twitter:DABNOS twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 16:39:48Persalarm: Voertuig rijdt in op groep mensen in #Münster #Duitsland, meerdere doden en gewonden (bron: Spiegel) reageer retweet
Zegt Mark straks ook. En Trump, en May, en die knakker in Fr.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
Mamma Merkel![]()
Angela Merkel says ‘our thoughts and prayers are with the victims’ in response to Münster attack.
Merkel.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:23 schreef Ali_boo het volgende:
Mamma Merkel![]()
Angela Merkel says ‘our thoughts and prayers are with the victims’ in response to Münster attack.
Kokosmacronquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zegt Mark straks ook. En Trump, en May, en die knakker in Fr.
twitter:APechtold twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:22:18Aangedaan door het nieuws uit Münster, waar onze Duitse buren en vrienden zijn getroffen door een weerzinwekkend laffe daad. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en de nabestaanden. reageer retweet
Nee, na Jezus.quote:
Het is dan ook goed dat de politie rekening houdt met alle mogelijke richtingen.quote:De dader heeft zichzelf in zijn busje doodgeschoten.
quote:"We onderzoeken alle mogelijke richtingen", zegt een politiewoordvoerder tegen Der Spiegel.
Ben wel benieuwd waarom politici vinden dat ze hier meteen op moeten reageren...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuwe variant door dhr. Pechtold: "aangedaan" en "weerzinwekkend laffe daad":twitter:APechtold twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:22:18Aangedaan door het nieuws uit Münster, waar onze Duitse buren en vrienden zijn getroffen door een weerzinwekkend laffe daad. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en de nabestaanden. reageer retweet
Waarom denkt werkelijk elke politicus zo'n obligaat cliché statement te moeten maken? Rot op zeg.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuwe varaiant door dhr. Pechtold: "aangedaan"twitter:APechtold twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:22:18Aangedaan door het nieuws uit Münster, waar onze Duitse buren en vrienden zijn getroffen door een weerzinwekkend laffe daad. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en de nabestaanden. reageer retweet
Hoeveel zou hij er nog op de plank hebben liggen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuwe variant door dhr. Pechtold: "aangedaan" en "weerzinwekkend laffe daad":twitter:APechtold twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:22:18Aangedaan door het nieuws uit Münster, waar onze Duitse buren en vrienden zijn getroffen door een weerzinwekkend laffe daad. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en de nabestaanden. reageer retweet
Penthouse Pechtold heeft ook zijn plasje gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nieuwe varaiant door dhr. Pechtold: "aangedaan"twitter:APechtold twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:22:18Aangedaan door het nieuws uit Münster, waar onze Duitse buren en vrienden zijn getroffen door een weerzinwekkend laffe daad. Mijn gedachten zijn bij de slachtoffers en de nabestaanden. reageer retweet
Klopt, het virtue signaling komt me inmiddels de strot uit . Kijk mij eens meeleven met de nabestaanden maar actie ondernemen , ho maarquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zegt Mark straks ook. En Trump, en May, en die knakker in Fr.
Het is al 100% zeker een aanslag.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is hier opmerkelijk aan?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, ze tellen de dader mee, heel politiek correct weer.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:23 schreef Greys het volgende:
Vier doden inmiddels begreep ik net op journaal.
Een net een correct statement van een politicus die nog niet alle feiten kent.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Wie is ze? De cultuurmarxistische media?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja, ze tellen de dader mee, heel politiek correct weer.
Zo worden van daders ook slachtoffers gemaakt.
Ja, denk dat dit bij de meeste mensen wel uit hun strot komt hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Klopt, het virtue signaling komt me inmiddels de strot uit . Kijk mij eens meeleven met de nabestaanden maar actie ondernemen , ho maar
Schei uit man, dat is een complottheorie, niet iedereen gelooft die onzin. Toch hangen dit soort tweets van politici je de strot uit.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie is ze? De cultuurmarxistische media?
Jaja, de vuige media proberen weer eens sympathie te kweken voor de aanslagpleger.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie is ze? De cultuurmarxistische media?
Ga toch heen, vent. Natuurlijk is die verklaring zo obligaat als wat. Maar wat had Pechtold dan moeten doen? Z'n bek houden? Dan is hij weer een wegkijker.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schei uit man, dat is een complottheorie, niet iedereen gelooft die onzin. Toch hangen dit soort tweets van politici je de strot uit.
Blijkbaar wel anders kan ik die post niet verklaren van betreffende user niet verklaren. Jij daarentegen met je stemmingmakende posts over tweets van politici waar in de basis niets mis mee is en waar je alleen maar weer mee effecten mee wil aanjagen is van een bedroevend niveau.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Schei uit man, dat is een complottheorie, niet iedereen gelooft die onzin. Toch hangen dit soort tweets van politici je de strot uit.
Nee, dat is het niet, want dat komt de mensen de strot uit. Je weet ook dat er niets van gemeend is, want bij elke aanslag lees je hetzelfde, of weer even een net nieuwe variant met hetzelfde obligate einde.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Blijkbaar wel anders kan ik die post niet verklaren van betreffende user niet verklaren. Jij daarentegen met je stemmingmakende posts over tweets van politici waar in de basis niets mis mee is en waar je alleen maar weer mee effecten mee wil aanjagen is van een bedroevend niveau.
De PC draaiboek zal weer tevoorschijn gehaald woordenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, denk dat dit bij de meeste mensen wel uit hun strot komt hoor.
Ja maar het was eerst toch 3 doden incl de dader? Nou ja dat zal ik verkeerd begrepen hebben dan kennelijk. Sorry.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:28 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja, ze tellen de dader mee, heel politiek correct weer.
Zo worden van daders ook slachtoffers gemaakt.
Nee, gaat niet om Pechtold, die Pechtold boeit me geen reet. Gaat om de obligate woorden die gebruikt worden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezien de feiten die bekend zijn, is het een prima statement. Het gaat jullie ook niet om de inhoud, maar om Pechtold.
God, wat zijn jullie triest.
Vind jij het dan geen weerzinwekkend laffe daad?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Was aanwezigquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:31 schreef Logic91 het volgende:
De no true Scotsman drogreden is weer eens aanwezig zie ik.
Zeg dan gewoon niks jezus. Kan het nog generieker.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Haal je bingokaart er maar bij, zou ik zeggen. Yep en dit hoort er nu eenmaal bij, ook als jullie onwetende voor de sleepwet zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De PC draaiboek zal weer tevoorschijn gehaald woorden
- Niet het echte islam
- We moeten ons niet door haat laten verdrijven
- Dit is precies wat de terroristen willen
- Iets met een keukentrap
- 1 aanslagpleger op een bevolinggroep van 2 MIL
- christenen doen dit ook
- Suikerziektes, het warme weer, stand van de maand whatever
Als je tussen de regels door leest hoor je het volgende : we gaan het probleem helemaal niet aanpakken het beste wat je kan doen is om ermee te leren leven
Stating the bleeding obvious is toch geen statement.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vind jij het dan geen weerzinwekkend laffe daad?
twitter:polishprincessh twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:27:31It wasn't a gun.It wasn't a bomb.It wasn't a knive.It was A CAR.Do you understand?It's not the weapon.It's the PERSON using them.The most basic human right is the right to protect yourself & your family.#2ndAmendmenthttps://t.co/JXtS7wd5vF reageer retweet
CNN is fake newsquote:
Bah bahtwitter:tim_cook twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:30:19Our hearts go out to the victims in Münster and their families today in the wake of another tragic attack. 🇩🇪 reageer retweet
Gebeurtenissen als deze worden altijd misbruikt van alle kanten, islamofoben, deze pistolengekkies, sleepwetgekkies...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:42 schreef alilami het volgende:
De aanslag wordt gebruikt door gun-lovers.twitter:polishprincessh twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:27:31It wasn't a gun.It wasn't a bomb.It wasn't a knive.It was A CAR.Do you understand?It's not the weapon.It's the PERSON using them.The most basic human right is the right to protect yourself & your family.#2ndAmendmenthttps://t.co/JXtS7wd5vF reageer retweet
Zo erg is die tweet toch niet? Je overal aan ergeren en alles onder een vergrootglas willen leggen vind ik vervelender.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stating the bleeding obvious is toch geen statement.
twitter:barbarosansalfn twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:32:13He says : you see what happens in Münster, same will be in France ! https://t.co/BYURcFZiwU reageer retweet
twitter:t24comtr twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:57:41Erdoğan: Almanya'da neler oluyor görüyorsunuz değil mi? Aynısı Fransa'da da olacak!https://t.co/mWmCcsPfsT https://t.co/pckyU1zHxZ reageer retweet
quote:Zie je wat er in Münster gebeurt. Hetzelfde gaat gebeuren in Frankrijk.
Erdogan is ook gewoon een ordinaire terrorist. Snap niet dat zo iemand NAVO-lid is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef _--_ het volgende:
wtf erdogan de savage.![]()
![]()
[..]twitter:t24comtr twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:57:41Erdoğan: Almanya'da neler oluyor görüyorsunuz değil mi? Aynısı Fransa'da da olacak!https://t.co/mWmCcsPfsT https://t.co/pckyU1zHxZ reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:47 schreef alilami het volgende:
De betonblokken hebben echt geholpen?
[ afbeelding ]
Het is volkomen inhoudsloos geworden helaas.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zo erg is die tweet toch niet? Je overal aan ergeren en alles onder een vergrootglas willen leggen vind ik vervelender.
Koos rustig maar ...morgen weer lekker zingen en bukken in de moskee !!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het je wel om. Je medeleven betuigen is simpelweg goed fatsoen wanneer je prominent politicus bent. En Pechtold doet dat op een nette en correcte wijze.
Maar jij kent die hele man niet en concludeert op basis van zijn tweet dat hij er niets van meent. Zodat je lekker boos kunt worden.
De tering, wat ben jij een sneu hoopje mens.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kennelijk kun jij niet normaal discussiëren zonder mensen te beledigen, te treiteren, bloed onder de mensen hun nagels te halen hè.
Wat een idiootquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef _--_ het volgende:
![]()
[..]twitter:t24comtr twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 17:57:41Erdoğan: Almanya'da neler oluyor görüyorsunuz değil mi? Aynısı Fransa'da da olacak!https://t.co/mWmCcsPfsT https://t.co/pckyU1zHxZ reageer retweet
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef _--_ het volgende:
![]()
Ga toch heen met je gedweep met dit walgelijk figuur.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:29 schreef KoosVogels het volgende:
Een net een correct statement van een politicus die nog niet alle feiten kent.
Vlug, brand hem af!
Ga toch heen met je sneue Pechtold-haat.
Vast uit de context getrokken, waarschijnlijk een goedbedoelde waarschuwing.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:45 schreef alilami het volgende:
Wat zegt Erdogan nou over de aanslag?twitter:barbarosansalfn twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:32:13He says : you see what happens in Münster, same will be in France ! https://t.co/BYURcFZiwU reageer retweet
twitter:AP twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:48:29BREAKING: German police: We're checking reports that other perpetrators may have fled from crashed van in Muenster. reageer retweet
Het gaat je om Pechtold. Punt. Er is helemaal niks met zijn tweet. Maar jij en de andere levenloze sneuriddeds in NWS haten die vent en winden jullie daarom op vanwege een net en correct statement.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kennelijk kun jij niet normaal discussiëren zonder mensen te beledigen, te treiteren, bloed onder de mensen hun nagels te halen hè. Het is verder geen nette en correcte wijze het is inhoudsloos geblaat van een toppoliticus. En dat is dus het hele makke hieraan, je kunt het voorspellen wat ze gaan zeggen, met een variatie hier en daar. Het is niet ome Adriaan hier om de hoek hè die dit zegt of een KoosVogels op FOK!
Kan maar zo, eerst maar eens afwachten wat er nu daadwerkelijk gebeurd is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een shocker als het een Duitse Duitser is...
Dat is natuurlijk puur een psychologische daad van 'bescherming'.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:47 schreef alilami het volgende:
De betonblokken hebben echt geholpen?
[ afbeelding ]
Terreurtruck niet te stoppen met betonblokquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:49 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk puur een psychologische daad van 'bescherming'.
Wat blokken leggen gaat niemand tegen houden. alleen op die specifieke plek ja.
Dat zijn ze nu toch allang aan het verdoezelen...beetje als mh17 onderste steen bovenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:48 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Kan maar zo, eerst maar eens afwachten wat er nu daadwerkelijk gebeurd is.
Het zal mij een worst wezen of Pechtold reageert. Maar ga die man niet af lopen branden voor het uiten van zijn medeleven.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ga toch heen met je gedweep met dit walgelijk figuur.
Het gaat er om dat hij helemaal geen statement hoeft te geven. Of ben jij zo iemand die den kt dat de wereld niet doordraait als Pechtold geen statement geeft?
Niet, want in wezen ben ik een D66'er.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat je om Pechtold. Punt. Er is helemaal niks met zijn tweet. Maar jij en de andere levenloze sneuriddeds in NWS haten die vent en winden jullie daarom op vanwege een net en correct statement.
Dat kunnen we van onze politiek correcte en besnorde vriend wel verwachten ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Vast uit de context getrokken, waarschijnlijk een goedbedoelde waarschuwing.
Die betonblokken leggen ze er ook zo debiel. In Amsterdam past het nog tenminste bij de dam.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:49 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk puur een psychologische daad van 'bescherming'.
Wat blokken leggen gaat niemand tegen houden. alleen op die specifieke plek ja.
https://www.telegraaf.nl/(...)s-na-aanslag-munsterquote:AMSTERDAM - De Nederlandse politie is op snelwegen aan het controleren na de aanslag in het Duitse Münster. Of de agenten specifiek ergens naar uitkijken, is niet bekend.
De politie in Overijssel krijgt zaterdag hulp van collega’s bij de Landelijke Eenheid. Er is extra grenstoezicht. „We blijven de ontwikkelingen scherp volgen”, tweet de politie.
Zaterdagmiddag reed een bestelbusje in op een terras in Münster, dichtbij de Nederlandse grens. Bij de aanslag vielen in totaal vier doden, waaronder de bestuurder, en dertig gewonden.
Koos doe eens rustig. Je bent aan het schuimbekken, dan kun je blijkbaar ook niet meer helder nadenken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat je om Pechtold. Punt. Er is helemaal niks met zijn tweet. Maar jij en de andere levenloze sneuriddeds in NWS haten die vent en winden jullie daarom op vanwege een net en correct statement.
Mag die man niet eens meer een normale tweet posten omdat sommige mensen die daar kennelijk op zoeken zo'n tweet niet kunnen handelen en hem dan ook nog eens hier gaan posten om zich eraan te ergeren?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ga toch heen met je gedweep met dit walgelijk figuur.
Het gaat er om dat hij helemaal geen statement hoeft te geven. Of ben jij zo iemand die den kt dat de wereld niet doordraait als Pechtold geen statement geeft?
twitter:POL_Overijssel twitterde op zaterdag 07-04-2018 om 18:39:55Na het incident in het Duitse #Munster hebben wij assistentie van onze collega’s van @PolitieLE in ons gebied ivm extra (grens)toezicht. We blijven de ontwikkelingen scherp volgen. Ons gewone politiewerk ondervindt geen hinder van deze (extra) inzet. ^cw reageer retweet
Dat dan ook nog eens ...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Terreurtruck niet te stoppen met betonblok
https://www.telegraaf.nl/(...)toppen-met-betonblok
Ja, Koos zit op zijn praatstoel, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:51 schreef Greys het volgende:
Hallo kan dat Pechthold geneuzel even elders? Je moet de posts over de gebeurtenis zelf nu zoeken tussen al dat gedoe.
Moskee is op vrijdag. Zondag is de kerk.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Koos rustig maar ...morgen weer lekker zingen en bukken in de moskee !!
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:51 schreef Leandra het volgende:
Je doet het toch nooit goed, als je niet op zoiets reageert is het ook niet goed.
Dusss.. een aantal posts geleden zei iemand dat er een Koerdische demonstratie tegen Erdogan in Münster was vandaag.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:46 schreef _--_ het volgende:
![]()
Ja dat poste ik net ook, maar door alle spam in dit topic heeft niemand dat blijkbaar meegekregen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:53 schreef Momo... het volgende:
Rond de grens tussen Nederland en Duitsland is extra politie op de been na de aanslag in Münster. Onder meer bij de grensovergangen en rondom Enschede heeft de politie het toezicht verscherpt.
"We hebben na de aanslag het aantal politie-eenheden opgeschaald en de Landelijke Eenheid is ook gevraagd om naar de grens te komen", vertelt politiewoordvoerder Chantal Westerhoff.
Cruciale punten
Op cruciale punten als grensovergangen en de opritten naar de A35 en de A1 is de politie aanwezig. "Het is puur verscherpt toezicht. Die alertheid is nu zichtbaar voor mensen."
Ook het grensoverschrijdende politieteam is ingezet. Dit team kan een rol spelen als er Nederlanders gewond zijn geraakt bij de aanslag. "Maar daar hebben we nu nog geen signalen van", aldus Westerhoff.
Een bestelbusje reed vanmiddag in op een terras in Münster. Hierbij overleden drie mensen en raakten meerdere mensen gewond. De bestuurder van de bus pleegde daarna zelfmoord. Münster ligt op zeventig kilometer van Enschede
Bron
De publieke opinie.quote:
Nee hoor, op wat adepten als Koos na, zit niemand te wachten op een obligaat nietszeggende statementje van de heer Pecthold.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:55 schreef crystal_meth het volgende:
El Karma Existe! Is dat een verwijzing naar het niet uitleveren van Puigdemont?
[ afbeelding ]
Is dit een bekende nieuwssite in spanje?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:55 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt als de rioolkrant van Cataloniëquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:55 schreef crystal_meth het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |