abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178280931
Vraag me niet waarom, maar tijdens het lange, regenachtige paasweekend kwam ik terecht bij de vlog van deze dame:

Dit betreft de ex-vriendin van FC Groningen speler Lars Veldwijk. Mevrouw heeft momenteel een relatie met ADO voetballer Geraldo Becker.

Dat mens houdt zich dus de hele dag bezig met belachelijk dure (en mijns inziens lelijke) merkkleding kopen, bezoekjes aan de botoxkliniek, midden op de dag twee uur in de sportschool hangen, ''lunchen met dinnetjes''.

Dit leven doet me weer terugdenken aan het begin van mijn studententijd. Ik had alleen mijn college's, en verder de hele dag nauwelijks iets te doen. Dan ging ik inderdaad om 14:00 een keer naar de sportschool, waar ik uit pure ellende maar twee uur bleef rondhangen, zodat als ik thuis kwam ik weer bijna kon gaan koken voor het avondeten.

Een pure struggle elke keer om die fucking dag door te komen :') Heb me nog nooit zo lamlendig gevoeld als in die periode. Maar deze chick doet dat gewoon elke dag en bovendien vrijwillig.

Hoe kun je zo'n nutteloos bestaan leiden en daar ook nog voldoening uit halen?
pi_178280954
Ik zou haar doen :9
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178280994
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
ik ook
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:12 #4
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_178281115
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef Night__Stalker het volgende:
Dat mens houdt zich dus de hele dag bezig met belachelijk dure (en mijns inziens lelijke) merkkleding kopen, bezoekjes aan de botoxkliniek, midden op de dag twee uur in de sportschool hangen, ''lunchen met dinnetjes''.
... en dan nog vloggen ook.
En jij noemt dat geen reet, TS?
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:37:20 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_178281121
16 minuten die je niet meer terug krijgt.
pi_178281240
En die vlog kwam je "toevallig" tegen :') TS heeft de hele dag geen reet te doen.
pi_178281256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Kopiko het volgende:

[..]

... en dan nog vloggen ook.
En jij noemt dat geen reet, TS?
krijgt er nog geld voor ook. Wat een topwijf.
pi_178281270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:30 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

ik ook
keihard!
Flaming and gaming..
pi_178281279
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
pi_178281289
TS ken je Braddie?
pi_178281338
Ze is waarschijnlijk erg actief met haar mondje. :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:47:48 #12
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_178281345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
En die vlog kwam je "toevallig" tegen :') TS heeft de hele dag geen reet te doen.
And so is the past
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:48:00 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281352
Van ellende?

Ok ok, vaak shoppen e.d. is niet echt mijn ding. Maar ik kan me mijn hele leven prima vermaken met andere 'onzin' dingen. Dat hele je moet werken om voldoening te hebben in je leven kan me gestolen worden. Voor mij is het meeste werk er enkel om die 'onzin' te bekostigen.
Zou ik morgen de loterij winnen dan vermaak ik me de rest van mijn leven prima met die 'onzin'.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178281371
Geen reet uitvoeren is een gave.
Zonder wrijving geen glans
pi_178281476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Van ellende?

Ok ok, vaak shoppen e.d. is niet echt mijn ding. Maar ik kan me mijn hele leven prima vermaken met andere 'onzin' dingen. Dat hele je moet werken om voldoening te hebben in je leven kan me gestolen worden. Voor mij is het meeste werk er enkel om die 'onzin' te bekostigen.
Zou ik morgen de loterij winnen dan vermaak ik me de rest van mijn leven prima met die 'onzin'.
Oke dat is dan persoonlijk..

Ik voel mezelf meteen lamlendig als ik midden op de dag een joggingbroek aan trek. Of als ik om 1 uur 's middags naar de sportschool ga ofzo. Krijg dan opeens zo'n treurig gevoel over mij heen, weet niet waarom. Misschien slechte herinneringen uit mijn studententijd, zo'n gevoel van doelloosheid en betekenisloosheid.
pi_178281486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
pi_178281524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
leeg leven als je vlogs gaat zoeken.
  dinsdag 3 april 2018 @ 16:59:33 #18
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281581
quote:

[..]

Oke dat is dan persoonlijk..

Ik voel mezelf meteen lamlendig als ik midden op de dag een joggingbroek aan trek. Of als ik om 1 uur 's middags naar de sportschool ga ofzo. Krijg dan opeens zo'n treurig gevoel over mij heen, weet niet waarom. Misschien slechte herinneringen uit mijn studententijd, zo'n gevoel van doelloosheid en betekenisloosheid.
Omdat het je hobby niet is misschien? Je daar geen voldoening uithaalt, maar het gewoon tijd invullen is?

Datzelfde zou ik ook prut vinden, gewoonweg omdat mijn hart daar niet ligt. Maar mijn dagen verspillen aan lekker met mijn honden en paarden bezig zijn vind ik heerlijk. Zie werken meer als verspilde tijd, dat houdt me weg bij die zaken. Het moet, maar als dat financiele stukje weg zou vallen zou ik geen dag meer verspillen aan werk. Zou ik het met groot genoegen vervangen door die hobby's.

Niets doelloos aan, veel beter dan werken (behalve dan als ik diezelfde zaken zou kunnen combineren met werk).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:01:00 #19
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281617
quote:

[..]

Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.
pi_178281822
TS heeft gewoon nooit een echte vakantie gehad. ;(
pi_178281835
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Handleiding het volgende:

[..]

leeg leven als je vlogs gaat zoeken.
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.
Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.

Feit is dat ik een goed oordeel over haar leven kan geven, omdat ze het immers in haar vlogs uitgebreid online gooit. Dus ik kan daar een redelijk gefundeerde mening over geven, deal with it.
Dat is het gevolg van je hele leven online zetten.

Dat kunnen jullie niet over het mijne, want er is nauwelijks informatie aanwezig om iets dergelijks op te baseren.
pi_178281875
Ondertussen wordt mijn postgeschiedenis onderzocht voor dingen om op te schieten. Ook weer voorspelbaar.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:16:05 #23
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178281918
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Night__Stalker het volgende:

[..]

[..]

Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.

Feit is dat ik een goed oordeel over haar leven kan geven, omdat ze het immers in haar vlogs uitgebreid online gooit. Dus ik kan daar een redelijk gefundeerde mening over geven, deal with it.
Dat is het gevolg van je hele leven online zetten.

Dat kunnen jullie niet over het mijne, want er is nauwelijks informatie aanwezig om iets dergelijks op te baseren.
Nee, je begrijpt het verkeerd.

Haar hobby's zijn ook de mijne niet. Maar zij wordt daar gelukkig van blijkbaar.
Jij voelt je ongemakkelijk met 2 dagen vrij, hebt geen invulling voor die vrije tijd. Gaat zelfs zaken opzoeken die anderen gelukkig maken, maar die jij irritant vindt.

Wie heeft een groter probleem is de vraag. Zij die dingen doet waar ze gelukkig van wordt, of jij die ontheemt bent als je 2 dagen vrij hebt?

Het hele zoek een hobby is dus gericht op jij die niet onrustig wordt van 2 dagen vrij, je tijd niet verspilt met zaken die je irriteren. Maar vult met zaken waar je wel blij van wordt, of dat nu slapen of skydiven is. Zolang je maar niet de noodzaak voelt YouTube filmpjes te kijken waar je tenen van krommen. Want dat is pas echt tijdverspilling.
  dinsdag 3 april 2018 @ 17:17:40 #24
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_178281947
Lars neukt nu Monica Geuze en zwemt door de sperma van Lil Kleine en heeft nog vocht van deze vlogster, chapeuh!

1 groot incest/inteelt bende en TS kijkt ernaar
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_178281976
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2018 17:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nee, je begrijpt het verkeerd.

Haar hobby's zijn ook de mijne niet. Maar zij wordt daar gelukkig van blijkbaar.
Jij voelt je ongemakkelijk met 2 dagen vrij, hebt geen invulling voor die vrije tijd. Gaat zelfs zaken opzoeken die anderen gelukkig maken, maar die jij irritant vindt.

Wie heeft een groter probleem is de vraag. Zij die dingen doet was ze gelukkig van wordt, of jij die ontheemt bent als je 2 dagen vrij hebt?
Ik begrijp je heel goed. Je wil heel graag een bepaalde conclusie trekken die ertoe strekt dat ik haar iets verwijt wat ik zelf nog erger heb.

Feit blijft echter dat je jezelf nogal ongeloofwaardig (want ongefundeerd) uitlaat, aangezien je nauwelijks over informatie beschikt om zulke conclusies over mij op te baseren.

Met betrekking tot de dame uit de OP heb ik uren aan beeldmateriaal, en jij hebt alleen één uitlating van mij dat ik met pasen weinig heb uitgevoerd.

En jij doet nu alsof beiden even betrouwbaar / voldoende fundering zijn om uit te kunnen concluderen dat ik geen leven heb / niets te doen heb. Feit is dat dit niet klopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')