Mijn maatje is nu een bezorgservice begonnen. Staan 2 Egg's daar in de zaakquote:Op woensdag 4 april 2018 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Big Green Egg, wat mooie Cabernet Sauvignon bij. Jawel hoor.
Is hij single?quote:Op woensdag 4 april 2018 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn maatje is nu een bezorgservice begonnen. Staan 2 Egg's daar in de zaak
https://holygrill.foodticket.nl/foodticket/cgi/bestel.cgi
Nou, goed. Het is een soort super oven. Maar dan met houtskool/hout. Door de keramische (let je op Samzz) materialen die er in gebruikt worden kun je heel accuraat een temperatuur reguleren en vasthouden, waardoor je natuurlijk vlees (en andere dingen) perfect ka bereiden.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat die green egg nou zo bijzonder maakt, doet is uitleggen.
(BBQ-en is ook niet mijn ding, ben een slechte man)
Makkelijk op exacte temperatuur te houden. Erg weinig kolen nodig.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit begrepen wat die green egg nou zo bijzonder maakt, doet is uitleggen.
(BBQ-en is ook niet mijn ding, ben een slechte man)
Logisch wel.quote:
Kuthoer is hier wel een beetje een woordje dat er bij hoort. Staat los van je als persoon, ligt meer aan je geslacht. Kun je ook niets aan doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou ja, gezien ik een kuthoer ben blijkbaar... nuanceer ik het een beetje
Ok, die wil ik ook later als ik groot ben.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, goed. Het is een soort super oven. Maar dan met houtskool/hout. Door de keramische (let je op Samzz) materialen die er in gebruikt worden kun je heel accuraat een temperatuur reguleren en vasthouden, waardoor je natuurlijk vlees (en andere dingen) perfect ka bereiden.
Zijn we allemaal als het erop aan komt.quote:
noem het maar niksquote:Op woensdag 4 april 2018 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft hier al flink huisgehouden. Er staat niks meer overeind
Je zou toch denken dat andere fabrikanten ook wel zoiets zouden kunnen bedenken.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, goed. Het is een soort super oven. Maar dan met houtskool/hout. Door de keramische (let je op Samzz) materialen die er in gebruikt worden kun je heel accuraat een temperatuur reguleren en vasthouden, waardoor je natuurlijk vlees (en andere dingen) perfect ka bereiden.
quote:Op woensdag 4 april 2018 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn we allemaal als het erop aan komt.
Zijn ook een hoop namaak, knock offs, en shit. Maar als je eenmaal de naam hebt.quote:Op woensdag 4 april 2018 15:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat andere fabrikanten ook wel zoiets zouden kunnen bedenken.
Try usquote:
Nou er staat genoeg overeind hoorquote:Op woensdag 4 april 2018 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft hier al flink huisgehouden. Er staat niks meer overeind
Geylquote:
Omdat je niet durftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |