abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178417539
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd peenvogel. Jij maak het er van. Ik heb gezegd dat het me niet zou verbazen.
Nee, je loopt er alleen een keer of twintig naar te hinten in dit topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_178417565
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niemand hier heeft rechtstreeks toegang tot het gebied. Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat het volstrekt onlogisch zou zijn als Assad dit zou doen, met de overwinning min of meer in zijn zak alles op het spel zetten om een klein en tijdelijk tactisch voordeel te behalen...

Het zou zijn als een voetbalteam in een wedstrijd met 11-1 voorstaat en in de laatste 5 minuten opeens massaal het team van de tegenpartij gaat omverschoppen, waardoor ze alleen nog maar gediskwalificeerd kunnen worden. Niet logisch.
Je liep hierboven nog te verkondigen dat de huidige leiders, in tegenstelling tot hun voorgangers aan het begin van de 20e eeuw, niet rationeel zijn.

Misschien is Assad gewoon een behoorlijk nare vent die deze kwestie niet zo rationeel benadert.
pi_178417566
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, je loopt er alleen een keer of twintig naar te hinten in dit topic.
Jij vindt het niet nodig dat die mogelijkheid onderzocht wordt? Jij ziet liever meteen bommen vallen?
pi_178417569
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:55 schreef Janneke141 het volgende:
Geloof niet alles wat je in de media te zien en te horen krijgt. Hier, heb je een obscure weblog en een handje vol youtubefilmpjes, en wat daarin staat is wel waar.
De Amerikanen bleken het eerder toch ook weleens verkeerd te hebben? Bijvoorbeeld met de WMD in Irak.

Achteraf was dat niet zo'n heel handige zet en bleken de PPT-tjes van Colin toch niet helemaal te kloppen.
pi_178417582
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 22:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niemand hier heeft rechtstreeks toegang tot het gebied. Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat het volstrekt onlogisch zou zijn als Assad dit zou doen, met de overwinning min of meer in zijn zak alles op het spel zetten om een klein en tijdelijk tactisch voordeel te behalen...

Het zou zijn als een voetbalteam in een wedstrijd met 11-1 voorstaat en in de laatste 5 minuten opeens massaal het team van de tegenpartij gaat omverschoppen, waardoor ze alleen nog maar gediskwalificeerd kunnen worden. Niet logisch.
En daarom dus misschien juist wel een berekende optie....

Assad is er niets ontziend en gewiekst genoeg voor.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 9 april 2018 @ 23:04:12 #256
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178417608
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je liep hierboven nog te verkondigen dat de huidige leiders, in tegenstelling tot hun voorgangers aan het begin van de 20e eeuw, niet rationeel zijn.

Misschien is Assad gewoon een behoorlijk nare vent die deze kwestie niet zo rationeel benadert.
Als hij zo onstrategisch dacht had hij nooit zolang president van Syrië kunnen blijven. Misschien is hij niet aardig, maar hij is zeker niet dom.
The End Times are wild
pi_178417610
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien zijn er mensen die bewijzen willen zien. Dat we geregeerd worden door bewezen leugenaars, zou je al genoeg wantrouwen moeten geven.

Het gaat hier om mensenlevens. Lijkt me serieus genoeg.
pi_178417652
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als hij zo onstrategisch dacht had hij nooit zolang president van Syrië kunnen blijven. Misschien is hij niet aardig, maar hij is zeker niet dom.
De man is een warlord die vaker chemische wapens heeft gebruikt. Het is dus niet alsof dat nou compleet uit de lucht komt vallen.
  maandag 9 april 2018 @ 23:06:51 #259
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_178417657
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Z'n vader deed het beter.
are we infinite or am I alone
  maandag 9 april 2018 @ 23:08:42 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178417686
Waar komt die neiging toch vandaan om blind achter politici aan te rennen en hen op hun woord te geloven? Desnoods hier have en goed mee op het spel zettende?

Heeft de geschiedenis niet bewezen dat dit fout afloopt? Hebben de huidige leiders niet meermalen bewezen volslagen idiote narcisten te zijn die aantoonbaar liegen?

Ik zou me wel 2 keer achter de oren krabben om blind achter Trump, Putin, Orban, Erdogan, Assad, Kim il Sung, Chavez, Duterte, Jinping of een andere staatsmongool aan te rennen. En dat zijn dan de grote, bekende leiders van deze tijd. Geen enkele normale zit er nog tussen!
The End Times are wild
  maandag 9 april 2018 @ 23:09:56 #261
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178417704
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De man is een warlord die vaker chemische wapens heeft gebruikt. Het is dus niet alsof dat nou compleet uit de lucht komt vallen.
Dat zal hij toen toch in zijn voordeel gedaan hebben, niet om zijn eigen ondergang te bewerkstelligen. Het voordeel van die wapens, zelfs tactisch gezien, is heel beperkt. It doesn't make sense.
The End Times are wild
pi_178417706
Dus omdat 'ie het al eerder heeft gedaan, heeft 'ie dat nu een meteen gedaan? En op basis van deze redenatie moeten er bommen gegooid worden.

Toch liever iets meer bewijs eigenlijk. Om maar even op dezelfde manier te redeneren. De vorige avontuurtjes liepen ook allemaal niet zo goed af en er bleek ook nog weleens wat gelogen te zijn voor eigen "bestwil".

Ik vraag me ook nog altijd af welk plan er ligt voor Syrië na Assad. Als dat net zo geweldig is als de plannen voor Irak en Libië dan misschien maar beter er voor passen.
pi_178417736
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:10 schreef Halcon het volgende:
Dus omdat 'ie het al eerder heeft gedaan, heeft 'ie dat nu een meteen gedaan? En op basis van deze redenatie moeten er bommen gegooid worden.

Toch liever iets meer bewijs eigenlijk. Om maar even op dezelfde manier te redeneren. De vorige avontuurtjes liepen ook allemaal niet zo goed af en er bleek ook nog weleens wat gelogen te zijn voor eigen "bestwil".

Ik vraag me ook nog altijd af welk plan er ligt voor Syrië na Assad. Als dat net zo geweldig is als de plannen voor Irak en Libië dan misschien maar beter er voor passen.
Echt hé... en dat figuur smijt dan continu met naampjes als Willempie en Sjors. :')
pi_178417775
Ik geloof er in ieder geval niet in dat Assad er achter zit, een wanhoopspoging van rebellen acht ik waarschijnlijker maar dat moet vooralsnog bewezen worden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178417793
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat zal hij toen toch in zijn voordeel gedaan hebben, niet om zijn eigen ondergang te bewerkstelligen. Het voordeel van die wapens, zelfs tactisch gezien, is heel beperkt. It doesn't make sense.
Toen had hij er ook geen baat bij. Het wekte immers de toon van het westen.

Het liet vooral zien dat hij meedogenloos is.
  maandag 9 april 2018 @ 23:15:09 #266
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178417797
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 23:14 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik geloof er in ieder geval niet in dat Assad er achter zit, een wanhoopspoging van rebellen acht ik waarschijnlijker maar dat moet vooralsnog bewezen worden.
Helaas gaat het niemand om de waarheid maar om de eigen politieke agenda. En 'geloven' ze wat hen het beste uitkomt.
The End Times are wild
pi_178417830
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:10 schreef Halcon het volgende:

Ik pleit persoonlijk dan ook nergens voor het gooien van bommen. Ik verzet mij alleen tegen de aanname dat dictator en erkend mensenrechtenschender Assad onschuldig moet zijn. Daar geloof ik niet in.
  maandag 9 april 2018 @ 23:17:55 #268
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178417850
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik pleit persoonlijk dan ook nergens voor het gooien van bommen. Ik verzet mij alleen tegen de aanname dat dictator en erkend mensenrechtenschender Assad onschuldig moet zijn. Daar geloof ik niet in.
Ik spreek hem ook niet bij voorbaat vrij. Ik vind het enkel onlogisch en die andere 25 psychopaten die de wereldmacht in handen hebben vertrouw ik net zo goed niet.
The End Times are wild
pi_178417882
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ook niet. Maar dat hij, concluderend op basis van die paar plaatjes en filmpje, nu weer chemische meuk heeft gegooid, gaat me ook te ver.
  maandag 9 april 2018 @ 23:25:27 #270
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_178418004
Het gebied was al maanden omsingeld, ligt net buiten Damascus, het dichtstbijzijnde rebellengebied is 30 a 40 km verwijderd. Lijkt me twijfelachtig dat de rebellen een voorraadje gifgas hadden liggen of konden binnensmokkelen.
are we infinite or am I alone
pi_178418055
Maar Trump was toch tegen oorlog enzo?
Met extra vezels!
pi_178418066
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat zo zijn, nou en? In een andere cultuur, met de chaos van oorlog maakt men vaak totaal andere afwegingen dan hier achter je bureaustoel. Daarbuiten is het allang hard bewijs gepresenteerd dat er door syrische legereenheden chemische wapens zijn gebruikt. Het is niet zo dat men alleen maar uitgaat van wat Trump zegt. Het is gewoon gebaseerd op het wetenschappelijk bewijs dat al voorhanden is. Heel leuk allemaal dat het niet logisch lijkt, maar bewijs is bewijs.

Dat betekent niet automatisch dat hij deze aanval ook heeft uitgevoerd, maar de aanname dat hij onschuldig moet zijn is zeer vreemd en irrationeel.
Incelfrikandel
  maandag 9 april 2018 @ 23:30:14 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_178418091
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 23:28 schreef Volkorenbrood het volgende:
Maar Trump was toch tegen oorlog enzo?
deep state
The End Times are wild
  maandag 9 april 2018 @ 23:31:49 #274
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178418131
Ik kan er 30000000000 euro op bieden dat als ik nu slaap dat ik morgen wakker wordt met een breaking notificatje van NOS. :D
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178418155
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 23:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat zo zijn, nou en? In een andere cultuur, met de chaos van oorlog maakt men vaak totaal andere afwegingen dan hier achter je bureaustoel. Daarbuiten is het allang hard bewijs gepresenteerd dat er door syrische legereenheden chemische wapens zijn gebruikt. Het is niet zo dat men alleen maar uitgaat van wat Trump zegt. Het is gewoon gebaseerd op het wetenschappelijk bewijs dat al voorhanden is. Heel leuk allemaal dat het niet logisch lijkt, maar bewijs is bewijs.

Dat betekent niet automatisch dat hij deze aanval ook heeft uitgevoerd, maar de aanname dat hij onschuldig moet zijn is zeer vreemd en irrationeel.
Maar even los van de vraag wie het heeft gedaan. Is al bewezen dat er nu weer chemische bommen zijn gegooid op onschuldige burgers?

Dat lijkt me stap één.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')