Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ook al eerder geschreven dat het inderdaad om het afdingen ging en niet alleen maar om het bellen.
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zijn al klaar met uitruimen.
En de kraan is er nog niet, dus ze waren op tijd met er mee.
Ik hoop dat als die boot in de stroppen hangt op 'n hoogte van 'n metertje of 8 dat diequote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die boot weghalen ze een enorme klauw met geld gaat kosten!
meerderjarigheid is slechts feitelijk, gaat vanzelf....geestelijk zijn t schapen met 0 notie van wat dan ook...leven bijna allemaal nog onder moeders rokquote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan een kwartier van te voren beginnen met uitruimen
Hoe zijn die mensen in hemelsnaam meerderjarig geworden!!
En ze heeft daarvoor al sex gehad, liegen kan ze als de beste, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Demi moet iets bekennen: ze heeft sex gehad met Senna in de boot. De rest van die wijven gillen.![]()
Voor ons oud nieuws van die leugenaar.
Ojee, in het echte leven is het handig om het verschil tussen Billy en Romy te weten hoor.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als die boot in de stroppen hangt op 'n hoogte van 'n metertje of 8 dat die
naar beneden flikkerd
ze heeft hansaplast toch nog?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
Bats denkt dat Jessie niets meer van haar moet weten. Goh... het kwartje is gevallen
Daar is ze al mee verloofdquote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze heeft hansaplast toch nog?
of is die ook uit de picture?
Schapen zijn liiiief...en ze luisteren ook !!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
meerderjarigheid is slechts feitelijk, gaat vanzelf....geestelijk zijn t schapen met 0 notie van wat dan ook...leven bijna allemaal nog onder moeders rok
Die heeft ze nooit gehad. Die is 1 keer daar geweest en toen kwam hij voor mehquote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze heeft hansaplast toch nog?
of is die ook uit de picture?
Dan heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.Zijn vader had het ook. Maar dat afdingen ging hij helemaal niet doen.
Ik keek een uurtje geleden en toen had ze het er ook al over.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef mazaru het volgende:
En bats wil niet dat de anderen over de boot vertellen. Ze trekt het gesprek steeds naar zichzelf toe en naar de seks met haar en Jessie en Johan
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te rakenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Bats staat zich nu ineens druk te maken over de camera's tijdens de sex met Jessie
De fles olijfolie van Nico die in je reet werd gefrommeld door Ruud vergeet je maar ff voor het gemak
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaarquote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te raken
mag dat mokkel dan er in en mee?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi pleur die boot maar bij Johan in zijn achtertuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |