abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178321893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 12:59 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij het raar vind dat niets is meegenomen maar wel alles is vernield. Een dief zou op zijn minst iets meenemen zoals de TV of iets. Er is alleen vernieling aanwezig.
Als ik het zo lees komt het op mij erg over alsof ze naar iets specifieks opzoek zijn geweest, maar niet hebben gevonden.

Ik weet niet wat die vriend er voor gekke hobbies op nahoudt?
  donderdag 5 april 2018 @ 13:04:32 #52
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178321931
Eigenaar heeft honderden sleutels op voorraad? Ik geloof er geen snars van
pi_178322001
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenaar heeft honderden sleutels op voorraad? Ik geloof er geen snars van
Collega claimt dat de sleutels telkens aan studenten zijn gegeven voor een dagje tot een week jarenlang. En dat er dus studenten aanwezig kunnen zijn die de sleutels hebben laten namaken.

1ste claim van de collega: ''Ik moest de sleutels weggooien van de huisbaas bij vertrek, en op die sleutels was er een sleutelhangertje aanwezig met de adres van de huis. Ik heb de sleutels dichtbij het huis weggegooid. Iemand heeft waarschijnlijk die sleutels gevonden en met die sleutels is hij de huis binnengekomen zonder problemen en heeft de huis volledig vernield.''

2de claim wat mogelijk zou kunnen zijn volgens de collega: ''Huis werd jarenlang , dagelijks , wekelijks aan studenten en andere verhuurd. Misschien dat iemand de sleutels heeft laten namaken en daarmee de huis binnen gekomen. De slot van het huis is immers sinds jaren hetzelfde slot.''
koop
pi_178322013
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:01 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Als ik het zo lees komt het op mij erg over alsof ze naar iets specifieks opzoek zijn geweest, maar niet hebben gevonden.

Ik weet niet wat die vriend er voor gekke hobbies op nahoudt?
Dat zou kunnen alleen die collega geeft aan dat je dit moet vragen aan de dader , en niet aan de collega zelf want hij heeft er niets mee te maken , zegt de collega.
koop
  donderdag 5 april 2018 @ 13:10:25 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178322056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:08 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Collega claimt dat de sleutels telkens aan studenten zijn gegeven voor een dagje tot een week jarenlang. En dat er dus studenten aanwezig kunnen zijn die de sleutels hebben laten namaken.

1ste claim van de collega: ''Ik moest de sleutels weggooien van de huisbaas bij vertrek, en op die sleutels was er een sleutelhangertje aanwezig met de adres van de huis. Ik heb de sleutels dichtbij het huis weggegooid. Iemand heeft waarschijnlijk die sleutels gevonden en met die sleutels is hij de huis binnengekomen zonder problemen en heeft de huis volledig vernield.''

2de claim wat mogelijk zou kunnen zijn volgens de collega: ''Huis werd jarenlang , dagelijks , wekelijks aan studenten en andere verhuurd. Misschien dat iemand de sleutels heeft laten namaken en daarmee de huis binnen gekomen. De slot van het huis is immers sinds jaren hetzelfde slot.''
Ergo: eigenaar moet bewijzen wie het heeft gedaan. Maar hij kan tevens niet bewijzen hoe het eruit zag. Hij heeft immers geen sleuteloverdracht gedaan.
pi_178322092
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ergo: eigenaar moet bewijzen wie het heeft gedaan. Maar hij kan tevens niet bewijzen hoe het eruit zag. Hij heeft immers geen sleuteloverdracht gedaan.
Dat klopt. Er heeft geen sleuteloverdracht plaats gevonden. Niet op het begin en niet op het einde. En de sleutels van dat huis moest die collega weggooien inplaats van netjes inleveren ergens met een handtekening erbij.
koop
pi_178322127
quote:
Is this real? |:( |:( |:(
Somebody that I used to know
pi_178322133
quote:

[..]

Dat zou kunnen alleen die collega geeft aan dat je dit moet vragen aan de dader , en niet aan de collega zelf want hij heeft er niets mee te maken , zegt de collega.
:') :') :')

Oke dan is het wel duidelijk toch?
  donderdag 5 april 2018 @ 13:15:19 #59
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178322140
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:12 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Dat klopt. Er heeft geen sleuteloverdracht plaats gevonden. Niet op het begin en niet op het einde. En de sleutels van dat huis moest die collega weggooien inplaats van netjes inleveren ergens met een handtekening erbij.
Maar serieus. Weggooien? Gewoon in prullenbak buiten? :')
pi_178322164
Tip aan jou TS:

Je handen hier niet aan branden. Echt 0% aandeel nemen in deze puinhoop.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2018 13:16:51 ]
pi_178322174
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:16 schreef -mosrednA het volgende:
Tip aan jou TS:

Somebody that I used to know
pi_178322203
quote:
Tip aan jou TS:

Wat bedoel je hiermee? Wie zal de schuld krijgen?
koop
pi_178322211
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:15 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar serieus. Weggooien? Gewoon in prullenbak buiten? :')
Ja. Dat is wat mondeling is aangegeven door de huisbaas aan die collega. Die collega heeft dit via whatsapp aangegeven dat de huisbaas dit tegen hem heeft gezegd. De huisbaas reageert er niet op terug.
koop
pi_178322220
quote:
2s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:14 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Is this real? |:( |:( |:(
Ja.
koop
  donderdag 5 april 2018 @ 13:23:02 #65
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178322253
quote:
Tip aan jou TS:

Dit ja. Lekker ervan af blijven
pi_178322464
quote:
1s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dit ja. Lekker ervan af blijven
De huisbaas vraagt zich ook af of er een mogelijkheid bestaat dat de politie , de internetverbinding van zijn collega kan controleren. Misschien dat die naar bepaalde websites is geweest voor dat de vernieling heeft plaats gevonden.
koop
  donderdag 5 april 2018 @ 13:35:56 #67
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178322505
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:33 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

De huisbaas vraagt zich ook af of er een mogelijkheid bestaat dat de politie , de internetverbinding van zijn collega kan controleren. Misschien dat die naar bepaalde websites is geweest voor dat de vernieling heeft plaats gevonden.
Dat gaat politie niet doen zonder redelijke verdenkingen. Ze mogen niet zomaar je mobiel in beslag nemen.
pi_178322547
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat gaat politie niet doen zonder redelijke verdenkingen. Ze mogen niet zomaar je mobiel in beslag nemen.
Zijn collega is momenteel niet aanwezig in Nederland. Hij is tijdelijk in het buitenland. Maar kan de politie dat niet doen zonder je mobiel in beslag te nemen , zoals direct vanuit de provider info opvragen? Of zullen ze dat niet doen zonder , zoals jij ook zegt , redelijke verdenkingen?
koop
  donderdag 5 april 2018 @ 13:39:16 #69
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178322577
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:37 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Zijn collega is momenteel niet aanwezig in Nederland. Hij is tijdelijk in het buitenland. Maar kan de politie dat niet doen zonder je mobiel in beslag te nemen , zoals direct vanuit de provider info opvragen? Of zullen ze dat niet doen zonder , zoals jij ook zegt , redelijke verdenkingen?
Dat gaat niet zomaar nee. Er is nog iets als een privacywet... Ook een provider heeft zich aan de wetten te houden, die gaan niet zomaar informatie delen.
pi_178322617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat gaat niet zomaar nee. Er is nog iets als een privacywet... Ook een provider heeft zich aan de wetten te houden, die gaan niet zomaar informatie delen.
Dat noemen we dan ''geen poot om op te staan''. Huisbaas heeft geen goede bewijs , buiten een getuige , die een goede vriend is van de huisbaas die claimt dat de collega tegen hem gezegd zou hebben dat hij de huis zou willen vernielen. Iets wat de collega ontkent , waarbij de collega aangeeft dat die vriend , de huisbaas wilt helpen en dus dingen loopt te verzinnen.
koop
  donderdag 5 april 2018 @ 13:43:26 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178322640
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:41 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Dat noemen we dan ''geen poot om op te staan''. Huisbaas heeft geen goede bewijs , buiten een getuige , die een goede vriend is van de huisbaas die claimt dat de collega tegen hem gezegd zou hebben dat hij de huis zou willen vernielen. Iets wat de collega ontkent , waarbij de collega aangeeft dat die vriend , de huisbaas wilt helpen en dus dingen loopt te verzinnen.
Huisbaas zal bewijs moeten aandragen bij de politie. Politie kan evt collega gaan verhoren. Dan moet politie beslissen wat ze er verder mee doen. Als er niet genoeg bewijs is dan zullen ze het wel laten liggen.

Als huisbaas nou foto's had gemaakt aan begin van huurperiode en het nu vernield is, kan je zeggen dat er een redelijke verdenking staat op de collega. Maar of dat genoeg is om ook internetinformatie te krijgen. Privacy weegt erg zwaar in Nederland.
pi_178322693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 18:16 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Er is een aangifte gedaan. Alleen deze persoon ontkent dat hij de dader is. Het is ook zo dat deze persoon(collega) heeft aangegeven dat hij per vliegtuig naar een ander land zou gaan , op de laatste dag van verblijf, 5 uur in de ochtend. Dit heeft hij meerdere dagen van te voren aangegeven. De huisbaas heeft aan die collega aangegeven van dat hij tot die tijd in zijn huis mag blijven en daarna weg mag gaan , waarbij hij de sleutels moet weggooien. (mondeling aangegeven)

Rond 12 uur in de middag komt de huisbaas naar zijn huis en ziet de vernieling.
Het is natuurlijk niet verboden per vliegtuig het land te verlaten. Maar om een juridisch kloppend verhaal te hebben zou ik wel even uitzoeken of het een propeller of straal vliegtuig betrof.
pi_178322734
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:12 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

De sleutels in het huis laten en de deur dichttrekken was te ingewikkeld?
pi_178322761
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:48 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

De sleutels in het huis laten en de deur dichttrekken was te ingewikkeld?
De deur had een probleem waarbij die niet dicht bleef als je hem niet op slot deed. Dus dat was geen optie. Heel vreemd genoeg zei de huisbaas dat hij de sleutels moest weggooien. Ongelooflijk maar echt waar.
koop
pi_178322797
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Huisbaas zal bewijs moeten aandragen bij de politie. Politie kan evt collega gaan verhoren. Dan moet politie beslissen wat ze er verder mee doen. Als er niet genoeg bewijs is dan zullen ze het wel laten liggen.

Als huisbaas nou foto's had gemaakt aan begin van huurperiode en het nu vernield is, kan je zeggen dat er een redelijke verdenking staat op de collega. Maar of dat genoeg is om ook internetinformatie te krijgen. Privacy weegt erg zwaar in Nederland.
Die collega had wel foto's gemaakt van de binnenkant van dat huis , toen hij erin was. Nadat hij eruit ging , 6 uur later zag de huisbaas dus dat de boel compleet vernield was. Collega claimt dat iemand de sleutels waarschijnlijk heeft gevonden , want op de sleutels was er een sleutelhangertje met de adres van dat huis. En dat sleutel moest hij dus weggooien van de huisbaas.
koop
pi_178322817
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:50 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

De deur had een probleem waarbij die niet dicht bleef als je hem niet op slot deed. Dus dat was geen optie. Heel vreemd genoeg zei de huisbaas dat hij de sleutels moest weggooien. Ongelooflijk maar echt waar.
Dan nog gooi de sleutels gewoon door de brievenbus weer naar binnen lijkt mij.
pi_178322939
De huisbaas vraagt de huurder om de sleutels van zijn pand met adres erbij weg te gooien? Sorry, maar dit lijkt nogal een kulverhaal.
  donderdag 5 april 2018 @ 14:06:22 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_178323088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:51 schreef herenschoenen het volgende:
En dat sleutel moest hij dus weggooien van de huisbaas.
? Euh?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_178323156
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:19 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Wie zal de schuld krijgen?
Het is geen kwestie van schuld, het is een kwestie van een domme actie met een stinkend geurtje eraan. Het huis is niet voor niets overhoop gehaald. Dat doe je op deze manier niet voor de lol, maar omdat er blijkbaar iets te halen viel.
  donderdag 5 april 2018 @ 14:12:22 #80
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_178323206
Klinkt bekend dit verhaal, is de huisbaas toevallig ook Turks?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_178323361
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van schuld, het is een kwestie van een domme actie met een stinkend geurtje eraan. Het huis is niet voor niets overhoop gehaald. Dat doe je op deze manier niet voor de lol, maar omdat er blijkbaar iets te halen viel.
Waarschijnlijk om wraak. Maar goed de huisbaas is gewoon dom geweest en heeft echt geen poot om op te staan. In alle opzichten heeft hij verkeerd gehandeld.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178323453
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:52 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Dan nog gooi de sleutels gewoon door de brievenbus weer naar binnen lijkt mij.
Dat is iets wat de huisbaas dus niet zei tegen collega. Huisbaas zei dat hij de sleutels moest weggooien bij vertrek.
koop
pi_178323457
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:59 schreef Quark24 het volgende:
De huisbaas vraagt de huurder om de sleutels van zijn pand met adres erbij weg te gooien? Sorry, maar dit lijkt nogal een kulverhaal.
Het kan zo zijn dat de huisbaas niet wist dat er een sleutelhanger aan vast zat met de adres. Maar dat de huisbaas zei van ''gooi de sleutels weg bij vertrek'' , is wel wat de huisbaas zei tegen collega.
koop
pi_178323460
quote:
7s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:09 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Maar wie heeft dat huis overhoop gehaald? Volgens de huisbaas is de dader , collega.
koop
pi_178323476
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:12 schreef Tyr80 het volgende:
Klinkt bekend dit verhaal, is de huisbaas toevallig ook Turks?
Blanke Hollander die eigenaar is van meer dan 70 panden door geheel NL.
koop
pi_178323568
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Uit de OP:
quote:
Ik heb een kennis die heeft 2 huizen. En een ervan verhuurde hij aan studenten
Dat worden er in rap tempo meer!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  donderdag 5 april 2018 @ 14:37:14 #87
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_178323585
Verhaal van TS rammelt aan alle kanten. Volgens mij speelt TS een andere rol hierin
pi_178323600
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:36 schreef ITrade het volgende:

[..]

Uit de OP:

[..]

Dat worden er in rap tempo meer!
hahaahhaahah, dat was een grap. maar voor de rest is het waar.
koop
pi_178323632
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verhaal van TS rammelt aan alle kanten. Volgens mij speelt TS een andere rol hierin
wat ik vertel is wel waar. ik ben een buitenstaander en heb verder ook niets te maken met wat er is gebeurt.
koop
pi_178323704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:21 schreef ITrade het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om wraak. Maar goed de huisbaas is gewoon dom geweest en heeft echt geen poot om op te staan. In alle opzichten heeft hij verkeerd gehandeld.
30.000 euro kwijt voor huisbaas dus.
koop
pi_178324297
Een hoop leergeld _O-
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_178324352
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
  donderdag 5 april 2018 @ 16:11:05 #93
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_178325419
..wat een flauwe kul..
Hij heeft toch 70 panden, dus eentje meer of minder zal hem niet deren. Zeker niet als hij aangeeft dat de sleutel 'weggegooid' mag worden van 1 van z'n panden. Dan heeft hij 0,0 waarde gevoel.
Hij mag dus lekker in een hoek gaan huilen.
zo goed..?
pi_178325981
Klinkt nog meer als een plannetje om onder die 2000 schuld uit te komen. We geven die collega de sleutels van het huis, zonder overeenkomst, en doen later net alsof hij de boel heeft gesloopt. En tuurlijk heeft een goede vriend “toevallig” gehoord dat die collega al van plan was juist dat te doen....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_178326031
Waarom zo moeilijk doen met sleutel weggooien? Toch veel makkelijker om de voordeur gewoon open te laten. Want dat creëer je nu feitelijk ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178349262
Stel dat de sleutels zijn weggegooid in een prullenbak... dan is de kans zo goed als nihil dat iemand ze daar uit heeft gevist. En als de collega de sleutels gewoon op straat heeft gegooid dan is hij wat mij betreft wel strafbaar (en dom, en rancuneus).
pi_178355361
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2018 15:15 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Gezien de pohi van ts zou het me niets verbazen als ts op dit moment last heeft van een psychose..
pi_178355614
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 13:37 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Denk dat de politie helemaal niks doet en het afsluit als een civiele zaak. Enkele reis naar de kantonrechter :W
.
  vrijdag 6 april 2018 @ 22:55:33 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178356920
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:04 schreef herenschoenen het volgende:
Ik heb een kennis die heeft 2 huizen. En een ervan verhuurde hij aan studenten. Deze kennis kreeg van een collega te horen dat die collega voor 5 dagen in zijn huis wilt verblijven
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 14:30 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Que? En tijd voor een baan enzo?

Ten eerste is het natuurlijk al bizar dat er toevallig geen enkele student in dat huis woonde terwijl het 5 dagen uitgeleend werd aan de collega van de kennis van de buurvrouw van de nicht van de groenteboer, maar opdracht geven de sleutels weg te gooien? Ja, in de brievenbus, dat doet mijn schoonmaakster ook altijd als ze weggaat terwijl ik er niet ben, maar tering, sleutels vlakbij het huis at random weggooien? En dan worden ze toevallig ook nog gevonden door iemand die graag huizen in puin slaat, het zal je maar overkomen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178357031
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 16:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
En die studenten gingen wel even allemaal naar hun mamma?

Raar verhaal.
Dit snap ik dus ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')