SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Zo! En dan zeggen ze wat over mij als ik mijn kansen spreid!quote:Op donderdag 5 april 2018 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm ik wil een keer dansen met livelink.
En just me en Diaan
Zou wat zijn als je onbekende nummers in je top 1000 zou zettenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:17 schreef peaceman het volgende:
Ik heb trouwens een beetje vooruit gekeken en in de nummers 700 t/m 651 voor het overgrote deel bekende nummers.
Voor mij zijn ze natuurlijk allemaal zeer bekend, maar voor jullie.. het gepeupel... niet allemaal.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je onbekende nummers in je top 1000 zou zetten
Die draai ik pas op een hete zomerdag.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wacht nog op brandend zand.
Maar dat zal top 10 zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm ik wil een keer dansen met livelink.
En just me en Diaan
Geef Woodstock en Diaan een knuffelquote:Op donderdag 5 april 2018 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik ga ook op de bank zitten/liggen.
Morgen en overmorgen zeker geen vervolg. Wellicht zondag.![]()
Gegroet
Niet in slaap vallen op de bank, hoor.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik ga ook op de bank zitten/liggen.
Morgen en overmorgen zeker geen vervolg. Wellicht zondag.![]()
Gegroet
Ja, maar ik loop ook gewoon uit de pas.quote:
De ganzenpas?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik loop ook gewoon uit de pas.
Welke pas dan ook. Zodra ik met meer dan 1 persoon loop ga ik uit de pas.quote:
Ook met je nieuwe pata's? Zou je daar wel heup wiegelend in willen zienquote:Op donderdag 5 april 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke pas dan ook. Zodra ik met meer dan 1 persoon loop ga ik uit de pas.
Nee, ik geloof dat ik niet een heupwiegend loper ben, sorry.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook met je nieuwe pata's? Zou je daar wel heup wiegelend in willen zien
Clowns?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
Gup maar even gevoed met de letter C
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ze ook daadwerkelijk komen.
Oh, die had ik ook nog wel kunnen doen, ja.quote:
Creep?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook nog wel kunnen doen, ja.
Emile Sande met Clown![]()
Maar nee, helaas.
Nee, maar ook een goede suggestie. Die sla ik allemaal op voor later. De C zit hem meer in de artiest dit keer.quote:
Charly Chaplin?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ook een goede suggestie. Die sla ik allemaal op voor later. De C zit hem meer in de artiest dit keer.
Ik ben voor de vrouwenstemmen gegaan.quote:
Ja, dit is een aangename verrassing van Gup.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
Gup maar even gevoed met de letter C
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ze ook daadwerkelijk komen.
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 5 april 2018 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ow ben jij dat steeds, die een rits artiesten met een bepaalde beginletter aanvraagt?
Craven...quote:Op donderdag 5 april 2018 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben voor de vrouwenstemmen gegaan.
Ah!quote:Op donderdag 5 april 2018 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet![]()
Volgens mij was dat een soort hacker een paar maanden geleden. Maar nu was ik op zoek naar Beverly Craven en kwam toen op de letter C en zag toen wat anderen die ik ook wel leuk vond.
Tof ouwe kale vriendelijke theeleutquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tof ouwe kale vriendelijke theeleut
Zodra het kan kom ik een keer die kant op, al zal dat wel even duren
Globale bug?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Topavond!
Bug in webshop gefixt én een bug in de nieuwste Android-update opgelost!
Yep, iets met Samsung smartcovers die na de update niet meer werkte.quote:
Ah, dat is wel bevredigend als dat lukt, ja.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Topavond!
Bug in webshop gefixt én een bug in de nieuwste Android-update opgelost!
Het eerste zelf en het ander door wat braindamagen met anderen...quote:Op donderdag 5 april 2018 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is wel bevredigend als dat lukt, ja.
Alleen of met hulp?
Het is een workaround die de oplossing biedt, geen update.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dan ben je echt heel handig, haha. Paar roodjes minimaal verdiend met je update.
Zo goed? Dat je een doos wilquote:Op donderdag 5 april 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Nu een whisky uit een blind sample flesje (zonder label o.i.d.) proeven en beoordelen.
Damn, ik wil een doos van dat spul, maar moet nog even afwachten wat het precies is...
Ah, dat braindamagen vind ik altijd wel leuk. En zeker als het ook resultaat heeft.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het eerste zelf en het ander door wat braindamagen met anderen...
Die ken ik inderdaad al een tijdje, maar daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had een meevallertje, dus heb nu Oban 14, zal voor jou een simpele Whisky zijn, maar ik geniet er echt van.
Jij ook al aan de whisky, Rafeiro?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had een meevallertje, dus heb nu Oban 14, zal voor jou een simpele Whisky zijn, maar ik geniet er echt van.
Ik hou van dit soort zaken te analyseren, zeker omdat ik er nu zelf last van had.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat braindamagen vind ik altijd wel leuk. En zeker als het ook resultaat heeft.
* OscarMopperkont is nieuwsgierig. Geef maar seintje zodra bekend is welke het is.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Nu een whisky uit een blind sample flesje (zonder label o.i.d.) proeven en beoordelen.
Damn, ik wil een doos van dat spul, maar moet nog even afwachten wat het precies is...
Alleen als ik een mazzeltje hebquote:Op donderdag 5 april 2018 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook al aan de whisky, Rafeiro?
Ik mag het over ruim een week uitschenken in Leiden, dan weet ik meer...quote:Op donderdag 5 april 2018 23:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is nieuwsgierig. Geef maar seintje zodra bekend is welke het is.
Precies.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Alleen als ik een mazzeltje heb
Nu ik in de WW zit kan ik het eigenlijk niet meer betalen, ik wil geen Johnny Walker, Jack Daniels ofzo.
Glenfiddich is waar ik het leuk begin te vinden. Ongeveer
Maar had nu weer een keer een meevaller en dan koop ik liever 1 goede fles dan 10 matige.
gerelateerde optie verwijderen/uitzetten?quote:Op donderdag 5 april 2018 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort zaken te analyseren, zeker omdat ik er nu zelf last van had.
Probleem is vaak dat aanvankelijk niet exact bekend is wat de update precies inhoud, maar na wat speuren bleek het een aanpassing aan een gerelateerde optie te zijn die de bug veroorzaakte. De workaround is dan eigenlijk ook heel simpel...
Gerelateerde/veroorzakende optie aanzetten, smartcover verwijderen, reboot, toestel weer in cover plaatsen, optie weer uitzetten. De Accesoires optie, die verdwenen was na de update, is dan weer beschikbaar...quote:Op donderdag 5 april 2018 23:24 schreef livelink het volgende:
[..]
gerelateerde optie verwijderen/uitzetten?
Een krent is wat wranger, een rozijn wat milder.quote:Op donderdag 5 april 2018 23:24 schreef Rafeiro het volgende:
En nu weet ik niet welke van de twee, de krent of de rozijn, maar een daarvan is heel sterk aanwezig.
Ik heb het nu vooral erg koud deze morgenquote:
Teletubbies kom maar gauwquote:Op vrijdag 6 april 2018 07:35 schreef cafca het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw....
Goedemorgen!
Wie is nou die Allen?quote:
Daar doet de commissie geen uitspraak overquote:
De transparantie in dit topic wordt steeds minderquote:Op vrijdag 6 april 2018 07:54 schreef just me het volgende:
[..]
Daar doet de commissie geen uitspraak over
Je leert ermee te levenquote:Op vrijdag 6 april 2018 07:59 schreef livelink het volgende:
[..]
De transparantie in dit topic wordt steeds minder
quote:Op vrijdag 6 april 2018 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je leert ermee te leven
Over leven gesproken, gisterenavond heeft een van onze voetballers van 50 jaar een hart stilstand gekregen, reanimatie op het veld.Ik hoop dat hij het gered heeft
Euh, geen rijstevlaai?quote:Op vrijdag 6 april 2018 08:51 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, vandaag weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Limburgse vlaai:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Daar sluit ik me bij aan in dit geval.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, geen rijstevlaai?
Ain't no party without it...
Ik vind rijstevlaai zelf niet lekker.quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, geen rijstevlaai?
Ain't no party without it...
Now we're tokking...quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind rijstevlaai zelf niet lekker.
Maar op speciaal verzoek nu dus ook rijstevlaai:
[ afbeelding ]
pfoe zegquote:Op vrijdag 6 april 2018 08:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je leert ermee te leven
Over leven gesproken, gisterenavond heeft een van onze voetballers van 50 jaar een hart stilstand gekregen, reanimatie op het veld.Ik hoop dat hij het gered heeft
Oh das wel fijnquote:Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef just me het volgende:
Krijg net een berichtje dat door goed adequaat optreden ( o.a. door n huisarts die lid bij ons is) hij het overleefd heeft. Hoe het zich verder gaat ontwikkelen is afwachten...
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 6 april 2018 09:44 schreef just me het volgende:
Krijg net een berichtje dat door goed adequaat optreden ( o.a. door n huisarts die lid bij ons is) hij het overleefd heeft. Hoe het zich verder gaat ontwikkelen is afwachten...
in welke tijdzone zit jij?quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:42 schreef MadMaster het volgende:
Was het gisteren succesvol braindamagen, vandaag is het vooral damage control uitvoeren door toedoen van anderen...
Nu maar eens ontbijten.
ik kan de dag niet starten zonder ontbijtquote:Op vrijdag 6 april 2018 15:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CEST, GMT+1
Ik was door wat zaken alleen nog niet aan eten toegekomen vandaag...
Ik eet nooit 's ochtends, koffie is dan genoeg.quote:Op vrijdag 6 april 2018 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan de dag niet starten zonder ontbijt
kreeg afgelopen weekend wéér op mijn flikker vanwege datquote:Op vrijdag 6 april 2018 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eet nooit 's ochtends, koffie is dan genoeg.
Ik brunch meestal een beetje of zo...
Dat zal mij niet gebeuren...quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:01 schreef sacha het volgende:
[..]
kreeg afgelopen weekend wéér op mijn flikker vanwege dat![]()
. het was mun moedah maar, God hebbe haar ziel nog niet
en dan nu de discipline opbrengen om ze er niet binnen een week doorheen te jagenquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:35 schreef ToT het volgende:
Zo dan, speciaalbieren hier in de opruiming; bijna allemaal voor 50 cent per flesje!
Ik wilde maar 3 flesjes kopen voor de hele week (en verder geen bier of whisky of wat dan ook), maar dit was toch wel ff een buitenkansje!
11 flesjes gekocht (waaronder 2 radlers) en verder nog 2 sixpacks radlers.
Dat klinkt als goed nieuwsquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:03 schreef Symphonic het volgende:
Eindelijk nieuws op werkfront.
Het werd tijd
quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
RIP België
NWS / Islam-partij wil islamitische staat in België
Fijn! Wat bedoel je precies met instromen? Kan je daar dan ook gewoon blijven?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eindelijk weer instromen op een leuke plek
Ik wens de generaties na mij veel, heel veel succes!quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
RIP België
NWS / Islam-partij wil islamitische staat in België
Definitief besluit nu?quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eindelijk weer instromen op een leuke plek
ik ga weer langzaam opbouwen op een plek waar ze op me zitten te wachtenquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Wat bedoel je precies met instromen? Kan je daar dan ook gewoon blijven?
In dit tempo van ontwikkelingen kunnen we bijna onszelf al heel veel succes wensen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wens de generaties na mij veel, heel veel succes!
DENK die her en der met de gemeenteraadverkiezingen al best veel succes geboekt heeft, waarvan in ieder geval al 1 partij in een gemeente al extra rechten voor moslims wil (dat ze illegaal moeten mogen parkeren tijdens het vrijdagsgebed).quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In dit tempo van ontwikkelingen kunnen we bijna onszelf al heel veel succes wensen.
Precies. En de volgende verkiezingen wordt die club groter en groter.quote:Op vrijdag 6 april 2018 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
DENK die her en der met de gemeenteraadverkiezingen al best veel succes geboekt heeft, waarvan in ieder geval al 1 partij in een gemeente al extra rechten voor moslims wil (dat ze illegaal moeten mogen parkeren tijdens het vrijdagsgebed).
Islam will dominate the worldquote:Op vrijdag 6 april 2018 20:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. En de volgende verkiezingen wordt die club groter en groter.
Het is te hopen van niet.quote:
morgen 19:00 - 21:00 bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je dan op het rooster zetten?
Bijna iedereenquote:
Arme Theo Thee...quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij waren hier The Voice Kids aan het kijken.
Mevrouw ToT vindt dat leuk!
ik was een addict, inmiddels kan ik er niet meer naar kijken naar dat gekweel en dat geëmmer er omheenquote:Op vrijdag 6 april 2018 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij waren hier The Voice Kids aan het kijken.
Mevrouw ToT vindt dat leuk!
quote:
De gewone The Voice vind ik best wel aardig.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was een addict, inmiddels kan ik er niet meer naar kijken naar dat gekweel en dat geëmmer er omheen
quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb mezelf erop gezet voor morgenavond
quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb mezelf erop gezet voor morgenavond
Het probleem is niet het gekrakeel. Het probleem is dat we alleen waarde hechten aan kunnen zingen - en dat is maar één aspect van muziek maken.quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De gewone The Voice vind ik best wel aardig.
De Kids versie.....tja ik begin er aan te wennen. Er zitten best wel verrassende optredens tussen, maar het overgrote deel lijkt gewoon behoorlijk veel op elkaar.
Na de auditie wordt er wel meer naar het totaalplaatje gekeken, maar de stem blijft bij The Voice idd wel het belangrijkste, ja!quote:Op vrijdag 6 april 2018 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het probleem is niet het gekrakeel. Het probleem is dat we alleen waarde hechten aan kunnen zingen - en dat is maar één aspect van muziek maken.
I rest my casequote:Op vrijdag 6 april 2018 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Na de auditie wordt er wel meer naar het totaalplaatje gekeken, maar de stem blijft bij The Voice idd wel het belangrijkste, ja!
Ook zijn er een paar die ook een instrument gebruiken, hoewel dat wel het eerste is wat ze je proberen af te leren!
Wequote:Op vrijdag 6 april 2018 23:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het probleem is niet het gekrakeel. Het probleem is dat we alleen waarde hechten aan kunnen zingen - en dat is maar één aspect van muziek maken.
quote:
quote:
En toch al zo vroeg wakker.quote:Op zaterdag 7 april 2018 07:49 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij waren gisterenavond naar een voorstelling van Martijn Koning. Was erg leuk.
Lennon moet zo voetballen...quote:Op zaterdag 7 april 2018 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch al zo vroeg wakker.
Goedemorgen.
Succes alvast!quote:Op zaterdag 7 april 2018 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon moet zo voetballen...
Twan niet, dus we gaan vanmiddag op pad en kijken naar bestrating en pc.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik was gisterenavond gewoon moe.
Ja, een beetje. De voorspelde zon van dit weekend moet de rest doen, denk ik.quote:
Laat het hopen dat het weer je goed doet dan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een beetje. De voorspelde zon van dit weekend moet de rest doen, denk ik.
23 graden hier vandaag. Ik was net heel even buiten maar het is nu nog best fris.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, een beetje. De voorspelde zon van dit weekend moet de rest doen, denk ik.
Wordt hier ook voorspeld.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
23 graden hier vandaag. Ik was net heel even buiten maar het is nu nog best fris.
Ik ook.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt hier ook voorspeld.
Nu ook nog koud.
Ben benieuwd of we dat halen.
Zo lang je thuis blijft, kun je snel wisselen. Lastiger als je van huis gaat, zoals jullie.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook.
Wel lastig met bedenken welke kleding aan te trekken deze periode.![]()
Yeps. Maar we komen tussendoor nog wel thuis.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo lang je thuis blijft, kun je snel wisselen. Lastiger als je van huis gaat, zoals jullie.
Heb je een mooie dag voor uitgekozen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:27 schreef ToT het volgende:
Over een half uurtje beginnen met een lading uitgestoken gras af te voeren....joy!
[ afbeelding ]
(Dit is niet alles.)
Blijkbaar ja!quote:Op zaterdag 7 april 2018 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je een mooie dag voor uitgekozen.
de lucht is blauw...quote:
ik ga plantjes kopen, heel gauwquote:
druivenstruiken zeker?quote:
gooi je nou de pc op de keien?quote:Op zaterdag 7 april 2018 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon moet zo voetballen...
Twan niet, dus we gaan vanmiddag op pad en kijken naar bestrating en pc.
Nee joh, ik ga voor geraniumsquote:
Symph ik las even terug over jouw goede nieuws, echt, super, super fijnquote:
ja hequote:Op zaterdag 7 april 2018 09:12 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, ik ga voor geraniums
[..]
Symph ik las even terug over jouw goede nieuws, echt, super, super fijn
Gefeliciteerd, Symph.quote:
voorlopig heel rustig beginnen met 2 keer per week 2 uurtjes. En dan idd snel vakantie en na de vakantie bijna meteen weer vrije dagen ivm Hemelvaartquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Symph.
Dinsdag beginnen, lees ik? En meteen bijna vakantie?
nieuwe baan/functie? Gefeliciteerd!quote:
nope, reïntegreren op een andere werkplek binnen de organisatie. Ze hebben maar 3 maanden nodig gehad om die plek te vindenquote:Op zaterdag 7 april 2018 10:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
nieuwe baan/functie? Gefeliciteerd!
dat is inderdaad wel lang ja.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, reïntegreren op een andere werkplek binnen de organisatie. Ze hebben maar 3 maanden nodig gehad om die plek te vinden
Het moet tegenwoordig ook wel via 86 managementlagenquote:Op zaterdag 7 april 2018 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nope, reïntegreren op een andere werkplek binnen de organisatie. Ze hebben maar 3 maanden nodig gehad om die plek te vinden
Ik snap wel dat dat lastig is hoor. Ik ben nu ook bezig een plek te zoeken voor een medewerker. Dat valt nog niet mee. En ik moet zien of het gaat lukken.quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo in mijn sas met Badedas?quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Eftelingspaarkaart is binnen, dank u, Diaan
Oh, er zit er boven eentje mee te zingen, maar ik kan niet ontdekken wat hij nou aan het zingen is
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, er zit er boven eentje mee te zingen, maar ik kan niet ontdekken wat hij nou aan het zingen is
ben je aan het oefenen voor vanavondquote:Op zaterdag 7 april 2018 12:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope, een leuke tekst van Jaap Koopmans
breng 'm nou niet op een ideequote:Op zaterdag 7 april 2018 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
ben je aan het oefenen voor vanavond
Je weet hoe ik benquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2018 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Je kan overal met pin betalen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 14:25 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Kun je trouwens overal in de Efteling met pin betalen? Dus bij elk vreethokje enzo? Of is het toch slim wat contant geld in de portemonnee te stoppen?
Dankquote:
Mooi. Ik voorzie een ramkraak.quote:En ze hebben 2 geldautomaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:13 schreef MadMaster het volgende:
I'm a Rock 'n Roll junkie...Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a Rock 'n Roll junkie...Beterschap ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken de pijn en morfine is dan erg fijn
Had zelf meestal het gevoel dat het bed dan een beetje heen en weer wiegde
Maar dat doet die opiaat dus
You sound reasonable...Time to up my medication.
Ik gaf het vanmorgen een 9 tot 10, nu is het inmiddels een 4 of minder...quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:25 schreef Rafeiro het volgende:
Altijd leuk ook in het ziekenhuis de pijn een cijfer moeten geven
Meestal dan een 5 of 6 maar heb het na morfine 1x een 9 gegeven, toen mijn alvleesklierontsteking echt bonkers ging. Dat gun je echt niemand. Maar niersteen/galsteen kan er qua pijn bij in de buurt komen zeggen ze, dus geniet van van de morfine en wordt snel weer wel.
Super!quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gaf het vanmorgen een 9 tot 10, nu is het inmiddels een 4 of minder...
jeetje man. Geniet maar van de morfine. Hoe lang mag je blijven?quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gaf het vanmorgen een 9 tot 10, nu is het inmiddels een 4 of minder...
I'm a Rock 'n Roll junkie...damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beterschap en sterkte!Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 7 april 2018 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
ben je aan het oefenen voor vanavond
I'm a Rock 'n Roll junkie...Beterschap, Mad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Morgen gaan ze weer verder kijken, mogelijket CT-scan dan. Even afwachten maar...quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje man. Geniet maar van de morfine. Hoe lang mag je blijven?
Ik heb zo'n infuus-draag-ding als partner...quote:Op zaterdag 7 april 2018 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
Maar qua rock en roll is het wel lastig rollen terwijl je aan een infuus hangt
I'm a Rock 'n Roll junkie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Concurrentie voor MwMMquote:Op zaterdag 7 april 2018 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb zo'n infuus-draag-ding als partner...
I'm a Rock 'n Roll junkie...Beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Programma van vandaag
18:00 - 19:00 DJ11 - Day Tripper
19:00 - 21:00 DJ Symph - We can work it out
Ik slinger de radio vast aan voor beide shows, maar we krijgen zo wel bezoek, dus kan ik straks niet meer posten.quote:
M.a.w. Mevrouw heeft u onder de duimquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik slinger de radio vast aan voor beide shows, maar we krijgen zo wel bezoek, dus kan ik straks niet meer posten.Maar de muziek blijft wel aan staan!
Nope, buurman komt zo.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
M.a.w. Mevrouw heeft u onder de duim
Goede buur danquote:Op zaterdag 7 april 2018 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, buurman komt zo.We hebben de hele dag in mijn tuin en in de zijne zitten werken; oude stukken gras afvoeren, paar kuub compost opgehaald en over beide tuinen verdeeld en nog andere klussen gedaan.
Ik ben echt fakking kapot!![]()
Hij komt zo ff een biertje happen!
Absoluut! Hij heeft ons ook al met meerdere andere dingen geholpen, en we zijn al een paar keer samen er op uit getrokken om foto's te maken van natuurgebieden. (Hij heeft ook goede foto-apparatuur.)quote:
Ach ja, waarom ook niet. De stationstour van DJ11 wordt het dan.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
...terwijl hij met een NS dagkaart door het land reist?
Hehehe ja als je zelf een vakman hebt, heb je er meestal liever niet iemand bij die op z'n eigen manier z'n best zit te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 17:56 schreef Rafeiro het volgende:
Ik mag vaak niet helpen
Zwager is hovenier en een mierenneuker.
Die werkt zich echt een breuk, maar ik mag niet helpen. Haha.
Hij is waarschijnlijk de enige die niet helemaal nuchter is.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die de knipoog in de showtitel begrijpt...
Geen ideequote:Op zaterdag 7 april 2018 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]Hoe kon je dan al een paar seconden gedraaid hebben?
[ afbeelding ]
MIND = BLOWN!
Desondanks...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk de enige die niet helemaal nuchter is.
Zou het?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk de enige die de knipoog in de showtitel begrijpt...
De show hierna heet "We can work it out"....quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou het?
Mijn infuus zit in de elleboog plooi en als ik typ buig ik die, waardoor het infuus afgekneld wordt en niet meer doorloopt. Lastig...
Niet meer typen dan. Of met 1 hand typen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou het?
Mijn infuus zit in de elleboog plooi en als ik typ buig ik die, waardoor het infuus afgekneld wordt en niet meer doorloopt. Lastig...
Ik had gisteravond een whisky proeverij en vandaag is meerdere keren bloed afgenomen. Heb gevraagd wat het alcoholpromillage nu was, maar dat konden ze niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk de enige die niet helemaal nuchter is.
Dat kan ik niet. Moet de telefoon ook nog ergens mee vasthouden...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet meer typen dan. Of met 1 hand typen.
Mijn overbuurvrouw in het ziekenhuis is tijdens het klussen van een ladder gevallen en heeft van alles gebroken en gekneusd. Zet de speaker straks wel aan...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De show hierna heet "We can work it out"....
Pijn werkt volgens mij ook wel ontnuchterendquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een whisky proeverij en vandaag is meerdere keren bloed afgenomen. Heb gevraagd wat het alcoholpromillage nu was, maar dat konden ze niet zeggen.
Prutsers!
Auwquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw in het ziekenhuis is tijdens het klussen van een ladder gevallen en heeft van alles gebroken en gekneusd. Zet de speaker straks wel aan...
Ik vind het al dapper van je dat je meetypt. In normalen doen zou je dit gewoon weten....quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn overbuurvrouw in het ziekenhuis is tijdens het klussen van een ladder gevallen en heeft van alles gebroken en gekneusd. Zet de speaker straks wel aan...
Ik verveel me te pletter hier. Had nu aan een whisky diner moeten zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het al dapper van je dat je meetypt. In normalen doen zou je dit gewoon weten....
[ afbeelding ]
Hij heeft een mooie stem. Alleen die robotachtige stukjes in het nummer net had niet gehoeven van mij.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:13 schreef DJ11 het volgende:
Serieus.... ik volg Tom Misch al een paar jaar. Deze jonge twintiger is zo'n enorm talent. Hij kan zingen, gitaar en viool spelen, sterke songs schrijven én prima produceren.
Dit is een track van zijn album Geography.
Ah, dat zou ik inderdaad nooit geweten hebben.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het al dapper van je dat je meetypt. In normalen doen zou je dit gewoon weten....
[ afbeelding ]
Straks nog een track van het albumquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie stem. Alleen die robotachtige stukjes in het nummer net had niet gehoeven van mij.
Day Tripper was niet zo'n grote hit. We Can Work It Out uiteraard wel. Het was eigenlijk een soort dubbele A-kant.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat zou ik inderdaad nooit geweten hebben.
Een ziekenhuisdiner in plaats van een whiskydinerquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verveel me te pletter hier. Had nu aan een whisky diner moeten zitten.
En dat van die dubbele A-kant wist ik niet. Heb geen enkele Beatles single...
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hele andere stem wel. Sorry, ik hecht toch ook wel echt waarde aan stemmenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:24 schreef DJ11 het volgende:
Deze nieuwe track van HONNE, Day 1 ◑ , had maar zo van Tom Misch kunnen zijn. Sound is behoorlijk identiek
Valt te regelenquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:26 schreef livelink het volgende:
Komen de Monkees ook nog met Daydream Believer?
Sorryquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:28 schreef livelink het volgende:
Je bent vandaag wel een beetje in een robotbui, DJ11. Bij het vorige nummer ook al een beetje.
Bijna hetzelfde...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Een ziekenhuisdiner in plaats van een whiskydiner
Ok, ik heb wel een beetje medelijden met je.quote:
ik ook. Zal ik een paar paaseitjes gooien?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, ik heb wel een beetje medelijden met je.
Gevuld met whisky?quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook. Zal ik een paar paaseitjes gooien?
Het deed me eerst denken aan de soundtrack van de film "La double vie de Veronique"quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:36 schreef DJ11 het volgende:
Het volgende nummer heeft dezelfde titel als een bepaald tv-programma...
(dat deze week in het nieuws was)
Op zaterdag zit er soms nog wel eens een borreltje inquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel een open bar...
[ afbeelding ]
Ik mag alles eten van de dokter...quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook. Zal ik een paar paaseitjes gooien?
Ze zei net 'Tot morgen!', dus ik vrees dat dit 'm was op kosten van de verzekering.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op zaterdag zit er soms nog wel eens een borreltje in
quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zei net 'Tot morgen!', dus ik vrees dat dit 'm was op kosten van de verzekering.
Mw. MM komt zo met verse voorraden...
karige bedoening welquote:Op zaterdag 7 april 2018 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zei net 'Tot morgen!', dus ik vrees dat dit 'm was op kosten van de verzekering.
Mw. MM komt zo met verse voorraden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |