Tegenzijquote:Op woensdag 4 april 2018 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat jij Stijn bent, dus tegenzij jij het tegendeel bewijst dan is en blijft dat zo.
Ik heb al heel vaak met Stijn geconverseerd, en het zou wel heel triest zijn om tegen mezelf te praten.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat jij Stijn bent, dus tegenzij jij het tegendeel bewijst dan is en blijft dat zo.
Dus jij beweert dat een goeie vriend tegen mij heeft gelogen?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak met Stijn geconverseerd, en het zou wel heel triest zijn om tegen mezelf te praten.
Verkapte doodsbedreiging, TR ingevoerd.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Knut je moet je bek houden, hoop dat er weer een atoombom op Japan valt.
Tr gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang van wel. Hoop dat je er overheen komt.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat een goeie vriend tegen mij heeft gelogen?
Even een TR meegepakt voor de lolsquote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dan komt er een grote splitsingquote:Op woensdag 4 april 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Sfeer is weer puik. Vanavond ook allemaal in het CL topic?
Nee, alleen gisteravond was interessantquote:Op woensdag 4 april 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
nopequote:Op woensdag 4 april 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zolang m’n vrienden maar meeposten.
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Hoop dat je er overheen komt.
Doe jij ook even normaalquote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Awh boehoe is je post verwijderd?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:33 schreef Caland het volgende:
Waarom de fuck werd die post nou weer verwijderd?
Sked heeft zijn moderatorknopjes ontdekt.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:33 schreef Caland het volgende:
Waarom de fuck werd die post nou weer verwijderd?
@alaphilipcocuquote:Op woensdag 4 april 2018 17:44 schreef GGMM het volgende:
Wat is Stijn z'n Twitter? Ik ga hem terughalen.
Waarom heeft hij opeens een ander account?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:48 schreef Caland het volgende:
Als hij masterminded blijft gebruiken kan hij wmb de tyfus genieten
Hij wilde geen 500.000 posts hebbenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heeft hij opeens een ander account?
Omdat hij geen 500k posts wilde halenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heeft hij opeens een ander account?
Jezus, er zijn mensen die dat als levenswerk zien, nou ja 1 dan.quote:
Dan moet er nog flink doorgeteld worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan moet haags_kwartiertje maar Herman inhalen
wie is Herman?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan moet haags_kwartiertje maar Herman inhalen
quote:
Het volgen van @alaphilipcocu en het weergeven van de Tweets van @alaphilipcocu is voor jou geblokkeerd. Meer informatiequote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het volgen van @alaphilipcocu en het weergeven van de Tweets van @alaphilipcocu is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
Laat die tyfushond maar lekker wegblijven.
Ja voor mij ookquote:Op woensdag 4 april 2018 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het volgen van @alaphilipcocu en het weergeven van de Tweets van @alaphilipcocu is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
[..]
Wat een eikelquote:Op woensdag 4 april 2018 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Net 20 geworden hèquote:Op woensdag 4 april 2018 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij gaat even door een moeilijke fase heen denk ik.
Misschien had Stijn een vriendinnetje waar wij het bestaan niet van af wisten en heeft ze het uitgemaakt omdat met zijn alsmaar vroegtijdig klaarkomen niet meer te leven viel..quote:Op woensdag 4 april 2018 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij gaat even door een moeilijke fase heen denk ik.
Ik ben alweer bijna halverwege in de 20quote:Op woensdag 4 april 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het einde is in zicht hoor
Uitvaart al goed geregeld?quote:Op woensdag 4 april 2018 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alweer bijna halverwege in de 20
Dat zal mij een zorg zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitvaart al goed geregeld?
hahaquote:Op woensdag 4 april 2018 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
wat veel zegquote:Op woensdag 4 april 2018 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb ook al meer dan 50.000 posts zie ik net.Dat vind ik ook al aardig wat.
Oh volg jij datquote:Op woensdag 4 april 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt het aan mij of ben je niet meer zo actief op insta?
133K hierquote:Op woensdag 4 april 2018 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb ook al meer dan 50.000 posts zie ik net.Dat vind ik ook al aardig wat.
Jepquote:Op woensdag 4 april 2018 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh volg jij datnee ik post er weinig meer, al heb ik er van de week wel iets geplaatst nog.
Kan gebeuren makkerquote:Op woensdag 4 april 2018 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben even niet in zo'n creatieve bui de laatste tijd, komt wel weer
Masterminded Caland.quote:Op dinsdag 3 april 2018 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan er in ieder geval geen doden vallen
wellicht wel op haar shitlistquote:Op woensdag 4 april 2018 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo onzeker.
Jij hoort er toch niet bij.
God zoeken?quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo onzeker.
Jij hoort er toch niet bij.
Waar ga je zoeken?quote:
Kan hij goed zingenquote:
Ik ben blij dat je je classic UI weer terug hebt.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef de laatste grappen hier hooguit 1 reet.
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom kreeg Scrummie eigenlijk een ban?
quote:
Iets met beestje bij de naam noemen?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom kreeg Scrummie eigenlijk een ban?
En niet zo'n korte ook.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:29 schreef Befbekje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik onlo wél op zijn best vind als 'ie een ban heeft..
quote:Op woensdag 4 april 2018 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En niet zo'n korte ook.
Dat krijg je ervan als je er zo trots op bent dat je JanCees een ban hebt aangenaaid.
Badder wilde welquote:Op woensdag 4 april 2018 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, dan moeten er wel echt niemand meer willen.
misschien kunnen ze masterminded/maxi-mus/albanus/Ajacied422 polsenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf, dan moeten er wel echt niemand meer willen.
Je vergeet zijn kloon Anusboy..quote:Op woensdag 4 april 2018 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kunnen ze masterminded/maxi-mus/albanus/Ajacied422 polsen
Ik ben heel streng tegen mensen die uit incest zijn geboren.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heb je?quote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb heel streng tegen mensen die uit incest zijn geboren.
Ik heb heel streng..quote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb heel streng tegen mensen die uit incest zijn geboren.
albanusquote:Op woensdag 4 april 2018 19:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat heb ik alleen bij de habsburgersquote:Op woensdag 4 april 2018 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben heel streng tegen mensen die uit incest zijn geboren.
Andere posts blijven dan weer staan. Fijn zo'n mod met een Feyenoord-brilquote:Op woensdag 4 april 2018 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Die post verwijderen is echt heel kansloos. Ik kan Klummie afstrepen als potentiele moderator met potentie.
KNJBquote:Op woensdag 4 april 2018 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Andere posts blijven dan weer staan. Fijn zo'n mod met een Feyenoord-bril
picsquote:Op woensdag 4 april 2018 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het VI-account er weer van langs gegeven jongens.
Jank ff niet zoquote:Op woensdag 4 april 2018 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
voor jou als super geschiedenisleraar is Karel Kinnebak wel een mooi onderwerp.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een knappe man.
jezelf onderkwijlen tijdens het etenquote:Op woensdag 4 april 2018 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een knappe man.
Hij schijnt dat geen leuke bijnaam te hebben gevonden.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
voor jou als super geschiedenisleraar is Karel Kinnebak wel een mooi onderwerp.
TR zetten dan ajb.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:45 schreef Divje het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar mezelf de laatste paar weken, maar toch bedanktquote:Op woensdag 4 april 2018 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat je me niet gelooft. Je hebt trust-issues.
Wat is er in je leven gebeurd Roland? Wie heeft jou in het verleden zoveel pijn gedaan?
Hoe dan ook:
[ afbeelding ]
Als ik je kan helpen hoor ik het graag.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar mezelf de laatste paar weken, maar toch bedankt
Netjes het posten voor gebanden ontlopen. Ik hing al met mijn vingertje boven het TR knopjequote:Op woensdag 4 april 2018 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik je kan helpen hoor ik het graag.Ik heb een vrij goed idee van wie jij bent.
Zelfs als ik de hele retweet had gepost dan was het nog steeds mijn eigen tekst.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes het posten voor gebanden ontlopen. Ik hing al met mijn vingertje boven het TR knopje
Heeft dat domme varken nog een broer ook?quote:
--------quote:Op woensdag 4 april 2018 20:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft dat domme varken nog een broer ook?
--------quote:Op woensdag 4 april 2018 20:01 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Hij daagt je nu uit
Ik weet het.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:01 schreef Befbekje het volgende:
Waar staat NMS voor in Scrummie zijn username op Twitter?
Hoi opper, kijk jij zo City of Barca?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:01 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Hij daagt je nu uit
Ja, maar niet hier.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:01 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hoi opper, kijk jij zo City of Barca?
Dat siert je.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik de TR niet echt gemaakt, dus ik waardeer de naam opper niet.
Je wekte de schijn een opper te zijn..quote:Op woensdag 4 april 2018 20:02 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik de TR niet echt gemaakt, dus ik waardeer de naam opper niet.
Toch zou je beter moeten weten.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:04 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je wekte de schijn een opper te zijn..
Wat Veronica uitzendt.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wat ga je nou kijken, zo, City of Barca?
Ik heb nu eenmaal een zwak voor konijnen.quote:Op woensdag 4 april 2018 19:58 schreef Befbekje het volgende:
Voor het eerst in de 32.000 keer dat René hier dom varken in de SC post wordt het verwijderd..
gewoon op reddit r soccerstreams een 1080p zoekenquote:Op woensdag 4 april 2018 20:06 schreef Achterhoker het volgende:
Verdomme zendt Veronica Barcelona uit hoor. Moet ik weer zo'n kutstream bekijken
Hier kreeg JC een ban van twee maanden voor, als Tagliano nu aan het hunten is ben je de lul..quote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon op reddit r soccerstreams een 1080p zoeken
Dat is wel liefquote:Op woensdag 4 april 2018 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Een vriend van Scrummie is een vriend van mij hoor
Als dit waar is is dat wel erg triest.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier kreeg JC een ban van twee maanden voor, als Tagliano nu aan het hunten is ben je de lul..
Pauper.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik kijk Eredivisie ook altijd via streams..
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Maar mijn laptop heeft slechts een 720p scherm
quote:
JC kreeg toch een ban omdat hij tag verweet een kleine pener te hebben?quote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Hier kreeg JC een ban van twee maanden voor, als Tagliano nu aan het hunten is ben je de lul..
Dat kreeg ikquote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JC kreeg toch een ban omdat hij tag verweet een kleine pener te hebben?
Tag zijn piemel mag niet besproken worden. Ik snap wel waarom.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JC kreeg toch een ban omdat hij tag verweet een kleine pener te hebben?
Dank.quote:Op woensdag 4 april 2018 20:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |