen dat ene liedje aan te vragen.
Nee if I had Words....quote:
Mja, ontbreken is een groot woord. Gup is niet de prio. Dus vind het ook niet belangrijk om alles er in te laten zetten. Ontdubbelen en fouten mogen er wel uitquote:Op zondag 8 april 2018 14:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit trouwens veel dubbeling in de nummerlijst.
En er ontbreekt ook van alles...
Heb al een keer hulp aangeboden, maar niks meer van gehoord.quote:Op zondag 8 april 2018 14:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, ontbreken is een groot woord. Gup is niet de prio. Dus vind het ook niet belangrijk om alles er in te laten zetten. Ontdubbelen en fouten mogen er wel uit
Geen bug ofzo?quote:Op zondag 8 april 2018 14:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee if I had Words....
Dat nummer wordt continue aangevraagd... want ja, stel je voor dat ie niet bovenaan de request lijst staat
Ik houd mijn mening over bepaalde dingen vanaf nu maar voor mij. Wat beheer betreft heb ik mij teruggetrokken van enige bereidheid nog te helpen.quote:Op zondag 8 april 2018 14:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb al een keer hulp aangeboden, maar niks meer van gehoord.
Zo kan je het ook noemenquote:
Ik luister eigenlijk amper naar Gup. Als er een DJ draait en ik ben in de gelegenheid om te luisteren, dan schakel ik in. Verder niet.quote:Op zondag 8 april 2018 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik houd mijn mening over bepaalde dingen vanaf nu maar voor mij. Wat beheer betreft heb ik mij teruggetrokken van enige bereidheid nog te helpen.
Dingen worden niet meer overlegd en mensen worden gepasseerd. Mede de reden dat ik eigenlijk ook amper meer draai.
Ge Reinders en Corry en de rekels niet toch?quote:
Nee. Ben niet zo van de Nederlandstalige muziek. Gebeurt echt maar heel zelden, dat ik een Nederlandstalig* nummer mooi vind. (*inclusief dialecten)quote:Op zondag 8 april 2018 15:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ge Reinders en Corry en de rekels niet toch?
Ja er komt nog meer aids aan zie ik al.quote:
Het wordt aangevraagd, dus tja...quote:Op zondag 8 april 2018 15:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja er komt nog meer aids aan zie ik al.
Zal eens aan Melting vragen of ie dat soort aids muziek er gewoon uit wil halen.
Ja door mensen die lopen te etteren...quote:Op zondag 8 april 2018 15:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het wordt aangevraagd, dus tja...
Ik ga Gup weer verruilen voor Spotify
Geen idee. Op Spotify staat ook veel aids, trouwens. Het lijkt wel of er elke week meer van die hiphop-crap uitkomt.quote:Op zondag 8 april 2018 15:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja door mensen die lopen te etteren...
wat voor vriezers zijn dat dan?quote:Op zondag 8 april 2018 15:15 schreef Rafeiro het volgende:
Zoek je een tafelmodel vriezer, zijn de eerste 5 hits op marktplaats > 5000 euro.
Hele goede denk ikquote:Op zondag 8 april 2018 15:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
wat voor vriezers zijn dat dan?
Ik heb wel een vermoedenquote:
Kan er best een ander woord voor in de plaats zetten hoor. Denk alleen dat men dan liever deze benoeming voor dit kut muziek ziet.quote:Op zondag 8 april 2018 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeg, kan dat gesmijt met die ziekte even achterwege gelaten worden? Dank u
Zolang je maar aan de beterende hand bentquote:Op zondag 8 april 2018 18:48 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag toch nog even wat van de (iets besluierde) zon kunnen meepakken.
Alleen jammer dat ik op het terras bij het honkbal in slaap viel...![]()
Ik ben bang dat ik momenteel bij een drugstest door de mand val...
Ja, dat gaat prima.quote:Op zondag 8 april 2018 18:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang je maar aan de beterende hand bent
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 april 2018 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat gaat prima.
Ben alleen flink moe, maar dat zal morgen ook wel weer voorbij zijn...
Beterschap!quote:Op zondag 8 april 2018 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat gaat prima.
Ben alleen flink moe, maar dat zal morgen ook wel weer voorbij zijn...
Goedemorgen livelink.quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 06:51 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb vrijdag in een vlaag van verstandsverbijstering ingestemd met een bezoek aan de fysio om 7:15.
Ik zag toch echt 3 gapen van jou.quote:Op maandag 9 april 2018 06:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik was zo moe, dat ik zelfs vergeet te gapen.![]()
Ik ben nog nooit in mijn leven naar een fysiotherapeut geweest, maar als ik er heen moest zou 07.15 inderdaad ook niet de tijd van mijn keuze zijn.quote:Op maandag 9 april 2018 06:51 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb vrijdag in een vlaag van verstandsverbijstering ingestemd met een bezoek aan de fysio om 7:15.
dat is wel heel vroegquote:Op maandag 9 april 2018 06:51 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen!
Ik begrijp vooral de fysiotherapeut zelf niet.quote:
Ja, die snap ik ook niet helemaal. Die maakt volgens mij werkdagen van 7 tot 6.quote:Op maandag 9 april 2018 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp vooral de fysiotherapeut zelf niet.
Die moet er ook vroeg uit. Of is Melting fysiotherapeut?
Die zal zelf dan geen problemen krijgen van stramme spieren of gewrichten...quote:Op maandag 9 april 2018 08:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, die snap ik ook niet helemaal. Die maakt volgens mij werkdagen van 7 tot 6.
Met een Shpritsz erbij?quote:Op maandag 9 april 2018 08:12 schreef MadMaster het volgende:
Lesgeven in een kunstuitleencentrum (3 x woordwaarde).
Iemand nog een Herman Brood?
Eerst koffie...
Ja, goed, al was het uiteindelijk nét te ver, en het ging iets te hard, dus na 75km heb ik de groep maar laten gaan en ben ik de laatste 20km op mijn dooie akkertje naar huis gefietst.quote:Op maandag 9 april 2018 08:44 schreef just me het volgende:
@Cafca, hoe was het om gisteren weer op de fiets te zitten ?
rustig opbouwen dus maar fijn dat je genoten hebt!quote:Op maandag 9 april 2018 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, goed, al was het uiteindelijk nét te ver, en het ging iets te hard, dus na 75km heb ik de groep maar laten gaan en ben ik de laatste 20km op mijn dooie akkertje naar huis gefietst.
Ja, met dit weer is dat niet zo moeilijk!quote:Op maandag 9 april 2018 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
rustig opbouwen dus maar fijn dat je genoten hebt!
Ik ben gisteren tijdens het voetbal kijken toch iets roder geworden dan verwachtquote:Op maandag 9 april 2018 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, met dit weer is dat niet zo moeilijk!
quote:
Mischien inog 'n keer aan de bel trekken ?quote:Op zondag 8 april 2018 14:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb al een keer hulp aangeboden, maar niks meer van gehoord.
Ik kan me niet herinneren wanneer er voor het laatst dingen zijn overlegd en als jij je gepasseerd voelt heeft er misschien mee te maken dat als jou iets niet zint je met hoge poten het topic verlaat, ons kneuzen noemt e.d. Is niet echt positief.quote:Op zondag 8 april 2018 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik houd mijn mening over bepaalde dingen vanaf nu maar voor mij. Wat beheer betreft heb ik mij teruggetrokken van enige bereidheid nog te helpen.
Dingen worden niet meer overlegd en mensen worden gepasseerd. Mede de reden dat ik eigenlijk ook amper meer draai.
Nét niet gered om 11:11quote:Programma van vandaag
11:12 - 13:15 DJ Knokkels - The Gates Are Open
Mag ik jou aanraken? Jij bent in de nabijheid geweest van Fatboy Slimquote:
zelf even met hem gesprokenquote:Op maandag 9 april 2018 11:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mag ik jou aanraken? Jij bent in de nabijheid geweest van Fatboy Slim
I blessed the raaaaaaaaaaaain down in Aaaaaaaaaaafricaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hij is dan ook echt geweldigquote:Op maandag 9 april 2018 11:43 schreef tailfox het volgende:
deze hoorde ik liveeeee.
nooit zo hard gedanst
Bigbeatquote:Op maandag 9 april 2018 11:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
zelf henk kwam er achter dat ze bigbeat heel erg kon waarderen
Yessir!quote:
Awwwwwwquote:
Ik heb mijn uren al gemaakt door het weekend heenquote:
Lekkere muziek, die snapte ik nog.quote:Op maandag 9 april 2018 12:38 schreef tailfox het volgende:
lekkere intro ik ben ondertussen lekker vpga aan het programmeren.
als een 8 bit register
quote:Op maandag 9 april 2018 12:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekkere muziek, die snapte ik nog.
En toen.. You totally lost me
Whahahahquote:
Yowquote:
Ben flink aan het tuinieren hier en ik ging ff pauzeren!quote:
Hihihi, heb ik ook eens gedaan met de website van de stichting waar ik toen bij zat. Okee, dat was écht per ongeluk maar die site was ter zielequote:
maar ik kan nu niet mijn opdracht vindenquote:Op maandag 9 april 2018 13:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hihihi, heb ik ook eens gedaan met de website van de stichting waar ik toen bij zat. Okee, dat was écht per ongeluk maar die site was ter ziele
hahaha vroeger was het: Meneer, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten!quote:Op maandag 9 april 2018 13:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar ik kan nu niet mijn opdracht vinden
nogal kut want had mijn opdracht op een iets andere manier gedaan.quote:Op maandag 9 april 2018 13:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
hahaha vroeger was het: Meneer, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten!
Nu: Sorry meneer, ik kon niet op de website komen.
Theo Tuinmanquote:Op maandag 9 april 2018 12:58 schreef ToT het volgende:
Ben flink aan het tuinieren hier en ik ging ff pauzeren!
Tuintje is nu behoorlijk geëgaliseerd. Straks nog ff met een balk er overheen en met een waterpas kijken of het niet fakking scheef ligt, en dan gras inzaaien!(Alleen eerst ff googlen om te kijken of er niet eerst een aantal regenbuien overheen moeten gaan voor het geval de grond alsnog beslist om verder in te gaan zakken.)
I don't care!quote:
Uit mijn hoofd hoeft dat niet. Wat ik me uit mijn jeugd kan herinneren. Tenzij je er met een dikke trekker overheen gaat rossen. Dan zou het handig kunnen zijnquote:Op maandag 9 april 2018 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben flink aan het tuinieren hier en ik ging ff pauzeren!
Tuintje is nu behoorlijk geëgaliseerd. Straks nog ff met een balk er overheen en met een waterpas kijken of het niet fakking scheef ligt, en dan gras inzaaien!(Alleen eerst ff googlen om te kijken of er niet eerst een aantal regenbuien overheen moeten gaan voor het geval de grond alsnog beslist om verder in te gaan zakken.)
Prioriteiten hèquote:
quote:
ik niet.quote:Op maandag 9 april 2018 13:25 schreef knokkels het volgende:
[..]Ik had mezelf 5 minuten extra gegeven
Ja halloquote:
Welkom bij de chaos die is een show van DJ Knokkelsquote:Op maandag 9 april 2018 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Geen idee. Het genre veranderde ineens behoorlijk.
quote:Op maandag 9 april 2018 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Aaaand he's back.
Wheeeeeeeeeeeeeeeej
Ik heb mijn koffiepot aan de rechterkant en mijn Google Warmhoudmok aan de linkerkant. Suiker en melk binnen handbereik. Taking coffeeconsumption to the next level!quote:
Nu kreeg ik toevallig een terugbeller die ik even moest aannemenquote:
AH, jij hebt zoiets van hey, knok. Ga jij es lang draaien!quote:
Geeft niks, gewoon doordraaienquote:Op maandag 9 april 2018 13:32 schreef knokkels het volgende:
Da's gooed hoor alleen heb ik om 15:00 een afspraak
quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 13:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
AH, jij hebt zoiets van hey, knok. Ga jij es lang draaien!![]()
Da's gooed hoor alleen heb ik om 15:00 een afspraak
Ik vraag me af of die microfoon waterdicht isquote:Op maandag 9 april 2018 13:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
gaaf ding. Zo weet google nog meer van je
Hij heeft al een vriendin hoor. En het is een tikkeltje nerdy meneer met bril en buikjequote:
quote:I see you baby
Shakin' that ass
Shakin' that ass
Shakin' that ass
I see you baby
Shakin' that ass
Shakin' that ass
Shakin' that ass
I see you baby
Shakin' that ass
Shakin' that ass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht dat het een manier was om snel je koffie te kunnen vinden.quote:
Hey Google, where's my coffee?quote:Op maandag 9 april 2018 13:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een manier was om snel je koffie te kunnen vinden.
8375365868753 hits found in 0,0004 secondsquote:Op maandag 9 april 2018 13:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hey Google, where's my coffee?
I'm Sorry, I can't answer that
quote:Op maandag 9 april 2018 13:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
8375365868753 hits found in 0,0004 seconds
Adv. www.douweegberts.nl
Adv. www.senseo.nl
Adv. www.nespresso.nl
www.wikipedia.nl/koffie
www.knokkels.nl
wtf.. dat is een échte sitequote:Op maandag 9 april 2018 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
die laatste site, ik werd een keer aangesproken of geretweet op Twitter. Dachten ze dat ik bij die boot hoorde![]()
Jaquote:
Nouuu.. je woont niet voor niks in Den Helder..quote:
De sponsor van de vorige basketbalclub was dan wel weer Port Of Den Helderquote:Op maandag 9 april 2018 14:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nouuu.. je woont niet voor niks in Den Helder..
Ik vond het wel logisch klinkenquote:Op maandag 9 april 2018 14:05 schreef knokkels het volgende:
Verder is het wel een beetje een non sequitur hoor. Ik woon in Den Helder, dús ben ik een sleepboot![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
We zijn niet anders gewendquote:Op maandag 9 april 2018 14:15 schreef knokkels het volgende:
Dit komt overigens nu wel heel dichtbij een "Uit De Stoffige Archieven van DJ Knokkels" Show
Ik wist niet dat mijn archief zo rommelig en uitgebreid was. Overal vind ik weer watquote:
quote:
Wow, wat zullen DIE gaan verdienenquote:
Idd. Het geld stroomt binnen buiten.quote:
quote:Op maandag 9 april 2018 14:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd. Het geld stroomt binnen buiten.
Oeh, goeie. Welquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 14:46 schreef knokkels het volgende:
Tiener koopt alle cupcakes om zeikerd te naaien![]()
![]()
Leuk bericht, standaard azijn in de comments![]()
Melting en Vout doen het nog wel toch?quote:Op maandag 9 april 2018 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Even ritje Brabant voor een uitvaart, pfff
Sterktequote:Op maandag 9 april 2018 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Da's net niet naast de deur. Middagquote:Op maandag 9 april 2018 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, mag het hpo[en van welquote:Op maandag 9 april 2018 14:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Melting en Vout doen het nog wel toch?
Vast wel, anders hadden we het wel gehoord.quote:Op maandag 9 april 2018 14:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Melting en Vout doen het nog wel toch?
Klopt, maar voor sommigen is het een houvast. Ach, even een uur doorbikkelen en het is klaar.quote:Op maandag 9 april 2018 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
pff, zo'n katholieke dienst is wel een poppenkast zeg.
het paste heel erg bij de overledene, dus dan is het goedquote:Op maandag 9 april 2018 15:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, maar voor sommigen is het een houvast. Ach, even een uur doorbikkelen en het is klaar.
Ja, dat is niet mis. Oh, wacht....quote:Op maandag 9 april 2018 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was van de vader van mijn beste vriendin. Met koffietafel achteraf, dus worstenbroodjes, maar pff, zo'n katholieke dienst is wel een poppenkast zeg.
Nét op dat moment kwam mijn afspraak. Ik schrok van de belquote:
quote:
Alstuwelbeleeftquote:
quote:Op maandag 9 april 2018 15:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat is niet mis. Oh, wacht....
Maar goed, als het afscheid bij de overledene paste, is het altijd wel mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door knokkels op 09-04-2018 16:26:57 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Het is maar wat je gewend bent denk ik... Ik zou het niet als poppenkast willen omschrijvenquote:Op maandag 9 april 2018 14:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was van de vader van mijn beste vriendin. Met koffietafel achteraf, dus worstenbroodjes, maar pff, zo'n katholieke dienst is wel een poppenkast zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |