abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178280931
Vraag me niet waarom, maar tijdens het lange, regenachtige paasweekend kwam ik terecht bij de vlog van deze dame:

Dit betreft de ex-vriendin van FC Groningen speler Lars Veldwijk. Mevrouw heeft momenteel een relatie met ADO voetballer Geraldo Becker.

Dat mens houdt zich dus de hele dag bezig met belachelijk dure (en mijns inziens lelijke) merkkleding kopen, bezoekjes aan de botoxkliniek, midden op de dag twee uur in de sportschool hangen, ''lunchen met dinnetjes''.

Dit leven doet me weer terugdenken aan het begin van mijn studententijd. Ik had alleen mijn college's, en verder de hele dag nauwelijks iets te doen. Dan ging ik inderdaad om 14:00 een keer naar de sportschool, waar ik uit pure ellende maar twee uur bleef rondhangen, zodat als ik thuis kwam ik weer bijna kon gaan koken voor het avondeten.

Een pure struggle elke keer om die fucking dag door te komen :') Heb me nog nooit zo lamlendig gevoeld als in die periode. Maar deze chick doet dat gewoon elke dag en bovendien vrijwillig.

Hoe kun je zo'n nutteloos bestaan leiden en daar ook nog voldoening uit halen?
pi_178280954
Ik zou haar doen :9
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178280994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
ik ook
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:12 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178281115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef Night__Stalker het volgende:
Dat mens houdt zich dus de hele dag bezig met belachelijk dure (en mijns inziens lelijke) merkkleding kopen, bezoekjes aan de botoxkliniek, midden op de dag twee uur in de sportschool hangen, ''lunchen met dinnetjes''.
... en dan nog vloggen ook.
En jij noemt dat geen reet, TS?
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:20 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_178281121
16 minuten die je niet meer terug krijgt.
pi_178281240
En die vlog kwam je "toevallig" tegen :') TS heeft de hele dag geen reet te doen.
pi_178281256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Kopiko het volgende:

[..]

... en dan nog vloggen ook.
En jij noemt dat geen reet, TS?
krijgt er nog geld voor ook. Wat een topwijf.
pi_178281270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:30 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

ik ook
keihard!
Flaming and gaming..
pi_178281279
quote:
pi_178281289
TS ken je Braddie?
pi_178281338
Ze is waarschijnlijk erg actief met haar mondje. :7
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:47:48 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178281345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
En die vlog kwam je "toevallig" tegen :') TS heeft de hele dag geen reet te doen.
And so is the past
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:48:00 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281352
Van ellende?

Ok ok, vaak shoppen e.d. is niet echt mijn ding. Maar ik kan me mijn hele leven prima vermaken met andere 'onzin' dingen. Dat hele je moet werken om voldoening te hebben in je leven kan me gestolen worden. Voor mij is het meeste werk er enkel om die 'onzin' te bekostigen.
Zou ik morgen de loterij winnen dan vermaak ik me de rest van mijn leven prima met die 'onzin'.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178281371
Geen reet uitvoeren is een gave.
Zonder wrijving geen glans
pi_178281476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Van ellende?

Ok ok, vaak shoppen e.d. is niet echt mijn ding. Maar ik kan me mijn hele leven prima vermaken met andere 'onzin' dingen. Dat hele je moet werken om voldoening te hebben in je leven kan me gestolen worden. Voor mij is het meeste werk er enkel om die 'onzin' te bekostigen.
Zou ik morgen de loterij winnen dan vermaak ik me de rest van mijn leven prima met die 'onzin'.
Oke dat is dan persoonlijk..

Ik voel mezelf meteen lamlendig als ik midden op de dag een joggingbroek aan trek. Of als ik om 1 uur 's middags naar de sportschool ga ofzo. Krijg dan opeens zo'n treurig gevoel over mij heen, weet niet waarom. Misschien slechte herinneringen uit mijn studententijd, zo'n gevoel van doelloosheid en betekenisloosheid.
pi_178281486
quote:
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
pi_178281524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
leeg leven als je vlogs gaat zoeken.
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:59:33 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281581
quote:

[..]

Ik voel mezelf meteen lamlendig als ik midden op de dag een joggingbroek aan trek. Of als ik om 1 uur 's middags naar de sportschool ga ofzo. Krijg dan opeens zo'n treurig gevoel over mij heen, weet niet waarom. Misschien slechte herinneringen uit mijn studententijd, zo'n gevoel van doelloosheid en betekenisloosheid.
Omdat het je hobby niet is misschien? Je daar geen voldoening uithaalt, maar het gewoon tijd invullen is?

Datzelfde zou ik ook prut vinden, gewoonweg omdat mijn hart daar niet ligt. Maar mijn dagen verspillen aan lekker met mijn honden en paarden bezig zijn vind ik heerlijk. Zie werken meer als verspilde tijd, dat houdt me weg bij die zaken. Het moet, maar als dat financiele stukje weg zou vallen zou ik geen dag meer verspillen aan werk. Zou ik het met groot genoegen vervangen door die hobby's.

Niets doelloos aan, veel beter dan werken (behalve dan als ik diezelfde zaken zou kunnen combineren met werk).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:01:00 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281617
quote:

[..]

Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.
pi_178281822
TS heeft gewoon nooit een echte vakantie gehad. ;(
pi_178281835
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Handleiding het volgende:

[..]

leeg leven als je vlogs gaat zoeken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.
Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.

Feit is dat ik een goed oordeel over haar leven kan geven, omdat ze het immers in haar vlogs uitgebreid online gooit. Dus ik kan daar een redelijk gefundeerde mening over geven, deal with it.
Dat is het gevolg van je hele leven online zetten.

Dat kunnen jullie niet over het mijne, want er is nauwelijks informatie aanwezig om iets dergelijks op te baseren.
pi_178281875
Ondertussen wordt mijn postgeschiedenis onderzocht voor dingen om op te schieten. Ook weer voorspelbaar.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:16:05 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

[..]

Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.

Feit is dat ik een goed oordeel over haar leven kan geven, omdat ze het immers in haar vlogs uitgebreid online gooit. Dus ik kan daar een redelijk gefundeerde mening over geven, deal with it.
Dat is het gevolg van je hele leven online zetten.

Dat kunnen jullie niet over het mijne, want er is nauwelijks informatie aanwezig om iets dergelijks op te baseren.
Nee, je begrijpt het verkeerd.

Haar hobby's zijn ook de mijne niet. Maar zij wordt daar gelukkig van blijkbaar.
Jij voelt je ongemakkelijk met 2 dagen vrij, hebt geen invulling voor die vrije tijd. Gaat zelfs zaken opzoeken die anderen gelukkig maken, maar die jij irritant vindt.

Wie heeft een groter probleem is de vraag. Zij die dingen doet waar ze gelukkig van wordt, of jij die ontheemt bent als je 2 dagen vrij hebt?

Het hele zoek een hobby is dus gericht op jij die niet onrustig wordt van 2 dagen vrij, je tijd niet verspilt met zaken die je irriteren. Maar vult met zaken waar je wel blij van wordt, of dat nu slapen of skydiven is. Zolang je maar niet de noodzaak voelt YouTube filmpjes te kijken waar je tenen van krommen. Want dat is pas echt tijdverspilling.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:17:40 #24
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178281947
Lars neukt nu Monica Geuze en zwemt door de sperma van Lil Kleine en heeft nog vocht van deze vlogster, chapeuh!

1 groot incest/inteelt bende en TS kijkt ernaar
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178281976
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het verkeerd.

Haar hobby's zijn ook de mijne niet. Maar zij wordt daar gelukkig van blijkbaar.
Jij voelt je ongemakkelijk met 2 dagen vrij, hebt geen invulling voor die vrije tijd. Gaat zelfs zaken opzoeken die anderen gelukkig maken, maar die jij irritant vindt.

Wie heeft een groter probleem is de vraag. Zij die dingen doet was ze gelukkig van wordt, of jij die ontheemt bent als je 2 dagen vrij hebt?
Ik begrijp je heel goed. Je wil heel graag een bepaalde conclusie trekken die ertoe strekt dat ik haar iets verwijt wat ik zelf nog erger heb.

Feit blijft echter dat je jezelf nogal ongeloofwaardig (want ongefundeerd) uitlaat, aangezien je nauwelijks over informatie beschikt om zulke conclusies over mij op te baseren.

Met betrekking tot de dame uit de OP heb ik uren aan beeldmateriaal, en jij hebt alleen één uitlating van mij dat ik met pasen weinig heb uitgevoerd.

En jij doet nu alsof beiden even betrouwbaar / voldoende fundering zijn om uit te kunnen concluderen dat ik geen leven heb / niets te doen heb. Feit is dat dit niet klopt.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:19:41 #26
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178281983
Wat een lelijk wijf trouwens, Lars heeft zeker een upgrade...
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:20:58 #27
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178282007
Monica is lekkerder imo
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:21:15 #28
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178282013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:19 schreef BlauweHoofd het volgende:
Wat een lelijk wijf trouwens, Lars heeft zeker een upgrade...
hee tegelijkertijd
pi_178282033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:19 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ik begrijp je heel goed. Je wil heel graag een bepaalde conclusie trekken die ertoe strekt dat ik haar iets verwijt wat ik zelf nog erger heb.

Feit blijft echter dat je jezelf nogal ongeloofwaardig (want ongefundeerd) uitlaat, aangezien je nauwelijks over informatie beschikt om zulke conclusies over mij op te baseren.

Met betrekking tot de dame uit de OP heb ik uren aan beeldmateriaal, en jij hebt alleen één uitlating van mij dat ik met pasen weinig heb uitgevoerd.

En jij doet nu alsof beiden even betrouwbaar / voldoende fundering zijn om uit te kunnen concluderen dat ik geen leven heb / niets te doen heb. Feit is dat dit niet klopt.
:')
pi_178282093
quote:

[..]

Klinkt eerder als geestelijke armoede van jouw kant. En met niet werken is niets mis, zo lang je niet parasiteert op gemeenschapsgeld of een groot risico loopt parasiet te worden (bewust jezelf in een financieel afhankelijk positie manoeuvreren in een onstabiele relatie bijvoorbeeld, even gechargeerd).

Als je er niet gelukkig van wordt en liever werkt, dan ga je werken. Maar waarom moet iedereen zijn geluk op dezelfde manier vinden?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 17:33:42 ]
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:26:48 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178282121
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:19 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Het feit dat je weet dat er uren aan beeldmateriaal is en iig gedeeltelijk de inhoud ervan kent bevestigt mijn punt.
pi_178282146
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het feit dat je weet dat er uren aan beeldmateriaal is en iig gedeeltelijk de inhoud ervan kent bevestigt mijn punt.
laatste bezoek: 35 seconden geleden.
aantal posts: 5.227 (gemiddeld 16 per dag)

In nog geen jaar tijd :P u sure?
pi_178282216
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Klinkt eerder als geestelijke armoede van jouw kan. En met niet werken is niets mis, zo lang je niet parasiteert op gemeenschapsgeld of een groot risico loopt parasiet te worden (bewust jezelf in een financieel afhankelijk positie manoeuvreren in een onstabiele relatie bijvoorbeeld, even gechargeerd).

Als je er niet gelukkig van wordt en liever werkt, dan ga je werken. Maar waarom moet iedereen zijn geluk op dezelfde manier vinden?
Kijk ik voelde natuurlijk de bashes al aan komen. Ik weet dat het grootste deel van jullie het echt wel met mij eens is, maar puur omdat ik kritiek heb op iemand anders haar leven ontstaat de behoefte om mij van kritiek te voorzien, zo werkt dat nu eenmaal. Terwijl bij 90 % van jullie hetzelfde door jullie hoofd heen zou gaan als je twee van die vlogs bekijkt.

Maar ben het verder wel met je een dat werken niet per se nodig hoeft te zijn om je leven nuttig in te vullen, alleen dit slaat echt alles. Meisje is alleen maar bezig met Dsquared / Gucci kleding, botox (ze is nota bene jonger dan 25 geloof ik). Ik durf mijn hand er ook voor in het vuur te steken dat ze nooit een keer het journaal kijkt of een krant leest. Vind ik echt een enorm leeg en ook wel treurig bestaan.
pi_178282282
Was meer als food for thought bedoelt hoor, niet als bash. Let vooral ook op de laatste vraag.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:42:26 #35
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_178282427
quote:
Blijkbaar zijn de views en de reacties hoe leuk en goed ze bezig is, genoeg..
Lijkt mij zelf erg oppervlakkig, maar goed, ze doet maar
Robert Moog died for our synths
pi_178282475
dat volk gebruikt "dingen kopen" als handrails voor het leven, ze zijn in feite hersendood.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:45:37 #37
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178282477
quote:
jaloerse mongolenpost
1. de vrouw trekt geen uitkering, dus wat boeit het je?
2. jij plaatst dit om 16:26 in de tijd van de baas dus? dus hoe leeg is jouw leven?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:47:06 #38
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178282504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

laatste bezoek: 35 seconden geleden.
aantal posts: 5.227 (gemiddeld 16 per dag)

In nog geen jaar tijd :P u sure?
Ik ben hier al een 15 tot 18 jaar.

Maar ik dacht dat je net klaagde over dat anderen je napluiste op het forum. Blijkt dus een zoals de waard is gevalletje te zijn.

Fok! Is een hobby van me idd. Mag jij onzin vinden, kut vinden om zelf te doen. Ook in dat geval raad ik je een andere hobby aan.
pi_178282567
quote:
Vraag me niet waarom, maar tijdens het lange, regenachtige paasweekend kwam ik terecht bij de vlog van deze dame:

Dit betreft de ex-vriendin van FC Groningen speler Lars Veldwijk. Mevrouw heeft momenteel een relatie met ADO voetballer Geraldo Becker.

Dit leven doet me weer terugdenken aan het begin van mijn studententijd. Ik had alleen mijn college's, en verder de hele dag nauwelijks iets te doen. Dan ging ik inderdaad om 14:00 een keer naar de sportschool, waar ik uit pure ellende maar twee uur bleef rondhangen, zodat als ik thuis kwam ik weer bijna kon gaan koken voor het avondeten.

Een pure struggle elke keer om die fucking dag door te komen :') Heb me nog nooit zo lamlendig gevoeld als in die periode. Maar deze chick doet dat gewoon elke dag en bovendien vrijwillig.

Omdat dit soort tutjes het slag zijn wat ik eye-candy aanhangsel noem en wat al zo oud is als " de weg naar Rome". Blonde wannabe Estelle Gullit blondines die maar 1 doel hebben in het leven: Zo snel mogelijk een rijke/welgestelde vent = voetballer vaak aan de haak slaan om binnen te zijn, en vooral het Sylvie Meis achtige leven aan haar vriendinnen en familie te kunnen laten zien en verder bekend staan als iemand die een "glamorous " leven heeft.

Vaak genoeg gezien bij allerlei evenementen en er komt alles behalve iets zinnigs uit. Ja...welke vakantie en club ze nu weer geweest is met namen als "ibizza..Cannes....babyshower..shoppen in Parijs...Paris Hilton gezien...lekker drinken met vriendinnen bij Alfredo die ene hippe tent." :')

Ik negeer ze altijd compleet door ze niet eens aan te kijken en alleen maar te genieten van mijn sigaar of met hun vriend (als ik doe toevallig ken) bij te praten. Kortom gewoon laten merken dat ik ze niet moet als bimbo. Dat heet dus non-verbaal gedrag tonen. En mijn ervaring is dat ze daar heel slecht tegen kunnen aangezien ze gewend zijn aandacht te krijgen. Hun voornaamse bron om alle uitnodigingen te accepteren en af te lopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 17:53:43 ]
pi_178282652
quote:

[..]

het verschil is dat wij moeten werken voor geld natuurlijk. Stel je voor, genoeg geld en geen verplichtingen.

Ik zou een goede houtwerkruimte inrichten, tekenen, gamen, meubels maken, shit in huis fixen waar ik nu nooit aan toe kom, dakterras prachtig maken, lezen, wat hobbymatig animatiewerk. _O_
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:56:42 #41
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178282664
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Omdat dit soort tutjes het slag zijn wat ik eye-candy aanhangsel noem en wat al zo oud is als " de weg naar Rome". Blonde wannabe Estelle Gullit blondines die maar 1 doel hebben in het leven: Zo snel mogelijk een rijke/welgestelde vent = voetballer vaak aan de haak slaan om binnen te zijn, en vooral het Sylvie Meis achtige leven aan haar vriendinnen en familie te kunnen laten zien en verder bekend staan als iemand die een "glamorous " leven heeft.

Vaak genoeg gezien bij allerlei evenementen en er komt alles behalve iets zinnigs uit. Ja...welke vakantie en club ze nu weer geweest is met namen als "ibizza..Cannes....babyshower..shoppen in Parijs...Paris Hilton gezien...lekker drinken met vriendinnen bij Alfredo die ene hippe tent." :')

Ik negeer ze altijd compleet door ze niet eens aan te kijken en alleen maar te genieten van mijn sigaar of met hun vriend (als ik doe toevallig ken) bij te praten. Kortom gewoon laten merken dat ik ze niet moet als bimbo. Dat heet dus non-verbaal gedrag tonen. En mijn ervaring is dat ze daar heel slecht tegen kunnen aangezien ze gewend zijn aandacht te krijgen. Hun voornaamse bron om alle uitnodigingen te accepteren en af te lopen.
Maar jij hebt toch ook een heel leeg leven? Je staat eens om 10 uur op, om dan wat nepfoto's op te zoeken en op fok te plaatsen, dan kijk je even in je lege koelkast en verder zit je maar te dromen dat je Miep kan betalen en zit je je sigaartje beetje af te stoffen voor een volgende foto?
pi_178282730
Ah heerlijk weer dat je mij aandacht geeft met je aannames op grond van heresay verhalen. Nog meer om ook dit topic op mij te betrekken? Kan hij weer offtopic gaan en gesloten worden.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:01:57 #43
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178282778
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:59 schreef Iwanius het volgende:
Ah heerlijk weer dat je mij aandacht geeft met je aannames op grond van heresay verhalen. Nog meer om ook dit topic op mij te betrekken? Kan hij weer offtopic gaan en gesloten worden.
hearsay bedoel je?
pi_178282806
:D Ik heb je aandacht toch weer. Volgens mij heb jij stiekum een shrine voor mij thuis staan waar je mij elke dag aandacht geeft als FOK! aanbidster.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 18:04:05 ]
pi_178282828
quote:

Niet iedereen heeft zo'n saai leven. Er zijn ook mensen met vrienden, hobby's en interesses.
  dinsdag 3 april 2018 @ 18:04:38 #46
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178282831
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:03 schreef Iwanius het volgende:
:D Ik heb je aandacht toch weer. Volgens mij heb jij stiekum een shrine voor mij thuis staan waar je mij elke dag aandacht geeft als FOK! aanbidster.
Oh daar gaat het je om natuurlijk, over een "leeg leven" (ontopic) gesproken!
pi_178282929
Wel apart dat die voetbalvrouwen altijd donkere wenkbrauwen hebben en blond haar.
Op kantoor zie ik dat nooit.
pi_178283209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
Wel apart dat die voetbalvrouwen altijd donkere wenkbrauwen hebben en blond haar.
Op kantoor zie ik dat nooit.
Aan dit soort types is alles nep inclusief de relatie.
pi_178285672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:45 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

1. de vrouw trekt geen uitkering, dus wat boeit het je?
2. jij plaatst dit om 16:26 in de tijd van de baas dus? dus hoe leeg is jouw leven?
Ook zo'n klassieker

als je kritiek hebt, ben je maar gewoon meteen jaloers. Eenvoudige manier om de ander ''de mond te snoeren''.

De meid heeft een kind met een man die haar vlak na de geboorte heeft verlaten voor een vlogger. Heeft geen werk. Is op haar 25e al zo onzeker dat ze met opgespoten lippen rondloopt.

Ze lijkt me oprecht geen verkeerde meid qua karakter, maar ik heb niets aan haar kunnen ontdekken waar ik jaloers op kan worden. In een gucci trui zul je mij niet zien rondlopen al had ik vijf miljoen op de bank.

Edit : Oh en om antwoord te geven op je vraag : Ik had een extra dagje vrij genomen zo na pasen. Vandaag de hele tuin van mijn opa en oma zomerklaar gemaakt, best een werkje nog. Dat is an sich al iets dat zo'n doos uit de OP nooit zal doen, die leeft immers alleen maar voor zichzelf.
pi_178285761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft zo'n saai leven. Er zijn ook mensen met vrienden, hobby's en interesses.
Ja oke dat had ik toen ook. Een paar uur college, huisgenoten en vrienden om mee te gamen, wat mee te drinken. Een gezond mens kan daar niet op blijven teren.
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:17:37 #51
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178285795
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:13 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ook zo'n klassieker

als je kritiek hebt, ben je maar gewoon meteen jaloers. Eenvoudige manier om de ander ''de mond te snoeren''.

De meid heeft een kind met een man die haar vlak na de geboorte heeft verlaten voor een vlogger. Heeft geen werk. Is op haar 25e al zo onzeker dat ze met opgespoten lippen rondloopt.

Ze lijkt me oprecht geen verkeerde meid qua karakter, maar ik heb niets aan haar kunnen ontdekken waar ik jaloers op kan worden. In een gucci trui zul je mij niet zien rondlopen al had ik vijf miljoen op de bank.
Verklaar jezelf dan eens over je eigen lege leven? Je plaatst dit om 16:26 in de tijd van de baas dus? Hoe leeg is je eigen leven?
pi_178285841
quote:
Dit
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178285854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Verklaar jezelf dan eens over je eigen lege leven? Je plaatst dit om 16:26 in de tijd van de baas dus? Hoe leeg is je eigen leven?
En dit
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_178285877
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:17 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Maar ik heb zo'n idee dat, wat ik ook zeg, je alleen maar negatieve dingen wil horen en elk antwoord dat ik geef toch zodanig zal draaien dat de door jou gewenste conclusie eruit voort komt. Dus ik zie niet echt een reden om hier inhoudelijk op in te gaan.

Ik durf wel te stellen dat het betekenisvoller is dan van deze troela. Alhoewel, zij heeft wel een kind dus in dat opzicht vervult ze wel een sleutelrol in het leven van haar zoontje omdat hij volledig afhankelijk is van haar. Maar daarbuiten vind ik het echt een treurig, puur eigengericht leventje.
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:23:03 #55
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178285965
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:20 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Maar ik heb zo'n idee dat, wat ik ook zeg, je alleen maar negatieve dingen wil horen en elk antwoord dat ik geef toch zodanig zal draaien dat de door jou gewenste conclusie eruit voort komt. Dus ik zie niet echt een reden om hier inhoudelijk op in te gaan.

Ik durf wel te stellen dat het betekenisvoller is dan van deze troela. Alhoewel, zij heeft wel een kind dus in dat opzicht vervult ze wel een sleutelrol in het leven van haar zoontje omdat hij volledig afhankelijk is van haar. Maar daarbuiten vind ik het echt een treurig, puur eigengericht leventje.
Waarom geef je al 2 keer geen antwoord? 16:26 plaats je dit: je zit dus in de tijd van de baas dit te plaatsen. Je werk stelt dus niks voor. Of je hebt überhaupt geen werk (over een leeg leven gesproken). En dan dus ook nog eens de vraag: hoe is het dat je zoiets tegenkomt? Normale mensen die een leven hebben die bekijken geen vlogs.
Conclusie: je eigen leven is leeg en je probeert dit te projecteren op een jonge meid die zonder uitkering te trekken gewoon iets van haar leven maakt. :W Jaloerse zak.
pi_178286051
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:23 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Waarom geef je al 2 keer geen antwoord? 16:26 plaats je dit: je zit dus in de tijd van de baas dit te plaatsen. Je werk stelt dus niks voor. Of je hebt überhaupt geen werk (over een leeg leven gesproken). En dan dus ook nog eens de vraag: hoe is het dat je zoiets tegenkomt? Normale mensen die een leven hebben die bekijken geen vlogs.
Conclusie: je eigen leven is leeg en je probeert dit te projecteren op een jonge meid die zonder uitkering te trekken gewoon iets van haar leven maakt. :W Jaloerse zak.
Ik vind het echt komisch hoe je denkt heel scherp over te komen maar je jezelf in feite juist heel ongeloofwaardig maakt omdat je allerlei ongefundeerde en voorbarige conclusies trekt.
  dinsdag 3 april 2018 @ 20:29:17 #57
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_178286181
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:25 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ik vind het echt komisch hoe je denkt heel scherp over te komen maar je jezelf in feite juist heel ongeloofwaardig maakt omdat je allerlei ongefundeerde en voorbarige conclusies trekt.
3x geen antwoord. een klaagzang op een vlog :') plaatsen om 16:26. je bent dus werkeloos. doei :W met je "lege leven" :W
pi_178286239
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:29 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

3x geen antwoord. een klaagzang op een vlog :') plaatsen om 16:26. je bent dus werkeloos. doei :W met je "lege leven" :W
Je moest eens weten ; )
pi_178286702
Ik kom in high societes omdat ik de familie erna heb. 1 ding haal je er meteen uit. Mediatraining. Gore viezerikken.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_178287490
quote:

Waarom had jij zo'n naar je eigen zeggen nutteloos bestaan waaruit je geen voldoening kreeg?
pi_178287561
quote:

[..]

Heerlijke herinneringen toch juist? Tenzij je studententijd saai was

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2018 21:12:54 ]
pi_178287811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ja oke dat had ik toen ook. Een paar uur college, huisgenoten en vrienden om mee te gamen, wat mee te drinken. Een gezond mens kan daar niet op blijven teren.
:D
pi_178288169
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:10 schreef Aalscholver het volgende:
TS heeft gewoon nooit een echte vakantie gehad. ;(
:?
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_178288203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 20:16 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Een gezond mens gaat na pasen niet een topic over een vlogger posten en helemaal terugdenken aan zijn studententijd en leegte en dit en dat
  dinsdag 3 april 2018 @ 21:40:59 #65
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_178288976
Ik zit dit topic eens door te lezen, en het valt me op dat deze TS vooral een heel irritant kutkaraktertje heeft. Gatverdamme zeg, je zou zo'n figuur de hele dag om je heen hebben. Irritant narcistisch typje.
Ik produceer één van de vijf elementen, en wel de meest explosieve! Watch out!
pi_178289133
quote:
Door als een echte aandachtshoer op YouTube filmpjes plaatsen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_178289341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:40 schreef Aansteker707 het volgende:
Ik zit dit topic eens door te lezen, en het valt me op dat deze TS vooral een heel irritant kutkaraktertje heeft. Gatverdamme zeg, je zou zo'n figuur de hele dag om je heen hebben. Irritant narcistisch typje.
Terwijl mensen me in het echt een hele relaxte kerel vinden. Maargoed daar vertel ik ook alleen maar sociaal gewenste onzin zodat mensen niet op hun teentjes getrapt zijn.

De waarheid doet vaak pijn en leidt tot scheldkanonnades, zoals jij nu ook. Mensen zijn zo lekker voorspelbaar.
pi_178289441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Een gezond mens gaat na pasen niet een topic over een vlogger posten en helemaal terugdenken aan zijn studententijd en leegte en dit en dat
1. Was het anders geweest als ik het niet vlak na pasen had gedaan, ergens halverwege mei ofzo? Zo niet, wat was dan een beter tijdstip geweest?
2. Ik geef alleen aan dat ik het eerste jaar van mijn studententijd, toen ik nog geen bijbaan in de stad had en nog geen lid was, ook niet echt veel te doen had en ook van die lamlendige dagen had. Je trekt het lekker uit z'n verband, maar dat komt jou natuurlijk ten goede om je punt te onderbouwen dus wat dat betreft snap ik het wel.
pi_178289682
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:53 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

1. Was het anders geweest als ik het niet vlak na pasen had gedaan, ergens halverwege mei ofzo? Zo niet, wat was dan een beter tijdstip geweest?
2. Ik geef alleen aan dat ik het eerste jaar van mijn studententijd, toen ik nog geen bijbaan in de stad had en nog geen lid was, ook niet echt veel te doen had en ook van die lamlendige dagen had. Je trekt het lekker uit z'n verband, maar dat komt jou natuurlijk ten goede om je punt te onderbouwen dus wat dat betreft snap ik het wel.
1, heb je gelijk in, maar de nadruk lag voor mij ook niet zo op het tijdsstip. Bedoelde dat stukje meer erop dat je tijdens pasen zoiets bekijkt en je er druk over maakt in plaats van dat je leuke dingen doet op dergelijke feestdagen. Dus ja ik benoemde het tijdsstip inderdaad wel alsof het wat uitmaakte.

2 Jij vergelijkt jouw studentenjaar waarin je geen plezier had met het leven van een persoon die er wel plezier in heeft. Wie zit hier nu wie voor de gek te houden met appels en peren?
pi_178289853
Ik denk dat de kern hier weer subjectiviteit is.
Jij ervaart subjectief een deel van jouw leven als zinloos.
Een ander heeft plezier en jij ervaart de reden waarom die persoon plezier heeft als subjectief zinloze tijdsbesteding (of hoe je het ook wil noemen).
Jij kan er verbaasd over zijn en een topic openen waarin je wil geloven dat je zelf een haar beter bent. Let op het woordje geloven, subjectief weer, heya.

Jij bent een stuk erger dan die meid, die meid zit niet te zeiken op jou, zit zelf gewoon plezier te hebben. Omgekeerd geldt dit niet
pi_178290013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Terwijl mensen me in het echt een hele relaxte kerel vinden. Maargoed daar vertel ik ook alleen maar sociaal gewenste onzin zodat mensen niet op hun teentjes getrapt zijn.

De waarheid doet vaak pijn en leidt tot scheldkanonnades, zoals jij nu ook. Mensen zijn zo lekker voorspelbaar.
Gebruik het in je voordeel, voorspelbaarheid van mensen schijnt aan de basis van economie te staan, schijnt goed geld mee te verdienen te zijn.
pi_178290390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:03 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ik denk dat de kern hier weer subjectiviteit is.
Jij ervaart subjectief een deel van jouw leven als zinloos.
Een ander heeft plezier en jij ervaart de reden waarom die persoon plezier heeft als subjectief zinloze tijdsbesteding (of hoe je het ook wil noemen).
Jij kan er verbaasd over zijn en een topic openen waarin je wil geloven dat je zelf een haar beter bent. Let op het woordje geloven, subjectief weer, heya.

Jij bent een stuk erger dan die meid, die meid zit niet te zeiken op jou, zit zelf gewoon plezier te hebben. Omgekeerd geldt dit niet
Het raakt je wel he.

Maargoed, wederom allerlei slecht gefundeerde en voorbarige conclusies.

Ik weet niet of die meid wel zo gelukkig is. Ze filmt natuurlijk slechts een deel van haar leven, en afgaande op haar leefstijl / kleding hecht ze nogal aan uiterlijk vertoon. Het zou me dus niet verbazen als ze ook naar haar kijkers alleen de goede stukken van haar leven wil laten zien.

Geloof eerlijk gezegd niet dat het zo'n pretje is om op je 24e door de vader van je 1e kind verlaten te worden om vervolgens zelf dat kind te mogen opvoeden. Vraag me ook af of je wel zo lekker in je velt zit als je op je 24e al met opgespoten lippen loopt waar je u tegen zeg. Ik zou niet willen ruilen in ieder geval.

En waar je de conclusie uit trekt dat ik geen plezier heb weet ik ook niet. In een uurtje kijk je 4 van die vlogs en schrijf je er een topic over. Blijft er nog zat tijd over om andere dingen te doen. Al moet ik je bekennen dat ik gisteren bijna de hele dag heb zitten gamen inderdaad, maar dat is een unicum.
pi_178290432
Oke tjah, ik haak af, was gezellig ofzo
pi_178290476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:19 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Oke tjah, ik haak af, was gezellig ofzo
Goedzo wees jij maar de verstandigste.
pi_178290507
quote:

Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_178290569
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:20 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Goedzo wees jij maar de verstandigste.
Niet echt, wacht op zijn rage hierop en ga dan alsnog reageren
pi_178290923
wachten duurt soms lang
pi_178291139
Kijk zo'n programma hoort gewoon entertainment voor jou te zijn toch? Maar je lijkt me niet echt blij..
Die meid lijkt wel blij, krijgt ook geld voor dat programma en zal het wel niet zo slecht hebben ook al denk jij van wel..
Dus misschien is mijn advies aan jou gewoon om het leven soms gewoon een beetje als een pleziertje te zien zoals zij ook doet, i.p.v. overal het negatieve van in te willen zien.
  dinsdag 3 april 2018 @ 22:41:55 #79
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_178291155
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:50 schreef Night__Stalker het volgende:

Dit bedoel ik dus. Hou je bek gewoon man.
  dinsdag 3 april 2018 @ 22:51:33 #80
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_178291436
Volgens mij is het ook best problematisch als je jezelf slecht voelt wanneer je even niks doet.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_178291447
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:51 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij is het ook best problematisch als je jezelf slecht voelt wanneer je even niks doet.
wat een kutleven heb je dan zeg
pi_178291478
Ja nou ja laten we nu niet allemaal tegen de TS ingaan op zo´n manier, hij heeft zelf ook al aangegeven dat een deel van zijn leven kut was, geen reden om dat in te gaan wrijven. Laten we ontopic blijven en verdergaan met zijn laatste argument
pi_178291524
Ik ben soms de hele dag aan 't zuipen en ik voel me daar best wel voldaan bij
pi_178291611
Godver, klagen over mensen die niks doen en dan zelf vlogs bekijken :')

Ga je diep schamen.
pi_178291944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:41 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Hou je bek gewoon man.
Voel je je dan stoer, via een forum een beetje tof lopen doen door tegen mensen te zeggen dat ze hun ''bek'' moeten houden. Of zeg je dat ook in real life tegen mensen? Gokje : denk het niet. Weet het wel zeker zelfs, als ik zo die ene foto van je zag :P
  dinsdag 3 april 2018 @ 23:15:08 #86
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_178292014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:53 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ja nou ja laten we nu niet allemaal tegen de TS ingaan op zo´n manier, hij heeft zelf ook al aangegeven dat een deel van zijn leven kut was, geen reden om dat in te gaan wrijven. Laten we ontopic blijven en verdergaan met zijn laatste argument
TS is gewoon een onzeker mannetje die bang is dat hij niet voldoet aan wat 'normaal' is in zijn gedachten.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 3 april 2018 @ 23:18:42 #87
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_178292084
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 22:51 schreef Catkiller het volgende:
Opgeslagen herinnering waar het geheugen kortsluiting mee maakt. Meer niet. Gewoon kut voelen bij associatie met een herinnering. Daar kun je doorheen kijken.
  dinsdag 3 april 2018 @ 23:19:31 #88
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_178292099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:11 schreef Night__Stalker het volgende:
Voel je je dan stoer, via een forum een beetje tof lopen doen door tegen mensen te zeggen dat ze hun ''bek'' moeten houden. Of zeg je dat ook in real life tegen mensen? Gokje : denk het niet. Weet het wel zeker zelfs, als ik zo die ene foto van je zag
Ik heb nooit een foto van mezelf gehad hier.
pi_178292144
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:17 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
ah kom op verwijder niet alles weer zeg, mensen mogen toch best verantwoordelijk worden gehouden voor wat ze typen?
Ik heb niets verwijderd mijn vriend. Ook niet gemeld overigens.

Lach me wel mijn ballen uit mijn broek trouwens. Ik lees hier ook wel eens een topic dat ik denk 'Wat een debiel die TS', wat jij wellicht ook bij mij hebt.

Maar dat het me zo erg raakt dat ik er mijn hele avond aan energie in ga steken omdat ik zodoende hoop die desbetreffende TS te frustrerend, begin ik ook weer niet aan.

Het zit je wel echt diep op de een of andere manier. Ken je dat dametje uit de vlog soms persoonlijk?
pi_178292156
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:19 schreef Aansteker707 het volgende:

[..]

Ik heb nooit een foto van mezelf gehad hier.
Jij niet maar je kloon wel. Waarvan de naam ook is gerelateerd aan rookwaar :)

Hebben nog een keer een goed gesprek gehad in de GC.
pi_178292157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:21 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Ik heb niets verwijderd mijn vriend. Ook niet gemeld overigens.

Lach me wel mijn ballen uit mijn broek trouwens. Ik lees hier ook wel eens een topic dat ik denk 'Wat een debiel die TS', wat jij wellicht ook bij mij hebt.

Maar dat het me zo erg raakt dat ik er mijn hele avond aan energie in ga steken omdat ik zodoende hoop die desbetreffende TS te frustrerend, begin ik ook weer niet aan.

Het zit je wel echt diep op de een of andere manier. Ken je dat dametje uit de vlog soms persoonlijk?
heb het over madjackthepirate zijn posts
pi_178292195
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:22 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

heb het over madjackthepirate zijn posts
Oef... Harde woorden weer van deze cyberbully...
pi_178292213
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:24 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Oef... Harde woorden weer van deze cyberbully...
Ik melde het alleen maar omdat hij dacht dat ik het tegen hem had
pi_178292231
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:25 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Ik melde het alleen maar omdat hij dacht dat ik het tegen hem had
Nee oke, dan is het nu wel duidelijk hoe je over mij denkt toch?
  woensdag 4 april 2018 @ 00:07:02 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_178292881
Over leeg leven gesproken...

We zitten hier met z'n allen maar een beetje te schelden op mensen die we niet kennen en nog nooit hebben gezien via een apparaat.

Voor wat? Voldoening?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 april 2018 @ 01:12:36 #96
475718 Aansteker707
Voor al uw vuurgenot.
pi_178293332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 23:22 schreef Night__Stalker het volgende:
Jij niet maar je kloon wel. Waarvan de naam ook is gerelateerd aan rookwaar

Hebben nog een keer een goed gesprek gehad in de GC.
Wat een onwijze onzin. Ik heb nooit met je gesproken en al helemaal nooit een profiel met een nickname als rookwaar gehad. Je lult compleet uit je nek.
pi_178293579
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 21:20 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:

[..]

:?
Vind je niks doen altijd zo erg? Als ik een keer vakantie heb plan ik echt wel een dag in om geen reet uit te voeren. Heerlijk :) En ook na een tijdje zou ik mij echt niet vervelen hoor. Al dan niet vloggend :')
pi_178293629
Niet elke dag om 0700 alvast de kolen op het vuur doen de buurman even bedanken voor je uitkering die na het werk gaat...even pitten weer tot 12.00 en dan halve liters klappen !!! :') :') :') :') :') :')

Ik zou haar keihard doen !!!
Ik zwaai naar dieren.
pi_178294773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 00:07 schreef Red_85 het volgende:
Over leeg leven gesproken...

We zitten hier met z'n allen maar een beetje te schelden op mensen die we niet kennen en nog nooit hebben gezien via een apparaat.

Voor wat? Voldoening?
Om te zien of het bij een ander nog net iets kutter is allemaal
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin woensdag 4 april 2018 @ 08:12:45 #100
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_178295486
Dat vloggen en socialite zijn is hard werken hoor.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator woensdag 4 april 2018 @ 08:43:35 #101
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_178295685
Je kunt altijd nog fokken
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_178295800
Ach over een tijd stopt ze ermee 'want het is zo zwaar dat perfecte beeld hoog te houden waardoor ze depressief is geworden'
  woensdag 4 april 2018 @ 11:32:11 #103
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178298268
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Omdat het je hobby niet is misschien? Je daar geen voldoening uithaalt, maar het gewoon tijd invullen is?

Datzelfde zou ik ook prut vinden, gewoonweg omdat mijn hart daar niet ligt. Maar mijn dagen verspillen aan lekker met mijn honden en paarden bezig zijn vind ik heerlijk. Zie werken meer als verspilde tijd, dat houdt me weg bij die zaken. Het moet, maar als dat financiele stukje weg zou vallen zou ik geen dag meer verspillen aan werk. Zou ik het met groot genoegen vervangen door die hobby's.

Niets doelloos aan, veel beter dan werken (behalve dan als ik diezelfde zaken zou kunnen combineren met werk).
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_178299342
wat een domme stem heeft die kut in de OP dan.
pi_178299687
Ik vind haar ook niet eens lekker :@

Maar als ik dat zeg ben ik vast jaloers :P
pi_178299706
De hele dag geen reet uitvoeren _O_
pi_178300121
quote:
Ik ook alleen past dat weer niet in mijn ambitie om de hele dag niks te doen ;(
pi_178303447
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 13:12 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ook alleen past dat weer niet in mijn ambitie om de hele dag niks te doen ;(
Nooit van amazone-standje gehoord?
pi_178303502
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:33 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nooit van amazone-standje gehoord?
Nee, maar na even gegoogeld te hebben zie ik dat dat is wat wij hier cowgirl noemen.
pi_178303517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:36 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Nee, maar na even gegoogeld te hebben zie ik dat dat is wat wij hier cowgirl noemen.
Geen idee. Het is zij bovenop en zij doet het werk, je hoeft alleen maar te liggen en de trekker over te halen. :)
pi_178303598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2018 15:36 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Geen idee. Het is zij bovenop en zij doet het werk, je hoeft alleen maar te liggen en de trekker over te halen. :)
Ik zal het haar voorstellen en eens kijken wat ze zegt :T
pi_178589219
quote:
Is dat die Monica Geuze?
Of heeft Lars Veldwijk alleen maar vlogsters?
U MAD?
pi_178599503
Mensen die klagen over mensen die klagen.

Mensen die klagen over mensen die niks te doen hebben die klagen over mensen die niks te doen hebben.

Shoot me: ik zit al een maand elke dag na werk te blowen, al etend op de bank, filmpjes op youtube kijkend.
Kijk, soms weet je het gewoon niet.
pi_178599653
Die comments onder die video
pi_178599736
Oké tot minuut 4:02 gekeken waar ze Pour Vous probeert uit te spreken. En toen gestopt. Ik moet misschien ook maar iets met mijn leven gaan doen ;(
pi_178599761
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:21 schreef Strell het volgende:
Oké tot minuut 4:02 gekeken waar ze Pour Vous probeert uit te spreken. En toen gestopt.
Waarom gestopt?
U MAD?
pi_178599793
quote:
3s.gif Op woensdag 18 april 2018 14:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom gestopt?
Kwam klaar
pi_178600021
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Iwanius, ik had nooit gedacht deze zin te typen, maar ik ben het volledig met je eens.
Het zijn ordinaire zelfgeilers. Overal likes, blikken willen van iedereen, instagram vol met "HAHA KIJK MIJ HIER DAN ZO MIDDEN IN DE WERELD ZIJN" "IK HEB GELD EN IK HEB HET GOED JIJ NIET HIHAHO MAAR DAN ZEG IK DAT NIET ZO MAAR ZO BEDOEL IK HET EIGENLIJK WEL DUS DOE IK MAAR HEEL NEDERIG DAT IK ERGENS EEN PAAR DONKERE KINDJES ETEN GEEF IN AFRIKA KOMENDE ZOMER ZODAT IK WEER EEN POSITIEF IMAGO HEB OMDAT IK EIGENLIJK NIETS VERDER ZELF HEB BEREIKT OMDAT IK ALLEEN MAAR OM MIJN UITERLIJK DEUREN GEOPEND KRIJG EN EIGENLIJK VOEL IK MIJ SLECHT EN EENZAAM OMDAT IK EEN FACADE OPHOUD MAAR IK KAN NIET STOPPEN WANT DAN STORT MIJN IMPERIUM IN HELP MIJ IK ZOEK ECHT HULP"

Sorry voor de lange tekst, ik kon geen andere manier vinden om mij uit te drukken.
pi_178600066
Meestal is het niet hun eigen schuld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')