Klopt, maar ze is zo erg te beinvloeden.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Romy is het type meisje dat met iedereen wel bevriend wil zijn. Ik zie bij haar niet die kwaadaardigheid als Marjet die in zich heeft. Kan me vergissen hoor, ben sowieso afgehaakt bij Romy sinds ze Madi wegstemde. Was niet nodig geweest.
Is het ooit anders geweest dan? Alles wordt gezien als afzeiken, dus ......quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Het lijkt we weer op dat t hier weer een bewoners afzeikdag is
Inderdaad, Marjet: je blijft toch mijn vriendinnetje hè, ben je nu boos, je mag best een beetje boos zijn hoor, buiten doen we een theetje samen oké?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is zo erg te beinvloeden.
Billy heeft ook op Madi gestemd. Kijk maar naar het verschil in gedrag daarover tussen die twee.
Sportieve vrouw.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:47 schreef Dotteke het volgende:
O ja, ze gaan zo lunchen das waar
Linda trakteert iedereen op een lunch uit dankbaarheid dat Madi naar huis is gestuurd
Waar moeten we het anders over hebben?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Smerige klauwen aan de kaas en dan die vieze losse slierten haar.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
"Dit haal jij", zegt Baldr vol overtuiging.
Fysiek.......... en SL
[ afbeelding ]
Aldus de man die niet durft te bellen. Uurquote:Op woensdag 4 april 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
"Dit haal jij", zegt Baldr vol overtuiging.
Fysiek.......... en SL
[ afbeelding ]
Zie hierboven al.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Billy zit met haar vieze neushanden aan het beleg.
Hij durft volgens mij wel te bellen, maar het ging om het afdingen. Of ben ik nog helemaal gek?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef goldback het volgende:
[..]
Aldus de man die niet durft te bellen. Uur
Dat is ongeveer de schoonste beweging van de afgelopen jaren.....Ze kwam ook wel eens uit bed rollen na een flinke ragpartij en gaf dan het bezoek (de groenteboer) een hand en een knuffelquote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Billy zit met haar vieze neushanden aan het beleg.
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rentquote:
Geen idee, de camera zoemde er een paar keer op inquote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat is dat...is de pleuris bij m uitgebroken?
Dat dacht ik dus ook , ze zat bij de twins Linda en Mady compleet af te branden en binnen een kwartier hoor je haar tegen de vide zeggen ''jullie zijn mijn lieffies he ''quote:Op woensdag 4 april 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Romy is het type meisje dat met iedereen wel bevriend wil zijn. Ik zie bij haar niet die kwaadaardigheid als Marjet die in zich heeft. Kan me vergissen hoor, ben sowieso afgehaakt bij Romy sinds ze Madi wegstemde. Was niet nodig geweest.
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffiequote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rent
"Liefieeeee help!! Ze pesten me!!"quote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffie
Was dat de wasmachine?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo te horen zit er of te weinig of ze hebben de wasmachine niet goed geladen. Lijkt wel 'n
klopboormachine
Omg.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de schoonste beweging van de afgelopen jaren.....Ze kwam ook wel eens uit bed rollen na een flinke ragpartij en gaf dan het bezoek (de groenteboer) een hand en een knuffel![]()
Haaaai, ik ben Billy
Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De boor wordt om 12 uur opgehaald en om 5 voor 12 gaan ze beginnen met hem leeg te halen.![]()
Demi is zo bang dat ze iets moet betalen.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De boor wordt om 12 uur opgehaald en om 5 voor 12 gaan ze beginnen met hem leeg te halen.![]()
Hoeveel wasmachines zouden ze daar per jaar kopen? Die lui zijn niets waard. Ze slopen allesquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die maakte 'n poging om te centrifugeren![]()
tuurlijk, zij is immers de eigenaressequote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Toen hij jarig was , hij zakte daar nog weg in de stront of blubber met zijn nieuwe schoenenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef a_b het volgende:
Romy: Vanavond geen muziek , maar dat maakt niet uit we gaan gewoon daar lekker zitten en herinneringen ophalen.
Net alsof iemand iet som die koeien geeft. Denk dat Mehmet er zelfs nog nooit is geweest
Tja ze proppen de vuile was er zo maar in ipv ff de kleding eerst ff uitkloppen ipv 'n propquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeveel wasmachines zouden ze daar per jaar kopen? Die lui zijn niets waard. Ze slopen alles
Kloptquote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rent
Kloptquote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffie
Kloptquote:
En zo vol mogelijk stampenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ze proppen de vuile was er zo maar in ipv ff de kleding eerst ff uitkloppen ipv 'n prop
van maken
Dat bedoel ik dus, Ze zal straks ook wel het woord nemenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Die etter, doet inderdaad alsof het haar idee is en zij het werk in gestoken heeft.
Tegen Mehmet, nog broodjes afbakken.
Dacht gisterenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:01 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze nu net gehoord dat die boot wordt weggehaald?
what else can we do?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Ja, wat dan? Een ander doekje, weet je wat dat kostquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omg.
Overigens over ranzig gesproken. Mehmet kwam ongeveer een week geleden nadat hij buiten was geweest de keuken in, voet op de rand van de eettafel/stoel en begon met een keukendoekje de rand van zijn patta's schoon te maken. Uitgebreid. Ik wist niet welk doekje het was en bleef vol verbazing kijken wat hij met het doekje zou doen toen hij klaar was. Nou, die ging gewoon de keuken in (niemand die het toen erg in had) en iedereen kon zo weer dat doekje gebruiken.
En dan een kwartier van te voren beginnen met uitruimenquote:
Billy verdient alles wat er met haar gebeurt. Ze roept het over zichzelf af.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook , ze zat bij de twins Linda en Mady compleet af te branden en binnen een kwartier hoor je haar tegen de vide zeggen ''jullie zijn mijn lieffies he ''
Het komt haar ook wel goed uit dat het weer goed is met Bil ,wat voor mij totaal ongeloofwaardig is hoe ze nu over Bil praat
Nu heeft ze met Beu ook stem afspraken gemaakt terwijl ze er zooo op tegen is .
Die is bij mij flink door de mand gevallen
Ik heb het over Romyquote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Billy verdient alles wat er met haar gebeurt. Ze roept het over zichzelf af.
Zelfs dat maakt ze niets uit. Ik was al bang om van andere mensen iets te eten. Dit maakt het niet beter op. Met zoveel gemak dat ze het doen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Een ander doekje, weet je wat dat kost![]()
Varkens zijn het.
Hoezo? Ze zijn al klaar met uitruimen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan een kwartier van te voren beginnen met uitruimen
Hoe zijn die mensen in hemelsnaam meerderjarig geworden!!
5 minuten zelfs.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Honza heeft haar over haar liefdesverdriet geholpen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef a_b het volgende:
En wat vind Billy er nu van dat de boot weg ging , de vorige keer was ze er zo op tegen , emotionele herinneringen en zo
Heb ook al eerder geschreven dat het inderdaad om het afdingen ging en niet alleen maar om het bellen.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij durft volgens mij wel te bellen, maar het ging om het afdingen. Of ben ik nog helemaal gek?
Heb het vaker zien staan, maar blijkbaar is er nog niet op gereageerd.
Beau zei net toen ze boven op de boot stond dat de kraan al op het parkeerterrein stond.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
5 minuten zelfs.Nou is alles en iedereen te laat daar, maar ze wisten dat hij om 12 uur opgehaald zou worden.
Jammer dat de mannen niet op tijd zijn.
Ik hoop dat die boot weghalen ze een enorme klauw met geld gaat kosten!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
5 minuten zelfs.Nou is alles en iedereen te laat daar, maar ze wisten dat hij om 12 uur opgehaald zou worden.
Jammer dat de mannen niet op tijd zijn.
Weet ik, ik reageerde op de naam Bil, die je ook noemde.quote:
Dennennaalden of ruige seks?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat is dat...is de pleuris bij m uitgebroken?
Jammer dan. Al haar emoties zijn gespeeld en op effect berekend dus daar hoeven ze geen enkele rekening mee te houden.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef a_b het volgende:
En wat vind Billy er nu van dat de boot weg ging , de vorige keer was ze er zo op tegen , emotionele herinneringen en zo
Dan zijn ze dus te laat.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Beau zei net toen ze boven op de boot stond dat de kraan al op het parkeerterrein stond.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ook al eerder geschreven dat het inderdaad om het afdingen ging en niet alleen maar om het bellen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die boot weghalen ze een enorme klauw met geld gaat kosten!
Ik zie er weinig verschil inquote:Op woensdag 4 april 2018 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet ik, ik reageerd op de naam Bil, die je ook noemde.
Ik kijk verder dan een moment, dus over Romy heb ik een andere mening, maar die had ik al gegeven (het verschil tussen Romy en Billy).
Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ook al eerder geschreven dat het inderdaad om het afdingen ging en niet alleen maar om het bellen.
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zijn al klaar met uitruimen.
En de kraan is er nog niet, dus ze waren op tijd met er mee.
Ik hoop dat als die boot in de stroppen hangt op 'n hoogte van 'n metertje of 8 dat diequote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die boot weghalen ze een enorme klauw met geld gaat kosten!
meerderjarigheid is slechts feitelijk, gaat vanzelf....geestelijk zijn t schapen met 0 notie van wat dan ook...leven bijna allemaal nog onder moeders rokquote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft daarvoor al sex gehad, liegen kan ze als de beste, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Demi moet iets bekennen: ze heeft sex gehad met Senna in de boot. De rest van die wijven gillen.![]()
Voor ons oud nieuws van die leugenaar.
Ojee, in het echte leven is het handig om het verschil tussen Billy en Romy te weten hoor.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als die boot in de stroppen hangt op 'n hoogte van 'n metertje of 8 dat die
naar beneden flikkerd
ze heeft hansaplast toch nog?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
Bats denkt dat Jessie niets meer van haar moet weten. Goh... het kwartje is gevallen
Daar is ze al mee verloofdquote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze heeft hansaplast toch nog?
of is die ook uit de picture?
Schapen zijn liiiief...en ze luisteren ook !!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
meerderjarigheid is slechts feitelijk, gaat vanzelf....geestelijk zijn t schapen met 0 notie van wat dan ook...leven bijna allemaal nog onder moeders rok
Die heeft ze nooit gehad. Die is 1 keer daar geweest en toen kwam hij voor mehquote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze heeft hansaplast toch nog?
of is die ook uit de picture?
Dan heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.Zijn vader had het ook. Maar dat afdingen ging hij helemaal niet doen.
Ik keek een uurtje geleden en toen had ze het er ook al over.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef mazaru het volgende:
En bats wil niet dat de anderen over de boot vertellen. Ze trekt het gesprek steeds naar zichzelf toe en naar de seks met haar en Jessie en Johan
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te rakenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Bats staat zich nu ineens druk te maken over de camera's tijdens de sex met Jessie
De fles olijfolie van Nico die in je reet werd gefrommeld door Ruud vergeet je maar ff voor het gemak
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaarquote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te raken
mag dat mokkel dan er in en mee?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi pleur die boot maar bij Johan in zijn achtertuin
Dat was wel kijkplezier hoor. Ze werd behandeld als de slet die ze isquote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaar
en de mond verkrachting ook..quote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te raken
In mijn herinnering dook Marjet boven op Johan die stomdronken was. Zij noemde het de beste seks ooit. Na 5 minuten was het gedaan en ze was wel 5x klaargekomen of zoiets.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
We kregen dat ook niet allemaal te zien hoor. Er was een SL van een minuut of tien. Toen was hij klaar en zagen we hem zijn broek weer aantrekkenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaar
Ja klopt Chea, zij was de aanrander/verkrachterquote:Op woensdag 4 april 2018 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In mijn herinnering dook Marjet boven op Johan die stomdronken was. Zij noemde het de beste seks ooit. Na 5 minuten was het gedaan en ze was wel 5x klaargekomen of zoiets.
Dat is wel handig als je weinig tijd hebtquote:Op woensdag 4 april 2018 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In mijn herinnering dook Marjet boven op Johan die stomdronken was. Zij noemde het de beste seks ooit. Na 5 minuten was het gedaan en ze was wel 5x klaargekomen of zoiets.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ow, dan heb ik het ook helemaal verkeerd begrepen. Hoe heeft die man dan 4 kinderen kunnen grootbrengen en in het leger gediend te hebben. Je moet toch vaak genoeg een telefoontje plegen? Afdingen doe ik ook niet, schaam me rot. Ziet het bijna als bevoving. whahahaha.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.Zijn vader had het ook. Maar dat afdingen ging hij helemaal niet doen.
Hahaha, ze bedoelde, dat ze hem ineens begon te pijpen (zo heb ik hier gelezen).quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
Bats: Ik ben de boot wel eens uitgezet. Maar ben er toen gewoon gaan liggen. Schijt aan. Maar halverwege de nacht trok hij mij weer tegen zich aan dan
Uit Bas zijn mond komen alleen maar kutopmerkingen. Die kan nooit een vriendelijk woord zeggenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas vindt dat ze wel mee mogen met de boot..
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha, ze bedoelde, dat ze hem ineens begon te pijpen (zo heb ik hier gelezen).
lief maar dom....varkens daarentegen zijn slim,vandaar dat ik ze ook niet met varkens vergeleek!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:14 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Schapen zijn liiiief...en ze luisteren ook !!![]()
![]()
Bijna alles is sarcasme, ik mag dat wel.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit Bas zijn mond komen alleen maar kutopmerkingen. Die kan nooit een vriendelijk woord zeggen
ja,andere keer toen hij slapt,gek..quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha, ze bedoelde, dat ze hem ineens begon te pijpen (zo heb ik hier gelezen).
Als je zo'n gozer om je heen hebt dan gaat dat gegarandeerd irriterenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bijna alles is sarcasme, ik mag dat wel.
Nog ergens dat filmpje dat ze hem onder de dekens wilde verrassen. Als je toch zó diep moet zinken om jezelf aan te bieden als vrouw.quote:
Geen idee welke keer, maar als ze ruzie hadden was zij de persoon die hem stalkte.quote:
Hij had toen gezegd dat ze niet naar de boot moest komen en daar lag ze, verstopt onder het dekbed. Kiekeboe...quote:Op woensdag 4 april 2018 12:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog ergens dat filmpje dat ze hem onder de dekens wilde verrassen. Als je toch zó diep moet zinken om jezelf aan te bieden als vrouw.
Ik denk dat ze een soort frame in haar mond stopt zo dat de mond zo gaat staanquote:Op woensdag 4 april 2018 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die neplach van Beau constant, dat niemand dat daar in de gaten heeft
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort frame in haar mond stopt zo dat de mond zo gaat staan
En toen die beelden dat ze als een hond naast hem op de grond lag met een matras. Dan heb je echt totaal geen respect voor jezelf. En maar iedere keer naar hem toe kruipen tot hij het toeliet dat ze hem pijpte. Maar toen gooide hij wel de deken over haar hoofd en keek hij naar de foto van dat meisje van de marktquote:Op woensdag 4 april 2018 12:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog ergens dat filmpje dat ze hem onder de dekens wilde verrassen. Als je toch zó diep moet zinken om jezelf aan te bieden als vrouw.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Dan had ik het goed, die slangen willen afzwakken dat de boot van haar was.
Eerder claimde ze de boot, zelfs de trap. Moest men met zijn poten vanaf blijven.![]()
Had haar direct in de smiezen toen ze zo quasi over die boot begon met de vorige slapers.
Hij is vaak alleen dáár maar zo hoor. Met zijn verhuizing met Do was hij veel serieuzer. Het is dus maar een houding.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je zo'n gozer om je heen hebt dan gaat dat gegarandeerd irriteren
Dat weet ik niet. Ik heb hem nooit anders gezien dan sarcastischquote:Op woensdag 4 april 2018 12:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij is vaak alleen dáár maar zo hoor. Met zijn verhuizing met Do was het veel serieuzer. Het is dus maar een houding.
vreselijk mens, die Beau...zo kan ik t ook, en maar blijven lachen en iedereen vindt je lief. Bleghhhh ,vlees noch visquote:Op woensdag 4 april 2018 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
met ze bedoelde hij de dames die erop stonden , Beau Demi Fay Bil en Romyquote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Bas vindt dat ze wel mee mogen met de boot..
Tegen Johan werd toen gezegd dat het niet zozeer om de boot ging, maar om de bok. Die hadden ze nodig. Weet niet of er gewoon niet over de boot op zich gesproken is omdat het dat toen niet de reden was dat hij de boel wilde ophalen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik denk dat ze die boot gelijk naar de schroothoop kunnen brengen.
Is toch vreselijk Maz.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
En toen die beelden dat ze als een hond naast hem op de grond lag met een matras. Dan heb je echt totaal geen respect voor jezelf. En maar iedere keer naar hem toe kruipen tot hij het toeliet dat ze hem pijpte. Maar toen gooide hij wel de deken over haar hoofd en keek hij naar de foto van dat meisje van de markt
Story of his lifequote:Op woensdag 4 april 2018 12:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tegen Johan werd toen gezegd dat het niet zozeer om de boot ging, maar om de bok. Die hadden ze nodig. Weet niet of er gewoon niet over de boot op zich gesproken is omdat het dat toen niet de reden was dat hij de boel wilde ophalen.
Die Jessie is ook een smiecht om dat zo te regelen? Ik het gebruik, dik doen erover en de kosten voor een ander.
Maar hij kon dat doen, want hij regelde wat hij wilde, totaal geen transparantie.
Ze mankeren allemaal wat. Er loopt een bordeliner een narcist een eetstoornis meiden rond een adh’er een schizo liep er die inmiddels al naarhuis is. Ze hebben hun handen vol aan hun eigen miskomingen, dat ze nep en echt gedrag niet kunnen onderscheiden van elkaarquote:Op woensdag 4 april 2018 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zie hem nog altijd liever dan die draken van wijven.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit Bas zijn mond komen alleen maar kutopmerkingen. Die kan nooit een vriendelijk woord zeggen
Hebben ze dat ding verkocht, of gaat hij terug naar de eigenaar?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:30 schreef Chea49 het volgende:
Hangt een flink prijskaartje aan met al die machines.
Ik had verwacht dat er grote groene plekken in zouden zitten van de gouden kuth.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Gaan ze die spermabank ook verkopen?![]()
[ afbeelding ]
Welke idioot verzint dan ook zoietsquote:Op woensdag 4 april 2018 12:30 schreef Chea49 het volgende:
Hangt een flink prijskaartje aan met al die machines.
Jessie, het enige wat ik kan waarderen nu......quote:Op woensdag 4 april 2018 12:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Welke idioot verzint dan ook zoiets
Het is wel een prachtige naaistreek jaquote:Op woensdag 4 april 2018 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie, het enige wat ik kan waarderen nu......![]()
![]()
Al die benauwde koppies......quote:Op woensdag 4 april 2018 12:37 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Het is wel een prachtige naaistreek ja
GM. Zijn ze overvallen, dat ze die spullen er nu pas uithalen?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie, het enige wat ik kan waarderen nu......![]()
![]()
Gaat terug naar de eigenaar. Was in bruikleen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Wordt de boot ontmanteld en verkocht of zo?
Ah ok.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaat terug naar de eigenaar. Was in bruikleen.
je zou toch verwachten dat ze met aldat spogten zich wat soepeler zou bewegen...die reet is een ballastquote:
Bedoel meer het geluid wat ze produceerd als ze lacht klinkt zo nep als maar kanquote:Op woensdag 4 april 2018 12:24 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een soort frame in haar mond stopt zo dat de mond zo gaat staan
Een graaier en hebberd, die alleen aan zichzelf dacht over de rug van anderen. Na hem de zondvloed.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:35 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Welke idioot verzint dan ook zoiets
Daarom loopt ze ook iewat naar voren, ander valt ze om.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:39 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
je zou toch verwachten dat ze met aldat spogten zich wat soepeler zou bewegen...die reet is een ballast
Het was geeneens eigendom van hun, ze hadden de boot te leenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hebben ze dat ding verkocht, of gaat hij terug naar de eigenaar?
Ze is een neppe geldwolf met een instant smile.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bedoel meer het geluid wat ze produceerd als ze lacht klinkt zo nep als maar kan
Die heeft al zo'n rare houding, ook als ze stil staat al iets gebogen knieeën......quote:Op woensdag 4 april 2018 12:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Daarom loopt ze ook iewat naar voren, ander valt ze om.
Eerste dat echt afgebroken aan het worden is nu. Morgen de koeienquote:
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste dat echt afgebroken aan het worden is nu. Morgen de koeien
Het is blijkbaar tastbaarder dan weggestuurde personen
300? Was toen ook onduidelijk uit over, wat het nou precies kostte.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Cemal zeggen, dat het vervoer toen 300 kostte? Een hele mooie prijs in ruil voor een beetje reclame..
Lekkere reclame in je boot... dan wil je toch nooit meer varen.
[ afbeelding ]
Jij nu ook al met je 'vlinder'. Mijn beeld van de natuur wordt hier verpest.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Onze Vlindert zit weer goed in de make-up
Daarom ook het vraagteken, ik viel halverwege er in en dacht dat hij dat zei.. Maar ik zet er geen geld op.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
300? Was toen ook onduidelijk uit over, wat het nou precies kostte.
extra duurquote:Op woensdag 4 april 2018 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben ook wel een megakraan aangerukt zeg.
[ afbeelding ]
Zo wordt het idd voor de bewoners tastbaarder dat er toch echt een eind aan zit te komenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste dat echt afgebroken aan het worden is nu. Morgen de koeien
Het is blijkbaar tastbaarder dan weggestuurde personen
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft al zo'n rare houding, ook als ze stil staat al iets gebogen knieeën......
Denk dat de regie ook wel een handje meegeholpen heeft gezien t iets nieuws was op t terrein.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken, ik viel halverwege er in en dacht dat hij dat zei.. Maar ik zet er geen geld op.
Dinsdag Billy.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat, nu de boot morgen de koeien...
Mooi! Die gaat in Cemal's fototopic.quote:
jeetje, daar doet het me eigenlijk de hele tijd al aan denken,quote:Op woensdag 4 april 2018 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Toch wel iets van dwerggroei? Zo loopt ze overigens wel. Ze schijnt erg klein te zijn ook.
Hij moet nu waarschijnlijk over de bomen getakeld worden.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben ook wel een megakraan aangerukt zeg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooi! Die gaat in Cemal's fototopic.
De afgelopen dagen ben ik ijverig bezig geweest met het bijwerken van de topics van de bewoners met hun foto's. En met het updaten van het bijnamen topic.
En Dinsdag Fayquote:Op woensdag 4 april 2018 12:45 schreef freaky40 het volgende:
ja verdomd, daar heeft hAr houding wel iets van weg...ja ze schijnt pakweg anderhalve meter te zijn...nou ja, kan ze ook nix aan doenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]Toch wel iets van dwerggroei? Zo loopt ze overigens wel. Ze schijnt erg klein te zijn ook.
De koeien gaan vrijdag om 8.00 uur weg. Is gewijzigd.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Eigenlijk mag ik dat ook niet doen, want hiermee gooi ik mijn eigen bijnaam te grabbelquote:Op woensdag 4 april 2018 12:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij nu ook al met je 'vlinder'. Mijn beeld van de natuur wordt hier verpest.
Goed bezig.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:47 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooi! Die gaat in Cemal's fototopic.
De afgelopen dagen ben ik ijverig bezig geweest met het bijwerken van de topics van de bewoners met hun foto's. En met het updaten van het bijnamen topic.
Ja, voor hun. Als ik deze actie zou willen ondernemen, kan er nog wel een nul achter denk ik zo.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Jaja, ik geloof echt wel dat ze hele excercitie maar 300 euro kost.
Voorrijkosten en het het uurloon, gebruik van de rijtuigen kost al genoeg als het de parkeerplaats wegrijdt.
Van cobain1994 van gisteren. Opdat wij niet vergetenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heel graag en...Fay had beter iets aan haar oren kunnen laten doen ipv die ogen
Kan me ook vaag herinneren dat een dergelijk bedrag, kan iets meer zijn genoemd werd toen (paar honderd) maar het was heel onduidelijk en het werd niet beaamd dat dat het bedrag was dat toen genoemd werd. Er werd heel geheimzinnig over gedaan toen. Het was nog niet eens duidelijk of de boot gekocht was... of...quote:Op woensdag 4 april 2018 12:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken, ik viel halverwege er in en dacht dat hij dat zei.. Maar ik zet er geen geld op.
Graag gedaan. Dit soort klusjes zijn wel aan mij besteed. Daarvan komt mijn rare adhd/autisme brein wat tot rust.quote:
Dat denk ik ook wel, ja. Ik bedoelde eigenlijk dat het bootje niet zo groot is, dus dat de kraan wel een tandje kleiner had gekund, maar ik heb er geen verstand van.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:47 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Hij moet nu waarschijnlijk over de bomen getakeld worden.
Misschien kunnen ze er door het prieel niet goed bij komen?
de rekening gaat gewoon naar Talpa...tis een stuk decor van een programma met heel wat reclame-inkomsten ...quote:Op woensdag 4 april 2018 12:51 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd wat de rekening zal worden.. Transport + huur van de bok waar de boot opligt en de schade die ze in rekening gaan brengen
Dat ding is idd aan de grote kant.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ja. Ik bedoelde eigenlijk dat het bootje niet zo groot is, dus dat de kraan wel een tandje kleiner had gekund, maar ik heb er geen verstand van.
Ondertussen moet de halve boot gesloopt worden, want de boot was zonder hout opgeleverd.
dat weet ik wel zeker!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, voor hun. Als ik deze actie zou willen ondernemen, kan er nog wel een nul achter denk ik zo.
Uurloon wordt echt niet berekent door die gastenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan hem nu dus pas ontmantelen....je verwacht het niet...
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef Gooddeal het volgende:
Het ding staat op het punt om opgetakeld te worden, en nu moet er nog gesloopt worden
1 van de genfoutjes van de twins. Net als het praat probleem van die andere groothoofdquote:Op woensdag 4 april 2018 12:49 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
heel graag en...Fay had beter iets aan haar oren kunnen laten doen ipv die ogen
Volgens mij liegt ze dat ze barst.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, Billy heeft het zelf gedaan en dat ze het er nu uit moet halen....
Volgens Baldr stond er eerst iets anders in de mail.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
Linda die altijd behulpzaam is blijft lekker staan waar ze staat......quote:Op woensdag 4 april 2018 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Hahaha, Billy heeft het zelf gedaan en dat ze het er nu uit moet halen.... Grenzeloos.
Dat zou ik ook denken.... Het gebeurt niet vaak, dat je een Utopiaan geld uit zijn zak kan trekken.. Normaal doen zij datquote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat ding is idd aan de grote kant.
Het begint een beetje op en showtje te lijken.
Ach. Die gasten denken.... Als het maar schuift
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:54 schreef freaky40 het volgende:
linda heeft toch niks met die bootquote:Op woensdag 4 april 2018 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Linda die altijd behulpzaam is blijft lekker staan waar ze staat......
Blijkbaar stond er niet in de mail, dat de 'stoffering' er ook uit moest. Ze moeten al het houtwerk eruit slopen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
![]()
Een fucking dure kraan laten komen en dan die kraan laten wachten totdat die troep uit de boot gehaald is. Doe dat dan verdomme de dag ervoor.
Hoe dom kun je zijn.
Dat zaad is er ook in gekomen... hadden ze ook geen masker opquote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gadverdamme, ze halen gewoon die zaad/schimmel doeken zonder beschermende kleding of maskers uit die boot.![]()
![]()
Die is er misschien nog nooit in geweest ook. Heerlijk, en Bas die nu als enige man helpt.....echt heerlijk......hij die ook nooit helpt......quote:
O moeten ze dat nu dan allemaal nog doen/ Het is ook wat altijd.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blijkbaar stond er niet in de mail, dat de 'stoffering' er ook uit moest. Ze moeten al het houtwerk eruit slopen.
Maar ach vooruitdenken en/of doen heb ik ze nog nooit op kunnen betrappen.
Ze hadden daar mooie fragmenten van kunnen maken voor TV.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]![]()
![]()
Een fucking dure kraan laten komen en dan die kraan laten wachten totdat die troep uit de boot gehaald is. Doe dat dan verdomme de dag ervoor.
Hoe dom kun je zijn.
Scheelt dat het hun eigen zaad en schimmel is.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef Bumfuzzle het volgende:
Gadverdamme, ze halen gewoon die zaad/schimmel doeken zonder beschermende kleding of maskers uit die boot.![]()
![]()
BAldr zegt net ook , ze zijn ook nooit behulpzaam naar mij te geweest dus ga nu ook niet helpen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is er misschien nog nooit in geweest ook. Heerlijk, en Bas die nu als enige man helpt.....echt heerlijk......hij die ook nooit helpt......
Hoop echt de rest niet mee gaat helpen.....
Die zusjes dachten we krijgen we hulluuuupppp hoeven dat echt niet alleen te doehunnnn hooeeurrrr.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blijkbaar stond er niet in de mail, dat de 'stoffering' er ook uit moest. Ze moeten al het houtwerk eruit slopen.
Maar ach vooruitdenken en/of doen heb ik ze nog nooit op kunnen betrappen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ze hadden daar mooie fragmenten van kunnen maken voor TV.
De boot leeghalen en de cos speculeren wat er komen gaat.
Maar zoals geschreven. De camera's waren er misschien al uitgehaald.
Die doet er alles aan om in beeld te komen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is er misschien nog nooit in geweest ook. Heerlijk, en Bas die nu als enige man helpt.....echt heerlijk......hij die ook nooit helpt......
Hoop echt de rest niet mee gaat helpen.....
Lijkt mij demi haar taak.... was haar boot. Maar die zie ik dat niet alleen doen, het schuift ook niks¤¤quote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Die zooi blijft vast liggen.
Ik hoorde het ookquote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef DKUp het volgende:
Ballie is niet zo van het toekijken naar werkende mensen![]()
![]()
Hij heeft er nu weinig moeite mee met “deze mensen”
Ik schrok,had niet door dat het een gifje was.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
Wat kijkt ze weer vrolijk
[ afbeelding ]
Vindt haar daar gewoon staren......of ik zie het niet meer.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het is geen Beau die de hele dag als de plaaggeest rond looptquote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar om nu die spullen er pas uit te halen slaat echt alles.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]werd al gezegd eerder, dat ze er al uit waren.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is geen Beau die de hele dag als de plaaggeest rond loopt
Weer eens wat anders dan een fake glimlach.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk: NIEMAND ( misschien Ivan)quote:Op woensdag 4 april 2018 13:04 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd wie de rotzooi gaat opruimen.
Denk Ivan.........ben verbaast dat hij er nog niet bij is......niet dat het hoeft van mij hoor.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:04 schreef Hagenesie het volgende:
Benieuwd wie de rotzooi gaat opruimen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is geen Beau die de hele dag als de plaaggeest rond loopt
Zijn zeen boormachine aan het slopen?quote:Op woensdag 4 april 2018 13:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Teveel mensen daar in de boor schiet ook niet op
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Da's balen, geen nieuwe boot halen
quote:Op woensdag 4 april 2018 13:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik schrok,had niet door dat het een gifje was.
Jahh en "ik heb een rokje aan" roepen.. die had echt niet op werken gerekendquote:Op woensdag 4 april 2018 13:09 schreef Bumfuzzle het volgende:
Demi moet zo die ladder af... Bas staat beneden met de camera![]()
Die kan daar toch niets doen.quote:Op woensdag 4 april 2018 13:10 schreef cobain1994 het volgende:
The lone ranger staat op de uitkijk.
[ afbeelding ]
Ivan en Rienk zaten net al over de loods te pratenquote:Op woensdag 4 april 2018 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
Zou het bij ze gaan dagen dat misschien ook al hun eigen ontroerend goed pleitte moet tussen nu en twee maanden? Talpa mag zijn loods zelf doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |