Oh echt Ang3l, wat voor gifjes dan?quote:
Nou, zal ik ze even voor je gaan zoeken Wavie?quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:48 schreef HeatWave het volgende:
O
[..]
Oh echt Ang3l, wat voor gifjes dan?
Ja doe eens, ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, zal ik ze even voor je gaan zoeken Wavie?
Er is in Rome een kerk (goh) met er onder een archeologische opgraving van een Romeins huis, en daaronder nog een opgraving met oudere Romeinse huizen. Dat alleen is al tof om te zien.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind cultuur ook saai als je er alleen maar naar gaat kijken 'omdat' het cultuur is. Daarom zoek ik wel altijd een plek om heen te gaan waar ik over gelezen heb en die ik nu wel eens in het echt wil zien.
Daarom ook nog steeds niet naar Rome geweest. Te weinig gelezen
Maar dat soort dingen vind ik dus niet boeiend zonder interessant historisch verhaal erbijquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is in Rome een kerk (goh) met er onder een archeologische opgraving van een Romeins huis, en daaronder nog een opgraving met oudere Romeinse huizen. Dat alleen is al tof om te zien.
St. Clemente
Iedere gekz'n gebrek hèquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn vakantie is niet compleet als ik niet 1 of ander voertuig heb bestuurd
Elvi kan dat ook wel waarderenquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is in Rome een kerk (goh) met er onder een archeologische opgraving van een Romeins huis, en daaronder nog een opgraving met oudere Romeinse huizen. Dat alleen is al tof om te zien.
St. Clemente
Die heb ik tussen de vakanties door al genoeg.quote:Op vrijdag 6 april 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen vakantie compleet zonder een bijna-doodervaring.
Jij snapt etquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Geen vakantie compleet zonder een bijna-doodervaring.
Ruïne erbijquote:Op vrijdag 6 april 2018 13:52 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Elvi kan dat ook wel waarderen![]()
Citytrip combineren met elkaar een weekend lang alle hoeken van de hotelkamer laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |