Ze hadden elkaar drie stemmen kunnen geven maar ze gingen op zekerquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisteren was het positief, dus dachten ze even aan zichzelf............Volgende week zal het blijken, want Beau heeft zich redelijk in gelikt bij meerdere bewoners, dus die blijft zeker vandaag......
En dat alles door dat Paasgedoequote:Op dinsdag 3 april 2018 13:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze normaal gestemd hadden, er wel eentje op de bank had gezeten.
Die was toch alleen stripper?quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar ik denk cemal ook wel , hij heeft toch ook oudere dames verwend
Bonuspunten!quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:07 schreef rowan634 het volgende:
dit moet je maar tegenkomen langs de weg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:07 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
dan doe ik het wel,ik moet nog 2 jaar inhalenquote:
primaquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
dan doe ik het wel,ik moet nog 2 jaar inhalen
Had ze het zadel er zeker weer niet opquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef MacDeMarco het volgende:
trol: ik ben zeg maar dat jochie dat altijd gaat kijken bij mensen en zo. ik heb echt een zeiknatte reet. nou! EEEUW! lijkt net of ik mijn broek geplast heb! lek zadel.. zeiknatte broek!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Heb je idd een punt..........quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze hadden elkaar drie stemmen kunnen geven maar ze gingen op zeker
Vind er niets vredelievends aan deze manier van stemmen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En dat alles door dat Paasgedoe![]()
Een oprisping van vredelievendheid
die positieve stemmen zijn haar helemaal naar het hoofd gestegenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef rowan634 het volgende:
dit wijf irriteert me op dit moment het meest
[ afbeelding ]
ik vond haar even weer leuk, maar nu
dan zou ik mij afvragen sinds wanneer er een vergunning is voor straatprostitutie in dat gebiedquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:07 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
jawelquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vind je het niet heel toevallig dan?
Kansloze vlogger, lekker naar huisje toe. Verder opzoek naar je prins uit DuBye!quote:
Schreeuwt erg veel idd en is erg aanwezig........quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef rowan634 het volgende:
dit wijf irriteert me op dit moment het meest
[ afbeelding ]
ik vond haar even weer leuk, maar nu
Dat is waar helaas.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
cos is een grote slangenkuil
daarom is het ook zo geinig hoe de utopianen afgemaakt worden, hier gebeurt hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |