Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Op een of andere manier smaakt een pilsje uit de tap toch lekkerder...die happen zo lekker weg.
TOch anders dan dat je thuis vanuit blik op fles in glas schenkt
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.
[ afbeelding ]
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten. Ziet er wel hip uit op de foto, dat wel.quote:
Nee hoor, nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten
Echt iets voor amsterdamse binnengordeldieren lekker keer wat anders dan thee...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Soberso onhandig dit, die munt gaat het kraantje afsluiten. Ziet er wel hip uit op de foto, dat wel.
Probeer het eens op een zomerse dag zou ik zeggen. Ik weet vrijwel zeker dat je er dan anders over denkt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt iets voor amsterdamse binnengordeldieren lekker keer wat anders dan thee...
Nee..water wil je mij vergiftigen ofzo !!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Probeer het eens op een zomerse dag zou ik zeggen. Ik weet vrijwel zeker dat je er dan anders over denkt.
Hallo Sociosquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef boekenplank. het volgende:
Terechte klacht. Van die ‘stoere’ mensen die een biertje drinken en voorbijlopende mensen gaan uitlachen.
surequote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Op een of andere manier smaakt een pilsje uit de tap toch lekkerder...die happen zo lekker weg.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
Klinkt echt als iets waardoor je ongemerkt viesdik wordtquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, maar je kan tegenwoordig overal van die limonade-taps kopen, die je kan vullen met heerlijke zelf gemaakte drankjes met veel ijsklontjes. Niets lekkerders dan dat wanneer het >25 graden is.
[ afbeelding ]
Stoer modus begint pas bij een diagonaaltje trekken!quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
KLB / `Stoere´ mensen in uitgaansgebieden.
Een kroketje trekken is 'stoer'
gewoon suikerwater dus...kilo suiker per Lquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets waardoor je ongemerkt viesdik wordt
Wij hadden dat op het werk, was prima te haggelen, water met brandnetels limoen en munt, met een hoop ijs echt heel lekker.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Water en fruit? Dude, daar zitten echt nauwelijks calorieën in.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee geen suiker, ranzigaard. Zonder suiker is het lekkerder, en beter tegen de dorst.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
gewoon suikerwater dus...kilo suiker per L
Eindelijk iemand die het begrijpt. En hoe warmer het is, hoe lekkerder het wel lijkt.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij hadden dat op het werk, was prima te haggelen, water met brandnetels limoen en munt, met een hoop ijs echt heel lekker.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:58 schreef Geerd het volgende:
niet dan?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
KLB / `Stoere´ mensen in uitgaansgebieden.
Een kroketje trekken is 'stoer'
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:22 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Water en fruit? Dude, daar zitten echt nauwelijks calorieën in.
quote:limonadetap
Maar je kan er idd ook vrijwel alleen water in doenquote:Limonade of ranja is een zoete drank die wordt gemaakt door een concentraat, limonadesiroop, aan te lengen met water.
Ga je dan ook lekker macrameeën?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn wonen in Limburg?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:32 schreef Blue_note het volgende:
Even een foto van de situatie ter plaatse
[ afbeelding ]
Retorische vraag, het enige leuke uit Limburg is Flikken Maastricht, maar dat zijn natuurlijk geen limbos.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |