Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Op een of andere manier smaakt een pilsje uit de tap toch lekkerder...die happen zo lekker weg.
TOch anders dan dat je thuis vanuit blik op fles in glas schenkt
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.
[ afbeelding ]
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten. Ziet er wel hip uit op de foto, dat wel.quote:
Nee hoor, nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten
Echt iets voor amsterdamse binnengordeldieren lekker keer wat anders dan thee...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten. Ziet er wel hip uit op de foto, dat wel.
Probeer het eens op een zomerse dag zou ik zeggen. Ik weet vrijwel zeker dat je er dan anders over denkt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt iets voor amsterdamse binnengordeldieren lekker keer wat anders dan thee...
Nee..water wil je mij vergiftigen ofzo !!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Probeer het eens op een zomerse dag zou ik zeggen. Ik weet vrijwel zeker dat je er dan anders over denkt.
Hallo Sociosquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef boekenplank. het volgende:
Terechte klacht. Van die ‘stoere’ mensen die een biertje drinken en voorbijlopende mensen gaan uitlachen.
surequote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Op een of andere manier smaakt een pilsje uit de tap toch lekkerder...die happen zo lekker weg.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Klinkt echt als iets waardoor je ongemerkt viesdik wordtquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.
[ afbeelding ]
Stoer modus begint pas bij een diagonaaltje trekken!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
KLB / `Stoere´ mensen in uitgaansgebieden.
Een kroketje trekken is 'stoer'
gewoon suikerwater dus...kilo suiker per Lquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets waardoor je ongemerkt viesdik wordt
Wij hadden dat op het werk, was prima te haggelen, water met brandnetels limoen en munt, met een hoop ijs echt heel lekker.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Water en fruit? Dude, daar zitten echt nauwelijks calorieën in.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee geen suiker, ranzigaard. Zonder suiker is het lekkerder, en beter tegen de dorst.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
gewoon suikerwater dus...kilo suiker per L
Eindelijk iemand die het begrijpt. En hoe warmer het is, hoe lekkerder het wel lijkt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij hadden dat op het werk, was prima te haggelen, water met brandnetels limoen en munt, met een hoop ijs echt heel lekker.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
niet dan?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
KLB / `Stoere´ mensen in uitgaansgebieden.
Een kroketje trekken is 'stoer'
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Water en fruit? Dude, daar zitten echt nauwelijks calorieën in.
quote:limonadetap
Maar je kan er idd ook vrijwel alleen water in doenquote:Limonade of ranja is een zoete drank die wordt gemaakt door een concentraat, limonadesiroop, aan te lengen met water.
Ga je dan ook lekker macrameeën?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn wonen in Limburg?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:32 schreef Blue_note het volgende:
Even een foto van de situatie ter plaatse
[ afbeelding ]
Retorische vraag, het enige leuke uit Limburg is Flikken Maastricht, maar dat zijn natuurlijk geen limbos.quote:
Limburg haten ? 2007 belde: of je je muil kunt houden.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Retorische vraag, het enige leuke uit Limburg is Flikken Maastricht, maar dat zijn natuurlijk geen limbos.
Laat ze lekker 5 ton aftikken voor een studio als ze dat zo graag willen. Heb je hier een kasteel voor.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Limburg haten ? 2007 belde: of je je muil kunt houden.
Wise-assassin has spokenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat zij hun eigen balkon elke dag zien... Dan zitten ze liever op een terras. En als zij het kunnen veroorloven; lekker boeiend. Of ben je te skeer dat je liever een kratje haalt en dan bij iemand gaat drinken?
Wauwquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:14 schreef halfway het volgende:
Nadeel is dat je alles met een baard goed in de gaten moet houden.
Dan ga er lekker wonen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
Ik zou graag in Limburg wonen eigenlijk. Snap dat gehaat niet zo.
Enige nadeel is dat er veel PVV- ers wonen, maar dat is ook niet overal zo.
Ga eens paints maken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:28 schreef Remqo het volgende:
Stel je voor dat je iemand tegen komt die een praatje komt maken.
Dat lukt niet vanaf het terras.quote:
Wat dacht je dan van die mensen die stoer een kroketje uit de muur trekken, om die vervolgens staand op te eten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef boekenplank. het volgende:
Terechte klacht. Van die ‘stoere’ mensen die een biertje drinken en voorbijlopende mensen gaan uitlachen.
Hebben ze ondertussen al telefonie in Limburg dan?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Zoooooooo, ik ben blij dat ik zat toen ik je post las.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hebben ze ondertussen al telefonie in Limburg dan?
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:22 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zoooooooo, ik ben blij dat ik zat toen ik je post las.
Zo grappig![]()
Die muur?! Goed gebitquote:Op zaterdag 7 april 2018 20:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van die mensen die stoer een kroketje uit de muur trekken, om die vervolgens staand op te eten.
Geerd over 20 jaarquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee..water wil je mij vergiftigen ofzo !!
Limburgquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:50 schreef Questular het volgende:
[..]
En als de limonadeniveau onder het kraantje is, zit er limonade in die je niet kan tappenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten. Ziet er wel hip uit op de foto, dat wel.
Ja, dat is waar en super vervelend.. heb ik wel is als ik cocktails maak met fruit erinquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
En als het limonadeniveau onder het kraantje is, zit er limonade in die je niet kan tappen
Een vulkaan in je achtertuin hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2018 19:17 schreef Aiciu het volgende:
Helemaal blij met 1 dag 20 graden
Niet elke dag 23, 24 graden hebben in april
Het moet dan ook "terrasje pikken" zijnquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:55 schreef Hamzoef het volgende:
klacht 2: de term "terrasje pakken" überhaupt
Wat?quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, dat is waar en super vervelend.. heb ik wel is als ik cocktails met fruit erin![]()
![]()
Niet iedereen is zo'n autist als jij...quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:14 schreef Samuel24 het volgende:
ik ben het eens met Hamwoef. waarom zou je in godsnaam op een terras willen zitten en veel geld uit willen geven aan een drankje? en het is vaak hartstikke druk op het terras. iedereen loopt mee te luisteren met je gesprek enzo. echt super ongemakkelijk gewoon.![]()
je kan veel beter een biertje drinken in je eigen tuin zonder andere mensen erbij en het is ook nog lekker goedkoop.
klopt. dat is waar. maar uuh....ik vind het dus niet fijn om een terrasje te pakken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n autist als jij...
Hoe kan ik anders je moeder bellen?quote:Op zaterdag 7 april 2018 20:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hebben ze ondertussen al telefonie in Limburg dan?
Nee jouw moeder is nog maagdquote:Op zaterdag 7 april 2018 22:14 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
klopt. dat is waar. maar uuh....ik vind het dus niet fijn om een terrasje te pakken.
mailyquote:
Schandalig zegquote:
Terechte klacht. Daarom vandaag een tuinset gekocht. Alleen jammer dat de stoelen niet op voorraad waren, dus ik kan nog niet buiten zittenquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:55 schreef Hamzoef het volgende:
Vanmiddag belde iemand mij of ik mee een "terrasje wou pakken" in de stad.
klacht 1: ik begrijp dit fenomeen niet. Die persoon heeft echt een schitterende tuin (en huis). Waarom zou je dan ergens op een overbevolkt terras gaan zitten waar je tussen het beton zit? Goed, je wordt bediend, dat is het enige voordeel wat ik me kan bedenken.
Maar behalve wanneer je op een flat zonder balkon woont, snap ik niet waarom je op een druk terras zonder enige privacy zou gaan zitten, als je een mooie tuin hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Terechte klacht. Daarom vandaag een tuinset gekocht. Alleen jammer dat de stoelen niet op voorraad waren, dus ik kan nog niet buiten zitten
Bonusklacht, mijn Avensis is minder groot dan ik dacht, want ie kuttafel paste er eigenlijk niet in.
Heb haar zelfs laten tatoeërenquote:Op zaterdag 7 april 2018 21:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Een vulkaan in je achtertuin hebben
Webcamchat op MSN natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoe kan ik anders je moeder bellen?
Pics van wat je gekocht hebt? Ik ben ook nog zoekende. Twijfel erg tussen lounge-hoekbank en losse fauteuils.quote:Op zaterdag 7 april 2018 22:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Terechte klacht. Daarom vandaag een tuinset gekocht. Alleen jammer dat de stoelen niet op voorraad waren, dus ik kan nog niet buiten zitten
Bonusklacht, mijn Avensis is minder groot dan ik dacht, want ie kuttafel paste er eigenlijk niet in.
Jij hebt zojuist Alexander Pechtold heel verdrietig gemaakt!quote:Op zondag 8 april 2018 09:29 schreef Sigaartje het volgende:
Vandaag geen terrasje, want het is zondag.
Toch mooi dat je de grootste fokmafkezen ondanks hun nieuwe alias herkent aan hun verwrongen denkbeelden.quote:
Heb er geen pics van zo 123.quote:Op zondag 8 april 2018 08:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Pics van wat je gekocht hebt? Ik ben ook nog zoekende. Twijfel erg tussen lounge-hoekbank en losse fauteuils.
Uh moet jij niet parijs roebé rijdenquote:Op zondag 8 april 2018 14:23 schreef wielrennerdt het volgende:
Geen terrasje pakken met dit weer
Gewoon lekker op een terras zitten en bier tikken![]()
heineken biertegoed
inb4: heineken
nee joh. Wielrennen om 14:33 uurquote:
quote:Op zondag 8 april 2018 14:33 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
nee joh. Wielrennen om 14:33 uur
Geen bier klappen in de tuin of op een terrasje![]()
Huilend weggelopen.quote:Op zondag 8 april 2018 09:56 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist Alexander Pechtold heel verdrietig gemaakt!
Haha beta gespotquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:55 schreef Hamzoef het volgende:
klacht 1: ik begrijp dit fenomeen niet. Die persoon heeft echt een schitterende tuin (en huis). Waarom zou je dan ergens op een overbevolkt terras gaan zitten waar je tussen het beton zit?
Niet bekend zijn in je hometown waardoor je geen gratis drank krijgtquote:
Daar zit geen enkele smaak aanquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe ik alleen bij oostenwindquote:Op zondag 8 april 2018 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar zit geen enkele smaak aanJe kan net zo goed water uit de kraan drinken.
tevens: niet lekker jezelf afberen bij de lokale begraafplaats met dit weer
Ik neem altijd een koelbox met een paar blikjes mee.quote:
Vrouwen hebben makkelijk praten!quote:Op zondag 8 april 2018 16:43 schreef Anneloos het volgende:
Toppunt van cheapness, blijf dan thuis a.u.b.
Niet iedereen is zulk vrouw-trash. En vrouwen een ‘exemplaar’ noemen daar kom je helemaal niet ver mee. Sommige vrouwen betalen hun eigen drankjes en slaan drankjes van mannen afquote:Op zondag 8 april 2018 16:46 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vrouwen hebben makkelijk praten!
Als je een aantrekkelijk exemplaar bent tenminste, (of je kiest gewoon een vent uit zo ver in de olie ziet dat ie het verschil niet meer ziet.)
Gewoon kort rokje aan, zonnebril op, met de beentjes over elkaar, even om je heen lachen en voila.
De hele dag gratis drankjes.
waar koop je diequote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de action kan je die kopen. Plastic en glas. Daarnaast kun je denken aan blokker, xenos. Zulke zaken dusquote:
Algemeen verkrijgbaar. Bijvoorbeeld bij winkels als Xenos/Blokker.quote:
Ik was dus spuit elf, haha. Wel altijd voor glas gaan trouwens, smaakt beter heb ik het idee.quote:Op zondag 8 april 2018 16:53 schreef Anneloos het volgende:
quote:
1s.gif
Op zondag 8 april 2018 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar koop je die
Bij de action kan je die kopen. Plastic en glas. Daarnaast kun je denken aan blokker, xenos. Zulke zaken dus
Denk het ook wel.. plastic geeft af natuurlijk na enkele keren gebruik.quote:Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Algemeen verkrijgbaar. Bijvoorbeeld bij winkels als Xenos/Blokker.
[..]
Ik was dus spuit elf, haha. Wel altijd voor glas gaan trouwens, smaakt beter heb ik het idee.
ik vroeg het niet aan jouquote:Op zondag 8 april 2018 16:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bij de action kan je die kopen. Plastic en glas. Daarnaast kun je denken aan blokker, xenos. Zulke zaken dus
dankjequote:Op zondag 8 april 2018 16:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Algemeen verkrijgbaar. Bijvoorbeeld bij winkels als Xenos/Blokker.
[..]
Ik was dus spuit elf, haha. Wel altijd voor glas gaan trouwens, smaakt beter heb ik het idee.
Gewoon een variatie om het terrasbezoek een extra proactief tintje te geven.quote:Op zondag 8 april 2018 19:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Klacht 2 vind ik dan wel weer terecht (en vraag me nu af waar die term vandaan komt).
Klopt denk ik wel.quote:Op zondag 8 april 2018 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon een variatie om het terrasbezoek een extra proactief tintje te geven.
Ziet er verdomd lekker uit, gaat op het lijstje voor de zomer.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als je moederquote:
Ik weet bijna zeker dat het je gaat bevallen. Hier valt het op hete zomerdagen ook goed in de smaak bij gasten, waarvan sommige eigenlijk normaliter niet graag water drinken. Met komkommerschijven er in is ook erg lekker.quote:Op zondag 8 april 2018 19:57 schreef Questular het volgende:
[..]
Ziet er verdomd lekker uit, gaat op het lijstje voor de zomer.
3 euro betalen voor overpriced gifquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Of doen mannen niet aan jou?quote:Op zondag 8 april 2018 16:51 schreef Anneloos het volgende:
want tegenwoordig is de cultuur: krijg je een drankje van een man dan moet je leveren en daar doe ik niet aan
Zou dat het zijn? Och nog geen problemen mee gehad hoor, maar ik hoef niet afhankelijk te zijn van een manquote:
Ik weet niet waarom je het aanbieden en aannemen van een drankje associeert met afhankelijkheid en compromisloze verplichtingen tot sex maar het zegt toch wel veel over hoe angstvallig en veroordelen die wijven van tegenwoordig denken.quote:Op zondag 8 april 2018 21:57 schreef Anneloos het volgende:
Zou dat het zijn? Och nog geen problemen mee gehad hoor, maar ik hoef niet afhankelijk te zijn van een man
Ja ach, wijven he.. gelukkig zijn er mannen zoals jij waar vrouwen zoals ik niets mee te maken hoeven te hebben.quote:Op zondag 8 april 2018 22:10 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je het aanbieden en aannemen van een drankje associeert met afhankelijkheid en compromisloze verplichtingen tot sex maar het zegt toch wel veel over hoe angstvallig en veroordelen die wijven van tegenwoordig denken.
Vrouwen zoals jij, laat me raden?quote:Op zondag 8 april 2018 22:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja ach, wijven he.. gelukkig zijn er mannen zoals jij waar vrouwen zoals ik niets mee te maken hoeven te hebben.
Mantelpakje? Hoe oud denk je dat ik ben? Ikea rarely, geen dvd boxen van die series, nog studerende, allergisch voor katten nog thuiswonend, lid van greenpeace ja, geen mannenhater.. ik ben dol op mannenquote:Op zondag 8 april 2018 22:14 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vrouwen zoals jij, laat me raden?
Mantelpakje, Ikea, Viva , DVD-box met alle afleveringen van sex in the city en gray's anatomy, hoge opleiding en een apartementje met katten.
En natuurlijk lid van greenpeace en vriendinnen bij de vleet met gezamenlijke (mannenhatende) interesses en overtuigingen waarin je elkaar 24/7 versterkt?
Keertje bij mij thuis?quote:Op zondag 8 april 2018 23:29 schreef Anneloos het volgende:maar ach je zou maar eens de moeite erin steken om iemand te leren kennen
Welke tapkan heb jij dan? Die van mij was van de big bazar, na één seizoen gebruik is de rubberen stop kapot, zodat ie lekt, natuurlijk geen vervanger te koop.quote:Op zondag 8 april 2018 20:37 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het je gaat bevallen. Hier valt het op hete zomerdagen ook goed in de smaak bij gasten, waarvan sommige eigenlijk normaliter niet graag water drinken. Met komkommerschijven er in is ook erg lekker.
Hahaquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is net als uiteten. Als je dagelijks gewend bent in allerlei sjieke tenten te eten met bijbehorende fraai opgemaakte borden en ditto gerechten, dan heb je ook weleens de behoefte gewoon iets simpels uit de muur te trekken bij de FEBO of voor mij part richting een Mc Donalds o.i.d. te gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:55 schreef Hamzoef het volgende:
klacht 1: ik begrijp dit fenomeen niet. Die persoon heeft echt een schitterende tuin (en huis). Waarom zou je dan ergens op een overbevolkt terras gaan zitten waar je tussen het beton zit? Goed, je wordt bediend, dat is het enige voordeel wat ik me kan bedenken.
Maar behalve wanneer je op een flat zonder balkon woont, snap ik niet waarom je op een druk terras zonder enige privacy zou gaan zitten, als je een mooie tuin hebt.
Eindelijk iemand op dit forum die zinnige dingen zegt.quote:Op maandag 9 april 2018 12:17 schreef NobodyKerz het volgende:
Terasjes zijn voor vrouwen en normies.
Nee, ik ben 30+. Je lacht maar een eind weg jongen, iedereen vindt gekoeld fruitwater uit zo'n tap gewoon superlekker en dorstlessend.quote:Op maandag 9 april 2018 07:58 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha
Geen alcohol drinken
Haha limonade taps
Man
Ben je 5 jaar oud ofzo???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
En acclimatiseerders/levensgenieters.quote:Op maandag 9 april 2018 12:17 schreef NobodyKerz het volgende:
Terasjes zijn voor vrouwen en normies.
quote:Op dinsdag 10 april 2018 12:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En acclimatiseerders/levensgenieters.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |