Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Op een of andere manier smaakt een pilsje uit de tap toch lekkerder...die happen zo lekker weg.
TOch anders dan dat je thuis vanuit blik op fles in glas schenkt
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.
[ afbeelding ]
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten. Ziet er wel hip uit op de foto, dat wel.quote:
Nee hoor, nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten
Echt iets voor amsterdamse binnengordeldieren lekker keer wat anders dan thee...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten. Ziet er wel hip uit op de foto, dat wel.
Probeer het eens op een zomerse dag zou ik zeggen. Ik weet vrijwel zeker dat je er dan anders over denkt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt iets voor amsterdamse binnengordeldieren lekker keer wat anders dan thee...
Nee..water wil je mij vergiftigen ofzo !!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Probeer het eens op een zomerse dag zou ik zeggen. Ik weet vrijwel zeker dat je er dan anders over denkt.
Hallo Sociosquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef boekenplank. het volgende:
Terechte klacht. Van die ‘stoere’ mensen die een biertje drinken en voorbijlopende mensen gaan uitlachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |