SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Zo! En dan zeggen ze wat over mij als ik mijn kansen spreid!quote:Op donderdag 5 april 2018 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm ik wil een keer dansen met livelink.
En just me en Diaan
Zou wat zijn als je onbekende nummers in je top 1000 zou zettenquote:Op donderdag 5 april 2018 22:17 schreef peaceman het volgende:
Ik heb trouwens een beetje vooruit gekeken en in de nummers 700 t/m 651 voor het overgrote deel bekende nummers.
Voor mij zijn ze natuurlijk allemaal zeer bekend, maar voor jullie.. het gepeupel... niet allemaal.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je onbekende nummers in je top 1000 zou zetten
Die draai ik pas op een hete zomerdag.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wacht nog op brandend zand.
Maar dat zal top 10 zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm ik wil een keer dansen met livelink.
En just me en Diaan
Geef Woodstock en Diaan een knuffelquote:Op donderdag 5 april 2018 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik ga ook op de bank zitten/liggen.
Morgen en overmorgen zeker geen vervolg. Wellicht zondag.![]()
Gegroet
Niet in slaap vallen op de bank, hoor.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:25 schreef peaceman het volgende:
Ik ga ook op de bank zitten/liggen.
Morgen en overmorgen zeker geen vervolg. Wellicht zondag.![]()
Gegroet
Ja, maar ik loop ook gewoon uit de pas.quote:
De ganzenpas?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik loop ook gewoon uit de pas.
Welke pas dan ook. Zodra ik met meer dan 1 persoon loop ga ik uit de pas.quote:
Ook met je nieuwe pata's? Zou je daar wel heup wiegelend in willen zienquote:Op donderdag 5 april 2018 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Welke pas dan ook. Zodra ik met meer dan 1 persoon loop ga ik uit de pas.
Nee, ik geloof dat ik niet een heupwiegend loper ben, sorry.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook met je nieuwe pata's? Zou je daar wel heup wiegelend in willen zien
Clowns?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
Gup maar even gevoed met de letter C
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ze ook daadwerkelijk komen.
Oh, die had ik ook nog wel kunnen doen, ja.quote:
Creep?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die had ik ook nog wel kunnen doen, ja.
Emile Sande met Clown![]()
Maar nee, helaas.
Nee, maar ook een goede suggestie. Die sla ik allemaal op voor later. De C zit hem meer in de artiest dit keer.quote:
Charly Chaplin?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar ook een goede suggestie. Die sla ik allemaal op voor later. De C zit hem meer in de artiest dit keer.
Ik ben voor de vrouwenstemmen gegaan.quote:
Ja, dit is een aangename verrassing van Gup.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
Gup maar even gevoed met de letter C
Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat ze ook daadwerkelijk komen.
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 5 april 2018 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ow ben jij dat steeds, die een rits artiesten met een bepaalde beginletter aanvraagt?
Craven...quote:Op donderdag 5 april 2018 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben voor de vrouwenstemmen gegaan.
Ah!quote:Op donderdag 5 april 2018 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet![]()
Volgens mij was dat een soort hacker een paar maanden geleden. Maar nu was ik op zoek naar Beverly Craven en kwam toen op de letter C en zag toen wat anderen die ik ook wel leuk vond.
Tof ouwe kale vriendelijke theeleutquote:
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tof ouwe kale vriendelijke theeleut
Zodra het kan kom ik een keer die kant op, al zal dat wel even duren
Globale bug?quote:Op donderdag 5 april 2018 22:56 schreef MadMaster het volgende:
Topavond!
Bug in webshop gefixt én een bug in de nieuwste Android-update opgelost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |