Klopt, maar ze is zo erg te beinvloeden.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Romy is het type meisje dat met iedereen wel bevriend wil zijn. Ik zie bij haar niet die kwaadaardigheid als Marjet die in zich heeft. Kan me vergissen hoor, ben sowieso afgehaakt bij Romy sinds ze Madi wegstemde. Was niet nodig geweest.
Is het ooit anders geweest dan? Alles wordt gezien als afzeiken, dus ......quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Het lijkt we weer op dat t hier weer een bewoners afzeikdag is
Inderdaad, Marjet: je blijft toch mijn vriendinnetje hè, ben je nu boos, je mag best een beetje boos zijn hoor, buiten doen we een theetje samen oké?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is zo erg te beinvloeden.
Billy heeft ook op Madi gestemd. Kijk maar naar het verschil in gedrag daarover tussen die twee.
Sportieve vrouw.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:47 schreef Dotteke het volgende:
O ja, ze gaan zo lunchen das waar
Linda trakteert iedereen op een lunch uit dankbaarheid dat Madi naar huis is gestuurd
Waar moeten we het anders over hebben?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Smerige klauwen aan de kaas en dan die vieze losse slierten haar.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
"Dit haal jij", zegt Baldr vol overtuiging.
Fysiek.......... en SL
[ afbeelding ]
Aldus de man die niet durft te bellen. Uurquote:Op woensdag 4 april 2018 11:48 schreef Dotteke het volgende:
"Dit haal jij", zegt Baldr vol overtuiging.
Fysiek.......... en SL
[ afbeelding ]
Zie hierboven al.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Billy zit met haar vieze neushanden aan het beleg.
Hij durft volgens mij wel te bellen, maar het ging om het afdingen. Of ben ik nog helemaal gek?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef goldback het volgende:
[..]
Aldus de man die niet durft te bellen. Uur
Dat is ongeveer de schoonste beweging van de afgelopen jaren.....Ze kwam ook wel eens uit bed rollen na een flinke ragpartij en gaf dan het bezoek (de groenteboer) een hand en een knuffelquote:Op woensdag 4 april 2018 11:50 schreef ThunderBitch het volgende:
Billy zit met haar vieze neushanden aan het beleg.
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rentquote:
Geen idee, de camera zoemde er een paar keer op inquote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat is dat...is de pleuris bij m uitgebroken?
Dat dacht ik dus ook , ze zat bij de twins Linda en Mady compleet af te branden en binnen een kwartier hoor je haar tegen de vide zeggen ''jullie zijn mijn lieffies he ''quote:Op woensdag 4 april 2018 11:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Romy is het type meisje dat met iedereen wel bevriend wil zijn. Ik zie bij haar niet die kwaadaardigheid als Marjet die in zich heeft. Kan me vergissen hoor, ben sowieso afgehaakt bij Romy sinds ze Madi wegstemde. Was niet nodig geweest.
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffiequote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rent
"Liefieeeee help!! Ze pesten me!!"quote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffie
Was dat de wasmachine?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo te horen zit er of te weinig of ze hebben de wasmachine niet goed geladen. Lijkt wel 'n
klopboormachine
Omg.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de schoonste beweging van de afgelopen jaren.....Ze kwam ook wel eens uit bed rollen na een flinke ragpartij en gaf dan het bezoek (de groenteboer) een hand en een knuffel![]()
Haaaai, ik ben Billy
Dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De boor wordt om 12 uur opgehaald en om 5 voor 12 gaan ze beginnen met hem leeg te halen.![]()
Demi is zo bang dat ze iets moet betalen.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
De boor wordt om 12 uur opgehaald en om 5 voor 12 gaan ze beginnen met hem leeg te halen.![]()
Hoeveel wasmachines zouden ze daar per jaar kopen? Die lui zijn niets waard. Ze slopen allesquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die maakte 'n poging om te centrifugeren![]()
tuurlijk, zij is immers de eigenaressequote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef Sambalbaai het volgende:
Toen hij jarig was , hij zakte daar nog weg in de stront of blubber met zijn nieuwe schoenenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef a_b het volgende:
Romy: Vanavond geen muziek , maar dat maakt niet uit we gaan gewoon daar lekker zitten en herinneringen ophalen.
Net alsof iemand iet som die koeien geeft. Denk dat Mehmet er zelfs nog nooit is geweest
Tja ze proppen de vuile was er zo maar in ipv ff de kleding eerst ff uitkloppen ipv 'n propquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeveel wasmachines zouden ze daar per jaar kopen? Die lui zijn niets waard. Ze slopen alles
Kloptquote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die gozer al aangenomen zou worden bij de mariniers, dan gaat hij zo enorm gepest worden dat die jankend terug naar Maasland rent
Kloptquote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Al roepend, is goed lieffie, je hebt gelijk lieffie
Kloptquote:
En zo vol mogelijk stampenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ze proppen de vuile was er zo maar in ipv ff de kleding eerst ff uitkloppen ipv 'n prop
van maken
Dat bedoel ik dus, Ze zal straks ook wel het woord nemenquote:Op woensdag 4 april 2018 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Die etter, doet inderdaad alsof het haar idee is en zij het werk in gestoken heeft.
Tegen Mehmet, nog broodjes afbakken.
Dacht gisterenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:01 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze nu net gehoord dat die boot wordt weggehaald?
what else can we do?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:43 schreef Mjelleke het volgende:
Ja, wat dan? Een ander doekje, weet je wat dat kostquote:Op woensdag 4 april 2018 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Omg.
Overigens over ranzig gesproken. Mehmet kwam ongeveer een week geleden nadat hij buiten was geweest de keuken in, voet op de rand van de eettafel/stoel en begon met een keukendoekje de rand van zijn patta's schoon te maken. Uitgebreid. Ik wist niet welk doekje het was en bleef vol verbazing kijken wat hij met het doekje zou doen toen hij klaar was. Nou, die ging gewoon de keuken in (niemand die het toen erg in had) en iedereen kon zo weer dat doekje gebruiken.
En dan een kwartier van te voren beginnen met uitruimenquote:
Billy verdient alles wat er met haar gebeurt. Ze roept het over zichzelf af.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:54 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook , ze zat bij de twins Linda en Mady compleet af te branden en binnen een kwartier hoor je haar tegen de vide zeggen ''jullie zijn mijn lieffies he ''
Het komt haar ook wel goed uit dat het weer goed is met Bil ,wat voor mij totaal ongeloofwaardig is hoe ze nu over Bil praat
Nu heeft ze met Beu ook stem afspraken gemaakt terwijl ze er zooo op tegen is .
Die is bij mij flink door de mand gevallen
Ik heb het over Romyquote:Op woensdag 4 april 2018 12:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Billy verdient alles wat er met haar gebeurt. Ze roept het over zichzelf af.
Zelfs dat maakt ze niets uit. Ik was al bang om van andere mensen iets te eten. Dit maakt het niet beter op. Met zoveel gemak dat ze het doen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, wat dan? Een ander doekje, weet je wat dat kost![]()
Varkens zijn het.
Hoezo? Ze zijn al klaar met uitruimen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan een kwartier van te voren beginnen met uitruimen
Hoe zijn die mensen in hemelsnaam meerderjarig geworden!!
5 minuten zelfs.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Honza heeft haar over haar liefdesverdriet geholpen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef a_b het volgende:
En wat vind Billy er nu van dat de boot weg ging , de vorige keer was ze er zo op tegen , emotionele herinneringen en zo
Heb ook al eerder geschreven dat het inderdaad om het afdingen ging en niet alleen maar om het bellen.quote:Op woensdag 4 april 2018 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij durft volgens mij wel te bellen, maar het ging om het afdingen. Of ben ik nog helemaal gek?
Heb het vaker zien staan, maar blijkbaar is er nog niet op gereageerd.
Beau zei net toen ze boven op de boot stond dat de kraan al op het parkeerterrein stond.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
5 minuten zelfs.Nou is alles en iedereen te laat daar, maar ze wisten dat hij om 12 uur opgehaald zou worden.
Jammer dat de mannen niet op tijd zijn.
Ik hoop dat die boot weghalen ze een enorme klauw met geld gaat kosten!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
5 minuten zelfs.Nou is alles en iedereen te laat daar, maar ze wisten dat hij om 12 uur opgehaald zou worden.
Jammer dat de mannen niet op tijd zijn.
Weet ik, ik reageerde op de naam Bil, die je ook noemde.quote:
Dennennaalden of ruige seks?quote:Op woensdag 4 april 2018 11:53 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
wat is dat...is de pleuris bij m uitgebroken?
Jammer dan. Al haar emoties zijn gespeeld en op effect berekend dus daar hoeven ze geen enkele rekening mee te houden.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef a_b het volgende:
En wat vind Billy er nu van dat de boot weg ging , de vorige keer was ze er zo op tegen , emotionele herinneringen en zo
Dan zijn ze dus te laat.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Beau zei net toen ze boven op de boot stond dat de kraan al op het parkeerterrein stond.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ook al eerder geschreven dat het inderdaad om het afdingen ging en niet alleen maar om het bellen.
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die boot weghalen ze een enorme klauw met geld gaat kosten!
Ik zie er weinig verschil inquote:Op woensdag 4 april 2018 12:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet ik, ik reageerd op de naam Bil, die je ook noemde.
Ik kijk verder dan een moment, dus over Romy heb ik een andere mening, maar die had ik al gegeven (het verschil tussen Romy en Billy).
Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ook al eerder geschreven dat het inderdaad om het afdingen ging en niet alleen maar om het bellen.
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:04 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zijn al klaar met uitruimen.
En de kraan is er nog niet, dus ze waren op tijd met er mee.
Ik hoop dat als die boot in de stroppen hangt op 'n hoogte van 'n metertje of 8 dat diequote:Op woensdag 4 april 2018 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat die boot weghalen ze een enorme klauw met geld gaat kosten!
meerderjarigheid is slechts feitelijk, gaat vanzelf....geestelijk zijn t schapen met 0 notie van wat dan ook...leven bijna allemaal nog onder moeders rokquote:Op woensdag 4 april 2018 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze heeft daarvoor al sex gehad, liegen kan ze als de beste, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Demi moet iets bekennen: ze heeft sex gehad met Senna in de boot. De rest van die wijven gillen.![]()
Voor ons oud nieuws van die leugenaar.
Ojee, in het echte leven is het handig om het verschil tussen Billy en Romy te weten hoor.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2018 12:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als die boot in de stroppen hangt op 'n hoogte van 'n metertje of 8 dat die
naar beneden flikkerd
ze heeft hansaplast toch nog?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef mazaru het volgende:
Bats denkt dat Jessie niets meer van haar moet weten. Goh... het kwartje is gevallen
Daar is ze al mee verloofdquote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze heeft hansaplast toch nog?
of is die ook uit de picture?
Schapen zijn liiiief...en ze luisteren ook !!quote:Op woensdag 4 april 2018 12:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
meerderjarigheid is slechts feitelijk, gaat vanzelf....geestelijk zijn t schapen met 0 notie van wat dan ook...leven bijna allemaal nog onder moeders rok
Die heeft ze nooit gehad. Die is 1 keer daar geweest en toen kwam hij voor mehquote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef Giggio het volgende:
[..]
ze heeft hansaplast toch nog?
of is die ook uit de picture?
Dan heb ik dat verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Bellen op zich ook hoor. Hij noemde het bel angst.Zijn vader had het ook. Maar dat afdingen ging hij helemaal niet doen.
Ik keek een uurtje geleden en toen had ze het er ook al over.quote:Op woensdag 4 april 2018 12:13 schreef mazaru het volgende:
En bats wil niet dat de anderen over de boot vertellen. Ze trekt het gesprek steeds naar zichzelf toe en naar de seks met haar en Jessie en Johan
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te rakenquote:Op woensdag 4 april 2018 12:14 schreef oma-Nijn het volgende:
Bats staat zich nu ineens druk te maken over de camera's tijdens de sex met Jessie
De fles olijfolie van Nico die in je reet werd gefrommeld door Ruud vergeet je maar ff voor het gemak
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaarquote:Op woensdag 4 april 2018 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Johan heeft haar gewoon bovenop de dekens gepakt. Als een reu die een teef bespringt om zijn kwakkie kwijt te raken
mag dat mokkel dan er in en mee?quote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Mooi pleur die boot maar bij Johan in zijn achtertuin
Dat was wel kijkplezier hoor. Ze werd behandeld als de slet die ze isquote:Op woensdag 4 april 2018 12:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was in de periode, dat ik niet keek.... beter blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |