SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
werk aan de winkel, Symph!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog wel wat wat uitgewerkt moet worden.
Veel plezier. Ik wil wel straks een foto van je verse voorraden zien.quote:
Hoeveel verborgen missies heb je nog?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit liedje heet "Disco Yes". Toevalligerwijs zijn beide woorden ook een Pet Shop Boys-albumtitel. Dus daar moet ik dan wel iets doen, natuurlijk
![]()
Mijn missie om hun beste album Behaviour volledig te hebben gedraaid, is nog nooit voltooid. Kortom: een track van Behaviour nu.
Being Boring heb ik laatst gehoord. Maar dat kan ook wel bij peaceman zijn geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:50 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels heb ik 9 van de 10 nummers van Behaviour gedraaid. Alleen het beste nummer nog niet...
Geen idee, maar zoals eerder gezegd houd ik keurig bij welke PSB-tracks ik al heb gedraaid en welke nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoeveel verborgen missies heb je nog?
Ja, deze vind ik mooiquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik had eigenlijk "Flatland" klaarstaan voor Peaceman, maar die is er niet. En aangezien ik dat nummer een paar shows op rij heb gedraaid, kies ik een andere slotsong
Graag gedaanquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:57 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor het voorprogramma
We starten wederom met de Beatles
Zelf meezingen dan maarquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Hier gaat iets met de balance niet helemaal lekker. De zang is heeeeeeel ver weg
Precies, Symph zet ons aan het werk.quote:
Je gaat toch niet in een kolenmijn werkenquote:
de band welquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Komt "Ik zat alleen in een vuile kameel" ook nog?
Een variant hierop wordt gebruikt voor de commercials over digitale radio: Let's get digital...quote:
Mijn moeder loog altijd tegen mijn vader over de prijs van kleding. Was gewoon een automatisme, want het kon mijn vader echt helemaal niks schelen. Sterker nog, mijn vader vroeg er ook nooit naar. Plus dat we ook allemaal wisten dat ze minimaal 10% van de prijs aftrok.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder loog altijd tegen mijn vader over de prijs van kleding. Was gewoon een automatisme, want het kon mijn vader echt helemaal niks schelen. Sterker nog, mijn vader vroeg er ook nooit naar. Plus dat we ook allemaal wisten dat ze minimaal 10% van de prijs aftrok.
een sigaar uit eigen doos uiteindelijkquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn moeder loog altijd tegen mijn vader over de prijs van kleding. Was gewoon een automatisme, want het kon mijn vader echt helemaal niks schelen. Sterker nog, mijn vader vroeg er ook nooit naar. Plus dat we ook allemaal wisten dat ze minimaal 10% van de prijs aftrok.
wat erg. Onze buurvrouw verstopte nieuwe aankopen in de kofferbak van haar auto en sneakte ze dan uiteindelijk haar kledingkast in. En vervolgens droeg ze het allemaal nooit, dus ik mocht die kleding (met kaartjes er nog aan) fijn inleveren bij de inbrengwinkel in Utrecht en van de opbrengst shopte ik daar mijn garderobe grotendeels bij elkaar.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat erg. Onze buurvrouw verstopte nieuwe aankopen in de kofferbak van haar auto en sneakte ze dan uiteindelijk haar kledingkast in. En vervolgens droeg ze het allemaal nooit, dus ik mocht die kleding (met kaartjes er nog aan) fijn inleveren bij de inbrengwinkel in Utrecht en van de opbrengst shopte ik daar mijn garderobe grotendeels bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |