Tegenzijquote:Op woensdag 4 april 2018 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat jij Stijn bent, dus tegenzij jij het tegendeel bewijst dan is en blijft dat zo.
Ik heb al heel vaak met Stijn geconverseerd, en het zou wel heel triest zijn om tegen mezelf te praten.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb van zeer betrouwbare bron vernomen dat jij Stijn bent, dus tegenzij jij het tegendeel bewijst dan is en blijft dat zo.
Dus jij beweert dat een goeie vriend tegen mij heeft gelogen?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak met Stijn geconverseerd, en het zou wel heel triest zijn om tegen mezelf te praten.
Verkapte doodsbedreiging, TR ingevoerd.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Knut je moet je bek houden, hoop dat er weer een atoombom op Japan valt.
Tr gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben bang van wel. Hoop dat je er overheen komt.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat een goeie vriend tegen mij heeft gelogen?
Even een TR meegepakt voor de lolsquote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Dan komt er een grote splitsingquote:Op woensdag 4 april 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Sfeer is weer puik. Vanavond ook allemaal in het CL topic?
Nee, alleen gisteravond was interessantquote:Op woensdag 4 april 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
nopequote:Op woensdag 4 april 2018 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zolang m’n vrienden maar meeposten.
Nee.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Hoop dat je er overheen komt.
Doe jij ook even normaalquote:Op woensdag 4 april 2018 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
Awh boehoe is je post verwijderd?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:33 schreef Caland het volgende:
Waarom de fuck werd die post nou weer verwijderd?
Sked heeft zijn moderatorknopjes ontdekt.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:33 schreef Caland het volgende:
Waarom de fuck werd die post nou weer verwijderd?
@alaphilipcocuquote:Op woensdag 4 april 2018 17:44 schreef GGMM het volgende:
Wat is Stijn z'n Twitter? Ik ga hem terughalen.
Waarom heeft hij opeens een ander account?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:48 schreef Caland het volgende:
Als hij masterminded blijft gebruiken kan hij wmb de tyfus genieten
Hij wilde geen 500.000 posts hebbenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heeft hij opeens een ander account?
Omdat hij geen 500k posts wilde halenquote:Op woensdag 4 april 2018 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heeft hij opeens een ander account?
Jezus, er zijn mensen die dat als levenswerk zien, nou ja 1 dan.quote:
Dan moet er nog flink doorgeteld worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan moet haags_kwartiertje maar Herman inhalen
wie is Herman?quote:Op woensdag 4 april 2018 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan moet haags_kwartiertje maar Herman inhalen
quote:
Het volgen van @alaphilipcocu en het weergeven van de Tweets van @alaphilipcocu is voor jou geblokkeerd. Meer informatiequote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het volgen van @alaphilipcocu en het weergeven van de Tweets van @alaphilipcocu is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
Laat die tyfushond maar lekker wegblijven.
Ja voor mij ookquote:Op woensdag 4 april 2018 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het volgen van @alaphilipcocu en het weergeven van de Tweets van @alaphilipcocu is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
[..]
Wat een eikelquote:Op woensdag 4 april 2018 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Net 20 geworden hèquote:Op woensdag 4 april 2018 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij gaat even door een moeilijke fase heen denk ik.
Misschien had Stijn een vriendinnetje waar wij het bestaan niet van af wisten en heeft ze het uitgemaakt omdat met zijn alsmaar vroegtijdig klaarkomen niet meer te leven viel..quote:Op woensdag 4 april 2018 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij gaat even door een moeilijke fase heen denk ik.
Ik ben alweer bijna halverwege in de 20quote:Op woensdag 4 april 2018 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het einde is in zicht hoor
Uitvaart al goed geregeld?quote:Op woensdag 4 april 2018 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alweer bijna halverwege in de 20
Dat zal mij een zorg zijn.quote:Op woensdag 4 april 2018 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitvaart al goed geregeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |