... en dan nog vloggen ook.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef Night__Stalker het volgende:
Dat mens houdt zich dus de hele dag bezig met belachelijk dure (en mijns inziens lelijke) merkkleding kopen, bezoekjes aan de botoxkliniek, midden op de dag twee uur in de sportschool hangen, ''lunchen met dinnetjes''.
krijgt er nog geld voor ook. Wat een topwijf.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... en dan nog vloggen ook.
En jij noemt dat geen reet, TS?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
En die vlog kwam je "toevallig" tegenTS heeft de hele dag geen reet te doen.
Oke dat is dan persoonlijk..quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Van ellende?
Ok ok, vaak shoppen e.d. is niet echt mijn ding. Maar ik kan me mijn hele leven prima vermaken met andere 'onzin' dingen. Dat hele je moet werken om voldoening te hebben in je leven kan me gestolen worden. Voor mij is het meeste werk er enkel om die 'onzin' te bekostigen.
Zou ik morgen de loterij winnen dan vermaak ik me de rest van mijn leven prima met die 'onzin'.
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
En die vlog kwam je "toevallig" tegenTS heeft de hele dag geen reet te doen.
leeg leven als je vlogs gaat zoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
Omdat het je hobby niet is misschien? Je daar geen voldoening uithaalt, maar het gewoon tijd invullen is?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Oke dat is dan persoonlijk..
Ik voel mezelf meteen lamlendig als ik midden op de dag een joggingbroek aan trek. Of als ik om 1 uur 's middags naar de sportschool ga ofzo. Krijg dan opeens zo'n treurig gevoel over mij heen, weet niet waarom. Misschien slechte herinneringen uit mijn studententijd, zo'n gevoel van doelloosheid en betekenisloosheid.
Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Handleiding het volgende:
[..]
leeg leven als je vlogs gaat zoeken.
Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.
Nee, je begrijpt het verkeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
[..]
Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.
Feit is dat ik een goed oordeel over haar leven kan geven, omdat ze het immers in haar vlogs uitgebreid online gooit. Dus ik kan daar een redelijk gefundeerde mening over geven, deal with it.
Dat is het gevolg van je hele leven online zetten.
Dat kunnen jullie niet over het mijne, want er is nauwelijks informatie aanwezig om iets dergelijks op te baseren.
Ik begrijp je heel goed. Je wil heel graag een bepaalde conclusie trekken die ertoe strekt dat ik haar iets verwijt wat ik zelf nog erger heb.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd.
Haar hobby's zijn ook de mijne niet. Maar zij wordt daar gelukkig van blijkbaar.
Jij voelt je ongemakkelijk met 2 dagen vrij, hebt geen invulling voor die vrije tijd. Gaat zelfs zaken opzoeken die anderen gelukkig maken, maar die jij irritant vindt.
Wie heeft een groter probleem is de vraag. Zij die dingen doet was ze gelukkig van wordt, of jij die ontheemt bent als je 2 dagen vrij hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |