Ben bang, je ziet dat daar de meeste bewoners nog vertrouwen hebben in Bas.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:55 schreef rowan634 het volgende:
einde verhaal voor ivan?
echt niet
als hij erop komt zullen er genoeg mensen zijn die hem erin laten
al denk ik niet eens dat hij erop komt
Vergelijkbaar met de twins................quote:
Ik ben niet zo van het denken dat alles gestuurd is. Maar dit is wel heel bijzonder, de dames zouden op zeker op de bank komen, en met positief stemmen zouden ze per definitie niet op de bank komen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vind je het niet heel toevallig dan?
Alle vloggers zijnquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de twins................
Doe ik.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, gewoon door posten An mooie afkorting voor jou COS naam
ze heeft in utopia ook niets kunnen kopenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:11 schreef MacDeMarco het volgende:
romy gaat zich helemaal kapot/ziek shoppen als ze buiten is
Wie hoog vliegt, kan diep vallen.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:08 schreef rowan634 het volgende:
dit wijf irriteert me op dit moment het meest
[ afbeelding ]
ik vond haar even weer leuk, maar nu
Blijkbaar hoeft er niemand een baan te zoekenquote:Op dinsdag 3 april 2018 13:11 schreef MacDeMarco het volgende:
romy gaat zich helemaal kapot/ziek shoppen als ze buiten is
Als ze slim is, doet ze dat.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:10 schreef jopiebaco het volgende:
Niemand die denkt dat Linda tactisch op Mehmet gaat?
Ik ook niet, maar blijkbaar is deze twist van 2 groepen leuk ofzo. Ik denk dat het alleen maar saaier wordt.quote:
Niet mijn woorden ,maar bespreekbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Viestiet?............Wast ze haar borsten niet?.............
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het denken dat alles gestuurd is. Maar dit is wel heel bijzonder, de dames zouden op zeker op de bank komen, en met positief stemmen zouden ze per definitie niet op de bank komen.
Weinig en sluit ze 24 uur per dag op en dat is smerig.quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Viestiet?............Wast ze haar borsten niet?.............
quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet mijn woorden ,maar bespreekbaar.
Heb met beiden niets ......quote:Op dinsdag 3 april 2018 13:14 schreef MacDeMarco het volgende:
madilia weg, maar dit blijft..
[ afbeelding ]
nou, geweldig hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |