Je moet ook wel heel gevoelloos zijn als je een vriendin een mes in de rug steekt.....en het je niks zou doen......quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
Reums is te zenuwachtig om te blijven zitten... rare act, ze is zowat veilig tot eind Mei
Nah eerst Twins/Billy weg graag.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:50 schreef goldback het volgende:
Volgende week baldr en Linda en daarna Linda/baldr + ivan
Dat is ze ook, ze lulde zich er met 5min uitquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je moet ook wel heel gevoelloos zijn als je een vriendin een mes in de rug steekt.....en het je niks zou doen......
Volgende week is het Twins exit time!quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:50 schreef goldback het volgende:
Volgende week baldr en Linda en daarna Linda/baldr + ivan
Dat kan nu niet meer. Het is einde verhaal nu voor Linda, Ivan..Niemand stemt nog verder op de twinsquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgende week is het Twins exit time!
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die heb je gisteren ook gelezen en commentaar opgegeven.![]()
Bo: wanneer is Jacco eruit gegaan?
Wat een non gesprek daar.
Die neus kan ook verbouwd worden op een andere manier. Kost niks.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:52 schreef MacDeMarco het volgende:
trol: morgen is het precies een half jaar geleden dat ik mijn neus heb gecorrigeerd(lees: geld verspild van de bv en bijna geen verschil merkbaar na de operatie)
Precies, jammer dit is te vroeg.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat kan nu niet meer. Het is einde verhaal nu voor Linda, Ivan..Niemand stemt nog verder op de twins
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat kan nu niet meer. Het is einde verhaal nu voor Linda, Ivan..Niemand stemt nog verder op de twins
quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:53 schreef DeKenau het volgende:
Oh ja Mehmet moet er in blijven voor Bats , dat is haar tabak dealer en de poort naar honza
welke overwinning?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Wat is Fay ineens actief?
Hottub moet vol?
Om straks met drank en hapjes de overwinning te vieren?
Huh? Is dat zo?quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Zelfs ik(die bijna niet meer in de cos is) heb dat gelezen.............Het is trouwens ook verwarrend dat er users zin met meerdere usernamen...........
Niets is zo veranderlijk als een Utopiaan.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wens vader gedachtenquote:Op dinsdag 3 april 2018 12:55 schreef rowan634 het volgende:
einde verhaal voor ivan?
echt niet
als hij erop komt zullen er genoeg mensen zijn die hem erin laten
al denk ik niet eens dat hij erop komt
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 april 2018 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Niets is zo veranderlijk als een Utopiaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |