... en dan nog vloggen ook.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef Night__Stalker het volgende:
Dat mens houdt zich dus de hele dag bezig met belachelijk dure (en mijns inziens lelijke) merkkleding kopen, bezoekjes aan de botoxkliniek, midden op de dag twee uur in de sportschool hangen, ''lunchen met dinnetjes''.
krijgt er nog geld voor ook. Wat een topwijf.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... en dan nog vloggen ook.
En jij noemt dat geen reet, TS?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
En die vlog kwam je "toevallig" tegenTS heeft de hele dag geen reet te doen.
Oke dat is dan persoonlijk..quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Van ellende?
Ok ok, vaak shoppen e.d. is niet echt mijn ding. Maar ik kan me mijn hele leven prima vermaken met andere 'onzin' dingen. Dat hele je moet werken om voldoening te hebben in je leven kan me gestolen worden. Voor mij is het meeste werk er enkel om die 'onzin' te bekostigen.
Zou ik morgen de loterij winnen dan vermaak ik me de rest van mijn leven prima met die 'onzin'.
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:43 schreef Handleiding het volgende:
En die vlog kwam je "toevallig" tegenTS heeft de hele dag geen reet te doen.
leeg leven als je vlogs gaat zoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
Omdat het je hobby niet is misschien? Je daar geen voldoening uithaalt, maar het gewoon tijd invullen is?quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Oke dat is dan persoonlijk..
Ik voel mezelf meteen lamlendig als ik midden op de dag een joggingbroek aan trek. Of als ik om 1 uur 's middags naar de sportschool ga ofzo. Krijg dan opeens zo'n treurig gevoel over mij heen, weet niet waarom. Misschien slechte herinneringen uit mijn studententijd, zo'n gevoel van doelloosheid en betekenisloosheid.
Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Tijdens het paasweekend inderdaad bijzonder weinig gedaan en heb me daardoor echt knap onrustig gevoeld ja.
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:56 schreef Handleiding het volgende:
[..]
leeg leven als je vlogs gaat zoeken.
Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Zoek een hobby. Hoef je geen prut filmpjes meer op YouTube te kijken om de tijd vol te maken.
Nee, je begrijpt het verkeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:11 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
[..]
Ah, de ''wat je zegt ben je zelf'' reacties die je al mijlenver van tevoren ziet aankomen.
Feit is dat ik een goed oordeel over haar leven kan geven, omdat ze het immers in haar vlogs uitgebreid online gooit. Dus ik kan daar een redelijk gefundeerde mening over geven, deal with it.
Dat is het gevolg van je hele leven online zetten.
Dat kunnen jullie niet over het mijne, want er is nauwelijks informatie aanwezig om iets dergelijks op te baseren.
Ik begrijp je heel goed. Je wil heel graag een bepaalde conclusie trekken die ertoe strekt dat ik haar iets verwijt wat ik zelf nog erger heb.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het verkeerd.
Haar hobby's zijn ook de mijne niet. Maar zij wordt daar gelukkig van blijkbaar.
Jij voelt je ongemakkelijk met 2 dagen vrij, hebt geen invulling voor die vrije tijd. Gaat zelfs zaken opzoeken die anderen gelukkig maken, maar die jij irritant vindt.
Wie heeft een groter probleem is de vraag. Zij die dingen doet was ze gelukkig van wordt, of jij die ontheemt bent als je 2 dagen vrij hebt?
hee tegelijkertijdquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:19 schreef BlauweHoofd het volgende:
Wat een lelijk wijf trouwens, Lars heeft zeker een upgrade...
quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:19 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed. Je wil heel graag een bepaalde conclusie trekken die ertoe strekt dat ik haar iets verwijt wat ik zelf nog erger heb.
Feit blijft echter dat je jezelf nogal ongeloofwaardig (want ongefundeerd) uitlaat, aangezien je nauwelijks over informatie beschikt om zulke conclusies over mij op te baseren.
Met betrekking tot de dame uit de OP heb ik uren aan beeldmateriaal, en jij hebt alleen één uitlating van mij dat ik met pasen weinig heb uitgevoerd.
En jij doet nu alsof beiden even betrouwbaar / voldoende fundering zijn om uit te kunnen concluderen dat ik geen leven heb / niets te doen heb. Feit is dat dit niet klopt.
Klinkt eerder als geestelijke armoede van jouw kant. En met niet werken is niets mis, zo lang je niet parasiteert op gemeenschapsgeld of een groot risico loopt parasiet te worden (bewust jezelf in een financieel afhankelijk positie manoeuvreren in een onstabiele relatie bijvoorbeeld, even gechargeerd).quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Ik voel mezelf meteen lamlendig als ik midden op de dag een joggingbroek aan trek. Of als ik om 1 uur 's middags naar de sportschool ga ofzo. Krijg dan opeens zo'n treurig gevoel over mij heen, weet niet waarom. Misschien slechte herinneringen uit mijn studententijd, zo'n gevoel van doelloosheid en betekenisloosheid.
Het feit dat je weet dat er uren aan beeldmateriaal is en iig gedeeltelijk de inhoud ervan kent bevestigt mijn punt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:19 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Ik begrijp je heel goed. Je wil heel graag een bepaalde conclusie trekken die ertoe strekt dat ik haar iets verwijt wat ik zelf nog erger heb.
Feit blijft echter dat je jezelf nogal ongeloofwaardig (want ongefundeerd) uitlaat, aangezien je nauwelijks over informatie beschikt om zulke conclusies over mij op te baseren.
Met betrekking tot de dame uit de OP heb ik uren aan beeldmateriaal, en jij hebt alleen één uitlating van mij dat ik met pasen weinig heb uitgevoerd.
En jij doet nu alsof beiden even betrouwbaar / voldoende fundering zijn om uit te kunnen concluderen dat ik geen leven heb / niets te doen heb. Feit is dat dit niet klopt.
geregistreerd op: dinsdag 9 mei 2017 @ 13:41quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Het feit dat je weet dat er uren aan beeldmateriaal is en iig gedeeltelijk de inhoud ervan kent bevestigt mijn punt.
Kijk ik voelde natuurlijk de bashes al aan komen. Ik weet dat het grootste deel van jullie het echt wel met mij eens is, maar puur omdat ik kritiek heb op iemand anders haar leven ontstaat de behoefte om mij van kritiek te voorzien, zo werkt dat nu eenmaal. Terwijl bij 90 % van jullie hetzelfde door jullie hoofd heen zou gaan als je twee van die vlogs bekijkt.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt eerder als geestelijke armoede van jouw kan. En met niet werken is niets mis, zo lang je niet parasiteert op gemeenschapsgeld of een groot risico loopt parasiet te worden (bewust jezelf in een financieel afhankelijk positie manoeuvreren in een onstabiele relatie bijvoorbeeld, even gechargeerd).
Als je er niet gelukkig van wordt en liever werkt, dan ga je werken. Maar waarom moet iedereen zijn geluk op dezelfde manier vinden?
Blijkbaar zijn de views en de reacties hoe leuk en goed ze bezig is, genoeg..quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef Night__Stalker het volgende:
Hoe kun je zo'n nutteloos bestaan leiden en daar ook nog voldoening uit halen?
1. de vrouw trekt geen uitkering, dus wat boeit het je?quote:
Ik ben hier al een 15 tot 18 jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:28 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
laatste bezoek: 35 seconden geleden.
aantal posts: 5.227 (gemiddeld 16 per dag)
In nog geen jaar tijdu sure?
quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef Night__Stalker het volgende:
Vraag me niet waarom, maar tijdens het lange, regenachtige paasweekend kwam ik terecht bij de vlog van deze dame:
Dit betreft de ex-vriendin van FC Groningen speler Lars Veldwijk. Mevrouw heeft momenteel een relatie met ADO voetballer Geraldo Becker.
Dat mens houdt zich dus de hele dag bezig met belachelijk dure (en mijns inziens lelijke) merkkleding kopen, bezoekjes aan de botoxkliniek, midden op de dag twee uur in de sportschool hangen, ''lunchen met dinnetjes''.
Dit leven doet me weer terugdenken aan het begin van mijn studententijd. Ik had alleen mijn college's, en verder de hele dag nauwelijks iets te doen. Dan ging ik inderdaad om 14:00 een keer naar de sportschool, waar ik uit pure ellende maar twee uur bleef rondhangen, zodat als ik thuis kwam ik weer bijna kon gaan koken voor het avondeten.
Een pure struggle elke keer om die fucking dag door te komenHeb me nog nooit zo lamlendig gevoeld als in die periode. Maar deze chick doet dat gewoon elke dag en bovendien vrijwillig.
Hoe kun je zo'n nutteloos bestaan leiden en daar ook nog voldoening uit halen?
het verschil is dat wij moeten werken voor geld natuurlijk. Stel je voor, genoeg geld en geen verplichtingen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:54 schreef Night__Stalker het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch ook een heel leeg leven? Je staat eens om 10 uur op, om dan wat nepfoto's op te zoeken en op fok te plaatsen, dan kijk je even in je lege koelkast en verder zit je maar te dromen dat je Miep kan betalen en zit je je sigaartje beetje af te stoffen voor een volgende foto?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat dit soort tutjes het slag zijn wat ik eye-candy aanhangsel noem en wat al zo oud is als " de weg naar Rome". Blonde wannabe Estelle Gullit blondines die maar 1 doel hebben in het leven: Zo snel mogelijk een rijke/welgestelde vent = voetballer vaak aan de haak slaan om binnen te zijn, en vooral het Sylvie Meis achtige leven aan haar vriendinnen en familie te kunnen laten zien en verder bekend staan als iemand die een "glamorous " leven heeft.
Vaak genoeg gezien bij allerlei evenementen en er komt alles behalve iets zinnigs uit. Ja...welke vakantie en club ze nu weer geweest is met namen als "ibizza..Cannes....babyshower..shoppen in Parijs...Paris Hilton gezien...lekker drinken met vriendinnen bij Alfredo die ene hippe tent."
Ik negeer ze altijd compleet door ze niet eens aan te kijken en alleen maar te genieten van mijn sigaar of met hun vriend (als ik doe toevallig ken) bij te praten. Kortom gewoon laten merken dat ik ze niet moet als bimbo. Dat heet dus non-verbaal gedrag tonen. En mijn ervaring is dat ze daar heel slecht tegen kunnen aangezien ze gewend zijn aandacht te krijgen. Hun voornaamse bron om alle uitnodigingen te accepteren en af te lopen.
hearsay bedoel je?quote:Op dinsdag 3 april 2018 17:59 schreef Iwanius het volgende:
Ah heerlijk weer dat je mij aandacht geeft met je aannames op grond van heresay verhalen. Nog meer om ook dit topic op mij te betrekken? Kan hij weer offtopic gaan en gesloten worden.
Niet iedereen heeft zo'n saai leven. Er zijn ook mensen met vrienden, hobby's en interesses.quote:Op dinsdag 3 april 2018 16:26 schreef Night__Stalker het volgende:
Dit leven doet me weer terugdenken aan het begin van mijn studententijd. Ik had alleen mijn college's, en verder de hele dag nauwelijks iets te doen. Dan ging ik inderdaad om 14:00 een keer naar de sportschool, waar ik uit pure ellende maar twee uur bleef rondhangen, zodat als ik thuis kwam ik weer bijna kon gaan koken voor het avondeten.
Oh daar gaat het je om natuurlijk, over een "leeg leven" (ontopic) gesproken!quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:03 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb je aandacht toch weer. Volgens mij heb jij stiekum een shrine voor mij thuis staan waar je mij elke dag aandacht geeft als FOK! aanbidster.
Aan dit soort types is alles nep inclusief de relatie.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
Wel apart dat die voetbalvrouwen altijd donkere wenkbrauwen hebben en blond haar.
Op kantoor zie ik dat nooit.
Ook zo'n klassiekerquote:Op dinsdag 3 april 2018 17:45 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
1. de vrouw trekt geen uitkering, dus wat boeit het je?
2. jij plaatst dit om 16:26 in de tijd van de baas dus? dus hoe leeg is jouw leven?
Ja oke dat had ik toen ook. Een paar uur college, huisgenoten en vrienden om mee te gamen, wat mee te drinken. Een gezond mens kan daar niet op blijven teren.quote:Op dinsdag 3 april 2018 18:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n saai leven. Er zijn ook mensen met vrienden, hobby's en interesses.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |