Dat was wel kijkplezier hoor. Ze werd behandeld als de slet die ze isquote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaar
en de mond verkrachting ook..quote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te raken
In mijn herinnering dook Marjet boven op Johan die stomdronken was. Zij noemde het de beste seks ooit. Na 5 minuten was het gedaan en ze was wel 5x klaargekomen of zoiets.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te raken
We kregen dat ook niet allemaal te zien hoor. Er was een SL van een minuut of tien. Toen was hij klaar en zagen we hem zijn broek weer aantrekkenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaar
Ja klopt Chea, zij was de aanrander/verkrachterquote:Op woensdag 4 april 2018 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In mijn herinnering dook Marjet boven op Johan die stomdronken was. Zij noemde het de beste seks ooit. Na 5 minuten was het gedaan en ze was wel 5x klaargekomen of zoiets.
Dat is wel handig als je weinig tijd hebtquote:Op woensdag 4 april 2018 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In mijn herinnering dook Marjet boven op Johan die stomdronken was. Zij noemde het de beste seks ooit. Na 5 minuten was het gedaan en ze was wel 5x klaargekomen of zoiets.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het ook helemaal verkeerd begrepen. Hoe heeft die man dan 4 kinderen kunnen grootbrengen en in het leger gediend te hebben. Je moet toch vaak genoeg een telefoontje plegen? Afdingen doe ik ook niet, schaam me rot. Ziet het bijna als bevoving. whahahaha.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.Zijn vader had het ook. Maar dat afdingen ging hij helemaal niet doen.
Hahaha, ze bedoelde, dat ze hem ineens begon te pijpen (zo heb ik hier gelezen).quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
Bats: Ik ben de boot wel eens uitgezet. Maar ben er toen gewoon gaan liggen. Schijt aan. Maar halverwege de nacht trok hij mij weer tegen zich aan dan
Uit Bas zijn mond komen alleen maar kutopmerkingen. Die kan nooit een vriendelijk woord zeggenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas vindt dat ze wel mee mogen met de boot..
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha, ze bedoelde, dat ze hem ineens begon te pijpen (zo heb ik hier gelezen).
lief maar dom....varkens daarentegen zijn slim,vandaar dat ik ze ook niet met varkens vergeleek!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:14 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Schapen zijn liiiief...en ze luisteren ook !!![]()
![]()
Bijna alles is sarcasme, ik mag dat wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit Bas zijn mond komen alleen maar kutopmerkingen. Die kan nooit een vriendelijk woord zeggen
ja,andere keer toen hij slapt,gek..quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha, ze bedoelde, dat ze hem ineens begon te pijpen (zo heb ik hier gelezen).
Als je zo'n gozer om je heen hebt dan gaat dat gegarandeerd irriterenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bijna alles is sarcasme, ik mag dat wel.
Nog ergens dat filmpje dat ze hem onder de dekens wilde verrassen. Als je toch zó diep moet zinken om jezelf aan te bieden als vrouw.quote:
Geen idee welke keer, maar als ze ruzie hadden was zij de persoon die hem stalkte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |